Diskuse k článku

Převozové sanitky zneužívají majáčky, řidiči je neberou vážně

Přestože výstražné znamení nemají k jízdě používat, řidiči převozových sanitek soukromých firem majáky stále zapínají. Policisté i záchranáři se bojí, že kvůli nim řidiči přestanou brát ohledy i na jejich vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K92a45r30e90l 38F60i66l83i91p 3248255730930

Mimochodem na místo řešení sanitek bych řešil asistenční služby jedu takhle po Vysočanské radiále a za mnou auto asistenční služby. Pánové mimochodem parkují na Pap Oil na Kbelské kde se můžete přesvědčit, že nekecám. Na autě za předním sklem doplňkové modré majáky na střeše žluté. V klidu jsem se přeřadil do pravého stejně to borcovi stálo za to přibrzdit a řvát po mne, že má "absolutní právo přednosti v jízdě" a to bohužel není jediný kdo si toto myslí a i tak jezdí. Tímto by jste měli začít jenže zde není vůle a hodně lidí ví proč a nebo si to lze velmi rychle domyslet. Stačí si položit jednoduchou otázku odkud tento člověk vezme informaci o dopravní nehodě? A to v stejný čas kdy v podstatě nehoda vznikla.

+3/0
12.3.2017 21:42

K28a46r17e42l 52F23i18l78i76p 3698475640590

Pan mluvčí v tom evidentně nemá úplně jasno. Některé z těchto sanitek patří nemocnicím a další pro ně jezdí. Co z toho plyne například Pražská záchranka nepoveze z jiné nemocnice orgány k transplantaci, krve, plazmy a pod. pro lidi kteří můžou být v dané chvíli na operačním sále a transfůzní oddělení krve sehnalo v jiném transfůzním oddělení jiné nemocnice zde je důvod k použití majáků. Stejně tak je to v případě, že se veze pacient na vyšetření do jiné nemocnice kvůli tomu, že potřebná technika v nemocnici která určila transport prostě nemá CT, rezonance a nebo specializovaná vyšetření. Rychlá to opět neodjede její úkol je být v svém rajonu pro vážnější případy. Pak jsou zde překlady pacientů z intenzivních oddělení na jiná pracoviště. soukromé sanitky pak například převáží i novorozence na vyšetření mezi dětskými klinikami porodnicemi kde chybí počet lůžek neonatologie nebo které nejsou vybaveny lůžky pro nedonošené děti. Jsou i případy kdy transport není možný kvůli počasí vrtulníkem a rychlá nemá v danou chvíli kapacitu a převoz zajištuje soukromá rychlá která vybavená je. Pak jsou tu, ale i diskutabilní převozy například dialýza. Pokud pacient přijede pozdě je čas na konkrétním dialyzačním přístroji rozplánován natolik přesně, že příjezd pozdě znamená pro pacienta zkrácení doby dialýzy a to pro toho nemocného prostě není dobré. Může nstat i situace kdy veze běžné pacienty a udělá se jednomu z pacientů špatně a do nemocnice je to prostě blíž než čekat na rychlou. Nezastávám se, protože ani toto co je zde popsáno u konkrétního řidiče se mne nelíbí. Ovšem není to také tak černobílé jak to vypadá. Opakem, že Policie si jezdí na majáky jak se jí hodí je příklad z nehody v ranních hodinách cca před 5-7 lety na Proseku u metra Prosek. Dvě hlídky si dávali závod po Vysočanské směrem na Ďáblice, rychlost byla dost přes 110 km (počet lamp za čas 21,22,23 výpočet) na křižovatce přehlédli zleva přijíždějící měštáky, to co následovalo bych nepřál vidět nikomu.

+1/0
12.3.2017 21:18

K91a95r82e81l 20F13i66l51i82p 3638235380940

Odůvodnění honili motorkáře. Motorkáře jsem já osbně žádného nevyděl a to jsem viděl na skoro celou Vysočanskou po které přijeli a projeli. S svědectvím jak to bylo jsem se přihlásil a doposud mne nikdo nevyslechl. Městský Policista co jsem se doslechl v aktivní službě skončil a pracuje již jen z kanceláře. Takže zatím jsem neslyšel i když jednání sanitáků není v některých případech oprávněné, že by někoho tím, že si zahoukají někoho zabili nebo zmrzačili. Stačí se jen podívat jak jezdí sanitáci a jak policajti videií najdete na webech si myslím dost. saniťáků se nezastávám. Aut je moc doprava je jaká je a dovézt pak cokoliv pro pacienta nebo i pacienta včas za jakýmkoliv účelem je celkem umění a to jak pro tyto sanitky tak i pro rychlou.

+1/0
12.3.2017 21:23

V98o30j76t26ě57c97h 44C98i23g13á23n32e39k 5228599356

Naproti tomu mnozí měšťané pražští a satelitní měšťané středočeští si dobrovolně zvolili každodenní dojíždění vlastním kočárem i když by v mnoha případech byla snesitelná i volba méně komplikovaná. Vlastně v druhé půli 20. st. měšťané dojížděli o víkendech na chalupy na venkov. A dnes tito satelitní měšťané dojíždějí 4 nebo 5 dní v týdnu z venkova do Prahy.

Především bych chtěl ale doplnit to "B" k tomu v jiných příspěvcích mnohokrát zmíněnému "A": zneužívání modrých majáků.

"B": Stále se rozmáhající: ZNEUŽÍVÁNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY.

0/0
12.3.2017 15:14

V26o74j82t35ě77c67h 70C11i20g13á22n17e51k 5448819926

Budu se inspirovat návrhy některých diskutujících, jakými způsoby by státní správa měla kontrolovat ty "zdravotní taxíky" a pokusím se ty metody přenést na další účastníky silničního provozu.

Na rozdíl od těch "zdravotních taxíků" řidiči a provozovatelé běžných taxíků vůbec nemusejí evidovat a zdůvodňovat proč někoho někam vezou. A přitom jsou do určité míry zvýhodněni proti jiným účastníkům možností jízdy vyhrazenými pruhy.

Neměly by správní úřady také kontrolovat účely jízd všech motoristů, kteří se pohybují po území hl. města?

Anebo by mohlo město prodávat povolenky k vjezdu. No a některé veřejně prospěšné dopravní prostředky by pak mohly mít povolení k využití infrastruktury "ex offo". Přitom komerční povolenky by byly třeba vydávány na konkrétní čas a trasu - stejně jako veřejná doprava má své jízdní řády a díky nim se dá tato doprava nějak efektivně plánovat.

Třeba by bylo možné zavést povinnou rezervaci městské silniční infrastruktury. Koneckonců vyhrazená parkovací stání už někde jsou, vyhrazené jízdní pruhy občas taky. Tak proč nezavést vyhrazené ulice. Kupříkladu Kukulova ulice kolem Fakultní nemocnice Motol, je pro takový experiment ideálním adeptem. Bytová zástavba přímo kolem této ulice prakticky není. Takže IAD zde jedoucí je z velké většiny tranzitní.

Jestli by teda místo sanitek jedoucích do zdravotnických zařízení, kam - podle názorů některých občanů - jezdí hypochondři a důchodců jen tak pro zábavu, neměli svoje jízdy evidovat a zdůvodňovat motoristé označovaní jako IAD. Tedy všichni ti velmi zaneprázdnění manažeři, úředníci a další pracovníci, kteří ale při svém drahoceném čase neváhají marnit desítky minut postáváním v kolonách a blokováním důležitých a veřejně prospěšných dopravních prostředků.

Z mého laického pohledu mi připadá, že důchodce, nebo invalidní důchodce, či jiný občan se zdravotním omezením si vždycky nemůže vybírat, kde bude bydlet a zároveň, kde se nechá ošetřit ve zdravotnickém zařízení.

Naproti tomu mnozí pražští měšťané č

0/0
12.3.2017 15:09

D13a57v23i87d 11D59e22u48s 3297601780919

Při čtení těchto příspěvků zde najdeme správné ale také velmi zavádějící názory. Reaguji z tohoto důvodu, že pracuji v oboru. Ano, máte pravdu že dochází ke zneužívání, ne ale všude. Praha je Praha a přijede k Vám v 99 % žlutá. Ale podívejte se jinam v ČR, kde na 55 000 obyvatel jsou jen 3 žluté, zbytek pokrývá podle Vás převozka. Ale že se vozí urgentně krev, nemocní, dialýza, lidé na transplantace, překlad mezi zdravotnickým zařízením za doprovodu zdravotníka, to už málo kdo uvádí. Svět není jen barva žlutá ale i bílá, bez které by uvedený systém nebyl schopen fungovat. Praxe? Žlutá naveze na nemocnici ale tím to v 90 % končí...další převoz na specializované pracoviště jinde v okrese kde jde o čas třeba v noci, zajišťuje ta převozka. Žlutá Vás jen tak nepřeveze, prostě to nejde. Řidič bílé je vyškolen akreditovaným pracovištěm ZZS, je schopen Vám pomoci než dojede lékař a vozy jsou vybaveny odpovídajícím vybavením až na léky. Mnozí z Vás podceňují význam nás převozkářů, ale až nás budete potřebovat, poznáte.

+2/0
12.3.2017 9:52

P68e58t79r 89K16o26n66í87č40e12k 8264402595755

Jak je v tom článku, dá se to odhalit spíš náhodou, když si řidič jen houkne v křižovatce a pokračuje normálním tempem, a pak zase.

0/0
12.3.2017 9:03

M15a53r84t37i56n 77N31o30v28o81t98n71ý 8349654627434

My máme ve služebních autech krabičky s GPS, ze kterých je možné vyčíst, kdy kde se auto pohybovalo několik měsíců zpětně. Nemůže být přece problém je doplnit o záznam toho, jestli byl zapnutý maják a siréna, nařídit že převozové sanitky je musí mít a pak dělat namátkové kontroly.

0/0
12.3.2017 2:43

P16a27v88e77l 41J60e33ř32á11b35e77k 7921612114407

Jestli převozová sanita bliká či nebliká neřeším - uhnu.

A z několika "tydýtů" co s takovou sanitou jezdí a světla zneužívají nebudu dělat závěry, že příště sanitu nepustím. prostě nevím, proč je pod výstražnými světly.

Nicméně - v četných případech řidiče přepravující pacienty na vyšetření chápu. Jestli je pacient objednán na nějakou hodinu a sanita stojí v koloně i desítky minut, tak ať jede pod sirénou aby na vyšetření pacienta včas dovezla..

+3/−1
11.3.2017 20:27

P82a37v34e53l 68R63u91s 9138108699480

Ale ta převozní sanitka je jen převozní taxi. Nic víc.

+2/−2
11.3.2017 20:42

P40a97v90e43l 90J10e35ř96á95b98e51k 7801432534297

Převozní sanitka je jen taxi. Ale nezřídka vozí klienty s horším zdravotním stavem, kdy třeba už jenom delší pobyt v autě je pro ně stresující nebo jedou na vyšetření, apod.

Například převáží lidi na ozařování, protože pro ně pobyt v nemocnici není bezpodmínečně nutný a domácí péče je celkově, jak pro pacienta, tak pro společnost lepší.

Píši například. Tím netvrdím, že řidiči si světelným a výstražným znamením neulehčí jízdu i když vezou jen klienty, kteří jsou v časové i zdravotní pohodě.

Nicméně, pro mě je důležité že někdo jeden pod "světly", a to zda je zneužívá či ne, to musí řešit někdo jiný. Ne účastník silničního provozu.

+1/0
12.3.2017 7:49

P62e35t31r 10K37o67n26í51č25e44k 8984212925785

Moje zena-doktorka má zkušenost, že naprostá většina prevozek vozí lidí PO vysetreni domů, přestože NA vyšetření přišli po vlastních.

+1/0
12.3.2017 9:06

K24a23r87e18l 92F30i35l41i67p 3438765670630

Jen Taxi jak píši výše není, nemáte pravdu.

0/0
12.3.2017 21:36

P14a40v40e56l 90O98b48d10r65ž81á10l41e80k 6236554748982

Souhlasím, že by se měla nějak vyřešit situace, kdy pacient se zdravotním problémem jede na vyšetření na konkrétní čas a zdravotní dopravní služba by měla garantovat, že se na něj dostane včas. Případně, zdravotnické zařízení by mu mělo službu poskytnout, když ne vlastní vinou přijede později.

Pacienty s omezenou pohyblivostí nikdo jiný do zařízení mnohdy nedostane a pro zdravotní pojištění je levnější jim občas zaplatit převoz z domova, než je mít dlouhodobě hospitalizované - protože by se sami z domova nedostali.

+3/0
11.3.2017 21:17

P91a88t42r27i81k 84E63g72e50r 2338930319671

No na Andělu to projede přes pěší zónu i asistenční služba se žlutým majákem a myslím si, že ta zde nemá taky co dělat. Už jsem zde viděl i pár vozů ze zahraničí a v jednom případě i policisty kterým to bylo úplně jedno, ale po našich lidech jdou! No modrý maják by doopravdy měl být v pohotovosti v nejnutnějších případech a u převozů krve. Praha by měla u BUS pruhů provést změnu a uvádět DP (MHD), TAXI, 112 (IZS), BICYKL. Doufám, že komplikované úseky se rozšíří.

+1/0
11.3.2017 20:27

R86o32m69a13n 22P20o84l86á18č21e53k 5786579415

Problém je v tom, že převozka je taky IZS...

0/0
11.3.2017 22:56

P87a75v22e16l 78O65b68d51r87ž34á45l32e55k 6766824508752

Majáky převozkám natrvalo sebrat nejde ... jsou součástí IZS a v případě hromadného neštěstí jim záchranka může přikázat jezdit pro ní. I kdyby to bylo jednou za 30 let.

Řešením je jen důsledná kontrola, kdy převozka se zaplým majákem by měla znamenat jistou zpětné kontroly. Ovšem nikoliv u provozovatele, který řidiče přikryje, protože sám chce, aby se toho za den odvozilo co nejvíc. Ale u zdravotnického zařízení, které potvrdí, že jim dopravka dovezla pacienta se zhoršením stavu. Ano, to se občas může stát.

+5/0
11.3.2017 15:58

P54a78v96e93l 76R71u76s 9118448889210

Zákon č. 239/2000 Sb.

§ 4

Složky integrovaného záchranného systému

(1) Základními složkami integrovaného záchranného systému jsou Hasičský záchranný sbor České republiky2) (dále jen "hasičský záchranný sbor"), jednotky požární ochrany zařazené do plošného pokrytí kraje jednotkami požární ochrany,3) poskytovatelé zdravotnické záchranné služby a Policie České republiky.

(2) Ostatními složkami integrovaného záchranného systému jsou vyčleněné síly a prostředky ozbrojených sil, ostatní ozbrojené bezpečnostní sbory, ostatní záchranné sbory, orgány ochrany veřejného zdraví,4) havarijní, pohotovostní, odborné a jiné služby, zařízení civilní ochrany, neziskové organizace a sdružení občanů, která lze využít k záchranným a likvidačním pracím. Ostatní složky integrovaného záchranného systému poskytují při záchranných a likvidačních pracích plánovanou pomoc na vyžádání (§ 21).

+2/0
11.3.2017 19:23

P83a76v87e48l 33O52b74d96r37ž27á24l64e98k 6446444448662

Teď mi není jasné, jestli to myslíte jako souhlas, nebo nesouhlas? Provozovatelé převozek mají skoro vždy s IZS smlouvu ... jako ty "jiné služby".

0/0
11.3.2017 21:13
Foto

M88a64r18i13e 66M45e98t98l60i46c20k13á 9441144431762

Ono je to dost sporné. Žádný slušný řidič si nedovolí nerespektovat modrý majáček. To je jedna věc. Druhá věc je, že v převozové sanitě může být převážená babča v noční košili a županu na vyšetření a to vyšetření je napánované na určitou hodinu a když nedorazí na čas, tak má smůlu. Znám člověka, který proto, že ho převozka dovezla s třičtvrtěhodinovým zpožděním měl zákrok ultrazvukem odložen o dva týdny, dva týdny s bolestmi a léky.

+2/0
11.3.2017 15:50

M57i67c20h45a96l 97U12r11b85a22n 2578399232978

Co je to zas za kecy? Ridim, vidim majacek - uhejbam. Neni na mne, abych rozhodoval, jestli houkaji oduvodnene nebo ne.

+14/0
11.3.2017 15:26

R59a42d36e19k 21K79o80p17a26r 4418881492729

Stav, ktery trva jiz nekolik let a vlivem hustoty provozu nabyva na intenzite.

Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne. Protoze tam je zacpa.

Je to etickej hnuj a dno spolecnosti, ti co to zneuzivaji. Na osobaky ma Policie nastoju dost. Stacilo by si vypsat RZ sanitek, zpetne si vyzadat dokumentaci z prijmu pacienta a pak trestat. Trestat ale ty spolecnosti, co tyhle taxiky s majakama provozujou.

+4/−3
11.3.2017 14:55

P16a64v92e91l 22L80e87p51e76n33k97a 5696891615163

"Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne".

Nádherná věta. Jak z Černých baronů.

+3/0
11.3.2017 15:48

P26e54t86r 69K84o62n86í76č76e35k 8924632945495

Pane Kopare, vy byste chtěl, aby se někdo kvůli prestupku řidiče sanitky někdo hrabal ve vaší zdravotní dokumentaci o vyšetřeních?

0/0
12.3.2017 9:10

V51o78j56t56ě35c95h 46C92i29g45á58n35e55k 5818189376

Také si myslím, že je "etický hnůj a dno společnosti" každý kdo zneužívá veřejnou dopravní infrastrukturu ke svému soukromému pohodlí i když musí vidět jaké to má důsledky pro celou společnost.

0/0
12.3.2017 15:24

M48a30r27t74i89n 70M53a29š63e19k 6289867259665

Já trošku odbočím, jedu po dálnici na prahu a předjel mě prázdný autobus od hasičů se zapnutými majáky. Celý den sem sledoval zpravodajství, jestli nebyl někde třeba... Nic jsem nenašel..

0/−1
11.3.2017 14:34

P29a26v92e11l 34R54u51s 9228648659690

Modré majáky mohou ze zákona kromě policistů, záchranky a hasičů užívat také celníci, Vězeňská služba, armáda, plynaři, energetici, kynologická služba, Hradní stráž, Dopravní podnik a sanitky převážející pacienty a zdravotníky. A taky

například prezident, šéfové obou komor Parlamentu, ministři nebo náčelník Generálního štábu Armády. A pochopitelně každý šulda, který si jej koupí a má při odchytu PČR 2500 Kč na pokutu.

+4/0
11.3.2017 14:37

R33o34m51a20n 59P16o14l68á48č86e71k 5456309595

Tak ne všechno je ve zprávách...

+2/0
11.3.2017 22:58

S79v34a36t92a25v76a 58D76u62r25a41n42o54v57á 3639859354651

Zrovna ten autobus mohl jet k nejake vetsi havarii a vezl tam deky, vodu etc. A proc by mela byt verejnost informovana o vsem? Uz tech informaci i tak je prehrsel.

0/0
12.3.2017 7:48

I61v14a65n 45M12i18n13á13ř 7232284767791

Život na hlavních ulicích Prahy - houkající sanitky - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, třeba na Evropské, ječet sanitku, která má před sebou stovky metrů volného prostoru .. za minimálního provozu večer. Houkají zásadně všechny a skutečně lze oprávněně pochybovat .. zda je to vždy nevyhnutelné !

+2/0
11.3.2017 13:58

T57o80m72á50š 53C29h24r29a48s87t21n55ý 2711354781273

Načtěte si zákon a zjistíte, že je. Že při výjezdu má povinnost použít světelné VE SPOJENÍ se zvukovým výstražným zařízením.

+1/−2
11.3.2017 19:57

V61o56j14t62ě60c15h 83C25i92g44á32n28e88k 5228639396

Život na hlavních ulicích Prahy - automobily - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, slyšet a cítit, třeba na evropské, postávat, vrčet a smrdět spoustu aut, které před sebou mají sotva půl metru prostoru .. za maximálního provozu přes den. Spalují palivo a vypouštějí, více či méně splodin, zásadně všechny a LZE SKUTEČNE OPRÁVNĚNĚ POCHYBOVAT .. ZDA JE TO VŽDY NEVYHNUTELNÉ!

0/0
12.3.2017 15:28

J10a82k67u60b 69S13t13a43š70e16k 4267739923204

Uhnu vždy, ale taky mám silné podezření, že to zneužívají. Potkávám je houkající takřka každý den. Je to opravdu statisticky možné, na 100.000ové město, aby zde bylo tolik naléhavých událostí?

+4/0
11.3.2017 13:37

M72i75c39h85a50l 66M24i23n28a51ř96í56k 9562196969958

Modrý maják má právo přednosti a mě osobně je uplně jedno, jestli je to záchranka, nebo lapiduch jedoucí na svačinu. Právo přednosti má mosdrý maják v každém případě.

U převozové sanitky nemůže nikdo vědět, zda se nemocnému důchodci nepřitížilo.

Ale je samozřejmě i ta možnost, že potřebují co nejvíc jízd, aby mohli jet na dovolenou a občas si pomůžou majáky. Já proti tomu nic nemám, protože potkám denně tak jednu houkající sanitku a to ještě v nějaké zácpě na jižní spojce a to není taková tragedie, jak z toho dělá zase iDnes.

+2/−2
11.3.2017 13:13

J39a36n 34V80o54j88t67í28š56e57k 6532691905546

Pokud se ale nemocnému důchodci přitíží, tak má ten řidič zastavit a zavolat normální záchranku (a poskytnout první pomoc, pochopitelně). Máte to i v článku.

+3/0
11.3.2017 14:25

K87a20r31e82l 70F55i87l12i70p 3958255850630

A to za předpokladu, že je v rozumném dojezdu od nemocnice a stav pacienta je případně takový, že dojezd zvládne a rychlá by měla de facto zbytečný výjezd?

0/0
12.3.2017 21:48

J26a63n 22V55o93j46t74í75š89e48k 6222641835186

Kdyby byly ryby...

Řidič převozový sanitky nemá naprosto žádnou kvalifikaci pro to, aby poznal, jestli pacient "dojezd zvládne." Což máte v tom článku taky.

0/0
12.3.2017 22:34
Foto

J21i39ř92í 23D53v32o73ř62á85k 5345739470508

Tak třeba v loňském roce, při opravě D1 , nebyl problém vidět v případé zácpy na D1 couvat autobusy po dálnici, převozové sanitky bezdůvodně zapínat majáky, osobní, nákladní auta se otáčely do protisměru, dálnici opuštěly sjezdem,odtahovka firmy Jerex MODRÉ majáky doplněné o sirénu,..... . A Policie ČR ? Absolutní klid .Pomáháme, chráníme.Kontrolujeme platnost lékárniček ,....

+1/0
11.3.2017 12:52

M37a65r37t64i67n 35S50t63a44n12ě59k 3321253780977

no ono nektere odtahove sluzby muzou mit i modre majaky. Treba prazsky dopravni podnik ma na obou jerabech pro tramvaje modre majaky , a vyprostovaci nakladaky maji take modre majaky. Ono je tezke takle obecne rict kdo ANO a kdo NE :(

0/0
11.3.2017 21:43

S70v19a27t86a47v76a 72D77u82r70a63n89o62v76á 3869819554941

Je to dane zakonem. Jen slozky IZS muzou mit modre, ostatni maji mit oranzove.

0/0
12.3.2017 7:49

B67e48n 34P21a56v96k57a 1667563937891

Jo, na to jsem si stěžoval známému záchranáři. Samozřejmě jediná možnost je, to tvrdě pokutovat, až se bude ze sanitářů kouřit. On totiž zapnout maják umí každá lopata.

+3/0
11.3.2017 12:35

S62t30a16n 94N64o25v25á56k 5597135395634

Nevadí mi jakákoli sanitka s modrým majákem (u nás jich zase tolik nepotkávám), to úhýbám bleskově, ale s policajtama mám hodně velký problém, protože v drtivé většině je potkávám v případech, kdy honí nějakého piráta který jel ďábelskou rychlostí 55km/h! A to se u toho úhýbání zrovna nepřetrhnu...

+2/−10
11.3.2017 12:28

M86i53c92h14a45e86l 86P56r30i13n37c 7575405730595

Je mi jedno, jestli PČR jede na oběd, stíhá piráta jedoucího 55 km/h nebo jede k přepadení banky či bombě na nádraží. Mají zapnutý maják, tak jim uhnu.

+6/−1
11.3.2017 12:43

S61t30a38n 79N30o77v86á29k 5497575935974

To já taky, bohužel musím. Ale stejná věc se dá provádět různými způsoby.

+1/−1
11.3.2017 12:48

L60a71d34i94s91l37a83v 46K66v63a91s22n79i68č47k69a 1593927573645

Máte zajímavou zábavu. Že ten "nepirát" už žádných 55 km/h dávno nejede (proč asi) jste si ještě nevšiml ?

+1/0
11.3.2017 14:50

S90t65a62n 36N31o33v18á84k 5107335525564

Tak v tomhle případě popisuji konkrétní situaci z minulého týdne. Značka konce obce je asi 300 m za posledními baráky, jela nás kolona 4 aut (já poslední) a ty skřeti číhali v protisměru v autě s radarem. Víc jak 60 jsme nejeli - a na té rovině je stotřicítka bezpečná rychlost. Šli pouze po tom prvním, u ostatních by to neukecali (neměli by fotku nebo video). Takže než vystartovali a dohonili nás, to už jsme určitě nejeli 55 - jestli míníte tohle. Ale museli mne předjet v pravé zatáčce přes plnou, protože já jsem "hledal vhodné místo k zastavení" a to chvíli trvá...;-)

Dokud budou mít v pracovní náplni převážně buzeraci, tak z mé strany nemůžou čekat lepší zacházení. Samozřejmě v rámci možností-do otevřeného střetu s nimi jít nemohu...

Takže když jede sanitka (jakákoli), uhýbám bleskem. Hasičům taky, ale u těch to je dané velikostí... :-)

Ale tihle rádoby pomahači a chrániči si počkají...

0/0
11.3.2017 15:31

S50v87a35t84a94v18a 44D29u55r36a91n96o37v25á 3109619404261

Mohlo se vam stat, ze vas taky zastavi a to vhodne misto vam ukazi, mnohem drive nez jste zastavil vy. Nebyl byste ani prvni ani posledni. Vlastne jste jeste horsi nez ten pirat, ktereho honili.

0/0
12.3.2017 7:52

S69t55a98n 39N17o94v18á97k 5737675295974

Honili piráta?!? Četla jste vůbec mou reakci celou?

Pokud chtějí buzerovat nevinné, tak já jim v tom rozhodně napomáhat nebudu!

0/0
12.3.2017 9:28

S45t43e20f45a71n 90S42u61r74o51v58j38a18k 8636722654982

Jinak myslim, ze by se to dalo poresit celkem snadno. Dnes neni problem sluzebni auta vybavit GPS, takze je mozne sledovat jizdu automobilu treba i zpetne, jelikoz se data zaznamenaji. Spojit zapnuti modreho majacku s GPS by nasledne tez nemel byt problem. Potom uz staci aby ridic k jizde s modrym podal vysvetleni, pokud zrovna nebude zapsan ve vyjezdu a je vse poresene. Jde pouze o chut zamestnavatelu to nejak poresit.

+5/0
11.3.2017 12:28

J15a33n 56V53o83j62t95í56š20e80k 6402751955436

No problém je asi v tom, že zaměstnavatelům to náramně vyhovuje. Stihnou toho víc s míň sanitkama. Skoro bych si tipnul, že na ty řidiče tlačej, aby ty majáky zapínali.

+5/0
11.3.2017 14:28



Najdete na iDNES.cz