Diskuze

Při nehodě tří aut na dálnici D10 záchranáři oživovali batole

Dálnici D10 ve směru na Turnov blokovala ve středu vážná nehoda tří osobních aut. Při srážce utrpěli zranění čtyři lidé včetně malého dítěte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je docela sranda si číst kktiny, které jste všichni v této diskusi namleli. Hlavně aby řeč nestála a každej se ukázal jako ten nejchytřejší. ;-O

Dnes obviněn a vzat do vazby řidič BMW, vybržďovač.

0 0
možnosti

Řeší se tady taky rychlost jízdy po dálnici. Co je nebezpečnější, jestli jezdit rychle, nebo pomalu. Nejnebezpečnější je jezdil jako vůl, tedy buď pomalu v levém pruhu, nebo rychle v pravém. Pokud někdo jede v levém nižší než povolenou rychlostí, omezuje plynulost a bezpečnost provozu, totéž ale platí, když mě někdo na tříproudé dálnici podjíždí zprava vyšší než povolenou rychlostí. Obojí se v Česku děje zcela běžně a obojí by mělo být pokutováno. Další rozšířený nešvar je nepoužívání blinkru.

0 0
možnosti
JJ

J16a49n 56J66o78r22d55a64n

29. 12. 2016 9:50

Nechápu jak se někdo může takto srazit na dálnici!!

0 1
možnosti
KF

K74a26r13e47l 54F18i56l53i81p

29. 12. 2016 6:55

Mne osobně by zajímalo kde bylo to batole usazené a v jakém typu sedačky - vája. Používíme cybex a malého jsme měli vždy vzadu na prostředku kde to je "nejbezpečnější".

0 1
možnosti
JJ

J34a62n 73J65o60r42d98a38n

29. 12. 2016 9:50

Vzadu uprostred??? No nevim, az ti jednou celá sedačka vyletí předním oknem ven...

Daleko nejbezpecnejsi to je za sedadlem spolujezdce.

3 0
možnosti
PM

P72e96t60r 39M68i69c34h55a56l

28. 12. 2016 21:12

Audi i BMW jsou o třídu vyšší auta. A Oktávka se dostala mezi ně. I tak je ale nějak moc pomuchlaná. Moc bych za to nedal, že byla možná už po jedné nehodě posvařovaná a deformační prvky byly narušené. A majitel to ani nemusel vědět.

1 0
možnosti
TD

S nárazem zezadu se karoserie vyrovnává nejhůře, o deformačních prvcích vzadu nemůže být moc řeč. EuroNCAP ani většina obdobných organizací jej netestují, a tak automobilky dávají přednost nízké ceně a hmotnosti před vysokopevnostními materiály. Většina moderních aut by nedopadla dobře.

0 0
možnosti
BM

ta škodovka má předek rozsekanej asi o svodidla (podle srolovane kapoty). A rošmelcovaný zadek od nějaké pevné překážky, tohle by ta audina nikdy neudělala.;-)

0 2
možnosti
RH

R78o82m81a67n 51H45a56n43u22s

28. 12. 2016 18:12

Tak ten zadek jestli jste si nevšiml je od stromu ;-D má tam ještě zelenou kuru.

0 2
možnosti
PN

P98a61v19e23l 46N18o90v40á83k

28. 12. 2016 19:17

A ty máš asi zelený zákal...

0 0
možnosti
RH

R18o28m64a23n 87H19a54n96u82s

28. 12. 2016 18:09

Ten třetí viníkem rozhodně není. Protože jestli do Škodovky narazil tak až potom co vyletělo z příkopu zpět na silnici. Ten zadek je od stromu.!!!

0 1
možnosti
PN

P21a70v34e22l 72N50o15v65á93k

28. 12. 2016 19:16

Ty si slepej a nebo jen hloupej?

0 0
možnosti
RH

R59o64m48a22n 83H43a71n50u11s

28. 12. 2016 18:05

LIBÍ SE MI, ŽE DLE VĚTŠINY DISKUTUJÍCÍCH JE NA VINĚ AUDI ;-D

Osobně si myslím, že Octavia škrtla o BMW dostala smyk vlétla mimo silnici zadní částí narazila do stromu, (prostředen je promáčklý víc než kraje a má zelenou kůru na nárazníku) strom se asi zlomil nebo ohnul, protože střecha od něj není promáčklá. Vylétla zpět na silnici možná i do svodidel a až pak do ní narazilo AUDI, které se ještě snažilo vyhnout proto je až u středových svodidel. Možná se trefili čumákama tam by deformace odpovídaly mnohem víc. Kdyby byly záběry ze shora nebo z větší dálky bylo by to jasnější.

0 3
možnosti
PB

P17a80v23e40l 75B44e94r44a31n

28. 12. 2016 18:32

Jel jsem tam, a pokud ten strom neuměl odlevitovat na silnici a zase zpátky, tak se ta Octavia se stromem potkat nemohla...;-)

2 0
možnosti
JJ

Deformace octavie je zcela v pořádku. Deformační zóny jsou vpředu, ne vzadu. Výrobci nebudou zvyšovat bezpečnost nad rámec svých povinností. Myslím tím tedy např. euroncap, kde je důležité obstát v jasně definovaných testech. Jeden z mála, kdo se s tím snaží něco dělat, je Adac. Ukazuje jasně, kde jsou slabiny. A je jich dost. A než se začne testovat i náraz zezadu, uplyne ještě hodně vody..

3 0
možnosti
SN

S96t73a47n 10N98o86v51á93k

28. 12. 2016 18:03

Podle malého pravého zrcátka je to Oktávka vyrobená do roku 2000, takže deformační zóny byly poplatné své době. 16 let staré auto nemůže v tomhle soupeřit s novými.

0 0
možnosti