Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studie: Barrandov potřebuje dalších 80 bytových domů, teprve pak bude žít

Obyvatelé pražského Barrandova se obávají zahušťování a rozrůstání sídliště. Radnice Prahy 5 si nechala zpracovat územní studii, podle níž by na okraji sídliště mohly v budoucnu vyrůst byty pro dalších osm tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90i10c47h35a42l 28S91t28e14b21l38o 5369711954807

Super, už aby to byloR^!! Konečně něco co má hlavu a patuR^!!V[>-]

+1/−1
11.3.2017 20:23

M88i63c88h19a98l 36B66a54š37t59a 6454510215874

Fajn. Bude se stavět, bude se bydlet. A jak se úměrně tomu vyřeší příjezdové komunikace a parkovací místa ? Lokalita je přístupná pouze od severu a od východu přes 1 větší a 2 malé křižovatky. Chybí minimálně jedno velkokapacitní parkoviště (= tam, kde budou domy) a rozšíření vnitřní komunikace (= není kam resp. tam, kde budou domy). Tramvaj nyní stačí, ale po rozšíření bude problém na Smíchově, protože bude se bude muset zdvojnásobit kapacita. Tohle mi teda nedává žádnej smysl.

+1/0
11.3.2017 19:09

L30u38d35e79k 64N95e41c83h49l72e86b47a 1753859181441

Super nápad na další sociálně vyloučenou lokalitu pro nízkopříjmové skupiny, které potřebují dočasně bydlet v Praze. Kdo jiný by se stěhoval do sídliště kde nejsou hřiště, kde jsou baráky nahňácané na sobě, nedá se tam zaparkovat vlastní auto (a ani služební) takže neodvezete díte k lékaři, na kroužky k příbuzným.... Podnikavci to skoupí a budou pronajímat ... k ničemu jinému se to ani nehodí. Rv

+5/−4
11.3.2017 10:59

J97a43n 88V86o38j14t41í67š31e14k 6492881595146

To je zajímavý, že ve čtvrtích, kde jsou baráky načančaný na sobě a blbě se tem parkuje, je nejdražší bydlení.

+5/0
11.3.2017 14:32

J21a62k17u79b 53F86e97i18f43a22r 7769809736119

No dobrý. A ty lidi tam budou jezdit kudy a čím? Už teď je cesta ve špičce jen parkoviště.Rv

+6/−2
11.3.2017 9:23

P91a76t67r98i55k 13R82a88d83e79c49k74ý 5743617135

Z fotogalerie: uvažovaná výstavba Barrandovské brány v záhlaví Lamačovy ulice - hnus, opět vysoké věžáky;-€, které zastíní jižní slunce všem, co bydlí v domech za nimi.

+1/0
11.3.2017 8:30

D29a31v41i92d 43R60y76c77h74e32t30s62k24ý 9846461370720

Prijde mi ze jde jen o maximalizaci vystavby a clanek uz obsahuje tri kyble alibismu v tomto smeru. Autori maji maslo na hlave. Jak ctu sociologove vypracovali, nechceme nocleharnu,.. tak me bere des.

+11/−2
11.3.2017 6:46

D67a74v10i65d 98R75y34c62h27e46t11s14k59ý 9326541150740

Pritom v Praze je neprodanych bytu spousta a taky spousta brownfieldu, ekospol a finep ale neumi nic jineho nez stavet na zelenem a "motivovat" personalni substrat mesta.

+7/−2
11.3.2017 6:56

M82a44t98ě15j 51V79á38c61h81a 6625289390247

Vy jste komik

+1/−1
11.3.2017 17:28

M82a23r49c98e50l97a 85H82o29r37á42č20k15o71v13á 7917862303578

jasně, to co potřebujeme je aby to tu žilo.... já myslím že jediné co kdo potřebuje jsou investoři aby vydělali peníze. Ať si ty naplaveniny žijí tam odkud přišly. Praha není něco jako útulek paní Merklové pro migranty. Taky není nafukovací a i my místní rodáci chceme aby tu zůstalo kousek místa a zeleně

+13/−4
11.3.2017 6:44

J17i74ř90í 15K56o69c51u84r91e20k 6225274945138

Ano, já bych taky prahu obehnal plotem a zavedl kontroly na vstupu. Ale to proto, aby pražáci zůstali vevnitř.

+5/0
11.3.2017 12:53

M28a75t13ě26j 71V63á76c71h95a 6235639590807

To mas smulu, panenko

+1/−1
11.3.2017 17:28

R88a77d54i52m 48S19v66o23b71o64d17a 9393849676862

me jako obyvateli Barrandova dalsi vystavba nevadi, ale investor musi zaplatit infrastrukturu, dostatecnou kapacitu kanalizace... na kazdych 1000 bytu jednu skolku. ke kazdemu bytu jednu podzemni garaz + 1 parkovaci misto na 2 byty v okoli baraku na vlastnim pozemku.

+9/−2
10.3.2017 23:09

J26a19n 65V17o88j10t48í25š25e34k 6442181545366

Proč? Když si stavíte rodinnej barák, tak snad stejnym poměrem přispíváte na školku a parkovací místa?

0/−4
11.3.2017 1:34

K13a30r42e27l 78L47a57n19g64r 2272597880858

U rodiného domu se počítá s parkováním na vlastním pozemku.

+2/0
11.3.2017 14:19

J17a15n 56V87o71j57t97í48š34e46k 6802321285676

Ne do takový míry, jako to vyžaduje pan Svoboda u bytovej domů. A co ty školky?

0/−2
11.3.2017 14:30

J35i57ř63í 91H39u46d38e91c 4372581329972

5 pater hmm, tak na podobným sídlišti žiju..Za 4 roky se tady nafrcalo asi 10 4-5 patrových domů..., nechápu proč to nevyženou do vejšky...jeden velkej dům a sídliště tu nemuselo být...

+5/−5
10.3.2017 22:14

V58l76a31s80t93i91m36i52l 76K45o68c30u88r14e89k 4416453930834

Poud se bojíte, vraťte se nazpět na vesnici, tady je hlavní město, pokud nemáte kde parkovat, mohu vás ujistit, že na Manhattanu má auto jen 20% lidí, Či-li auto není povinné.

+8/−10
10.3.2017 22:10

P63a86v18e20l 80L72a89n11d65a 6869570371354

Či-li? A Vy, Pra-ha?

0/−4
10.3.2017 22:31

V16l77a64s70t95i57m10i21l 12K39o62c45u26r27e96k 4556823510834

Já se chystém bydlet do hor na Slovensko, čistý vzduch, pitná voda a nějaký ten konzum je tam také. Ale nemám k městu žádné vazby. Ale je možná lepší bydlet přímo v Praze, pokud je tam člověk vázaný prací a jinými vazbami, než na těch satelitech. Dopravně jsou stále hůře dostupné. A když jsem zmínil Slovensko, v okolí Bratislavy se naskládaly směrem na východ v takovém množství jeden za druhým, že jsou v koncích, a je spočítané, že plynulost z tohoto místa už by nezajistil ani osmi-pruh. Tzn. ani tam už auto pomalu nebude mít význam pro cestu do práce, nastoupí hromadná doprava, jako nutnost. A konečně: Tzn. zahuštění prostoru intravilánu města Prahy je nezbytné, komu se to nelíbí, nelze mju nějak vyjít vstříc, je to nutné.

+5/−2
11.3.2017 1:00

M26a76r58c18e57l20a 43H33o65r66á30č74k21o74v72á 7717882923878

Tak si pane Kocurek řešte problémy Slovenska a nepište na diskuse o Praze a neraďte nám co si tu máme nebo nemáme zahušťovat. My vám taky neradíme.

0/−6
11.3.2017 7:14

D12a82v58i66d 46H88e61l37l39e88r 6736333170786

Tady se ovšem bavíme o územním plánu okrajové části města. Co se týče Manhattanu, tam už je na plánování parkovišť trochu pozdě.

+5/−1
11.3.2017 1:03

P98a27v90e82l 21L97a49n31d45a 6349480391494

No už aby to bylo, nemohu se dočkat.

+2/0
10.3.2017 21:49

T69o56m24á44š 47Z88e46m61a31n 3885478694435

Je to na konečné kapacitního tramvajového koridoru a zároveň u silniční dopravy.

Je jen dobře, že tam vyroste množství bytů, po kterých je poptávka a pokud se pohlídá podmínky dostatečného množství parkovacích míst k garážích pod domy, není čeho se děsit.

+2/−5
10.3.2017 21:37

V33a13c63l33a48v 74P47e62r23o35u51t36k63a 6538577614231

otazka je zda uz dnws to ta kapacitni tramvajova doprava zvlada.

0/0
11.3.2017 6:44

M11a51r11t50i72n 90Š76t66r83o85s 4469447750238

Mě se to líbí. Ve městě opravdu mají být vysoké domy, protože čím je zástavba rozvolněnější, tím větší plochu polí a de fakto i přírody pak ukusuje.

+8/−3
10.3.2017 21:00

L37u58c72i32a12n 67P31a98p96a12z85i25a97n 5624317461465

Infrastruktura nesmí být rukojmím projektů, na kterém vidělá soukromý sektor! Je vidět, že městská část funguje poněkud nestandardně, když základní úkoly regionu nezvládá.

+2/−4
10.3.2017 20:58

V44a21c58l97a69v 12P59e47r65o28u57t34k47a 6878897904331

a ono je to snad v jine casti Prahy jinak?

+1/0
11.3.2017 6:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.