Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražany v MHD potěší rozšíření signálu v metru i nové tramvajové tratě

Pražský dopravní podnik slibuje mnohá zlepšení. V metru opraví další stanice a umožní tam rozšíření signálu mobilních operátorů. Investuje také do nových vozů i tramvajových tratí, které by mohly být dokončeny do roku 2020. Celkově se prý MHD dočká vylepšení za 6,6 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R51u70d81o37l26f 68R59u98b51e65š 3799285421834

Už žádné "vjíždíme do tunelu musím končit" bude platit asi tak za 10 let vzhledem k tomu že se o tom pokrytí už mluví 10 let.

První úsek - nové stanice - se pokryly, protože jsou nové.

Od té doby rok a půl NIC.

0/0
13.3.2017 10:49

R21u12d41o64l21f 56R70u92b92e56š 3669775681984

Jinak mě by bohatě stačilo, kdyby byl aspoň kvalitní internet ve stanicích - ne nějakých 64kbps na všech 500 lidí v jedné stanici.

Když metro zastaví, nestihnou se ani stáhnou maily.

Takový internet odpovídá roku 1997. Rv

0/0
13.3.2017 10:51

P61e35t51r 39K28u20h90n 9495120469

Ať jsou data v metru zdarma! I pro turisty! V zahraničí je zcela běžná wifi v metru, my nemáme nic. Když bude v metru LTE zdarma, bude to velké lákadlo a možná i někteří lidé přesednou z auta do metra. Tj. operátoři nebudou platit nájem a za to poskytnou internet všem cestujícím zdarma.

0/0
8.2.2017 13:30

M30i23c14h27a75l 64G43r68i66v90a83l46s65k63ý 8483582947585

Nepotěší, cestou do a z práce chci mít klid.;-O

0/−1
2.2.2017 8:31

D77u34š70a47n 98P59e47š25e24k 3505989324920

Potěší? ;-€

Poslední oáza klidu bude v tahu.

Teď budou telefonisti prudit už i v tunelech. Rv

+1/−2
1.2.2017 16:00

P70e98t93r 43Č97e52r52m26á37k 9238965219770

DPP aneb černá díra na peníze. Rv

+1/−1
31.1.2017 18:36

M25a24r68t87i89n 69Š25t42r70o76s 4749827240538

Signál v metru měl bý už dávno... a co se týče těch vozoven, docela by mě zajímalo, kde chtějí nějakou novou postavit, když prakticky všechny tratě tramvají vedou do atraktivních a drahých lokalit.

+2/−2
31.1.2017 17:59

R79o60b50e92r69t 44P96r22a46ž71á29k 4508166515410

Třeba v té Libuši?

0/0
1.2.2017 8:48

M49a21r73e36k 31K44l33u55f35a 3598394164606

Prosím v metru zajistit signál i v tunelech, ale pouze ve slotech pro datové přenosy. Tlachání nesmyslů je dostačující pouze ve stanicích.

+1/−2
31.1.2017 15:32

J98a32n 28K60r83e97j72č65í 7860293376763

Sakra,proč tomu Dolínkovi nevěřím.

A zvlášť teď před volbama.

+4/0
31.1.2017 15:11

O79n12d76ř96e68j 49N62o72v10á30k 9657114559919

Co je pravdy na tom, že lidi na Dědině tramvaj nechtějí, protože jim tramvajová trať sebere značné množství parkovacích míst?

+2/−1
31.1.2017 14:57

O18l56d14ř24i42c40h 37K46r22a24t53o67c66h17v77í75l 9622907453597

Pokud vím, tak nyní s trať má stavět na kasárenském pozemku, kde nic nesebere. Navíc u její konečné je v plánu rozsáhlé parkoviště i pro příměstské, což by současné autobusy nepobraly.

+2/0
31.1.2017 15:05

O50n42d55ř58e66j 20N75o42v59á77k 9657264159909

Nemáte pravdu - trať sebere takové množství parkovacích míst, že je nutné kvůli tomu DOPŘEDU postavit parkovací domy JEN PROTO, aby se nahradil tento úbytek ... liboc.info .. ale ty parkovací domy budou placené ... takže to bude klasika - ono vylepšení odnesou místní lidi ...

+1/−7
31.1.2017 15:20

J89o26s61e71f 85C96h48o42d88o62u53n10s82k54ý 4941336679730

Zcela logicky budou placené. I když třeba postaví obec byty, platí se v nich nájem.

+2/0
31.1.2017 15:23

O65n94d51ř75e10j 54N56o32v63á93k 9857434579369

Ne, to není logické ... když obec sebere možnost bezplatně parkovat u chodníku a nahradí to placeným parkováním ....

+1/−7
31.1.2017 15:27

J62o74s27e61f 24C89h14o48d20o17u52n92s15k66ý 4371306479360

Máte na mysli, dělat bezplatně zábor veřejné komunikace? Proč si majitelé aut nezainvestují do vlastní garáže?

+6/−1
31.1.2017 15:56

O20l90d60ř19i48c24h 25K16r25a63t42o54c56h55v14í26l 9472177373437

Vždyť se ještě vůbec nerozhodlo, kudy přesně povede..

0/0
31.1.2017 15:32

V18á76c69l27a84v 43J33o17n49á89š 8942423552593

Když tam bude jezdit tramvaj, nebudou muset jezdit autem, tak nemusejí mít auta a parkovací místa nepotřebujou....

+1/−1
31.1.2017 15:47

J33o65s74e53f 35C13h45o18d74o50u15n65s60k95ý 4871876299290

Moc pěkné sliby, budu jim věřit, až se po těch kolejích projedu.

+1/0
31.1.2017 14:14

J92a14n 27S43v31o43b34o15d89a 3187664349673

Klidně by mi v metru stačila jen data. Sám v MHD nikdy nevolám a lidi kteří hulákají do telefonu způsobem, že to slyší celá tramvaj (bus), taky nemusím.

+16/−1
31.1.2017 13:44

K98a97r96e32l 47C50h93y80t34r97ý 2106127283217

Souhlasím, považuji hlasité telefonování před cizími lidmi za vrchol křupanství.

+14/0
31.1.2017 14:30

A28n82t36o28n60í70n 75N49o51v41á89k 7441417280307

Já bych nedělal rozdíl mezi konverzací přes hovorové zařízení a tváří v tvář, obojí se dá provozovat normálně i křupansky.

0/0
1.2.2017 13:24

R22o36b50e49r81t 15H66o63m73o50l47k34a 2480672162261

Souhlasím s vámi, ale jak byste to chtěl oddělit?

0/0
5.2.2017 22:30

P40a12t31r15i31k 63E88g16e63r 2918590569641

Doufám, že tramvaje budou někdy vést také že smyčky nádraží Hostivař do nové smyčky sídliště Petrovice a ze smyčky Spořilov do smyčky Jižní Město a úsek sídliště Petrovice a Jižní Město bude zaveden také. Protáhl bych linky 11 a 26.

+2/−1
31.1.2017 13:43
Foto

R42o13b19e74r59t 21P70l59o61c45h 4166602291613

Já bych na Sídliště Petrovice protáhl linku metra C z Hájů. A další by pak později bylo o dvě stanice Nové náměstí a Uhříněves. Klidně by část trasy mohla vést po povrchu.

+3/−1
31.1.2017 14:47

O45l25d58ř41i20c23h 97K57r46a44t84o89c55h20v98í41l 9462387593877

Metro po povrchu bývá často dražší než pod zemí, navíc současný systém potřebuje stejně zastřešení.

0/−2
31.1.2017 15:06

M56a45r66t77i65n 24R53u12z12i21c92k28a 1642778206497

Nepotrebuje, vlak jezdi i na povrchu, napr. v depu, navic ze skalky i s cestujicimi...

+1/−1
1.2.2017 0:50

O82l71d97ř60i61c63h 33K24r76a55t60o49c30h29v40í84l 9842487343107

Výjimečně a značně omezenou rychlostí jezdí do depa, ano. Ale provozovat ho takto běžně je prakticky nemožné, navíc ve většině Prahy jsou pozemky dražší než ražba tunelu a nemusí být ani možné je vůbec po délce trati získat..

+1/0
1.2.2017 11:04

P57a79t74r94i68k 94E55g35e51r 2668350769101

Věřím, že by stanice Petrovice - Uhříněves - Kolovraty - Říčany uvítalo více lidí, ale sám to vidíte linka D se plánuje už pěkně dlouho tady bych volil raději přednostně úsek Nové Dvory - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A).

+1/−1
31.1.2017 15:49
Foto

R59o58b74e39r97t 35P92l21o51c11h 4206632141813

Do Říčan už bych to neprodlužoval (tam mají úžasné spojení s centrem Prahy vlakem). Bohatě by stačilo prodloužit do Uhříněvsi. Společně se zprovozněním městského okruhu (úseku 511 Vestec - Běchovice) by to strašně ulevilo nejen Uhříněvsi. Ale je mi jasné, že co se týče metra je momentálně jasnou prioritou trasa D.

+2/0
31.1.2017 23:40

A82n80t18o42n25í52n 20N90o13v95á13k 7911657170977

Z Uhříněvsi jezdí na Praha hl.n. čtyři vlaky do hodiny a cesta trvá 19 min.

0/0
1.2.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.