Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dostavba Radlické radiály má začít za dva roky, místní plán odmítají

Už za dva roky by mohla v Praze začít dostavba Radlické radiály, která má odvést tranzitní dopravu z dálnice D5 na Městský okruh. Obyvatelé Jinonic ale projekt odmítají. Obávají se totiž, že se dopravní zátěže nezbaví, a podepisují petici s požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81o69s96e72f 90B91r69o83ž97e97k 7503565982231

Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.

+2/0
19.2.2017 19:05

O51l87d36ř24i19c18h 40K49r50a83t17o18c86h61v94í30l 9192487163957

Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.

+2/0
18.2.2017 8:51

M42a75r74t24i58n 14R46u25z72i72c49k58a 1902618586437

Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...

Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...

0/0
18.2.2017 15:10

O23l96d46ř18i57c73h 60K20r21a94t70o59c44h90v12í17l 9792347973927

Navíc stromy jsou jen mezi Krakovem a Zhořeleckou, kudy trať ani nemusí nutně vést..

0/0
18.2.2017 17:26

M83a88r97t45i45n 89R90u58z31i58c73k73a 1632588216607

Ta ulice, resp. prostor, je tak siroky, ze se tam vejde jak trat, tak dva pruhy pro auta, dva parkovaci pruhy a stromova alej mezi kolejemi i po obou stranach chodniku. Trat tam nutne vest nemusi, ale uvazuje se o propojeni s dejvicemi, takze je dost pravdepodobna... Navic cestovani tramvaji je mnohem pohodlnejsi a take je tramvaj kapacitnejsi nez autobusy. Jen nechapu napojeni na stavajici sit ulici Uzavrenou - vznikne podivna krizovatka u metra Kobylisy, spis by mela byt Ulici Nad Sutkou a dal na Palmovku a Zelivskeho.

0/0
19.2.2017 8:45

O74l55d84ř31i79c13h 64K23r22a44t17o92c47h51v64í17l 9722607963777

To máte pravdu, ale vysvětlujme to místním...nedokážu si vysvětlit, kde se v nich ten šílený odpor bere, podezírám tohoto strejdu a jeho "argumenty" http://vasek.cssdpraha8.cz/316-proc_rikam

0/0
19.2.2017 9:22

M16a54r58t36i25n 85R46u56z45i58c97k69a 1452268856107

Dostavte vnejsi okruh...!!!!

Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...

Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...

+3/−2
17.2.2017 16:16

Š31i42m79o70n54-89E52r96i48c35h 50J58e97l76í94n57e14k 5620342583683

Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.

+1/−1
17.2.2017 19:00

P48e73t43r 53Č66e52r75m27á31k 9928265189840

Radiala nepřivede větší množství aut, ty už tam dávno jsou, ale pomůže je právě svést na komunikace které budou mít dostatečnou kapacitu a odlehčí tak lokalitám které to dnes zatěžuje.

+1/−1
19.2.2017 12:09

J46o27s69e53f 79B66r28o18ž76e27k 7193505982411

V celé jihozápadní oblasti už vnější okruh je a schází právě propojení vnějšího okruhu s vnitřním. Když někdo jede např. z Pankráce někam do Hostivic, tak dnes místo aby jel po vnitřním okruhu, přejel radiálou na vnější a pokračoval po ní až po dálnici D6 a sjel do Hostivic, tak kličkuje v ulicích západního břehu Prahy, buď Radlickou, nebo Plzeňskou či Patočkovou. To je naprostý nesmysl, radiála je potřebná jako sůl. Na Jihu i Severu radiály jsou, na východě taky, jen na západě není nic.

+1/0
19.2.2017 19:02

M95a72r20t76i76n 22R65u76z75i36c94k37a 1682598806407

Souhlas, radlicka rad. je nutna, mela by byt jakysi polookruh od Zlichova pres Butovice plynule navazujici na Bucharovu smerem k Motolu a pak dale pod Vypichem a pod Ankarskou tunelem az k Veleslavinu... Pak uz bude zbyvat jen obchvat Bile Hory a napojeni na tuto silnici...

Moje pripominky smeruji k absenci vnejsiho okruhu, kdy radlicka se stane spolu s jizni spojkou nahradou za okruh, trdy radlicka pomuze smichovu, ale zhorsi situaci jinde... Vadi mi, ze bude napojena na plzenskou dalnici a ne na Bucharovu ulici smer motol, je to drobnost, ale vytvori se prutah mestem z D5 na D10/D11, kvuli absenci vychodni a severni casti okruhu... Take krizovatka s Prumyslovou je prima, zde by jizni spojka byla vhodnejsi napojena na prumyslovy polookruh...

Nejsem proti stavbe radlicke, jak by mohlo vyznit...

0/0
19.2.2017 21:30

J50o14s40e37f 32B24r89o85ž54e57k 7413595972731

Nemyslím, že by mohla radlická radiála někde situaci zhoršit - jen v případě, že bude zavřená.

Bucharova z Motola je také vícepruhová a nájezd tady na rozvadovskou spojku a samozřejmě na radlickou radiálu v opačném směru bude snad bez problémů a semaforů.

Ano severní okruh už měl být alespoň ve výstavbě, ale jsme v česku, že...

Jistě, ten průtah se vytvoří, ale pokud si myslíte, že dnes ta auta jezdí jinudy, tak to ne - stejně všichni co přijedou ze západu a potřebují na D10, tak jedou na vnitřní okruh. Takže naopak jde o odvedení tranzitu, který dnes směřuje skrz Evropskou, Patočkovu, Plzeňskou a Radlickou (a barandovskou - jak se jmenuje) na radiálu.

0/0
20.2.2017 10:55

J12o56s92e41f 98K49a19r36f48í41k 7582515896100

Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila:-P

Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...

+4/0
17.2.2017 15:06

M93a98r36t77i13n 46R88u85z35i19c55k51a 1252788276787

Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...

0/0
17.2.2017 16:17

M47a62r30t82i94n 94R86u58z32i41c97k91a 1622508376387

Jinak je to primo katastrofa jak tu probihaji stavebni rizeni, at uz jde o silnice nebo zeleznice...

0/0
19.2.2017 21:32

J25i63r18i 50S21t52a72v71a 2640567141764

No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)

+6/0
17.2.2017 12:51

J62a80k69u71b 72Š28v58e62c 6551127516703

Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.

0/0
17.2.2017 17:36

J67a37n 85D49l94o60u57h20ý 8546470103140

Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě. :-/

0/0
17.2.2017 12:36

M35a53r16t81i16n 25R15u41z23i27c86k59a 1222498386177

Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...

+4/0
17.2.2017 16:18

F47r85a67n56t35i32š11e25k 90F25l61i19n18t14a 1724370379633

A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.

+5/0
17.2.2017 11:57

M88a66r13t52i31n 41R84u63z20i54c87k56a 1412578746887

Myslite jako dnes?

0/0
17.2.2017 16:09

D62a29n25i98e88l 43D38r54n71e96c 6211419146852

Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.

Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.

Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.

+5/0
17.2.2017 11:12

M62a97r92t19i95n 16R75u62z31i56c11k46a 1742688666257

Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..

0/0
17.2.2017 16:19

P35e97t89r 92Č14e83r92m97á19k 9268685919210

A?

0/0
18.2.2017 12:48

D26a54n31i64e27l 45D91r49n65e94c 6531429606812

Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.

Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.

Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.

Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.

+7/0
17.2.2017 10:20

M50a40r31t27i13n 55R81u13z16i57c21k87a 1532818336267

No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...

+1/−2
17.2.2017 16:21

M84i89l31a40n 65M38a65j54e34r12č71í71k 1910460174526

Rvtakže raději pojedete městem trasou (byť bez SSZ = úrovňových křižovatek) s dovolenou rychlostí max. 80km/h a v tunelech na ní ještě menší / místo jízdy mimo město rychlostí 130 km/h = cca dvojnásobnou než v tunelech uvnitř města !!

+1/0
17.2.2017 19:16

M72a61r74t93i62n 43R64u84z62i15c65k76a 1822938296167

Jak pisi v jinem prispevku, ja nejsem pro ti stavbe radlicke radialy jako takove, jen je otazkou, zda v takovych parametrech jako je navrzena...

Porad tu stavime dle planu z 60-70 let, kdy mel Prahu protnout rost komunikaci. Tehdy se ale nepocitalo s takovym provozem jako dnes a realizovane plany spise privadeji dopravu do mesta a znevyhodnuji MHD, to Praze nepomuze.

0/0
19.2.2017 8:32

P90e47t68r 40Č31e83r64m63á82k 9448465479730

Protiřečíte si, právě proto že dnes je provoz daleko větší a ještě ani zdaleka není na svém maximu, jsou ty kapacity navržené před desítkami let už dnes zastaralé, a než se postaví tak budou velmi pravděpodobně nedostatečné. S MHD to nemá co dělat, ta už bude jen ztrácet.

0/0
19.2.2017 12:07

M87a17r80t28i91n 91R84u75z61i59c59k86a 1752798546747

V tunelech na okruhu je legislativou omezena rychlost na 80km/h a take jsou mnohem delsi nez budou na radlicke, takze si nepomuzu a je to prima cesta, ... navic okruh je stejny typ dalnice, jako radlicka a jizni spojka, jizni spojka je dokonce kapacitnejsi 3x3, navic nemusite sjizdet na okruh, jedete primo a vyhnete se kamionum...

Proc myslite, ze o tom pisu, vzdyt je to logicke?

Nebo myslite, ze budou lide vv budoucnu sjizdet na vnejsi okruh mezi D10 a D6/D7, kdyz muzu jet po Vysocanske radiale na Balabenku a pripadne pak dal pres Libensky most (rozsireny), Podjezdem bubenskeho nadrazi do Veletrzni a dal na Evropskou? Pripadne, tedy od Balabenky bubenecskym tunelem a dejvickym tunelem, prip. Brusnickym a Patockovou?

Na obchvatu se budu vracet po stejne kapacitni silnici kolem Vinore, Cakovic k Chabrum a pak tunely k Horomericum? Proc by to kdo delal,...

Pisu ti porad, ZAKOS je pro Prahu chybou, je nejrozumnejsi dostavet vnejsi okruh (je to bohuzel v rukou statu), pripadne sporne useky obejit, pokud mozno vice useku 3x3 a na povrchu - tunely jsou riziko, pokud to jde, a dale od mesta...

Mestsky okruh je pro mistni dopravu, muze byt vetveny, ale treba jeho reseni Balabenka-Malesice vc. dalsi radialy Harfa-Ohrada a Vysocanska Radiala je zbytecny, staci ji vest o par bloku dale, Tunel Bulovka a pak uz po povrchu od Vychovatelny Kbelskou a Prumyslovou s premostenim Hloubetina (nikoliv typy magistrala, ale spise nad urovni zastavby vysutym mostem)... Take je mozne dostavet propojku (tunel) Evropska (od Veleslavina) - Kukulova do Bucharovy Ulice...

0/0
19.2.2017 9:12

P24e67t90r 66Č41e94r28m69á55k 9228735429330

Legislativou rychlost na 80 zcela jistě omezená není R^

A sice chápu Vaší logiku, ale v praxi nefunguje, stačí se podívat jak zafungoval pražský okruh v úseku D1-D5, kdy z městského okruhu stáhnul výraznou část dopravy, a přestože je to trasa delší tak díky menší intenzitě a větší rychlosti je zpravidla snáze průjezdnější než ta rádoby kratší a přímější skrz město.

0/0
19.2.2017 12:29

J37o44s57e85f 18B25r54o71ž59e61k 7883595322681

V mnohém nemáte pravdu. Jižní spojka je třípruhová - ale jenom místama, všude jsou jen dva pruhy. Ta zúžení do dvou způsobuje, že jižní spojka není tak propustná, jak by mohla být.

Propojení mezi vnějším a vnitřním okruhem být samozřejmě musí - jak jinak se mají dostat auta z vnitřního města do okrajových částí a naopak? Dneska je to tak, že kličkují ulicemi mezi domy - tenhle stav zachovat?

Pokud někdo pojede např. z Mladí Boleslavi do Kladna, tak samozřejmě se mu vyplatí jet vnějším okruhem - pokud ovšem bude dostavěna severní část v dnešní podobě a nebude tedy o dalších 50 km delší někde kolem Kralup, jak by někteří chtěli. Stejně jako dnes když někdo jede z D1 do Kladna, tak jede přes vnější okruh - a i v budoucnu když bude radiála se to vyplatí - vím to, jezdím touto oblastí a mám to spočítáno. Samozřejmě jiná věc je, když nějaký polský kamion začne hořet v tunelu a okruh bude uzavřen - ale to je obecný problém, který se může vyskytnout kdekoliv na kterékoliv trase.

+2/0
19.2.2017 19:17

M46a87r43t69i80n 19R51u98z91i18c96k25a 1202308896427

Na zapade propojeni okruhu chybi, radlicka pomuze, nejvice pomuze plzenske, jen chybi vnejsi okruh a nemela by se ignorovat i dalsi propojeni, samozrejme absence okruhu z radlicke a jizni spojky a take sterboholske udelaji prujezdni magistralu a prakticky primou bez nejakych najezdu...

Jinak s vami naprosto souhlasim...

Trochu vic me vadi, krome absence vnejsiho okruhu, take ignorovani moznych variant okruhu/polookruhu, Butovice-Vypich-Veleslavin, ktery by mestskou dopravu odvadel z centra evropskou, patockovou, radlickou radialou a na vychode ignorovani Prumyslove a Kbelske, ktere zas odvedou dopravu tam, tim by odpadlo zatizeni tunelu v centru, ktere se napr. cas od casu zaviraji a tvori hlavni mestsky tah,...

0/0
19.2.2017 21:45

J86o26s42e25f 47B40r44o65ž96e86k 7843745922101

Myslím, že zrovna Veleslavín je docela v pohodě - vyjet na vnější okruh a pokračovat po něm na jih přes radlicku radiálu a na P4 (až bude) nebo přes severní část okruhu (která musí snad jednou být - rozhodně co nejdřív!!) např. do Bohnic je jednodušší, než se tlačit na vnitřní okruh.

Vypich - no, v okamžiku, kdy bude radlická radiála, tak přes Vypich nebude jezdit tranzit a bude jednodušší sjet Patočkovou na Malovanku. Takže i tohle by bylo víceméně vyřešeno - samozřejmě pokud zase někdo nezačne bláznit a nebude stavět do Patočkovy další a další semafory a retardéry apod.

A samozřejmě jakmile zmizí tranzitní doprava do radlické radiály, tak se sníží i tlak na tunely v centru směr P4. Ono uzavírání tunelů je stejně především v opačném směru, kdy výjezd z Malovanky díky dalším semaforům nestačí auta pobrat a začne se křižovatka blokovat.

To je další bolest - aby okruhy mohly rozumně fungovat, musí být dostatečně zajištěné výjezdy z nich a ne je blokovat semafory. A to ať už to je sjezd z Barandovského mostu na Modřany-Braník nebo výjezd z Malovanky na Vypich - ten by šel krásně udělat bez semaforů v jednom vyhrazeném pruhu.

0/0
20.2.2017 10:49

M58a32r94t69i54n 87R81u91z14i42c39k29a 1462658276817

Drhou veci na kterou narazite je dalsi neprijemna a zanedbana vec a to zachytna parkoviste se sluzbami a obchody u mhd na okrajich mesta u zeleznice a metra, prip. tramvaji, ...

0/0
19.2.2017 21:47

S55t84a42n 28N72o21v90á33k 5807905565834

Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.

A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.

Tak jak je možná současná situace?

+6/0
17.2.2017 10:19

Š15i25m50o50n69-22E37r70i31c47h 96J38e64l56í96n94e58k 5290582883793

To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.

0/−1
17.2.2017 11:21

S63t68a21n 62N12o76v77á40k 5487845495724

A demokracie je tedy podle vás co? Že si každý jedinec může uplatňovat svoje práva a zbývající jedinci, resp. miliony jedinců, můžou jen tiše skřípat zubama?

V tom vašem "spíše komunismu" rozhodlo úvé a zbytek národa to musel rád či nerad akceptovat.

0/0
17.2.2017 12:22

Š40i51m43o30n11-57E25r27i29c53h 89J37e44l32í24n91e42k 5440102363873

Já nevycházím ze svých domněnek a názorů, ale z fakt...

Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů.

0/0
17.2.2017 12:35

S72t51a23n 73N71o38v73á52k 5307585175554

Já taky vycházím z fakt - a nepotřebuji k tomu výňatek z naučného slovníku.

Dneska tady máme co? Demokracii nebo spíšekomunismus? A bude výjezd do Karlštejnské nebo nebude?

0/0
17.2.2017 13:23

Š93i44m55o48n79-40E98r14i97c52h 28J45e96l70í69n42e76k 5130602223963

Nevycházíte.

No tak ideálně nějaký kompromis, nic není ano/ne. Někomu se něco nelíbí, tak se mu v RÁMCI MOŽNOSTÍ vyjde vstříc. To samozřejmě neznamená, že se nepostaví nic.

0/0
17.2.2017 13:34

S59t66a78n 14N55o58v36á66k 5207735595544

Bavíme se oba o tom samém? Opravdu nic není ano/ne? Takže je možné být tak trochu těhotná?

Výjezd do Karlštejnské bude ANO nebo NE?

Jak by ten výjezd asi vypadal, kdyby TAK TROCHU MOŽNÁ...

0/0
17.2.2017 13:43

Š81i95m51o82n91-37E45r57i18c51h 74J79e52l40í94n34e22k 5400332983503

Jde o provededení různých opatření (jak je ostatně popsáno ve článku) na základě dohody mezi jednotlivými stranami. Z toho pak vyleze, jestli nebude výjezd nebo bude a hlavně v jaké podobě. A zatím to naštěstí vypadá, že má magistrát alespoň malou ochotu se o tom bavit, což je podstatné.

...jo a pokud se bavíte o porodu tak se opravdu nebavíme o tom samém ;-).

0/0
17.2.2017 18:58

P21e23t30r 35P54e52t70r 6323932248773

O tohle nejde, já se jim vůbec nedivím, Radlická radiála je fajn věc, jenže...jak jistě víte, tunely přes Smíchovem se v podstatě zavírají každý pátek, kvůli tomu, aby se neucpávala Blanka (výjezd z ní je hodně úzké hrdlo), takhle přibude ještě Radlická radiála a Mrázovka a Zlíchov se budou uzavírat ob den...pak samozřejmě dost hrozí, že místo zklidnění dopravy na povrchu se tam kromě šílených kolon zvýší provoz, jak se budou řidiči snažit objíždět ten uzavřený tunel. Prostě se místní bojí, že Radlická radiála přivede nová auta, která nebudou mít ale kam už pokračovat a zůstanou tu stát.

Jejich postoj je naopak správný - nechtějí blokovat stavbu ale chtějí nějakou záruku, že magistrát nebude uzavírat tunel a nepožene jim to kolem domu, nic víc. Náhodou mi jejich jednání přijde jako celkem slušné.

+1/0
17.2.2017 12:27







Najdete na iDNES.cz