- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.
Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.
Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...
Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...
Dostavte vnejsi okruh...!!!!
Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...
Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...
Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.
Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila
Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...
Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...
No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)
Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.
Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě.
Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...
A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.
Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.
Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.
Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.
Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..
Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.
Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.
Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.
Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.
No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...
Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.
A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.
Tak jak je možná současná situace?
To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.