Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dostavba Radlické radiály má začít za dva roky, místní plán odmítají

Už za dva roky by mohla v Praze začít dostavba Radlické radiály, která má odvést tranzitní dopravu z dálnice D5 na Městský okruh. Obyvatelé Jinonic ale projekt odmítají. Obávají se totiž, že se dopravní zátěže nezbaví, a podepisují petici s požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86o51s63e20f 28B95r20o97ž24e10k 7273725752601

Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.

+2/0
19.2.2017 19:05

O64l97d70ř32i93c48h 71K45r89a44t53o16c35h94v70í77l 9892687853647

Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.

+2/0
18.2.2017 8:51

M64a34r63t95i29n 52R88u42z33i69c20k80a 1462138576517

Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...

Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...

0/0
18.2.2017 15:10

O34l78d13ř63i51c96h 16K20r14a91t11o48c30h33v40í40l 9172207353107

Navíc stromy jsou jen mezi Krakovem a Zhořeleckou, kudy trať ani nemusí nutně vést..

0/0
18.2.2017 17:26

M12a50r79t15i15n 47R75u78z63i17c12k77a 1522468976867

Ta ulice, resp. prostor, je tak siroky, ze se tam vejde jak trat, tak dva pruhy pro auta, dva parkovaci pruhy a stromova alej mezi kolejemi i po obou stranach chodniku. Trat tam nutne vest nemusi, ale uvazuje se o propojeni s dejvicemi, takze je dost pravdepodobna... Navic cestovani tramvaji je mnohem pohodlnejsi a take je tramvaj kapacitnejsi nez autobusy. Jen nechapu napojeni na stavajici sit ulici Uzavrenou - vznikne podivna krizovatka u metra Kobylisy, spis by mela byt Ulici Nad Sutkou a dal na Palmovku a Zelivskeho.

0/0
19.2.2017 8:45

O15l43d67ř57i23c59h 13K28r13a68t19o91c38h13v69í20l 9122547103547

To máte pravdu, ale vysvětlujme to místním...nedokážu si vysvětlit, kde se v nich ten šílený odpor bere, podezírám tohoto strejdu a jeho "argumenty" http://vasek.cssdpraha8.cz/316-proc_rikam

0/0
19.2.2017 9:22

M73a96r25t75i27n 52R13u11z24i57c12k31a 1452358956497

Dostavte vnejsi okruh...!!!!

Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...

Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...

+3/−2
17.2.2017 16:16

Š62i22m50o97n31-75E45r95i55c46h 75J92e95l10í32n52e90k 5330882883673

Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.

+1/−1
17.2.2017 19:00

P49e14t20r 58Č88e69r11m46á72k 9668425629170

Radiala nepřivede větší množství aut, ty už tam dávno jsou, ale pomůže je právě svést na komunikace které budou mít dostatečnou kapacitu a odlehčí tak lokalitám které to dnes zatěžuje.

+1/−1
19.2.2017 12:09

J97o61s56e77f 78B37r11o69ž39e51k 7593165112901

V celé jihozápadní oblasti už vnější okruh je a schází právě propojení vnějšího okruhu s vnitřním. Když někdo jede např. z Pankráce někam do Hostivic, tak dnes místo aby jel po vnitřním okruhu, přejel radiálou na vnější a pokračoval po ní až po dálnici D6 a sjel do Hostivic, tak kličkuje v ulicích západního břehu Prahy, buď Radlickou, nebo Plzeňskou či Patočkovou. To je naprostý nesmysl, radiála je potřebná jako sůl. Na Jihu i Severu radiály jsou, na východě taky, jen na západě není nic.

+1/0
19.2.2017 19:02

M15a20r97t56i45n 38R98u57z11i91c18k61a 1732988336887

Souhlas, radlicka rad. je nutna, mela by byt jakysi polookruh od Zlichova pres Butovice plynule navazujici na Bucharovu smerem k Motolu a pak dale pod Vypichem a pod Ankarskou tunelem az k Veleslavinu... Pak uz bude zbyvat jen obchvat Bile Hory a napojeni na tuto silnici...

Moje pripominky smeruji k absenci vnejsiho okruhu, kdy radlicka se stane spolu s jizni spojkou nahradou za okruh, trdy radlicka pomuze smichovu, ale zhorsi situaci jinde... Vadi mi, ze bude napojena na plzenskou dalnici a ne na Bucharovu ulici smer motol, je to drobnost, ale vytvori se prutah mestem z D5 na D10/D11, kvuli absenci vychodni a severni casti okruhu... Take krizovatka s Prumyslovou je prima, zde by jizni spojka byla vhodnejsi napojena na prumyslovy polookruh...

Nejsem proti stavbe radlicke, jak by mohlo vyznit...

0/0
19.2.2017 21:30

J14o22s85e97f 47B75r73o22ž95e87k 7293385972541

Nemyslím, že by mohla radlická radiála někde situaci zhoršit - jen v případě, že bude zavřená.

Bucharova z Motola je také vícepruhová a nájezd tady na rozvadovskou spojku a samozřejmě na radlickou radiálu v opačném směru bude snad bez problémů a semaforů.

Ano severní okruh už měl být alespoň ve výstavbě, ale jsme v česku, že...

Jistě, ten průtah se vytvoří, ale pokud si myslíte, že dnes ta auta jezdí jinudy, tak to ne - stejně všichni co přijedou ze západu a potřebují na D10, tak jedou na vnitřní okruh. Takže naopak jde o odvedení tranzitu, který dnes směřuje skrz Evropskou, Patočkovu, Plzeňskou a Radlickou (a barandovskou - jak se jmenuje) na radiálu.

0/0
20.2.2017 10:55

J13o57s97e64f 90K48a26r30f13í63k 7582955696470

Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila:-P

Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...

+4/0
17.2.2017 15:06

M26a14r38t76i80n 34R38u73z18i62c25k41a 1962128676267

Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...

0/0
17.2.2017 16:17

M10a11r13t96i43n 20R95u82z59i17c67k10a 1582368116777

Jinak je to primo katastrofa jak tu probihaji stavebni rizeni, at uz jde o silnice nebo zeleznice...

0/0
19.2.2017 21:32

J37i56r18i 66S20t48a13v68a 2790947941814

No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)

+6/0
17.2.2017 12:51

J33a92k46u57b 13Š13v61e54c 6981357366303

Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.

0/0
17.2.2017 17:36

J31a77n 69D22l33o79u46h16ý 8836860843880

Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě. :-/

0/0
17.2.2017 12:36

M44a56r77t95i41n 32R11u48z37i72c88k23a 1582638966957

Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...

+4/0
17.2.2017 16:18

F80r12a52n11t35i85š87e50k 36F78l88i43n88t20a 1944480149113

A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.

+5/0
17.2.2017 11:57

M10a35r16t29i32n 96R85u97z57i42c64k21a 1572368836647

Myslite jako dnes?

0/0
17.2.2017 16:09

D13a41n85i58e12l 55D16r50n27e52c 6881229386422

Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.

Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.

Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.

+5/0
17.2.2017 11:12

M33a84r21t57i37n 90R75u58z15i65c12k77a 1532338396777

Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..

0/0
17.2.2017 16:19

P52e14t77r 85Č77e19r89m11á55k 9928845889760

A?

0/0
18.2.2017 12:48

D42a83n57i65e33l 56D52r62n29e45c 6171169966752

Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.

Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.

Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.

Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.

+7/0
17.2.2017 10:20

M82a80r58t31i76n 72R73u47z20i36c59k32a 1432828656647

No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...

+1/−2
17.2.2017 16:21

M52i11l98a25n 30M18a45j53e95r80č75í58k 1170960714876

Rvtakže raději pojedete městem trasou (byť bez SSZ = úrovňových křižovatek) s dovolenou rychlostí max. 80km/h a v tunelech na ní ještě menší / místo jízdy mimo město rychlostí 130 km/h = cca dvojnásobnou než v tunelech uvnitř města !!

+1/0
17.2.2017 19:16

M12a35r18t52i33n 26R22u24z38i31c57k96a 1422898736867

Jak pisi v jinem prispevku, ja nejsem pro ti stavbe radlicke radialy jako takove, jen je otazkou, zda v takovych parametrech jako je navrzena...

Porad tu stavime dle planu z 60-70 let, kdy mel Prahu protnout rost komunikaci. Tehdy se ale nepocitalo s takovym provozem jako dnes a realizovane plany spise privadeji dopravu do mesta a znevyhodnuji MHD, to Praze nepomuze.

0/0
19.2.2017 8:32

P96e75t43r 18Č89e76r67m47á36k 9618505109230

Protiřečíte si, právě proto že dnes je provoz daleko větší a ještě ani zdaleka není na svém maximu, jsou ty kapacity navržené před desítkami let už dnes zastaralé, a než se postaví tak budou velmi pravděpodobně nedostatečné. S MHD to nemá co dělat, ta už bude jen ztrácet.

0/0
19.2.2017 12:07

M66a50r48t48i57n 96R34u40z41i48c40k86a 1702938726207

V tunelech na okruhu je legislativou omezena rychlost na 80km/h a take jsou mnohem delsi nez budou na radlicke, takze si nepomuzu a je to prima cesta, ... navic okruh je stejny typ dalnice, jako radlicka a jizni spojka, jizni spojka je dokonce kapacitnejsi 3x3, navic nemusite sjizdet na okruh, jedete primo a vyhnete se kamionum...

Proc myslite, ze o tom pisu, vzdyt je to logicke?

Nebo myslite, ze budou lide vv budoucnu sjizdet na vnejsi okruh mezi D10 a D6/D7, kdyz muzu jet po Vysocanske radiale na Balabenku a pripadne pak dal pres Libensky most (rozsireny), Podjezdem bubenskeho nadrazi do Veletrzni a dal na Evropskou? Pripadne, tedy od Balabenky bubenecskym tunelem a dejvickym tunelem, prip. Brusnickym a Patockovou?

Na obchvatu se budu vracet po stejne kapacitni silnici kolem Vinore, Cakovic k Chabrum a pak tunely k Horomericum? Proc by to kdo delal,...

Pisu ti porad, ZAKOS je pro Prahu chybou, je nejrozumnejsi dostavet vnejsi okruh (je to bohuzel v rukou statu), pripadne sporne useky obejit, pokud mozno vice useku 3x3 a na povrchu - tunely jsou riziko, pokud to jde, a dale od mesta...

Mestsky okruh je pro mistni dopravu, muze byt vetveny, ale treba jeho reseni Balabenka-Malesice vc. dalsi radialy Harfa-Ohrada a Vysocanska Radiala je zbytecny, staci ji vest o par bloku dale, Tunel Bulovka a pak uz po povrchu od Vychovatelny Kbelskou a Prumyslovou s premostenim Hloubetina (nikoliv typy magistrala, ale spise nad urovni zastavby vysutym mostem)... Take je mozne dostavet propojku (tunel) Evropska (od Veleslavina) - Kukulova do Bucharovy Ulice...

0/0
19.2.2017 9:12

P12e63t32r 93Č78e82r72m87á80k 9218445879810

Legislativou rychlost na 80 zcela jistě omezená není R^

A sice chápu Vaší logiku, ale v praxi nefunguje, stačí se podívat jak zafungoval pražský okruh v úseku D1-D5, kdy z městského okruhu stáhnul výraznou část dopravy, a přestože je to trasa delší tak díky menší intenzitě a větší rychlosti je zpravidla snáze průjezdnější než ta rádoby kratší a přímější skrz město.

0/0
19.2.2017 12:29

J89o82s25e97f 56B86r81o19ž49e45k 7643425552581

V mnohém nemáte pravdu. Jižní spojka je třípruhová - ale jenom místama, všude jsou jen dva pruhy. Ta zúžení do dvou způsobuje, že jižní spojka není tak propustná, jak by mohla být.

Propojení mezi vnějším a vnitřním okruhem být samozřejmě musí - jak jinak se mají dostat auta z vnitřního města do okrajových částí a naopak? Dneska je to tak, že kličkují ulicemi mezi domy - tenhle stav zachovat?

Pokud někdo pojede např. z Mladí Boleslavi do Kladna, tak samozřejmě se mu vyplatí jet vnějším okruhem - pokud ovšem bude dostavěna severní část v dnešní podobě a nebude tedy o dalších 50 km delší někde kolem Kralup, jak by někteří chtěli. Stejně jako dnes když někdo jede z D1 do Kladna, tak jede přes vnější okruh - a i v budoucnu když bude radiála se to vyplatí - vím to, jezdím touto oblastí a mám to spočítáno. Samozřejmě jiná věc je, když nějaký polský kamion začne hořet v tunelu a okruh bude uzavřen - ale to je obecný problém, který se může vyskytnout kdekoliv na kterékoliv trase.

+2/0
19.2.2017 19:17

M44a55r47t94i13n 56R44u72z38i56c31k40a 1932618666377

Na zapade propojeni okruhu chybi, radlicka pomuze, nejvice pomuze plzenske, jen chybi vnejsi okruh a nemela by se ignorovat i dalsi propojeni, samozrejme absence okruhu z radlicke a jizni spojky a take sterboholske udelaji prujezdni magistralu a prakticky primou bez nejakych najezdu...

Jinak s vami naprosto souhlasim...

Trochu vic me vadi, krome absence vnejsiho okruhu, take ignorovani moznych variant okruhu/polookruhu, Butovice-Vypich-Veleslavin, ktery by mestskou dopravu odvadel z centra evropskou, patockovou, radlickou radialou a na vychode ignorovani Prumyslove a Kbelske, ktere zas odvedou dopravu tam, tim by odpadlo zatizeni tunelu v centru, ktere se napr. cas od casu zaviraji a tvori hlavni mestsky tah,...

0/0
19.2.2017 21:45

J23o19s52e49f 57B32r42o39ž82e21k 7623705662981

Myslím, že zrovna Veleslavín je docela v pohodě - vyjet na vnější okruh a pokračovat po něm na jih přes radlicku radiálu a na P4 (až bude) nebo přes severní část okruhu (která musí snad jednou být - rozhodně co nejdřív!!) např. do Bohnic je jednodušší, než se tlačit na vnitřní okruh.

Vypich - no, v okamžiku, kdy bude radlická radiála, tak přes Vypich nebude jezdit tranzit a bude jednodušší sjet Patočkovou na Malovanku. Takže i tohle by bylo víceméně vyřešeno - samozřejmě pokud zase někdo nezačne bláznit a nebude stavět do Patočkovy další a další semafory a retardéry apod.

A samozřejmě jakmile zmizí tranzitní doprava do radlické radiály, tak se sníží i tlak na tunely v centru směr P4. Ono uzavírání tunelů je stejně především v opačném směru, kdy výjezd z Malovanky díky dalším semaforům nestačí auta pobrat a začne se křižovatka blokovat.

To je další bolest - aby okruhy mohly rozumně fungovat, musí být dostatečně zajištěné výjezdy z nich a ne je blokovat semafory. A to ať už to je sjezd z Barandovského mostu na Modřany-Braník nebo výjezd z Malovanky na Vypich - ten by šel krásně udělat bez semaforů v jednom vyhrazeném pruhu.

0/0
20.2.2017 10:49

M88a47r29t47i26n 50R85u17z86i52c19k61a 1362928666627

Drhou veci na kterou narazite je dalsi neprijemna a zanedbana vec a to zachytna parkoviste se sluzbami a obchody u mhd na okrajich mesta u zeleznice a metra, prip. tramvaji, ...

0/0
19.2.2017 21:47

S34t25a81n 35N36o21v92á96k 5367125265634

Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.

A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.

Tak jak je možná současná situace?

+6/0
17.2.2017 10:19

Š83i50m85o77n73-49E18r12i92c76h 21J80e30l36í66n43e87k 5310392743763

To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.

0/−1
17.2.2017 11:21

S58t95a80n 44N39o86v94á50k 5917455105864

A demokracie je tedy podle vás co? Že si každý jedinec může uplatňovat svoje práva a zbývající jedinci, resp. miliony jedinců, můžou jen tiše skřípat zubama?

V tom vašem "spíše komunismu" rozhodlo úvé a zbytek národa to musel rád či nerad akceptovat.

0/0
17.2.2017 12:22

Š11i65m10o73n44-21E28r89i73c85h 23J43e61l98í69n77e15k 5750952363483

Já nevycházím ze svých domněnek a názorů, ale z fakt...

Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů.

0/0
17.2.2017 12:35

S15t87a69n 50N47o86v53á66k 5197575755334

Já taky vycházím z fakt - a nepotřebuji k tomu výňatek z naučného slovníku.

Dneska tady máme co? Demokracii nebo spíšekomunismus? A bude výjezd do Karlštejnské nebo nebude?

0/0
17.2.2017 13:23

Š79i63m35o91n97-75E12r48i10c90h 44J61e29l44í69n18e89k 5740942183603

Nevycházíte.

No tak ideálně nějaký kompromis, nic není ano/ne. Někomu se něco nelíbí, tak se mu v RÁMCI MOŽNOSTÍ vyjde vstříc. To samozřejmě neznamená, že se nepostaví nic.

0/0
17.2.2017 13:34

S80t22a95n 58N35o57v67á60k 5807265195884

Bavíme se oba o tom samém? Opravdu nic není ano/ne? Takže je možné být tak trochu těhotná?

Výjezd do Karlštejnské bude ANO nebo NE?

Jak by ten výjezd asi vypadal, kdyby TAK TROCHU MOŽNÁ...

0/0
17.2.2017 13:43

Š62i96m73o76n79-38E72r57i36c57h 69J35e49l16í76n77e63k 5910232493243

Jde o provededení různých opatření (jak je ostatně popsáno ve článku) na základě dohody mezi jednotlivými stranami. Z toho pak vyleze, jestli nebude výjezd nebo bude a hlavně v jaké podobě. A zatím to naštěstí vypadá, že má magistrát alespoň malou ochotu se o tom bavit, což je podstatné.

...jo a pokud se bavíte o porodu tak se opravdu nebavíme o tom samém ;-).

0/0
17.2.2017 18:58

P51e66t66r 75P65e49t18r 6513672838803

O tohle nejde, já se jim vůbec nedivím, Radlická radiála je fajn věc, jenže...jak jistě víte, tunely přes Smíchovem se v podstatě zavírají každý pátek, kvůli tomu, aby se neucpávala Blanka (výjezd z ní je hodně úzké hrdlo), takhle přibude ještě Radlická radiála a Mrázovka a Zlíchov se budou uzavírat ob den...pak samozřejmě dost hrozí, že místo zklidnění dopravy na povrchu se tam kromě šílených kolon zvýší provoz, jak se budou řidiči snažit objíždět ten uzavřený tunel. Prostě se místní bojí, že Radlická radiála přivede nová auta, která nebudou mít ale kam už pokračovat a zůstanou tu stát.

Jejich postoj je naopak správný - nechtějí blokovat stavbu ale chtějí nějakou záruku, že magistrát nebude uzavírat tunel a nepožene jim to kolem domu, nic víc. Náhodou mi jejich jednání přijde jako celkem slušné.

+1/0
17.2.2017 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.