- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím bych tak chtěl jezdit. 200 lidí za sebou, někde blbě zabrzdím a to by bylo, aby si někdo nenamlel hubu. Na krku hned ublížení na zdraví a obecné ohrožení...
V Karose může být lidí 150, to už vyjde stejně.
Ještě že tak. Dříve než někoho zabije. Jestli Admin dovolí link, tak se podívejte na provozovaný bus v Hamburgu, na videu sledujte od 2:50 do 3:15.
Tohle vám udělá současný kloubák taky.
Tak já myslel, že jen soudruhům z NDR se občas něco nevyvedlo. A ono i v Holandsku,...
Na zkušebni provoz měl skrze delky vyjimku.( technicka vyhlaška o rozměrech vozidel ) Na odtah měl dalši ?
Nejsem si jist, zda vlečení vozidla je považováno za jízdní soupravu a tudíž by na ní bylo zapotřebí novou vyjímku. Vyhláška sice hovoří, že jízdní souprava se může skládat z více motorových vozidel, otázkou je, zda toto platí i pro tažení, protože pak by řidič skupiny B o váze vozu 1,8t už nemohl táhnout druhé takovéto vozidlo (např. dodávka dodávku).
Prý je ta kraksna vyrobena v roce 2010. Jestli je to dinosaurus provozovaný šest let někde v Beneluxu, má nárok na to být prostě ojetou kraxnou a asi to budou vyhozené peníze. Jestli ovšem šest let stál někde na parkovišti a najednou má jezdit v tom chaosu po Praze, tak má taky nárok na bebíčko ze šoku, což ovšem nemění nic na věci, že je to stále nepojízdná stará kraksna. :-D
Pak ale nechápu, že 4měsíční nájem (!!!) stojí tolik, jako nový (!!!) (standardní) autobus ....
To není nový autobus?
Proč si na test vzali 5 let starý vrak - a to ještě za brutální cenu nájmu - jeslti je pravda, co píšou kolegové níže?
Takže všechny ty pochvalné články jsou vlastně o ničem, protože interiér / výbava může být úplně jiný, pokud Praha koupí nový autobus?
5 let starý autobus by rozhodně neměl být vrak. Autobusy mají běžně výrobcem udávanou životnost cca 12 let, ale lze v běžném provozu najít i mnohem starší.
No a jestli si chtěli vyzkoušet jestli tu linku zvládne dvou kloubový autobus, tak chápu že si ho na pár měsíců půjčili, protože kdyby koupupili nový a neosvědčil se, tak co pak s ním? A kdyby se osvědčil, rozhodli se jich koupit víc a výběrový řízení by vyhrál jiný výrobce tak by jim zůstal jed en unikát a byl by problém se servisem. A zas tolik za těch pár let vývoj nejpokročil aby byl tenhle autobus o tolik odlišný od nových .
Je to proti logice !!! Příště už prý bude 100metrový a dvacetidvéřový...
Ma to zadni riditelnou napravu, takze by to nemel byt zas neresitelny problem. Ale prochazka ruzovym sadem to asi nebude...