Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L28u81c17i81e 48K74u13b98e28l38k80o56v72á 3924964545

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0/0
4.1.2017 14:11

M29a65r77e25k 25T52u71r11n87o59v96e27c 7535782520176

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0/0
3.1.2017 15:07

M92a65r62e77k 21T69u86r42n16o90v66e75c 7235572650176

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0/0
3.1.2017 15:08

M39i97c24h47a68l 62T66e74s20a15ř 4938872770841

Jak vypadá terén u Motolské nemocnice vím, je jasné že stavět tam P+R je nejen ekonomický nesmysl, ale i dopravní problém. Cíleně přitahovat další dopravu po Bělohorské a Karlovarské by nebylo dobré. Ale tohle bylo jasné i politikům, kteří tuhle trasu chtěli.

Konečná metra jistě frekventovaná, ona si k sobě ten provoz přitáhne. Ale kdyby byla jinde, byla by frekventovaná zrovna tak (spíše více), byla by levnější a dopravně dostupnější pro individuální dopravu z periferií.

Ergo, spíš rejpu do trasování metra, než do polohy P+R:) A taky rejpu do toho, jak promyšleně se to řeší. Nejdřív vyvoláme problém a pak si budem dvě volební období drbat hlavu, co s ním. U hloupé bytovky si investor takový přístup dovolit nemůže..

0/0
3.1.2017 16:06

M54a49r84e73k 62T17u40r29n43o59v78e45c 7195332840946

Jo, souhlasím s tím, že to trasování nebylo zrovna ideální. Nemyslím si sice, že by mělo smysl metro táhnout až na letiště - na to tam přeci jen není dostatečný provoz. Letiště prý vygeneruje asi 50 tisíc cestujících denně, přepravní kapacita metra je asi 20 tisíc lidí za hodinu. Ano, z tohohle pohledu to do Motola také nebylo efektivní... :-) Na letiště by byl asi opravdu nejelegantnějším řešením vlak (nevím, proč ten CitiElefant pořád někdo nazývá rychlodráhou). Ale raději bych asi než odbočku viděl to, aby to bylo na stejné trati, co Kladno. Bylo by pak jednodušší udržet vyšší frekvenci spojů.

Ale zase když už do toho Motola to metro je, tak už se s tím asi budeme muset nějak smířit. Není to jen ten Motol, ale i tři další stanice (nejméně vytížené jsou prý Petřiny). Dál se asi hned tak prodlužovat nebude (a kdyby ano, asi by opravdu nebyl špatný nápad táhnout to spíš na Řepy a případně na Zličín, kde by vznikl další přestup na linku B).

Ale také nechápu, když to metro už je v provozu už asi rok a půl, proč ty P+R parkoviště začali nějak víc řešit až teď na podzim. Zvlášť když ty plány na rozšíření zón placeného stání tu byly už dávno...

0/0
3.1.2017 16:22

M86i39c92h89a87l 55T64e15s47a40ř 4988862670151

Protože P+R se neřeší ve vazbě na metro (jak by to být mělo), ale ve vazbě na zřízení barevných zón na P6.

V Dejvicích je parkování tragické už tak dlouho, že mrmlání voličů se stalo běžnou kulisou a nikoho netrápilo. Po prodloužení metra vznikly nové oblasti, kam se můžou rozptýlit dojíždějicí auta - problém s parkováním se nevyřešil, ale rozšířil na mnohem větší množství voličů a politici si zesíleného mrmlání všimli. Vyřešili to po svém, tedy zákazem (modré zóny). A teď zjišťují, že pokud má v Praze někdo pracovat, musí se do ní i dostat. Problémy s parkováním se nedají vyřešit zákazem parkování, stejně jako problémy se zloději se nedají vyřešit zákazem kradení - ale aspoň to zkusili:)

+1/0
3.1.2017 16:46

P74e97t64r 30P46e27t90r 6493942588753

A nenapadlo vas, ze pod tim svahem jsou tunely a zazemi metra treba? A ze by tama melo jednou metro pokracovat dal?

0/0
5.1.2017 12:50

J19i63ř63í 68P33r53a42ž89á24k 9280632941872

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

+2/0
3.1.2017 14:26

J95o97s83e79f 36S32l18o52v61á38č83e79k 2799879857665

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

+2/0
3.1.2017 14:05

L14u47c44i44e 23K78u90b10e45l24k85o65v96á 3524864215

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0/0
4.1.2017 14:16

L13u76c34i47e 42K20u23b71e50l33k56o35v78á 3874524645

jinak tady je ceník toho zrušeného stání: http://auto-ms.webnode.cz/cenik

měsíc za dva litry venku na slunci, dešti...no neberte to :-P

0/0
4.1.2017 14:22

P55e32t20r 80P28e59t73r 6273162838433

Coz v Praze neni zas tak vysoka cena. Spis prumer

0/0
5.1.2017 12:51

J21i45ř51í 55K19o50c72u75r13e63k 6485344925348

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

+3/0
3.1.2017 13:50

V71i93k89t31o65r 30Š56e70d31i19v74ý 8426161910526

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

+1/0
3.1.2017 13:52

J12a17k40u58b 76K11o36r97e76c 6474830161223

Jo, řeší se to v každé diskuzi o modrych zonach.

0/0
3.1.2017 21:43

A49n11t17o97n26í55n 55S65v83o94b50o62d85a 3494243429792

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

+3/−3
3.1.2017 13:45

M76i44c79h32a10l 56T17e74s26a32ř 4458952220831

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

+1/0
3.1.2017 13:51

A80n23t44o31n29í11n 76S25v59o46b86o28d21a 3894943899602

Syslová v Letňanech je lépe umístěná :-)

+2/0
3.1.2017 13:52

A22n64t96o70n49í36n 88S49v54o10b32o10d33a 3194693709212

Kdo má metro v poli :-)

0/0
3.1.2017 14:04

M69a49t50ú28š 93E41l13i61a84š 3420456804445

Wien.

0/0
4.1.2017 10:56



Najdete na iDNES.cz