Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mazačka po půl roce vyjela do ulic, kromě mazání bude i kropit

Po několikaměsíčních opravách se do pražských ulic vrátí oblíbená mazací tramvaj, přezdívaná mazačka a tentokrát bude mít více funkcí. Nově byla vybavena kropicí nádrží, aby v létě mohla zavlažovat trávník mezi kolejemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a71n 60K16o65h65o29u80t35e44k 2228764568825

Tento hovnocuc by měl tahnout fůru hnoje a zavést Prahu.Kamera je nanic když není přes lejtu vidět.Čau

0/0
25.12.2016 20:32

J60i14ř70í 40P51r48a23ž38á55k 9950972621882

Proč není možné mazání zabudovat do pár tramvají, stejně jako to mají lokomotivy nebo tramvaje, které kupuje Ostrava?

0/0
20.12.2016 20:44

L28i41b35o38r 57V25a92v89ř83í13k 7863302903772

Netušil jsem, že mazání řeší v Ostravě zabudováním mazacího mechansimu do nově dodávaných vozů.

0/0
20.12.2016 21:36

J53i36ř83í 24K47r78e29j53č34í63k 2697658844866

Praha má takové zařízení samozřejmě taky zabudované v několika vozech, tohle je ovšem podstatně větší kapacity.

0/0
21.12.2016 21:15

J73a25n 64Z18e13m75a10n 1486985164636

Při současné politické situaci by možná nebylo od věci tramvaj vybavit ještě lehkým kulometem.

+2/0
20.12.2016 7:37

L61u63d91ě75k 10P82r20o59v70a68z11n70í81k 8593831692735

Lehký kulomet by mě být v roce 2017 na každé tramvaji. Oranžová "mazačka" by měla mít na zadní plošině minimálně 22mm "dvojče" a plamenomet ;-D

0/0
21.12.2016 14:51

N17a71d68ě91ž40d15a 26M67a48c78h27k24o76v15á 8366779595

Jako malá jsem viděla film Pohádka o staré tramvaji. Chtěli ji dát do výslužby, ale děti ji zachránily.

0/0
20.12.2016 0:31

J85a24n 36Z77e33m79a58n 1156235284716

Tam si zahrál vůz č. 200, ten je dodnes ve střešovickém muzeu.

0/0
20.12.2016 7:35

V54í81t 57H29r16a36d41i36l 2474715311572

Je to fajn, že se ještě dnes umí lidé bavit..

+1/0
20.12.2016 0:14

L75u17d61ě13k 91P44r92o63v74a92z32n73í68k 8423951822905

Gratuluji k vylepšeni multifunkční tramvaje a zájmu o zelené trávníky v kolejišti.

Ještě by to chtělo občas postříkat proti plevelu, pohnojit a rozhodně sekat častěji. (nejlépe dříve, než to vyroste do výšky obilí ;-) )

+1/0
19.12.2016 20:51

J19i85ř26í 86K53r23e66j30č96í18k 2507728984396

Seká se pravidelně, do výšky obilí nemá šanci dorůst. Doporučuji nezveličovat.;-)

+6/0
19.12.2016 22:09

L86u63d66ě60k 69P71r75o66v70a29z64n96í60k 8583821592725

Dík za doporučení, rozhodně nezveličuji. Na Evroské mám vyfocené bodláky vyšší, než 60cm! Jetel na Evropské, Hradčanské a Jugoslávských partyzánů letos vyrostl 35cm! Napište něco napište o té pravidelnosti sekání ;-D. Neberu to, co užvejkají tramvaje svým podvozkem. Trošku se o to zajímám ;-). Kropící tramvaj je samozřejmě výborný počin DP do lokalit, kde není v trati závlaha. Vrstva zeminy nad štěrkovou vrstvou je totiž pouhých 5-15cm, to je na travní koberec a jeho kořenový systém slabota.

Jinak se trávník v trati seká 1x za 3 týdny, až za měsíc! Nehnojí se vůbec a s plevelem se nebojuje. Je to velká škoda. Protože tyhle zelené pásy zvyšují množství zeleně v Praze, snižují hlučnost a zejména velmi výrazně snižují prašnost. Takže dobrej povrch pro alergiky. Zelené travnaté pásy nemají z pochopitelných důvodů rádi hasiči, záchranáři, policajti a spěchající řidiči, ale dá se s nimi žít...

0/0
21.12.2016 14:46

J39i58ř45í 38K84r14e70j32č92í94k 2827938364526

Obávam se, že vám to opravdu nevěřím...

Pošlete odkaz.

0/0
21.12.2016 21:13

L90u74d62ě44k 19P11r81o35v21a24z52n25í95k 8313551612175

Odkaz nemám, jen vlastní zkušenost. Trápíme se s nesekáním zejména na trati Hlubočepy-Barrandov, kde servisujeme automatickou závlahu a trysky často neprostříknou skrz vysokou trávu. 8-o

0/0
21.12.2016 22:05

T47o46m44a20s 24S63v11o11b59o95d38a 5767765925717

seriál o mazací tramvaji mě docela udivuje .... prosil bych také seriál o nějaké drezíně, nebo starém sokolském autobusu atd ...

+3/−8
19.12.2016 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.