Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Korunovační dopravě uleví, ale „Kulaťák“ nespasí

V sobotu skončí uzavírka Korunovační ulice, která pět měsíců ztěžovala život řidičům i obyvatelům Dejvic a Bubenče. Kolony však z Vítězného náměstí zřejmě nezmizí, jen se zmenší. Praha 6 čeká, že především ve špičkách dopravní situace rozhodně nebude bezproblémová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a22r49t88i71n 86Š18t48ě42p38á95n56e12k 3747713923921

Nevim. Doufam, ze neni neco spatne s teorii, ze kdyz se to co nejvic zneprujezdni, auta zmizi. Protoze lepsi teorii uz asi radnice nevymysli :-D

+1/0
8.12.2016 6:36
Foto

P73e57t89r 87Š63r26a80i28e37r 9413122372637

Vůbec nechápu, co na té stavbě tak příšerně trvalo.....??

+3/−3
7.12.2016 23:32

J92o83s96e27f 30C94h71o32d90o41u34n27s88k21ý 4271216479870

Zbourat a postavit úplně nový most, když pod ním jezdí každých 15 minut vlak za 5 měsíců? No to teda vážně taky nechápu, co jim na tom tak trvalo...;-)

+8/0
7.12.2016 23:39

T49o33m45á71š 28Z40e67m28a34n 3855718894675

Pak se člověk dívá na časosběrné video kde most vymění na 24 hodin..

Možná to měli prostě na den zastavi a rychle vyměnit než to protáhnout na ork bez omezení vlaků..

0/0
8.12.2016 21:21

P79a17v39e10l 41O62b28d76r53ž71á97l11e35k 6986554398972

Tady nešlo o výměnu ale stavbu nového a většího. Bylo tam celkem dost zemních práci kolem.

0/0
9.12.2016 18:26

L90u17k20á30š 63A49d24a68m48e35c 7985894361535

Ten most neni z kosticek lega. Kdyby to uspisuili, tak vy budete moans prvni, kdo zacme Nada at, az se ten most zacne po pul roce drolit.

0/0
8.12.2016 0:17

M96i15c69h43a59l 18P13r86o20c16h34á31z56k90a 8105296388

Naprostý souhlas!

0/0
7.12.2016 20:44

T42o28m78á55š 72Z97e59m69a86n 3755608264935

Celkem by stačilo vrátit Kulaťák do stavu před řáděním zelených khmérů z radnice P6.

Tedy. 2 pruhy na nájezdu i sjezdu z kruháče, obnovit dvouproudost Svatovítské, zrušit zjednosměrněšní okolních komunikací a navrch zrušit vnitřní přechody u kruháče.

+14/−1
7.12.2016 20:41

J78a51n 54V81o70j57t37í93š85e94k 6482821145326

A lidi ať si nechaj narůst křídla a zazděj si okna.

+4/−4
7.12.2016 21:21

T19o57m25á91š 22Z56e35m78a60n 3935348284585

a) jeden přechod stačí, nejlépe se semaforem na tlačítko.

b) při přestěhování do města je dobré si uvědomit, že koncentrace populace má kromě zjevných výhod (všechno je blízko) i nevýhody (všechno je blízko).

A plynule jedoucích 100 aut udělá méně znečíštění než 10 popojíždějících.

+3/0
7.12.2016 21:32

P95e44t98r 48P26e21t58r 6883392518143

A je třeba si uvědomit, že těch 100 jedoucích aut dokáže nahradit jeden autobus.

0/0
8.12.2016 17:20

P46a27v58e80l 14O34b92d60r34ž25á55l46e76k 6276454338812

Problém 100 aut x 1 autobus je většinou v tom, že v těch 100 autech sedí většinou 100 lidí, z nichž každý jede z jiného místa a směřuje každý jinam.

+1/0
8.12.2016 20:00

Š32i26m74o30n76-32E19r45i88c60h 49J43e87l21í60n67e84k 5500172193173

To rozhodně není problém, pořád těch autobusů bude výrazně méněnež aut, nehledě na to, že jde spíš o MHD celkově, nelze brát doslova.

0/0
10.12.2016 16:54

P29a78v88e10l 35O97b70d28r52ž11á48l92e23k 6646574288872

Pokud máme 100 lidí, kdy každý z nich chce vyjet z jiného místa, jindy a směřuje jinam... tak jim nemá jakákoliv MHD co nabídnout.

0/0
10.12.2016 21:19

Š70i96m81o58n94-88E13r98i84c81h 67J35e26l59í59n82e73k 5230192543503

Problém je, že taková situace nemůže nastat, protože ve městě není žádné místo, kam/odkud by mířil jen jeden člověk. Silnice mají být pro ty, co to potřebují, jako řemeslníci, invalidi (aspoň ti, co na to v téhle zemi mají) apod.

0/0
10.12.2016 22:12

P86e32t82r 47P28e41t95r 6413482288463

A co by to vyřešilo? Jakože díky dvoum pruhům na kulaťáku se nějak zázračně zvýší propustnost na křižovatce na prašném mostě?

Kulaťák už dlouho není úzkým hrdlem, úzkým hrdlem je hlavně křižovatka na špici Svatovítské a od toho se táhne kolona na Evropskou, Partyzánů a Gen. Svobody takže tyhle nářky nad snížením počtu pruhů jen ukazují, že tomu absolutně nerozumíte a jen si potřebujete zanadávat. Pak výsledky voleb nemají vypadat tak žalostně, když volí lidé, kteří tomu absolutně nerozumí.

0/0
8.12.2016 17:19

T12o36m31á29š 47Z19e47m30a92n 3205318974855

Já si hlavně pamatuji jak průjezdný byl kulaťák před zavedením těchto omezení.

Po jejich vzniku vznikaly kolony i v časech kdy nikdy nebyly.

A vznikají právě na zúženém kulaťáku a omezené Svatovítské, ne na zkapacitněné křožovatce na Prašném mostě.

0/0
8.12.2016 21:31

P46e83t75r 32P43e62t81r 6823152788263

bydlím o ulici vedle a jezdím tudy každý den.

Když je ten problém na kulaťáku, tak mi vysvětlete, proč ta auta nevyjedou? Dnešní situace je taková, že auta na přechodě mají zelenou ale stojí pořád na kruháči a nemají kam vyjet, protože celá trasa Kulaťák-Prašný most je plná aut a čeká se na zelenou nahoře.

Takové lidi mám nejradši, každý den na to koukám, každý den tam stojím ale stejně se vždy najde nějaký chytrolín který bude tvrdit, že prašný most dostačuje a problém je kulaťák, když to není pravda.

0/0
9.12.2016 9:01

M55a93r35t21i51n 84K67u87b49á29t 7171788567

V něčem jste trochu vedle, i když principiálně s Vámi souhlasím.

Ono stažení výjezdu z kulaťáku na Svatovítskou je dáno normou (která je bezpečnostní, ne trávomozkářská), která u novostaveb či rekonstrukcí neumožňuje nezabezpečený přechod přes více jak jeden pruh v daném směru. Pokud by se samozřejmě vystavěly podchody s výlezy na každý zastávkový ostrůvek a přechod s velice krátkou fází pro chodce by se nechal jenom "nahoře" (nebo by přechod nebyl vůbec, ale pak by to bylo daleko víc na facku), pak je dvoupruhový výjezd velice efektivní řešení. Alespoň mimo špičku. Když se ovšem zadělá křižovatka Prašný most, tak vám jsou dva pruhy k prdu.

Ale co si budeme povídat, celá oblast je tam udělaná na to jít za roh a dát si facku...

0/0
10.12.2016 15:55

J33a60n 54V74í98t17e30k 3926223601480

Ta opatření s autobusy (otočení terminálu a jízda po kolejích) mají logiku, to určitě nezůstane. :-)

Spíš by mě zajímalo, které výhybky se jim budou zanášet sněhem, protože nahoře na Prašném mostě autobusy projíždí křižovatku po kolejích celou dobu a další výhybka je až kulaťák, kde už ale je autobus zpět na silnici.

+1/0
7.12.2016 20:39

M41i94c21h65a26l 83P82e30t53e26r50a 2317631520949

Kdepak, výhybka na Kulaťáku je těsně za zastávkou ještě před samotným Kulaťákem. Dál pak už pokračují zdvojené koleje, takže přes to busy teď jezdí.

Tipuju, že to bude kvůli tomu, aby při nutnosti ručního přehození výhybky tramvaj nestála přes silnici.

+1/0
7.12.2016 22:32

J80a68n 46V40í96t96e64k 3686523861390

takhle detailně jsem to nezkoumal, dává to smysl

0/0
7.12.2016 23:11

J30i37ř39í 78P18r35a11ž23á60k 9120522711762

Když máme za radní a úředníky takové "nechytré", tak se nemůžeme divit. Blanka chrlí spoustu aut na Kulaťák, což nemělo být. Protože Blanka měla být zprovozněna až po dokončení silničního okruhu okolo Prahy. Hodně aut by objelo Prahu po okruhu a Praze by se ulevilo. Takto Blanka přispěla ke zhoršení živ. prostředí. Kdy už se začnou dodžovat podmínky stavebních povolení?

+2/−10
7.12.2016 20:26

P82a13v32e95l 35O78b44d14r53ž44á63l34e22k 6526244188442

Silniční okruh hned tak nebude dokončen, mimo jiné i pro to, že zastupitelé Prahy 6 - Suchdola vytrvale (ovšem za obecní peníze) chrlí hromady studií, posudků a žalob proti jeho stavbě.

Přesněji proti stavbě varianty "J" a prosazují variantu "Ss", která ovšem vede Středočeským krajem, kterého se na to ani nezeptali.

Jinak by totiž zjistili, že je to z pohledu StČ kraje neprůchodné a nerealizovatelné.

Ovšem obyvatelé Suchdola si tyto zastupitele ochotně dokola volí, takže se to nehne nikam. Takže asi tak.

+3/−3
7.12.2016 21:24

J97i55ř95í 72P96r53a98ž25á85k 9700222381512

Na variantu J se nekdy nepodaří získat EIA. Proč by neměla být postavena var. Ss? Jde o veřejně prospěšnou stavbu, pozemky lze i vyvlastnit.

+1/−2
7.12.2016 21:43

P80a30v65e93l 67O30b23d61r46ž56á60l59e85k 6336854438542

Varianta "Ss" není v žádné územně plánovací dokumentaci StČ kraje ani žádné obce, skrz kterou by měla vést. V její trase mnohde už stojí domy. StČ kraj s ní nebude nikdy souhlasit.

Naproti tomu varianta "J" je v plánech už 80 let, všechny územní plány s ní počítají a dříve či později se postaví. Jak moc později, to samozřejmě záleží na obyvatelích Suchdola, jak dlouho je ještě budou bavit tisíce aut na Kamýcké.

Jen se jim místní politici bojí říct jednoduchou věc - že buď se postaví varianta "J", nebo se nepostaví nic.

+5/−3
7.12.2016 21:52

J10i88ř69í 46P93r18a73ž30á86k 9390352521352

Nechápete, že Praha se za 80 let, tedy od doby, kdy byla navržena varianta J, značně rozrostla? Okruh má za cíl vést dopravu mimo sídelní celky. To by se při var. J nepovedlo, protože už dnes některé části okruhu rozdělují obytné části Prahy. Var. J. by jen zatížila jiné obyvatele emisemi. Podívejte se, jak je to řešeno v jiných městech. Např. v Berlíně okruh stojí již 80 let a vede stále lesy kolem města, které nevidíte.

+3/−3
7.12.2016 22:24

M63i57c43h40a16l 22Š52t90ě86t29k49a 8235833939592

Suchdolem ma vest okruh pod zemi. Koho budou auta v tunelu obrezovat hlukem a emisemi?

+4/−1
7.12.2016 22:53

J26i45ř92í 22P91r10a36ž67á37k 9620212831712

Pokuste se podívat na mapu a na tento odkaz:

http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/0
8.12.2016 8:55

P85a92v98e36l 31O20b14d34r94ž38á88l55e37k 6416564968812

Ano, Praha se rozrostla i v místech, kde je dlouhodobě plánovaný okruh. Což je ovšem problém těch, kteří se na těch úžasně levných pozemcích něco postavili a ani se nenamáhali zeptat, proč jsou tak levné.

Zůstává v platnosti, že variantu "Suchdolská superp*vina" (Ss) podporuje jen Suchdol a Dolní Charby. Přičemž podpora je na úrovni prohlášení místních radnic, v plánech nic takového neexistuje.

Všichni ostatní (Praha, Středočeský kraj, Horoměřice, Přílepy, Tuchoměřice...) počítají s variantou "J" a mají ji ve svých platných územních plánech.

Čímž se dostáváme zpět ke konstatování, že buď se postaví varianta "J", nebo zůstane vše při starém. Varianta "Ss" je jen vějička, kterou zastupitelé Suchdola již roky oblbují své spoluobčany a získávají na ní hlasy u voleb.

+2/0
8.12.2016 10:49

T26o53m93á89š 35Z36e23m88a58n 3235718564175

Severní varianta okolo Roztok padla již dívno výstavbou rodinných domků v plánované trase.

+1/−1
7.12.2016 21:59

M71i77c58h41a16l 25Š43t56ě23t57k71a 8485223209962

Proc by mela byt postavena varianta Ss? J bude pod Suchdolem v tunelu a vynori se za nim v polich. Kde vidite problem? Most prez Vltavu se postavi stejne jako na D8 v Ceskem stredohori tzn. aniz by bota delniku vstoupila do chraneneho udoli. Jedine, o by suchdolakum mohlo vadit je 2-3 roky prasne prace. Nic vic

+4/−1
7.12.2016 22:59

J83i12ř54í 98P36r80a64ž38á67k 9270902131722

Přes Suchdol má vest var. J. Most by musel být vysoký, s nájezdovou rampou ve tvaru spirály, drahý nekologický. Na východním břehu by vedly 2 dálnice cca 400 m od sebe. "Odstřihly" by se zastavěné satelity, které patří ku Praze. Vzhledem k jejich blízkosti by se EIA 100% nepodařilo získat. Var. Ss vede méně zastavěnou krajinou, dává možnost umístit okruh i rozvoje Prahy, tranzitní kamionová doprava by objela po okruhu, aniž by zamořovala Prahu.

Bližšío historii okruhu na http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/−3
8.12.2016 6:51

M98i18c31h54a21l 33P80e81t82e58r81a 2247891660819

Zastupitelé Suchdola nejsou ti samí jako zastupitelé Prahy 6. Jsou to dvě nezávislé městské části.

+2/0
7.12.2016 22:34

T96o79m41á63š 86Z10e77m61a39n 3695128174455

Situace nesouvisí s Blankou, ale s faktem, že na severu Prahy je jen jedna spojnice. Blanka prostředí zlepšila, ale zásahy P6 dokázaly situaci zhoršit už před výstavbou Blanky.

+2/−1
7.12.2016 21:34

J96i93ř13í 48P96r51a52ž49á57k 9630272671982

Konkrétně?

0/0
7.12.2016 21:45

T73o12m29á70š 49Z53e65m73a71n 3845308204715

co?

0/0
7.12.2016 22:00

J19i22ř17í 52P92r81a63ž77á73k 9460612871212

Zastupitelé a úředníci se dali do čtení iDnes a minusují, protože jsem poukázal na jejich neschopnost, ignoranci. Argumenty samozřejmě neuvedli. Aktivistka AI a aparátčík socialistů o stavbě dopravních staveb moc neví, stejně jako dříve psychiatr a radní se základním vzděláním.... Proto ty nesmyslná rozhodnutí, která brání smysluplnému rozvoji a pouze terorizují obyvatele. Prosím admina, aby nemazal do doby, než někdo bude chtít uvést konkrétní údaje. Na konkrétní argumenty budu také konkrétně reagovat příklady.

+1/0
8.12.2016 7:05

M51i68l39a53n 40C83h98a68l42u78p86a 7364496417673

Jestli to dodělávali za mrazu, tak to můžou za dva roky dělat znova.

0/0
7.12.2016 19:54

P91a40v29e40l 63O76b41d80r39ž44á55l74e73k 6266204338542

Praha 6 dělá dlouhodobě vše pro to, aby skrz tuto část jezdilo co nejvíce aut (blokace okruhu, blokace železnice, blokace odstavného parkoviště na Veleslavíně) a zároveň, aby se tam ta auta co nejvíce zdržela (uzavírání pruhů kolem kulaťáku, jednosměrky, zaslepení U Vorlíků).

A pak se diví, že je Praha 6 celý den plná kolon?

+23/0
7.12.2016 19:20

J33i86ř64í 53P32r12a54ž75á79k 9860202531742

Byznys s placeným stáním se musel spustit. Nyní, když přináší stovky milionů, se možná pomalounku začnou stavět P+R a parkovací domy. Protože taková stavba parkovacího domu, to bude také velká veřejná zakázka....

0/0
7.12.2016 20:28

G72a15b55r23i46e16l 54H31o68r80t87e91n 9971729103484

Blokaci okruhu mají na svědomí zahrádkáři ze Suchdola, nikoliv P6. Blokaci železnice byste vnímal patrně jinak, kdybyste bydlel u trati, ze které vám chce někdo udělat rychlostní koridor s 10x větším počtem vlaků za hodinu, než je ten stávající.

Jinak souhlas.

+1/−3
7.12.2016 21:08

J53a93n 67V61o76j12t94í17š79e37k 6852951385186

Ty vlaky budou jezdit 10x častějc, ale budou 100x tišší a emise nebudou mít vůbec žádný.

+2/0
7.12.2016 21:23

G10a60b92r29i90e79l 11H68o70r95t86e48n 9771659943724

Vibrace (infrazvuk) na krátké vzdálenosti budou mnohonásobně vyšší, s tím prostě nic neuděláte. Navíc pokud budou zachovány železniční přejezdy, budete to znamenat prakticky nepřetržité klinkání od čtyř ráno do půlnoci. Pokud nebudou, odříznete Dejvice od Prahy. To vše v situaci, kdy má rychlodráha od Veleslavína kopírovat metro.

0/−1
7.12.2016 21:46

P44a20v55e12l 79O48b65d59r16ž21á37l52e28k 6386354278442

Suchdol je součástí správního obvodu Praha 6. Nebo snad patří někam jinam?

Železnice tam byla rozhodně dříve, než se narodil jakýkoliv současný obyvatel Prahy 6. Když nevadily parní lokomotivy, nevadí motoráky, které se táhnou do kopce na plný plyn s oblakem černého dýmu ... tak budou vadit tiché elektrické jednotky?

Jinak chápu, lobby a dezinformační kampaň letištních taxikářů je na P6 dlouhodobě skvěle účinná. Kam se hrabe aeronet a sputnik.

+8/−1
7.12.2016 21:30

G71a52b78r90i46e79l 79H57o72r91t98e89n 9791259553384

Ne, nechápete.

+1/−1
7.12.2016 21:42

M24i41c22h61a27l 61P96e80t54e63r41a 2737891400289

Suchdol patří jinam, má vlastní radnici.

+1/−1
7.12.2016 22:36

P77a57v23e60l 30O32b30d64r28ž18á32l10e89k 6926664178302

Na každé ceduli s názvem ulice na Suchdole je napsáno "Praha 6". Je to samostatná městská část, ale součást správního obvodu Prahy 6.

+2/0
8.12.2016 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.