- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je možná ten poplatek při převodu starého auta, nebo ekologickou likvidaci. Když auto už nemá cenu, tak je asi nejvýhodnější ho zaparkovat na furt.
Nejlepší je zaparkovat ho nafurt v nějaké sociálně vyloučené lokalitě, tam za pár dní zmizí
Nechápu, proč úřady řeší autovraky, které nejsou dle zákona autovraky, když občanům je to jedno?
Kdysi dávno fungovalo čištění ulic 2x do roka. Tehdy byly odtaženy z ulic všechny auta a ulice byly vyčištěny. Pak ale přišli dobroserové se zjištěním jak je to nehumální a bylo nařízeno, že se auto musí po čištění vrátit zpět na místo. A výsledek? Dnes se odtahy vraků během čištění nikdo neobtěžuje a vraky na silnicích překáží dlouhé roky.
No termín dobroserové není přesný - současný stav zapříčinil nejvyšší soud, a nešlo o to že by to bylo nehumání ale aby se zarazila praxe kdy si z toho správce komunikace dělal velmi výnosný business...
Pomohla by možná stížnost na nekonající úředníky.
Technicky nezpůsobilé je auto už ve chvíli, kdy má prázdné gumy nebo rozbité levé potkávací či levé koncové světlo.
V Rakousku nesmí stát na veřejném místě auto, co má propadlou technickou (vylepeno na okně). V Itálii zase, když nemá zaplacenou pojistku (útržek musí být za oknem).
Tady se očividně nikomu nechce odtahovat, protože z toho město nic nemá (na rozdíl od botiček).
Podle mého názoru, když nemá auto spz a dlouho nejezdí, je to prostě vrak.
Byrokratické kecy nic víc.
Už v autoškole nás učí, že auto bez RZ nepatří na silnici. Takže v čem je problém?
Dohledat majitele také není problém, auta mají VIN.
Jenže to by se jen Ouředníkům muselo chtít něco dělat.
Vraky jsou každýmu u zádele z řad městské policie nebo městského úřadu. Z toho nic nekápne do kasičky pro byrokraty a korupčníky. Viz u nás na sídlišti, všude zóny, už pokutují, ale letité vraky, co tam stojí celé roky (jen v naší ulici asi tři), tam v klidu stojí dál. Takže někdo si zaplatí parkování, aby byrokrati měli na svoje brebendy, a stejně parkovací místa blokují vraky, za které neplatí nikdo nic a nikdo s tím nic neudělá. A pak se Kobliháři a další diví, že jsou tací, co nechtějí platit daně. Kdo by byl takový idiot, aby to dělal. Jakou protihodnotu tento stát, obec, kraj atd. poplatníkovi nabízí? Jen buzeraci, omezování, diktát, šikanu a další a další daně a poplatky. 70 % každý nacpe státu z toho, co vydělá a utratí. A všude je všechno pro byrokrata problém. A to je těch byrokratů stále víc a čím víc jich je, tím jsou náklady na ně dražší a tím je všechno větší problém. Ale vymýšlet poplatky a další daně, to jediné problém není. Člověk by z toho zvracel....
Ale proč by měla chybět půlka auta, aby ho bylo možné odtáhnout? Nestačí "ostré hrany" na nabourané kastli? Nestačí vypuštěná všechna kola? Nestačí chybějící registrační značka? S takovými závadami přece auto nesmí na veřejné komunikace, je tedy možno jej odtáhnout. Kdyby mě s takovým vrakem chytli na silnici policajti, hned mi seberou malej techničák a musel bych si to odtáhnout na vlastní náklady. Nehledě na to, že na vypuštěnejch gumách se stejně nedá jezdit.