Diskuze

Tramvaje možná pojedou přes „Sherwood“ až k hlavnímu nádraží

Radní budou rozhodovat o nové tramvajové trati v centru. Ta by měla vést skrz Vrchlického sady až před vestibul hlavního nádraží. Nová trať má zajistit lepší spojení Vinohrad i Nuslí se severní částí města a ulehčit přetíženým ulicím. Uvažuje se také o odklonu magistrály z Václavského náměstí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Dobré plány, ano tramvaj k hlavnímu nádraží a i přeložit magistrálu za muzeum.

0 0
možnosti
MR

Na te mapce vede trat Husitskou ulici, drive tam tramvaje jezdily, ale dnes uz ne...

0 0
možnosti
KD

K76a77r66e33l 92D29r15d68a

20. 1. 2017 12:57

Trať Šervůdem měla nahradit trať Václavákem. Záměr Prahy 1. Po dlouhých dohadech budou trati obě. Park obětovaný a zničený zcela zbytečně. Rv

Trať Wilsonovou k Bulharovi je ideální. Výtahy přímo z haly. R^

Opět připomínám, za vlakovými kolejemi je země nikoho. Bordel, křoví, sklady, parkoviště. Je to zde snadno přístupné tunely pro cestující Hlavního nádraží. Tady by šla tratí propojit Vinohradská a Seifertova, udělat konečně výstup z Hlavního nádraží do Italské a uklidit jedno z pražských dopraváckých smetišť v centru. R^ Ale to se raději všem zničí park, který Praha roky jen devastuje, tak jde o tečku na závěr. Rv

0 0
možnosti
KD

K84a53r59e53l 83D63r54d45a

20. 1. 2017 13:07

Metro D má končit na Míráku. Po debatách bylo škrtnuto pokračování na Nám. Republiky či Žižkov přes Hlavní nádraží. Pokud je důležité propojit Vinohrady a Hlavní nádraží, šlo by o pouhé prosazení 1 stanice metra a ukončit trasu D na Hlavním nádraží.

Aneb, ničíme park, který je přímo dostupný ze 3 linek metra a mohl by být dostupný i z linky D. Rv

0 1
možnosti
Foto

iDNES máte tam chybu v té mapě u stávajících tramvajových tratí. Část tramvajové tratě existuje i v Opletalově ulici. Jen je asi pro budoucnost nepoužitelná :-P

0 0
možnosti
ŠT

Š42i23m63o20n 63T84o31k47a14r

19. 1. 2017 19:30

PROČ NEPOVEDE PŘES VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ A NEODBOČÍ DO ULICE OPLETALOVA ?

0 2
možnosti
AP

A39d67a68m 56P51o52c37h72e

19. 1. 2017 20:44

Kvůli přestupu na Hlavák a kvůli místním z Opletalky, které uráží pohled na trolej...

3 0
možnosti
KD

K13a10r55e61l 10D40r39d69a

19. 1. 2017 17:32

Tramvajová nechutnost nejvyššího kalibru. Tady se navrhuje zničit Vrchlického sady i Čelakovského sady. Rv Roky to tady ničí auta a asociálové, tedy je to o cíleném konání Prahy, kdy parky nemají žádnou ochranu. Tak je asi nejvyšší čas tohle Prahou znetvořené "bezcenné zelené území" v centru Prahy přebagrovat, dřív než dojde na zklidnění magistrály a někdo by si mohl vzpomenout, že má Praha nějaké hodnotné parky. :-P

Hlavně, že v metru zase visí dopravácké nadávky o přepravovaných "kaštanech". Zatracená sprostota pražské MHD... Rv:-P

0 10
možnosti
Foto

Takových malůvek už jsme viděli...

1 0
možnosti
MR

Tohle nechapu, tahle varianta se tu objevuje vubec poprve, proc tedy neni trat vedena Washingtnovou? Pak je nejprimejsi a s posunutim magistraly do legerky, tak neni svazano s touhle variantou.

Pak uz je mi i logictejsi vest trat tedy na odbavocaci hale, pokud je to mozne, jak je zmineno, a nechapu proc by se melo zasahovat, vzdyt trat by vedla po zapadni strane, kde jsou vytahy i schodiste? Jak velky zasah maji na mysli?

0 1
možnosti
MN

Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.... Aneb návrat starého řešení jen s tím, že místo kolejí Opletalovou, zlikvidujeme zeleň!

0 2
možnosti
AP

A33d54a98m 40P24o90c78h96e

19. 1. 2017 15:54

Zeleně zmizí naprosté minimum a je potřeba přímý přestup na hlavní nádraží..

5 0
možnosti
TP

T16o38m 18P41á92l45e59k

19. 1. 2017 14:04

Hehe, ten úsek po Wilsonovce nakreslil nějaký ožrala, ne? :-D Nebo to dali dětem za úkol. Nakreslete libovolnou spojnici stávajících tratí, které povedou po libovolných silnichích. A musí být co nejkratší. ;-D;-D;-D

3 0
možnosti