Diskuze

Barrandovský most vyžaduje rozsáhlé opravy, uzavírat se bude na etapy

Barrandovský most chátrá a nutně potřebuje opravit. Na několik let se proto částečně omezí provoz na důležitém dopravním uzlu v jižní části Prahy. Objížďka, která by pojala podobné množství aut, kvůli nedokončenému Pražskému okruhu v podstatě neexistuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde udělali Husákovi soudruzi chybu? Libeňský most je o 60 let starší a je na tom podobně.

0 0
možnosti

L96u60k15a64s 68M96u85d74r51a

10. 12. 2016 19:36

No jasně - ještě kopnout tu, a ještě tam - a Prahu můžeme v podstatě začít rovnou objíždět východní cestou po trase Říčany, Úvaly, Jirny, Zápy (směr Liberec a Hradec Králové), anebo západní cestou po trase Pražský okruh, Tuchoměřice, Kralupy nad. Vltavou, (Nová Ves) (směr Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem). A to ještě na Pražský okruh bych moc nespoléhal.;-D;-D

0 0
možnosti

No to bude hardcore...

0 0
možnosti

K38a29r36e17l 33L97a94n26g56r

4. 12. 2016 12:44

A proto honem stavět Radlickou radiálu aby se to ucpalo pak úplně... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Je jasné že chybí obchvat Prahy, ale i presto postavíme železnici do Kladna..

Za pár let premosteni v Suchdolu už nebude třeba, drony budou převážet i lidi ;-)

0 0
možnosti

By mě zajímalo Fillerovo vysvětlení toho, jak by most pro MHD a pěší pomohl Pražanům v době, kdy se bude opravovat barrandovský most, kde nějakých 95% provozu tvoří automobily;-D Ti ***** z auto*matu fakt neumí mluvit nějak rozumně, smysluplně a na základě argumentů, neskutečné.

4 0
možnosti

No a co takhle dokončit ten most na okruhu v Komořanech? Dodělat nájezdy, sice se už asi nestihne to rozšíření prodloužené ulice z Modřan, ale i tak by to pomohlo odvést dopravu. Já vím už teď jsem pro ty, kteří tam bydlí debilem ;-D;-D, ale asi by to částečné řešení bylo?

0 0
možnosti

Po necelych 30 letech je na hranici zivotnosti... No, pane jo...

O povodnich take byla praha zavrena a slo to...

1 0
možnosti

Praha 11 a Praha 15 chtějí změny u linek 125 Skalka - Háje (dále po trase linky 170) - Chodovec - Smíchovské nádraží, 126 Skalka - Centrum Zahradní Město - Obchodní centrum Hostivař (dále po trase 154) - Háje - Metodějova - Volha - Petýrkova - Dědinova - Roztyly - Smíchovské nádraží. Znamenlo by to zkrácení linky 170 na Sídliště Spořilov, mírné omezení u linky 154, zkrácení linky 197 na Chodov. Praha 11 chtěla linku 118 prodloužit na Jižní Město.

0 2
možnosti

Uz jsem to cetl asi 3x...

Praha 11 potrebuje hlavne tramvaj...

0 0
možnosti

Nejdříve zavřít levobrezni a pak pravobřežní polovinu:-(

0 0
možnosti