Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Územní rozhodnutí na rychlodráhu má být do dvou let. Kladno k ní má výhrady

Po dvaceti letech plánů a odkladů by mohly začít projektové práce trati z Prahy do Kladna. Vydání územního rozhodnutí se však může protáhnout na dva roky. Jednání brzdí některé obce, kterým se nelíbí dvojkolejná varianta. Město Kladno zase dál hovoří o nutnosti zahloubení tras pod zem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46e20t68r 94P97e51t73r 6873172118293

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

+1/0
25.11.2016 13:21

R98a62d90e91k 66J11a57n74a85t78a 9565366954572

Je to "celostátní dráha". Proto jakokoliv modernizaci platí SŽDC, resp. SFDI s použitím EU fondů, ne obec.

0/0
27.11.2016 21:07

M82i60c86h11a71l 87G48r68i54v76a26l79s72k21ý 8883682837625

Tak už se rychle dohodněte.:-(

+3/0
24.11.2016 8:09

K81a61r16e11l 11N52o28v31o72t10n58y 4387884832722

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

+7/0
24.11.2016 7:20

P47e25t89r 85M86a44c22o79u40r17e23k 5754858376457

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

+2/0
23.11.2016 23:52

P84a26v94e92l 54D43a50v80i58d 1437814496254

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

+6/0
23.11.2016 23:09

R47a19d26e87k 42N17o35v95a97k 9814963289680

to je jen marketingový název, hlavně tedy strašák na Praze 6

+3/0
24.11.2016 17:21

R81a75d92e87k 76J41a93n36a25t41a 9425946384382

80 km/h je tak akorát na trať tohoto typu (městská+příměstská železnice s častými zastávkami a relativně vysokými sklony).

Pojem "rychlodráha" je umělý novinářsko-aktivistický paskvil. Jeho úkolem bylo poštvat proti rekonstrukci laické obyvatelstvo.

0/0
27.11.2016 21:09

P95a43v41e52l 15D94a96v41i30d 1907344436784

cili skutecne rychle spojeni na letiste se nekona....

0/0
28.11.2016 8:13

R12a49d86e44k 96J74a85n61a74t87a 9705666494552

Myslíte něco jako Šanghaj? Na to je pražské letiště příliš malé a příliš blízko od města. Hlavní význam té trati je spojeni s Kladnem. Že je letiště po cestě, je bonus.

0/0
29.11.2016 21:09

P87a32t77r82i91k 13E77g39e62r 2668390919321

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

+2/−2
23.11.2016 21:11

P70e49t54r 12M62a42c62o91u86r37e95k 5454298526767

Jen k té 119, zvýšit kapacitu chce Letiště Praha a ti chtějí vysokokapacitní busy. A jsou třeba, protože i kdyby se zítra začalo se stavbou tramvaje či čehokoli jiného, tak to nějaký rok bude trvat.

+2/0
23.11.2016 23:48

K30a55r70e84l 64N48o19v19o51t18n42y 4397104712862

Vážený pane to chce si vybrat buď vlak nebo metro, ale pak proč potom ještě tram?

0/0
24.11.2016 7:22

M29i15r15o51s24l21a29v 84G17r34o86s63s10m93a81n47n 8712599114

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

+11/0
23.11.2016 20:43

M18i16l95a54n 36C83h60a40l13u93p30a 7134616297103

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

+8/0
23.11.2016 20:31

K18a90r39e77l 38N64o11v69o62t59n77y 4847194242692

Bez obav za:

a/Už pukají teď

b/Metro na letiště? Od Chalupoidy je to už zabité;-D;-D;-D

+1/0
24.11.2016 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.