- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na tom celém mi vadí jen malý počet revizorů v Praze. Jejich řady by měly stoupnou pětinásobně. Aby neutekla bez placení ani myš. Pořádek musí být.
Když mají periodu, tak potkám 3 kontroly během 35 minut v MHD. Přijde mi to málo. Co jestli Lítačku mezi kontrolami zahodím? Každá stanice metra by měla mít stálou skupinu revizorů 24 hodin denně.
Ano je škoda, že "bez validátoru nedokáže říci ani to, kdy končí". To měla (a spoustu dalšího) umět webová aplikace, která nevznikla, protože krátce po startu opencard vypukla panika (byť opravněná), že je to předražené, a rozvoj se naprosto zastavil.
Já si po nahrání předplatného napíšu platnost na lísteček, který strčím do pouzdra v kartě.
Jo, bezkontaktní karta jako lítačka. Jednoduché a levné řešení.
Šmarjá, to jsem ani nevěděl, že po té platbě v tramvaji vyjede jízdenka k označení, neměl jsem to štěstí vidět to naživo. To je ale pitomý kočkopesní řešení :-/
Tak zpět, kolegové níže tvrdí, že je to jinak... Tak nic :)
Znáte problémy s falešnými revizory? Až bude jízdné na bankovní kartě, rozšíří se repertoár zlodějů o další trik: Vylákat kartu pod záminkou revize, utéci s ní a honem někde bezkontaktně zaplatit. Dopravní karty nejsou pro loupení dostatečně atraktivní.
To je lukrativnější vyškubnout telefon a nemusím se za nikoho vydávat!
Kdo si trochu něco o přečetl, tak vlastně Lítačka je převlečená Opencard... Nic jiného... Jediné, že si lidi místo červené kartičky vezmou zelenou a tím to končí...
Primátorka se vytahovala jak bude stát jenom 10 milionů... Ano stála první část, ale především jenom díky tomu, že všechen HW (od přepážek po revizory) je PŘEVZATÝ a ZAPLACENÝ z účtu Opencard...
Náklady jsou ještě vyšší!!! Což se postupně dostává napovrch...
Lítačka byl jenom čistý marketing.. Bohužel Andrej to nechal udělat Adrianu a výsledek vidíme...
Nejlépe to vystihuje satiristická Kancelíř Blaník:
Bude to předný opak červené, třeba zelená a bude se to jmenovat česky. Jinak to bude úplně stejné, akorát peníze se budou sypat do jiné kasy.
"...Řešením podle Profanta není ani bezkontaktní platbakartou, která funguje v tramvaji číslo 22 (psali jsme zde). „Po platbě totiž vyjede potvrzovací lísteček, který musím ještě označit ve vedlejším stroji, to úplně popírá výhody bezkontaktní karty,“ dodává Profant. ...." (:http://praha.idnes.cz/litacka-je-hloupa-pirati-zmena-systemu-dyr-/praha-zpravy.aspx?c=A161209_111229_praha-zpravy_rsr )
UVEDENÉ JE LEŽ - JÍZDENKA KOUPENÁ V BEZKONTAKTNÍCH TERMILÁLECH V TRAMVAJÍCH (PÁR NA KL.22 A VŠECH SPOJÍCH L.18) JE S ČASEM KOUPENÍ = ZAČÁTKEM PLATNOSTI A HLAVNĚ JE ROZMĚRU, KTERÝ SE NEVLEZE DO OZNAČOVAČŮ OSTATNÍCH PAPÍROVÝCH JÍZDENEK!!!
Dotyčný si možná plete jízdenky z terminálů zkušebně umístěných v pár desítkách tramvají s jízdenkami z prodejních automatů v ulicích a vestibulech stanic metra, které jsou postupně nahrazovány za moderní s možností nákupu bezkontaktní kartou
na tom není nic moderního, v Ostravě se dá platit ve všech spojích mhd běžnou platební kartou a žádné lístky nepotřebujete
Doufejme, že primátorka neoslní zase nějakým progresivním návrhem, jako postavit metro D bez stanic a bez pozemků na povrchu. Kdo se v tom trochu vyzná, tak vidí, že primátorka je zcela mimo realitu. A nebude to bohužel pouze v otázce ražby metra....
Je neuvěřitelné, že než promluví, tak že si nezkonzuluje své nápady s odborníky.
Bez stanic,bez řidičů,bez kolejí- jen TUNEL
Lítačka je to samé co Opencard jen je to zelená a ošklivější, ale tento kus plastu doteď umí to samé co hezčí červená kartička. Lítačka by ,údajně ́ neměla být pro Prahu drahá. No jestli zvládne být kartou pražana se teprve uvidí. Měla sloužit i jako parkovací karta, to, že funguje do knihovny vítám, ale dvě funkce je dost málo. Kreditní kartu bych tam nechtěl, ale na občanku bych si klidně nechal nahrát vstupní kartu jenže máme krásné červenožluté s písmeny A, B, C.
Nikdy bych nedal všechny své údaje na jedinou kartu, která je provozována Prahou, nebo Dopravním podnikem. Samozřejmě by to byl výborný byznys - prodat databázi statisíců Pražanů vč. dat o jejich zájmech, bydlišti, nákupech,....V tom asi byl jeden důvod proč byla "Opencard".