Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L60u64c68i53e 49K94u69b28e91l92k41o57v52á 3564534585

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0/0
4.1.2017 14:11

M75a80r14e14k 90T67u69r32n63o65v38e88c 7775892400446

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0/0
3.1.2017 15:07

M88a61r57e54k 46T87u11r79n62o72v89e85c 7285782520936

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0/0
3.1.2017 15:08

M79i69c13h84a88l 33T40e93s36a79ř 4758582630341

Jak vypadá terén u Motolské nemocnice vím, je jasné že stavět tam P+R je nejen ekonomický nesmysl, ale i dopravní problém. Cíleně přitahovat další dopravu po Bělohorské a Karlovarské by nebylo dobré. Ale tohle bylo jasné i politikům, kteří tuhle trasu chtěli.

Konečná metra jistě frekventovaná, ona si k sobě ten provoz přitáhne. Ale kdyby byla jinde, byla by frekventovaná zrovna tak (spíše více), byla by levnější a dopravně dostupnější pro individuální dopravu z periferií.

Ergo, spíš rejpu do trasování metra, než do polohy P+R:) A taky rejpu do toho, jak promyšleně se to řeší. Nejdřív vyvoláme problém a pak si budem dvě volební období drbat hlavu, co s ním. U hloupé bytovky si investor takový přístup dovolit nemůže..

0/0
3.1.2017 16:06

M39a39r44e85k 20T64u55r73n95o12v89e27c 7845212240746

Jo, souhlasím s tím, že to trasování nebylo zrovna ideální. Nemyslím si sice, že by mělo smysl metro táhnout až na letiště - na to tam přeci jen není dostatečný provoz. Letiště prý vygeneruje asi 50 tisíc cestujících denně, přepravní kapacita metra je asi 20 tisíc lidí za hodinu. Ano, z tohohle pohledu to do Motola také nebylo efektivní... :-) Na letiště by byl asi opravdu nejelegantnějším řešením vlak (nevím, proč ten CitiElefant pořád někdo nazývá rychlodráhou). Ale raději bych asi než odbočku viděl to, aby to bylo na stejné trati, co Kladno. Bylo by pak jednodušší udržet vyšší frekvenci spojů.

Ale zase když už do toho Motola to metro je, tak už se s tím asi budeme muset nějak smířit. Není to jen ten Motol, ale i tři další stanice (nejméně vytížené jsou prý Petřiny). Dál se asi hned tak prodlužovat nebude (a kdyby ano, asi by opravdu nebyl špatný nápad táhnout to spíš na Řepy a případně na Zličín, kde by vznikl další přestup na linku B).

Ale také nechápu, když to metro už je v provozu už asi rok a půl, proč ty P+R parkoviště začali nějak víc řešit až teď na podzim. Zvlášť když ty plány na rozšíření zón placeného stání tu byly už dávno...

0/0
3.1.2017 16:22

M52i92c61h52a10l 53T59e45s18a18ř 4858972900211

Protože P+R se neřeší ve vazbě na metro (jak by to být mělo), ale ve vazbě na zřízení barevných zón na P6.

V Dejvicích je parkování tragické už tak dlouho, že mrmlání voličů se stalo běžnou kulisou a nikoho netrápilo. Po prodloužení metra vznikly nové oblasti, kam se můžou rozptýlit dojíždějicí auta - problém s parkováním se nevyřešil, ale rozšířil na mnohem větší množství voličů a politici si zesíleného mrmlání všimli. Vyřešili to po svém, tedy zákazem (modré zóny). A teď zjišťují, že pokud má v Praze někdo pracovat, musí se do ní i dostat. Problémy s parkováním se nedají vyřešit zákazem parkování, stejně jako problémy se zloději se nedají vyřešit zákazem kradení - ale aspoň to zkusili:)

+1/0
3.1.2017 16:46

P58e70t44r 75P61e35t40r 6533822508133

A nenapadlo vas, ze pod tim svahem jsou tunely a zazemi metra treba? A ze by tama melo jednou metro pokracovat dal?

0/0
5.1.2017 12:50

J61i83ř91í 70P23r80a46ž42á82k 9790312981272

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

+2/0
3.1.2017 14:26

J25o30s53e46f 94S97l16o84v39á29č49e64k 2869409377735

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

+2/0
3.1.2017 14:05

L70u90c19i69e 81K85u71b22e13l35k38o63v98á 3734954385

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0/0
4.1.2017 14:16

L26u97c79i62e 29K54u24b62e10l48k73o53v63á 3954524895

jinak tady je ceník toho zrušeného stání: http://auto-ms.webnode.cz/cenik

měsíc za dva litry venku na slunci, dešti...no neberte to :-P

0/0
4.1.2017 14:22

P37e71t10r 92P59e85t23r 6893902898473

Coz v Praze neni zas tak vysoka cena. Spis prumer

0/0
5.1.2017 12:51

J31i12ř76í 67K40o49c85u45r42e25k 6735724325268

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

+3/0
3.1.2017 13:50

V65i15k84t43o81r 84Š41e34d44i14v22ý 8596151460366

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

+1/0
3.1.2017 13:52

J60a58k60u51b 85K83o23r24e12c 6414370891333

Jo, řeší se to v každé diskuzi o modrych zonach.

0/0
3.1.2017 21:43

A29n72t71o66n24í59n 76S10v81o65b56o84d34a 3704963409412

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

+3/−3
3.1.2017 13:45

M79i89c35h93a55l 41T60e57s29a84ř 4388252610231

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

+1/0
3.1.2017 13:51

A19n23t73o19n83í37n 21S77v48o89b50o35d86a 3624203549132

Syslová v Letňanech je lépe umístěná :-)

+2/0
3.1.2017 13:52

A32n87t18o84n94í38n 74S98v86o43b51o62d46a 3674863179552

Kdo má metro v poli :-)

0/0
3.1.2017 14:04

M71a57t22ú92š 57E50l89i54a13š 3720826114385

Wien.

0/0
4.1.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.