Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převozové sanitky zneužívají majáčky, řidiči je neberou vážně

Přestože výstražné znamení nemají k jízdě používat, řidiči převozových sanitek soukromých firem majáky stále zapínají. Policisté i záchranáři se bojí, že kvůli nim řidiči přestanou brát ohledy i na jejich vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a86r14e79l 40F22i14l95i96p 3448195830420

Mimochodem na místo řešení sanitek bych řešil asistenční služby jedu takhle po Vysočanské radiále a za mnou auto asistenční služby. Pánové mimochodem parkují na Pap Oil na Kbelské kde se můžete přesvědčit, že nekecám. Na autě za předním sklem doplňkové modré majáky na střeše žluté. V klidu jsem se přeřadil do pravého stejně to borcovi stálo za to přibrzdit a řvát po mne, že má "absolutní právo přednosti v jízdě" a to bohužel není jediný kdo si toto myslí a i tak jezdí. Tímto by jste měli začít jenže zde není vůle a hodně lidí ví proč a nebo si to lze velmi rychle domyslet. Stačí si položit jednoduchou otázku odkud tento člověk vezme informaci o dopravní nehodě? A to v stejný čas kdy v podstatě nehoda vznikla.

+3/0
12.3.2017 21:42

K35a70r42e84l 67F85i70l78i90p 3808425970240

Pan mluvčí v tom evidentně nemá úplně jasno. Některé z těchto sanitek patří nemocnicím a další pro ně jezdí. Co z toho plyne například Pražská záchranka nepoveze z jiné nemocnice orgány k transplantaci, krve, plazmy a pod. pro lidi kteří můžou být v dané chvíli na operačním sále a transfůzní oddělení krve sehnalo v jiném transfůzním oddělení jiné nemocnice zde je důvod k použití majáků. Stejně tak je to v případě, že se veze pacient na vyšetření do jiné nemocnice kvůli tomu, že potřebná technika v nemocnici která určila transport prostě nemá CT, rezonance a nebo specializovaná vyšetření. Rychlá to opět neodjede její úkol je být v svém rajonu pro vážnější případy. Pak jsou zde překlady pacientů z intenzivních oddělení na jiná pracoviště. soukromé sanitky pak například převáží i novorozence na vyšetření mezi dětskými klinikami porodnicemi kde chybí počet lůžek neonatologie nebo které nejsou vybaveny lůžky pro nedonošené děti. Jsou i případy kdy transport není možný kvůli počasí vrtulníkem a rychlá nemá v danou chvíli kapacitu a převoz zajištuje soukromá rychlá která vybavená je. Pak jsou tu, ale i diskutabilní převozy například dialýza. Pokud pacient přijede pozdě je čas na konkrétním dialyzačním přístroji rozplánován natolik přesně, že příjezd pozdě znamená pro pacienta zkrácení doby dialýzy a to pro toho nemocného prostě není dobré. Může nstat i situace kdy veze běžné pacienty a udělá se jednomu z pacientů špatně a do nemocnice je to prostě blíž než čekat na rychlou. Nezastávám se, protože ani toto co je zde popsáno u konkrétního řidiče se mne nelíbí. Ovšem není to také tak černobílé jak to vypadá. Opakem, že Policie si jezdí na majáky jak se jí hodí je příklad z nehody v ranních hodinách cca před 5-7 lety na Proseku u metra Prosek. Dvě hlídky si dávali závod po Vysočanské směrem na Ďáblice, rychlost byla dost přes 110 km (počet lamp za čas 21,22,23 výpočet) na křižovatce přehlédli zleva přijíždějící měštáky, to co následovalo bych nepřál vidět nikomu.

+1/0
12.3.2017 21:18

K13a21r62e61l 49F73i13l41i17p 3588565810250

Odůvodnění honili motorkáře. Motorkáře jsem já osbně žádného nevyděl a to jsem viděl na skoro celou Vysočanskou po které přijeli a projeli. S svědectvím jak to bylo jsem se přihlásil a doposud mne nikdo nevyslechl. Městský Policista co jsem se doslechl v aktivní službě skončil a pracuje již jen z kanceláře. Takže zatím jsem neslyšel i když jednání sanitáků není v některých případech oprávněné, že by někoho tím, že si zahoukají někoho zabili nebo zmrzačili. Stačí se jen podívat jak jezdí sanitáci a jak policajti videií najdete na webech si myslím dost. saniťáků se nezastávám. Aut je moc doprava je jaká je a dovézt pak cokoliv pro pacienta nebo i pacienta včas za jakýmkoliv účelem je celkem umění a to jak pro tyto sanitky tak i pro rychlou.

+1/0
12.3.2017 21:23

V76o60j62t52ě35c55h 62C89i91g76á12n57e75k 5418659676

Naproti tomu mnozí měšťané pražští a satelitní měšťané středočeští si dobrovolně zvolili každodenní dojíždění vlastním kočárem i když by v mnoha případech byla snesitelná i volba méně komplikovaná. Vlastně v druhé půli 20. st. měšťané dojížděli o víkendech na chalupy na venkov. A dnes tito satelitní měšťané dojíždějí 4 nebo 5 dní v týdnu z venkova do Prahy.

Především bych chtěl ale doplnit to "B" k tomu v jiných příspěvcích mnohokrát zmíněnému "A": zneužívání modrých majáků.

"B": Stále se rozmáhající: ZNEUŽÍVÁNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY.

0/0
12.3.2017 15:14

V84o10j43t10ě48c41h 71C96i81g40á96n31e79k 5848959386

Budu se inspirovat návrhy některých diskutujících, jakými způsoby by státní správa měla kontrolovat ty "zdravotní taxíky" a pokusím se ty metody přenést na další účastníky silničního provozu.

Na rozdíl od těch "zdravotních taxíků" řidiči a provozovatelé běžných taxíků vůbec nemusejí evidovat a zdůvodňovat proč někoho někam vezou. A přitom jsou do určité míry zvýhodněni proti jiným účastníkům možností jízdy vyhrazenými pruhy.

Neměly by správní úřady také kontrolovat účely jízd všech motoristů, kteří se pohybují po území hl. města?

Anebo by mohlo město prodávat povolenky k vjezdu. No a některé veřejně prospěšné dopravní prostředky by pak mohly mít povolení k využití infrastruktury "ex offo". Přitom komerční povolenky by byly třeba vydávány na konkrétní čas a trasu - stejně jako veřejná doprava má své jízdní řády a díky nim se dá tato doprava nějak efektivně plánovat.

Třeba by bylo možné zavést povinnou rezervaci městské silniční infrastruktury. Koneckonců vyhrazená parkovací stání už někde jsou, vyhrazené jízdní pruhy občas taky. Tak proč nezavést vyhrazené ulice. Kupříkladu Kukulova ulice kolem Fakultní nemocnice Motol, je pro takový experiment ideálním adeptem. Bytová zástavba přímo kolem této ulice prakticky není. Takže IAD zde jedoucí je z velké většiny tranzitní.

Jestli by teda místo sanitek jedoucích do zdravotnických zařízení, kam - podle názorů některých občanů - jezdí hypochondři a důchodců jen tak pro zábavu, neměli svoje jízdy evidovat a zdůvodňovat motoristé označovaní jako IAD. Tedy všichni ti velmi zaneprázdnění manažeři, úředníci a další pracovníci, kteří ale při svém drahoceném čase neváhají marnit desítky minut postáváním v kolonách a blokováním důležitých a veřejně prospěšných dopravních prostředků.

Z mého laického pohledu mi připadá, že důchodce, nebo invalidní důchodce, či jiný občan se zdravotním omezením si vždycky nemůže vybírat, kde bude bydlet a zároveň, kde se nechá ošetřit ve zdravotnickém zařízení.

Naproti tomu mnozí pražští měšťané č

0/0
12.3.2017 15:09

D52a59v37i23d 96D75e13u80s 3457711770649

Při čtení těchto příspěvků zde najdeme správné ale také velmi zavádějící názory. Reaguji z tohoto důvodu, že pracuji v oboru. Ano, máte pravdu že dochází ke zneužívání, ne ale všude. Praha je Praha a přijede k Vám v 99 % žlutá. Ale podívejte se jinam v ČR, kde na 55 000 obyvatel jsou jen 3 žluté, zbytek pokrývá podle Vás převozka. Ale že se vozí urgentně krev, nemocní, dialýza, lidé na transplantace, překlad mezi zdravotnickým zařízením za doprovodu zdravotníka, to už málo kdo uvádí. Svět není jen barva žlutá ale i bílá, bez které by uvedený systém nebyl schopen fungovat. Praxe? Žlutá naveze na nemocnici ale tím to v 90 % končí...další převoz na specializované pracoviště jinde v okrese kde jde o čas třeba v noci, zajišťuje ta převozka. Žlutá Vás jen tak nepřeveze, prostě to nejde. Řidič bílé je vyškolen akreditovaným pracovištěm ZZS, je schopen Vám pomoci než dojede lékař a vozy jsou vybaveny odpovídajícím vybavením až na léky. Mnozí z Vás podceňují význam nás převozkářů, ale až nás budete potřebovat, poznáte.

+2/0
12.3.2017 9:52

P98e71t57r 96K10o83n40í26č90e23k 8394752275615

Jak je v tom článku, dá se to odhalit spíš náhodou, když si řidič jen houkne v křižovatce a pokračuje normálním tempem, a pak zase.

0/0
12.3.2017 9:03

M13a93r83t64i17n 60N78o80v77o90t45n36ý 8249344717294

My máme ve služebních autech krabičky s GPS, ze kterých je možné vyčíst, kdy kde se auto pohybovalo několik měsíců zpětně. Nemůže být přece problém je doplnit o záznam toho, jestli byl zapnutý maják a siréna, nařídit že převozové sanitky je musí mít a pak dělat namátkové kontroly.

0/0
12.3.2017 2:43

P12a72v38e89l 61J20e62ř41á31b17e37k 7971372684297

Jestli převozová sanita bliká či nebliká neřeším - uhnu.

A z několika "tydýtů" co s takovou sanitou jezdí a světla zneužívají nebudu dělat závěry, že příště sanitu nepustím. prostě nevím, proč je pod výstražnými světly.

Nicméně - v četných případech řidiče přepravující pacienty na vyšetření chápu. Jestli je pacient objednán na nějakou hodinu a sanita stojí v koloně i desítky minut, tak ať jede pod sirénou aby na vyšetření pacienta včas dovezla..

+3/−1
11.3.2017 20:27

P21a32v82e45l 36R63u83s 9688838809440

Ale ta převozní sanitka je jen převozní taxi. Nic víc.

+2/−2
11.3.2017 20:42

P64a95v28e29l 16J49e79ř64á98b15e13k 7961582404647

Převozní sanitka je jen taxi. Ale nezřídka vozí klienty s horším zdravotním stavem, kdy třeba už jenom delší pobyt v autě je pro ně stresující nebo jedou na vyšetření, apod.

Například převáží lidi na ozařování, protože pro ně pobyt v nemocnici není bezpodmínečně nutný a domácí péče je celkově, jak pro pacienta, tak pro společnost lepší.

Píši například. Tím netvrdím, že řidiči si světelným a výstražným znamením neulehčí jízdu i když vezou jen klienty, kteří jsou v časové i zdravotní pohodě.

Nicméně, pro mě je důležité že někdo jeden pod "světly", a to zda je zneužívá či ne, to musí řešit někdo jiný. Ne účastník silničního provozu.

+1/0
12.3.2017 7:49

P92e13t96r 97K46o59n69í62č46e97k 8554142605965

Moje zena-doktorka má zkušenost, že naprostá většina prevozek vozí lidí PO vysetreni domů, přestože NA vyšetření přišli po vlastních.

+1/0
12.3.2017 9:06

K29a36r11e36l 77F50i78l59i85p 3528415790180

Jen Taxi jak píši výše není, nemáte pravdu.

0/0
12.3.2017 21:36

P62a79v40e66l 83O39b32d65r34ž38á28l87e41k 6666964808682

Souhlasím, že by se měla nějak vyřešit situace, kdy pacient se zdravotním problémem jede na vyšetření na konkrétní čas a zdravotní dopravní služba by měla garantovat, že se na něj dostane včas. Případně, zdravotnické zařízení by mu mělo službu poskytnout, když ne vlastní vinou přijede později.

Pacienty s omezenou pohyblivostí nikdo jiný do zařízení mnohdy nedostane a pro zdravotní pojištění je levnější jim občas zaplatit převoz z domova, než je mít dlouhodobě hospitalizované - protože by se sami z domova nedostali.

+3/0
11.3.2017 21:17

P45a85t43r66i52k 10E52g98e39r 2138630659351

No na Andělu to projede přes pěší zónu i asistenční služba se žlutým majákem a myslím si, že ta zde nemá taky co dělat. Už jsem zde viděl i pár vozů ze zahraničí a v jednom případě i policisty kterým to bylo úplně jedno, ale po našich lidech jdou! No modrý maják by doopravdy měl být v pohotovosti v nejnutnějších případech a u převozů krve. Praha by měla u BUS pruhů provést změnu a uvádět DP (MHD), TAXI, 112 (IZS), BICYKL. Doufám, že komplikované úseky se rozšíří.

+1/0
11.3.2017 20:27

R55o28m86a73n 26P31o66l88á92č34e30k 5396449955

Problém je v tom, že převozka je taky IZS...

0/0
11.3.2017 22:56

P77a69v52e22l 60O71b53d84r43ž98á49l26e93k 6956104408392

Majáky převozkám natrvalo sebrat nejde ... jsou součástí IZS a v případě hromadného neštěstí jim záchranka může přikázat jezdit pro ní. I kdyby to bylo jednou za 30 let.

Řešením je jen důsledná kontrola, kdy převozka se zaplým majákem by měla znamenat jistou zpětné kontroly. Ovšem nikoliv u provozovatele, který řidiče přikryje, protože sám chce, aby se toho za den odvozilo co nejvíc. Ale u zdravotnického zařízení, které potvrdí, že jim dopravka dovezla pacienta se zhoršením stavu. Ano, to se občas může stát.

+5/0
11.3.2017 15:58

P79a65v94e34l 63R31u16s 9218778939940

Zákon č. 239/2000 Sb.

§ 4

Složky integrovaného záchranného systému

(1) Základními složkami integrovaného záchranného systému jsou Hasičský záchranný sbor České republiky2) (dále jen "hasičský záchranný sbor"), jednotky požární ochrany zařazené do plošného pokrytí kraje jednotkami požární ochrany,3) poskytovatelé zdravotnické záchranné služby a Policie České republiky.

(2) Ostatními složkami integrovaného záchranného systému jsou vyčleněné síly a prostředky ozbrojených sil, ostatní ozbrojené bezpečnostní sbory, ostatní záchranné sbory, orgány ochrany veřejného zdraví,4) havarijní, pohotovostní, odborné a jiné služby, zařízení civilní ochrany, neziskové organizace a sdružení občanů, která lze využít k záchranným a likvidačním pracím. Ostatní složky integrovaného záchranného systému poskytují při záchranných a likvidačních pracích plánovanou pomoc na vyžádání (§ 21).

+2/0
11.3.2017 19:23

P29a63v75e76l 59O75b31d68r93ž16á85l94e81k 6426674248292

Teď mi není jasné, jestli to myslíte jako souhlas, nebo nesouhlas? Provozovatelé převozek mají skoro vždy s IZS smlouvu ... jako ty "jiné služby".

0/0
11.3.2017 21:13
Foto

M40a87r66i49e 76M39e33t39l14i66c96k14á 9561874951502

Ono je to dost sporné. Žádný slušný řidič si nedovolí nerespektovat modrý majáček. To je jedna věc. Druhá věc je, že v převozové sanitě může být převážená babča v noční košili a županu na vyšetření a to vyšetření je napánované na určitou hodinu a když nedorazí na čas, tak má smůlu. Znám člověka, který proto, že ho převozka dovezla s třičtvrtěhodinovým zpožděním měl zákrok ultrazvukem odložen o dva týdny, dva týdny s bolestmi a léky.

+2/0
11.3.2017 15:50

M73i64c15h53a96l 39U30r33b80a62n 2588959112278

Co je to zas za kecy? Ridim, vidim majacek - uhejbam. Neni na mne, abych rozhodoval, jestli houkaji oduvodnene nebo ne.

+14/0
11.3.2017 15:26

R76a35d33e77k 20K78o74p87a74r 4188371812459

Stav, ktery trva jiz nekolik let a vlivem hustoty provozu nabyva na intenzite.

Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne. Protoze tam je zacpa.

Je to etickej hnuj a dno spolecnosti, ti co to zneuzivaji. Na osobaky ma Policie nastoju dost. Stacilo by si vypsat RZ sanitek, zpetne si vyzadat dokumentaci z prijmu pacienta a pak trestat. Trestat ale ty spolecnosti, co tyhle taxiky s majakama provozujou.

+4/−3
11.3.2017 14:55

P90a35v54e70l 73L80e66p33e61n94k79a 5986131155323

"Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne".

Nádherná věta. Jak z Černých baronů.

+3/0
11.3.2017 15:48

P13e48t17r 54K69o28n24í23č95e54k 8354772185645

Pane Kopare, vy byste chtěl, aby se někdo kvůli prestupku řidiče sanitky někdo hrabal ve vaší zdravotní dokumentaci o vyšetřeních?

0/0
12.3.2017 9:10

V21o95j97t27ě60c66h 21C77i88g43á97n32e48k 5158939316

Také si myslím, že je "etický hnůj a dno společnosti" každý kdo zneužívá veřejnou dopravní infrastrukturu ke svému soukromému pohodlí i když musí vidět jaké to má důsledky pro celou společnost.

0/0
12.3.2017 15:24

M56a41r12t45i93n 33M66a45š49e83k 6799847519585

Já trošku odbočím, jedu po dálnici na prahu a předjel mě prázdný autobus od hasičů se zapnutými majáky. Celý den sem sledoval zpravodajství, jestli nebyl někde třeba... Nic jsem nenašel..

0/−1
11.3.2017 14:34

P66a69v78e36l 26R70u44s 9918198339850

Modré majáky mohou ze zákona kromě policistů, záchranky a hasičů užívat také celníci, Vězeňská služba, armáda, plynaři, energetici, kynologická služba, Hradní stráž, Dopravní podnik a sanitky převážející pacienty a zdravotníky. A taky

například prezident, šéfové obou komor Parlamentu, ministři nebo náčelník Generálního štábu Armády. A pochopitelně každý šulda, který si jej koupí a má při odchytu PČR 2500 Kč na pokutu.

+4/0
11.3.2017 14:37

R87o50m43a90n 39P80o25l72á15č30e83k 5866229645

Tak ne všechno je ve zprávách...

+2/0
11.3.2017 22:58

S63v94a80t65a42v54a 41D48u59r28a46n95o55v36á 3609729294241

Zrovna ten autobus mohl jet k nejake vetsi havarii a vezl tam deky, vodu etc. A proc by mela byt verejnost informovana o vsem? Uz tech informaci i tak je prehrsel.

0/0
12.3.2017 7:48

I41v10a12n 23M42i58n61á43ř 7452924217771

Život na hlavních ulicích Prahy - houkající sanitky - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, třeba na Evropské, ječet sanitku, která má před sebou stovky metrů volného prostoru .. za minimálního provozu večer. Houkají zásadně všechny a skutečně lze oprávněně pochybovat .. zda je to vždy nevyhnutelné !

+2/0
11.3.2017 13:58

T51o95m72á15š 41C82h31r36a55s38t15n31ý 2171884591903

Načtěte si zákon a zjistíte, že je. Že při výjezdu má povinnost použít světelné VE SPOJENÍ se zvukovým výstražným zařízením.

+1/−2
11.3.2017 19:57

V96o35j18t73ě57c36h 49C44i48g63á79n63e28k 5218829866

Život na hlavních ulicích Prahy - automobily - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, slyšet a cítit, třeba na evropské, postávat, vrčet a smrdět spoustu aut, které před sebou mají sotva půl metru prostoru .. za maximálního provozu přes den. Spalují palivo a vypouštějí, více či méně splodin, zásadně všechny a LZE SKUTEČNE OPRÁVNĚNĚ POCHYBOVAT .. ZDA JE TO VŽDY NEVYHNUTELNÉ!

0/0
12.3.2017 15:28

J25a81k53u84b 77S83t63a98š24e82k 4577779743674

Uhnu vždy, ale taky mám silné podezření, že to zneužívají. Potkávám je houkající takřka každý den. Je to opravdu statisticky možné, na 100.000ové město, aby zde bylo tolik naléhavých událostí?

+4/0
11.3.2017 13:37

M14i53c40h35a56l 43M30i56n54a69ř64í41k 9832566819918

Modrý maják má právo přednosti a mě osobně je uplně jedno, jestli je to záchranka, nebo lapiduch jedoucí na svačinu. Právo přednosti má mosdrý maják v každém případě.

U převozové sanitky nemůže nikdo vědět, zda se nemocnému důchodci nepřitížilo.

Ale je samozřejmě i ta možnost, že potřebují co nejvíc jízd, aby mohli jet na dovolenou a občas si pomůžou majáky. Já proti tomu nic nemám, protože potkám denně tak jednu houkající sanitku a to ještě v nějaké zácpě na jižní spojce a to není taková tragedie, jak z toho dělá zase iDnes.

+2/−2
11.3.2017 13:13

J16a73n 34V66o88j76t75í14š14e24k 6812331955736

Pokud se ale nemocnému důchodci přitíží, tak má ten řidič zastavit a zavolat normální záchranku (a poskytnout první pomoc, pochopitelně). Máte to i v článku.

+3/0
11.3.2017 14:25

K72a50r30e65l 15F11i88l59i17p 3388555890340

A to za předpokladu, že je v rozumném dojezdu od nemocnice a stav pacienta je případně takový, že dojezd zvládne a rychlá by měla de facto zbytečný výjezd?

0/0
12.3.2017 21:48

J19a63n 30V39o92j44t81í98š11e95k 6812611395296

Kdyby byly ryby...

Řidič převozový sanitky nemá naprosto žádnou kvalifikaci pro to, aby poznal, jestli pacient "dojezd zvládne." Což máte v tom článku taky.

0/0
12.3.2017 22:34
Foto

J72i45ř79í 66D26v51o39ř87á40k 5445199830408

Tak třeba v loňském roce, při opravě D1 , nebyl problém vidět v případé zácpy na D1 couvat autobusy po dálnici, převozové sanitky bezdůvodně zapínat majáky, osobní, nákladní auta se otáčely do protisměru, dálnici opuštěly sjezdem,odtahovka firmy Jerex MODRÉ majáky doplněné o sirénu,..... . A Policie ČR ? Absolutní klid .Pomáháme, chráníme.Kontrolujeme platnost lékárniček ,....

+1/0
11.3.2017 12:52

M71a49r67t32i76n 38S69t47a57n24ě89k 3711683750447

no ono nektere odtahove sluzby muzou mit i modre majaky. Treba prazsky dopravni podnik ma na obou jerabech pro tramvaje modre majaky , a vyprostovaci nakladaky maji take modre majaky. Ono je tezke takle obecne rict kdo ANO a kdo NE :(

0/0
11.3.2017 21:43

S78v16a47t66a14v15a 17D97u76r19a81n53o54v52á 3479779984151

Je to dane zakonem. Jen slozky IZS muzou mit modre, ostatni maji mit oranzove.

0/0
12.3.2017 7:49

B13e47n 88P27a64v20k21a 1717953957161

Jo, na to jsem si stěžoval známému záchranáři. Samozřejmě jediná možnost je, to tvrdě pokutovat, až se bude ze sanitářů kouřit. On totiž zapnout maják umí každá lopata.

+3/0
11.3.2017 12:35

S20t29a67n 37N49o25v70á68k 5747145345344

Nevadí mi jakákoli sanitka s modrým majákem (u nás jich zase tolik nepotkávám), to úhýbám bleskově, ale s policajtama mám hodně velký problém, protože v drtivé většině je potkávám v případech, kdy honí nějakého piráta který jel ďábelskou rychlostí 55km/h! A to se u toho úhýbání zrovna nepřetrhnu...

+2/−10
11.3.2017 12:28

M82i63c27h69a40e91l 38P74r70i45n29c 7315965440735

Je mi jedno, jestli PČR jede na oběd, stíhá piráta jedoucího 55 km/h nebo jede k přepadení banky či bombě na nádraží. Mají zapnutý maják, tak jim uhnu.

+6/−1
11.3.2017 12:43

S12t98a77n 85N49o95v85á15k 5227855465434

To já taky, bohužel musím. Ale stejná věc se dá provádět různými způsoby.

+1/−1
11.3.2017 12:48

L32a79d50i59s88l41a78v 23K23v39a85s38n17i78č35k75a 1273907913665

Máte zajímavou zábavu. Že ten "nepirát" už žádných 55 km/h dávno nejede (proč asi) jste si ještě nevšiml ?

+1/0
11.3.2017 14:50

S13t94a49n 70N40o39v32á34k 5147765765724

Tak v tomhle případě popisuji konkrétní situaci z minulého týdne. Značka konce obce je asi 300 m za posledními baráky, jela nás kolona 4 aut (já poslední) a ty skřeti číhali v protisměru v autě s radarem. Víc jak 60 jsme nejeli - a na té rovině je stotřicítka bezpečná rychlost. Šli pouze po tom prvním, u ostatních by to neukecali (neměli by fotku nebo video). Takže než vystartovali a dohonili nás, to už jsme určitě nejeli 55 - jestli míníte tohle. Ale museli mne předjet v pravé zatáčce přes plnou, protože já jsem "hledal vhodné místo k zastavení" a to chvíli trvá...;-)

Dokud budou mít v pracovní náplni převážně buzeraci, tak z mé strany nemůžou čekat lepší zacházení. Samozřejmě v rámci možností-do otevřeného střetu s nimi jít nemohu...

Takže když jede sanitka (jakákoli), uhýbám bleskem. Hasičům taky, ale u těch to je dané velikostí... :-)

Ale tihle rádoby pomahači a chrániči si počkají...

0/0
11.3.2017 15:31

S53v86a25t88a33v11a 95D51u56r83a83n69o30v63á 3729199204571

Mohlo se vam stat, ze vas taky zastavi a to vhodne misto vam ukazi, mnohem drive nez jste zastavil vy. Nebyl byste ani prvni ani posledni. Vlastne jste jeste horsi nez ten pirat, ktereho honili.

0/0
12.3.2017 7:52

S96t42a60n 70N26o41v86á83k 5557935915174

Honili piráta?!? Četla jste vůbec mou reakci celou?

Pokud chtějí buzerovat nevinné, tak já jim v tom rozhodně napomáhat nebudu!

0/0
12.3.2017 9:28

S82t82e17f61a33n 39S11u61r31o39v74j13a42k 8126972974242

Jinak myslim, ze by se to dalo poresit celkem snadno. Dnes neni problem sluzebni auta vybavit GPS, takze je mozne sledovat jizdu automobilu treba i zpetne, jelikoz se data zaznamenaji. Spojit zapnuti modreho majacku s GPS by nasledne tez nemel byt problem. Potom uz staci aby ridic k jizde s modrym podal vysvetleni, pokud zrovna nebude zapsan ve vyjezdu a je vse poresene. Jde pouze o chut zamestnavatelu to nejak poresit.

+5/0
11.3.2017 12:28

J55a54n 61V13o49j14t67í62š95e88k 6822381625836

No problém je asi v tom, že zaměstnavatelům to náramně vyhovuje. Stihnou toho víc s míň sanitkama. Skoro bych si tipnul, že na ty řidiče tlačej, aby ty majáky zapínali.

+5/0
11.3.2017 14:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.