Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražany v MHD potěší rozšíření signálu v metru i nové tramvajové tratě

Pražský dopravní podnik slibuje mnohá zlepšení. V metru opraví další stanice a umožní tam rozšíření signálu mobilních operátorů. Investuje také do nových vozů i tramvajových tratí, které by mohly být dokončeny do roku 2020. Celkově se prý MHD dočká vylepšení za 6,6 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R57u73d47o60l15f 17R89u92b80e33š 3149305371854

Už žádné "vjíždíme do tunelu musím končit" bude platit asi tak za 10 let vzhledem k tomu že se o tom pokrytí už mluví 10 let.

První úsek - nové stanice - se pokryly, protože jsou nové.

Od té doby rok a půl NIC.

0/0
13.3.2017 10:49

R48u35d56o19l54f 44R47u27b63e13š 3249575781104

Jinak mě by bohatě stačilo, kdyby byl aspoň kvalitní internet ve stanicích - ne nějakých 64kbps na všech 500 lidí v jedné stanici.

Když metro zastaví, nestihnou se ani stáhnou maily.

Takový internet odpovídá roku 1997. Rv

0/0
13.3.2017 10:51

P61e50t94r 43K76u10h17n 9255750149

Ať jsou data v metru zdarma! I pro turisty! V zahraničí je zcela běžná wifi v metru, my nemáme nic. Když bude v metru LTE zdarma, bude to velké lákadlo a možná i někteří lidé přesednou z auta do metra. Tj. operátoři nebudou platit nájem a za to poskytnou internet všem cestujícím zdarma.

0/0
8.2.2017 13:30

M49i48c27h61a28l 95G72r78i74v73a72l24s94k51ý 8323642757395

Nepotěší, cestou do a z práce chci mít klid.;-O

0/−1
2.2.2017 8:31

D19u43š46a56n 37P88e41š40e38k 3695529364780

Potěší? ;-€

Poslední oáza klidu bude v tahu.

Teď budou telefonisti prudit už i v tunelech. Rv

+1/−2
1.2.2017 16:00

P32e58t52r 69Č15e26r84m97á66k 9408445819150

DPP aneb černá díra na peníze. Rv

+1/−1
31.1.2017 18:36

M36a46r54t52i21n 21Š34t76r15o41s 4679917210378

Signál v metru měl bý už dávno... a co se týče těch vozoven, docela by mě zajímalo, kde chtějí nějakou novou postavit, když prakticky všechny tratě tramvají vedou do atraktivních a drahých lokalit.

+2/−2
31.1.2017 17:59

R29o87b67e12r35t 48P93r49a65ž52á81k 4268486905400

Třeba v té Libuši?

0/0
1.2.2017 8:48

M51a12r11e74k 31K61l94u85f84a 3578414124126

Prosím v metru zajistit signál i v tunelech, ale pouze ve slotech pro datové přenosy. Tlachání nesmyslů je dostačující pouze ve stanicích.

+1/−2
31.1.2017 15:32

J26a83n 76K93r87e64j20č98í 7380183426213

Sakra,proč tomu Dolínkovi nevěřím.

A zvlášť teď před volbama.

+4/0
31.1.2017 15:11

O85n80d11ř70e94j 72N43o45v62á38k 9667274889749

Co je pravdy na tom, že lidi na Dědině tramvaj nechtějí, protože jim tramvajová trať sebere značné množství parkovacích míst?

+2/−1
31.1.2017 14:57

O34l12d81ř53i93c46h 90K32r48a68t15o32c59h35v30í52l 9732917413207

Pokud vím, tak nyní s trať má stavět na kasárenském pozemku, kde nic nesebere. Navíc u její konečné je v plánu rozsáhlé parkoviště i pro příměstské, což by současné autobusy nepobraly.

+2/0
31.1.2017 15:05

O75n24d83ř24e62j 67N68o66v63á86k 9277584149229

Nemáte pravdu - trať sebere takové množství parkovacích míst, že je nutné kvůli tomu DOPŘEDU postavit parkovací domy JEN PROTO, aby se nahradil tento úbytek ... liboc.info .. ale ty parkovací domy budou placené ... takže to bude klasika - ono vylepšení odnesou místní lidi ...

+1/−7
31.1.2017 15:20

J39o18s27e83f 23C95h30o63d42o42u64n71s22k17ý 4241206649730

Zcela logicky budou placené. I když třeba postaví obec byty, platí se v nich nájem.

+2/0
31.1.2017 15:23

O84n78d98ř20e27j 67N90o36v76á33k 9687604509559

Ne, to není logické ... když obec sebere možnost bezplatně parkovat u chodníku a nahradí to placeným parkováním ....

+1/−7
31.1.2017 15:27

J27o47s94e21f 34C89h77o44d88o22u81n50s58k89ý 4541616519530

Máte na mysli, dělat bezplatně zábor veřejné komunikace? Proč si majitelé aut nezainvestují do vlastní garáže?

+6/−1
31.1.2017 15:56

O32l52d73ř34i22c29h 89K58r92a86t28o95c94h80v90í18l 9542747213137

Vždyť se ještě vůbec nerozhodlo, kudy přesně povede..

0/0
31.1.2017 15:32

V84á74c94l49a88v 86J37o75n18á10š 8802253802253

Když tam bude jezdit tramvaj, nebudou muset jezdit autem, tak nemusejí mít auta a parkovací místa nepotřebujou....

+1/−1
31.1.2017 15:47

J37o96s81e92f 34C75h31o74d95o90u26n92s27k10ý 4591496459780

Moc pěkné sliby, budu jim věřit, až se po těch kolejích projedu.

+1/0
31.1.2017 14:14

J49a48n 67S57v57o33b44o35d90a 3237504919153

Klidně by mi v metru stačila jen data. Sám v MHD nikdy nevolám a lidi kteří hulákají do telefonu způsobem, že to slyší celá tramvaj (bus), taky nemusím.

+16/−1
31.1.2017 13:44

K13a24r79e53l 92C36h61y50t45r81ý 2196777143337

Souhlasím, považuji hlasité telefonování před cizími lidmi za vrchol křupanství.

+14/0
31.1.2017 14:30

A95n69t37o26n67í64n 12N74o42v56á79k 7491577570977

Já bych nedělal rozdíl mezi konverzací přes hovorové zařízení a tváří v tvář, obojí se dá provozovat normálně i křupansky.

0/0
1.2.2017 13:24

R83o17b34e13r84t 23H77o47m55o65l23k83a 2380142662571

Souhlasím s vámi, ale jak byste to chtěl oddělit?

0/0
5.2.2017 22:30

P79a52t98r48i64k 63E96g81e37r 2138370819321

Doufám, že tramvaje budou někdy vést také že smyčky nádraží Hostivař do nové smyčky sídliště Petrovice a ze smyčky Spořilov do smyčky Jižní Město a úsek sídliště Petrovice a Jižní Město bude zaveden také. Protáhl bych linky 11 a 26.

+2/−1
31.1.2017 13:43
Foto

R73o53b77e14r51t 61P73l84o73c28h 4206282321803

Já bych na Sídliště Petrovice protáhl linku metra C z Hájů. A další by pak později bylo o dvě stanice Nové náměstí a Uhříněves. Klidně by část trasy mohla vést po povrchu.

+3/−1
31.1.2017 14:47

O59l54d79ř73i70c74h 98K98r95a57t18o42c29h20v51í75l 9802857943247

Metro po povrchu bývá často dražší než pod zemí, navíc současný systém potřebuje stejně zastřešení.

0/−2
31.1.2017 15:06

M81a22r44t79i85n 52R91u72z15i33c88k30a 1422818466377

Nepotrebuje, vlak jezdi i na povrchu, napr. v depu, navic ze skalky i s cestujicimi...

+1/−1
1.2.2017 0:50

O57l39d65ř17i33c73h 56K29r94a18t41o63c42h97v47í34l 9322177983477

Výjimečně a značně omezenou rychlostí jezdí do depa, ano. Ale provozovat ho takto běžně je prakticky nemožné, navíc ve většině Prahy jsou pozemky dražší než ražba tunelu a nemusí být ani možné je vůbec po délce trati získat..

+1/0
1.2.2017 11:04

P19a10t86r27i81k 35E93g71e68r 2878100479721

Věřím, že by stanice Petrovice - Uhříněves - Kolovraty - Říčany uvítalo více lidí, ale sám to vidíte linka D se plánuje už pěkně dlouho tady bych volil raději přednostně úsek Nové Dvory - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A).

+1/−1
31.1.2017 15:49
Foto

R24o27b51e29r87t 90P17l64o24c84h 4766212381393

Do Říčan už bych to neprodlužoval (tam mají úžasné spojení s centrem Prahy vlakem). Bohatě by stačilo prodloužit do Uhříněvsi. Společně se zprovozněním městského okruhu (úseku 511 Vestec - Běchovice) by to strašně ulevilo nejen Uhříněvsi. Ale je mi jasné, že co se týče metra je momentálně jasnou prioritou trasa D.

+2/0
31.1.2017 23:40

A17n85t63o96n34í81n 97N28o56v51á48k 7341967790837

Z Uhříněvsi jezdí na Praha hl.n. čtyři vlaky do hodiny a cesta trvá 19 min.

0/0
1.2.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz