- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle hasičů GPS vysílač ve voze byl. A má ho
dnes už většina aut zimní údržby."
To je naprostý nesmysl. Signál GPS vysílají jen satelity. Na zemi nejsou žádné GPS vysílače, jenom přijímače.
Asi měli na mysli GPS lokátor.
Pardon, příspěvek se nechtěl ani po několikerém reloadu objevit, tak jsem jej napsala znovu.
"Podle hasičů GPS vysílač ve voze byl. A má ho
dnes už většina aut zimní údržby."
To je naprostý nesmysl, GPS signál vysílají jen satelity.
Asi měli na mysli ne GPS vysílač, ale GPS lokátor.
Dobrého dopravního dispečera tam mají ... Neví ani, která vozidla má mimo garáž ! Kupte jim tam alespoň budík ! Šéf fi asi na vše kašle !
na nočním dispečinku se po druhé ranní chrápe snad všude kromě letiště...a spící čekají až je vzbudí telefon
Tak za tmy zastavovat u sypače taky mohl člověk ohrozit sebe i ostatní.... Sám nevím, kdybych jel v noci kolem, zda bych poznal, že jde o nehodu, natož že je řidič stále uvnitř....
Viníkem nehody je dispečer! To sem ještě neslyšel. Přečtěte si ust. paragrafu 18 odst. 1 o rychlosti případně 5 odst. 1 o spani za jizdy a jeste moznost 11 odst 2 jizda na krajnici zákona 361/2000 Sb. O dispecerovi tam fakt nic neni.
Pokud tady někdo říká, že viníkem nehody je dispečer, tak máte pravdu, protože viníkem je patrně řidič. Nicméně tady se mluví hlavně o tom, kdo může za to, že tam řidič uvázl až do rána.
když jsem skončila ve škarpě já a nešťastně postávala u auta, tak se mě jedno pokusilo vytáhnout (marně, silnice byla jak sklínka, proto jsem v té škarpě skončila) a dvě se mě ptala, co potřebuju. no ale chlapa s traktorem, co má naviják, jsem si musela v hospodě najít sama. Není to tak, že by lidi nepomohli, když identifikují problém. Problém je, když ten situaci problematicky nevyhodnotí.
Tak jsem koukal do mapy, kde to tak asi zhruba mohlo být, čili klasická trojka vedlejška, dost pochybuju, že tam vůbec někdo v tento čas projížděl a jak jsem z článku pochopil, tak to byla jen spekulace, že tam jako nepochybně někdo musel projet. A jestli jo, tak to bylo asi tolik aut, že by na jejich spočítání stačila ruka roztržitého truhláře. K tomu, když přičtu fakt, že ten kdo jel ve stejném směru, co sypač, tak mohl viděl jen "sjeté" auto do příkopu, pokud si vůbec ve tmě toho auta všiml. A jestli jel někdo proti, tak ho to prostě jen zkrátka nemuselo napadnout, že by tam ještě mohl někdo sedět.
Bavíme se tu tak maximálně o jednom projíždějícím autě, které možná mohlo zareagovat líp. Zrovna tak asi i ten dispečer mohl být pružnější, ale je teda otázkou, co má k dispozici za data, jak moc on-line vidí pohyb jednotlivých sypačů atd. Čili těžko soudit, jak to celé vlastně bylo, tak doufejme, že řidič bude v pořádku.
taky mi přijde divný, že by tohle příliš mnoho lidí ignorovalo, spíše by každý druhý zastavil a šel si to vyfotit....
"Hele Lojzo, ještě to protáhnu na Kolín a do rána to dospím někde v lese. Tak ne abys mě sháněl!"
NA VŠEM JE VINEN DISPEČER !!!! Pokud viděl na GPS nečinnost auta, měl okamžitě reagovat a vyvinout záchranou akci. Na vině jsou i projíždějící řidiči, dle zákona mají povinnost poskytnout pomoc , ovšem v tomto případě - SI JEDU , NO , ČAU - NIKDO MĚ NEVIDÍ !!!!!!!!!! HYENISMUS NEJVYŠŠÍHO ZRNA !!!!!!!!!!!
Vy jste tam u toho auta celou dobu stál, že tak přesně víte, jak to bylo?