Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Městské části kritizují překladiště v Malešicích. Praha navrhla přemístění

Tři pražské městské části kritizují železniční překladiště, s nímž počítá návrh metropolitního plánu v Malešicích. Developer, který má překladiště zhotovit, už radnicím zaslal studii. Termín pro vyjádření byl ale šibeniční, shodují se radnice. Hlavní město navrhlo přemístit překladiště do Kyjí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a44r29t57i45n 36R62u49z83i80c52k51a 1172518636487

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
6.1.2017 15:34

M18i38c17h54a18l 89D63a41d71e80k 8173562888

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
6.1.2017 13:56

J34a81n 81B19u98b51i91k 9492741772317

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
6.1.2017 9:18

P25a75v80e13l 57K11a18r76e49s 8290713386203

až na to, že v Uhříněvsi patří překladiště úplně jiný společnosti. Zbytek Vašeho příspěvku pak logiku žádnou nemá

+1/0
6.1.2017 15:57

P84a20v54e64l 25K72a55r54e91s 8930553696693

až na tom že to překladiště v Uhříněvsi patří úplně jiné firmě. Zbytek Vašeho příspěvku tak žádnou logiku nemá.

+1/0
6.1.2017 15:58

M96i51r21o56s48l43a59v 84G38r42o18s60s83m70a72n40n 8162689624

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
5.1.2017 18:32

R52o70m34a87n 96P36o33l12á32č76e33k 5806349425

Podívejte na FB Prahy 10...

Bohužel dnešní společnost je tak přehumanizovaná, že se omlouváme i lidem, co si v roce 1995 koupili dům u leteckého koridoru přístávací dráhy letiště, které tam stojí od 20.let...

+2/0
5.1.2017 21:11

V87ě13r65a 64K92a79b37í77č35k55o76v45á 7144416120817

A v Malešicích je to ještě tak,že postavili byty tam,kde bylo podle územního plánu to překladiště jasně plánované ( na samé hranici toho území) a teď si ti obyvatelé stěžují.To samé v H.Měcholupech.Tam postavili byty těsně vedle kontejnerového překladiště a hele- je tam hluk! Některé výše položené byty pak byly prodávány jako ateliéry,protože nesplňovaly hlukové normy.

+6/0
6.1.2017 1:27

M24i84c34h91a26l 98D72a63d24e29k 8243402378

Přesně, tupci si koupí byty vedle průmyslové zóny a pak si stěžují na hluk..;-D

+3/0
6.1.2017 13:58

M18a15r61t83i28n 94R66u16z75i23c87k35a 1732458776207

Ve vysocanech zase postavili bytovky presne na uzemi planovaneho parku, pak dodnes je v uzemnim planu... jesteze tam byl planovan park kde muzou protestovat jen stromy...

0/0
6.1.2017 15:38

D60u32š91a98n 49H62o47u55d42e25k 9887404124502

A na čem si myslíte, že se z Uhříněvsi a do ní ty kontejnery vozí? Přijeďte se podívat a uvidíte jenom samé kamiony naložené právě těmi kontejnery, které jezdí páteřní komunikací Uhříněvsi. Všechno za "hmotného" souhlasu zastupitelstva...

0/0
9.1.2017 19:12

V72á65c95l50a26v 49J25ů61z85a 6451457756

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
5.1.2017 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.