Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovskou tepnu čeká přeměna na bulvár, změn se dočkají i další ulice

Na jaře začne v Praze 3 rekonstrukce Koněvovy a na ní navazující Husitské ulice. Okolí zpříjemní nový mobiliář, vysázené stromy a širší chodníky. Proměnu završí nasazení elektrobusu na vytíženou autobusovou linku 207. V bulváry se mají měnit i Vinohradská a Bělohorská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V17o86j80t62ě76c24h 82C64i22g56á46n79e39k 5118649826

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
1.2.2017 12:36

K68a64r29e96l 41D52r34d88a 6384832717

Husitská - Koněvova je hlavní tah pro auta na Ohradu. Dík provozu zde je Seifertova klidnější. Řidiči mazáci to rádi berou Seifertovou, když jsou jinde kolony.

Resp. ucpěte uměle Koněvovu a přitížíte Seifertově.

Další tah je Vinohradská či spíš Korunní - Ondříčkova. Cokoliv se zde změní k horšímu, ucpe se víc Koněvova.

Jsou to spojené nádoby. Radnice si zahrává s ohněm. Vinohrady rády nacpou čadící provoz na Žižkov.

Tramvaj Koněvkou je hloupý nápad. Odrovnala by Vinohrady i Žižkov.

0/0
1.2.2017 13:38

R17u15d96o18l76f 70H26r23a82z16d25í15r27a 1855229113798

Proč jsou ty fotky před černobílé?

0/0
1.2.2017 12:14

K21a92r58e51l 29D18r80d64a 6254502757

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
1.2.2017 11:02

L63a62d91i33s92l51a74v 59B24u48r68d19a 2227874808765

Nemůže to být třeba tím, že ta rampa je na soukromém pozemku, tudíž se do ní nedá zasahovat?

+1/0
1.2.2017 22:00

K52a58r12e20l 29D50r54d76a 6454342297

Soukromý majetek bude vadit i když tam radnice dá jen plot a stromky v truhlíkách a na nákladnou demolici se vykašle. Stejně se bude muset jednat o souhlasu s majitelem.

Pokud nejde o nějaké technické zázemí, bylo by správné tu rampu zbourat a na náklady města.

Spíš to vypadá, že se město nechce dohodnout a něco takového financovat a místo užitečného zvětšení chodníku jde cestou lacině odfláknutého úkolu.

0/0
2.2.2017 15:54

K87a96r25e52l 60D29r49d58a 6304232917

Na Jičínskou se kašle. Hlavní tah z metra na Olšanské náměstí a chodí se tady stezkou co nechají parkující auta na chodníku, v dírách a výmolech, v haldách odpadků a nyní neuklizeného sněhu a ledu. Jeden sprejerský výtvor vedle druhého. Odpadky se tady hází přes zeď mezi hroby hřbitova. Kolem drkocají auta a autobusy po kočičích hlavách a ve věčných dírách.

Snad loni tady proběhla "oprava". Rota dělňasů vytrhávala kostky a zase je rovnala kolem kolejí. Za měsíc po akci to vypadalo naprosto stejně jako před utracením milionů za zbytečnou opravu.

Hlavně že tady musí prudit tramvaje. Město devastující prvek. Desítky let zničená nechutná ulice, kterou nelze projít bez pozvracení. A stále se čeká na řešení a čeká a čeká... Rv

0/0
1.2.2017 10:48

S22t75a21n62i85s40l52a83v 45N63ý47v41l38t 2154235403

vzdyt to je jen tramvajova spojka, kde obcas projede tramvaj. Daleko horsi kraval dela autobus, buď řve do kopce, nebo strasnë mlátí po rozbitých kostkách.

0/−1
1.2.2017 11:25

K56a23r18e25l 87D67r31d86a 6614982957

Ty kostky jsou tady kvůli těm kolejím. Patrně to nemá snadné řešení. Ale Jičínská je otřesnou ulicí.

0/0
1.2.2017 13:27

S17t88a71n38i60s62l59a46v 35N98ý65v63l23t 2344605873

podle mě, mnohaletého pozorovatele by bylo nejsnažší to celé vyasfaltovat komplet, bez ostrůvků, zeleně, laviček, vysokých obrubníků a jakýchkoli poklopů od kanálu. A tramvaj zanechat jen jednu kolej při kraji, která bezproblému zvládne ten spojovací úsek. Jenže to je o penězích a o tom, že není vůle.

0/0
1.2.2017 13:31

K65a49r64e85l 46D47r88d92a 6454222977

Jak jednu kolej? Obousměrný provoz? Teď už tady jezdí 5 a snad 15. To není dobrý nápad.

Za rohem v Olšanské se asfalt na kolejích nevyplatil. Dlouho se tam jezdilo tramvají krokem a nešlo to opravit. Až se tam udělal otevřený kolejový svršek.

Pro tramvajovou trať v ulici patrně není vhodné řešení, kdy by po kolejích mohla současně intenzivně jezdit auta. Snad nějaké ty panely.

0/0
1.2.2017 13:45

P13a54v53e33l 10N86o44v44á93k 2733353866770

No hlavně Vinohraská by to potřebovala jako sůl, hlavní tepna centrem a je to zatím tankodromR^

0/0
1.2.2017 10:08

J77á68n 86B41a90d58i93o90v36s78k65ý 2479964226586

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
1.2.2017 8:44

R69o10b78e92r48t 64P56r91a81ž74á64k 4768776885650

Ne, není. První krok by měla být změna skladby obyvatelstva.

+1/−1
1.2.2017 8:46

J24o39s61e86f 17K77a59r57f12í85k 7272175756740

Tako že každý kdo se vám konkrétně nelíbí se povinně odstěhuje?;-)

Né vážně, přesně vím jak to myslíte, ale s tím bohuže l dnešní době nemůžeme nic udělat. Leda se přestěhovat někam kde nebude dotované bydlení....:-P

0/0
1.2.2017 8:48

R87o84b13e74r85t 74P93r94a41ž48á22k 4318766155650

Jasně. Ovšem když se obyvatelstvo jaksi vyměnit nedá, je blbost jim tam dávat vystylované lavičky, super dlažbu a stromky. Jak dlouho to tam asi vydrží?

+2/0
1.2.2017 8:51

J35o80s26e11f 69K64a35r84f19í14k 7802195526750

No počítám, že část se nedožije ani slavnostního otevření.

Místo toho by bylo lepší tam otevřít služebnu s pořádkovými psovody...

0/0
1.2.2017 8:53

J16a30n 57H79e26n93k89e60r 4121913240712

Typické žvásty někoho, kdo tam šel naposledy před deseti lety, kdoví jestli. Heren masivně ubylo, tím i zastaváren, problémových obyvatel taky. Jsou tam normální podniky, pár metrů vedle cyklostezka a park. Nebýt tam nekonečný had smrdících aut co vás vesměs nenechají dostat se na přechodu na druhou stranu, mohla by to být časem příjemná ulice.

0/0
2.2.2017 11:44

J29o97s23e74f 85K10a54r90f75í14k 7112155156200

Vždy mě na propagačních obrázcích zaujme, jak je tam čisto, žádné auta, pár usmívajících lidí pod rozkvetlými stromy;-D

.

V praxi to vypadá tak, že tam jede jedno auto za druhým, půlka stromů je uschlých. Všudě děsný bordel a hlava na hlavě spěchojících lidí. Nějaká super drahá mozajková dlažba či architektonicky řešené sloupy vůbec nikoho nezajímají:-P

0/0
1.2.2017 8:44

L61a10d93i69s14l64a51v 28B34u27r63d51a 2597214758745

Aha, takže vy byste preferoval vizualizace s bordelem? Co se týče sloupů a dlažby, které "nikoho nezajímají", tak je naopak prokázáno, že k estetickému a upravenému prostředí mají obyvatelé lepší vztah, klesá i kriminalita.

+1/0
1.2.2017 9:07

R78o34b86e97r44t 37P70r44a28ž79á64k 4608986125290

V ulici plné heren, zastaváren a sekáčů je vztah obyvatel k okolí celkem jasně definován.

+1/0
1.2.2017 9:12

L52a73d16i41s88l66a41v 86B58u29r10d72a 2947204438495

Jístě, bavíme se ale přece o tom, že se to okolí má zkultivovat. Tak jak to tam vypadá teď, jsou ty herny a zastavárny odpovídající.

0/0
1.2.2017 9:23

R42o25b11e35r76t 27P17r74a34ž38á59k 4518336985890

Jistě, když klientela je všude okolo. Nebo si snad myslíte, že vytuněné lavičky a mobiliář tamější obyvatele polepší?

0/−1
1.2.2017 9:26

L28a32d97i21s77l53a78v 85B17u46r46d37a 2777434648755

Neříkám, že polepší obyvatele, ale souvislost mezi kvalitou prostředí a sociálními problémy je prokázaná.

+1/0
1.2.2017 9:56

R34o83b39e32r45t 96P75r52a34ž65á40k 4178606165890

Takže stačí dát do Chánova nějakej pěknej mobiliář a problém s nepřizpůsobivými je vyřešen;-D

0/−1
1.2.2017 10:10

L62a59d38i81s49l96a97v 65B95u62r39d92a 2877394898385

Nebavíme se o Chánově, stejně tak nevím, proč pořád píšete jen o mobiliáři.

0/0
1.2.2017 22:06

J40a68n 62V35o66j92t76í54š30e55k 6552861215226

To je možná proto, že obrázek na kterym místo stavby uvidíte auta, lidi a bordel by vám asi moc neřek.

+1/0
1.2.2017 11:37

R71o34m10a56n 82P77o48l61á24č77e35k 5286439685

Bohužel Vinohradská bude stejný průser jako Francouzská a Bělehradská... Sice to vypadá krásně na papíře, ale tímto končí...

Hlavně díky rozšiřování chodníků na úkor samostatného jízdního pruhu pak stojí všechno nejen IAD ,ale i MHD...

0/0
1.2.2017 8:24

J16o14s87e22f 44K37a10r47f97í80k 7322685816830

Auta je to nejmenší. V této oblasti, ještě než se ten projek dokončí, tak půlka věcí pude rozkradená a druhá půlka poničená....

0/0
1.2.2017 8:50

J60a92n 51V21o53j82t90í14š91e40k 6552211885776

Ale zas se můžou v klidu pohybovat chodci a můžou v tý ulici i chvíli pobejt. A lidé, kteří pobívají by prostě měli mít přednost před těmi, co jen projíždějí.

+1/0
1.2.2017 11:38

M53i83c98h48a59l 18D48a26d67e42k 8513822228

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
1.2.2017 8:02

J33a36k29u33b 24K94o64r11e31c 6364230731593

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
1.2.2017 7:42

V76i11k21t56o65r 32Š48e31d92i23v81ý 8836191730446

Tak se podívejte, co produkuje IPR.

0/0
1.2.2017 9:34

J43a35n 18V68o69j70t66í76š72e17k 6412251335766

Po těch letech v Praze bez hlavního architekta konečně kvalitní, odborný materiály.

+1/0
1.2.2017 11:41

M32a56r84t73i98n 40R46u15z20i75c28k44a 1892408226477

Pardon, + samozrejme, soihlasim s vami...

0/0
1.2.2017 20:41

P49e14t31r 30P66o94s27p54í14c87h19a34l 7478494347172

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
1.2.2017 1:33

R24o53m69a65n 95P20o19l42á96č38e24k 5426509355

Problém je v tom, dokud tam zůstanou podniky jaké jsou, tak se toho moc nezmění...

0/0
1.2.2017 8:22

V80i36k63t35o66r 36Š93e13d20i36v39ý 8406681210306

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
1.2.2017 0:05

F22e66r69d51i21n30a45n69d 55S50l38a94v87í33k 1375802842139

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
31.1.2017 23:44

L78a17d82i69s21l81a96v 23B21u43r43d36a 2647504978225

Ono to ale souvisí. Pokud veřejný prostor zůstane tak hnusný jak teď, logicky se asi nezmění ani skladba obyvatelstva.

+1/0
1.2.2017 9:21

T83o70m53a89s 38V14o44n66d18a83l 2389410150782

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
31.1.2017 23:37

M81a55r53t36i89n 13R47u52z54i87c54k97a 1182128356297

Tak do konevky a husitske mohli vratit tramvaj... Busy tam jezdi narvane a elektrobus co jezdi na zelve je malej s dvema dvermi...

+2/−1
1.2.2017 0:35

R84o86b96e75r48t 65P36r93a74ž73á72k 4258616365530

To by bylo super, ale u Bulhara by se při dnešním stavu těžko napojovala.

0/0
1.2.2017 8:47

M64a17r41t60i86n 81R38u59z93i73c41k26a 1652458406947

Slo by to, koukal jsem na to misto, uz nyni tam museji mit tram prednost pri odboceni na zizkov, tak by museli mit prednost i do husitske...

Druha varianta je dolu do krizikovy ulice po trase 207, kolem hudebniho divadla na florenc, ale nevim jestli by projela pod zel. mostem, autobusy tam projedou...

0/0
1.2.2017 20:40

T41o40m88á98š 50S44o38u40k25u29p 4593615260400

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
31.1.2017 22:48

L31u90d27e43k 88N89e76c50h48l46e56b36a 1123129171491

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
31.1.2017 22:03

M69i58l43a77n 40M84a71j37e12r30č77í11k 1450670324756

zrovna dnes jsem si uvědomil v (předloni zrekonstruované) ul. Bělehradské, jak je praktické mít v zimě široké chodníky - cca 1/2 jejich šířky (k vozovce) dokáže posloužit pro uskladnění odhrnutého sněhu, který nikomu extrémě nepřekáží - autům na vozovce vůbec a chodci to nějak ve zůženém prostoru z toho celkového "velmi pohodlného" dokáží strpět.

+2/0
31.1.2017 22:38

P52e50t97r 31B56á49č28a 8905916525515

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
31.1.2017 21:34

Z23d41e36n33ě74k 58W11o27l48f 9981460287895

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
31.1.2017 20:59

M40i68l22a75n 15N79o23v79á92k 2480585655515

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
31.1.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.