- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, jestli to půjde podobně jako jiné velké projekty, tak bych věřil spíše potrubní lidopoště do Brna a rozvoji MHD v Brně, díky čemuž bude snazší bydlet např. ve Střelicích u Brna
A pak "studenti" z Moravské malují nové trati v Praze citlivě a s ohledem na ostatní Pražany.
Trať na Dědině je jen jedna obrovská katastrofa, co zničí bezpečnost dětí před školou, klid pro místní vilky a na sídlišti parkoviště. Odkryje vojenské pozemky a ukáže na jejich zužitkování. Takže tady mohou čekat dík tramvaji developery, mohutnou výstavbu a nové sousedy. Do toho hádanice rychlodráha, metro nebo tramvaj na Ruzyň. Zatím není ani jedno, ale tahat přes soukromou zahradu MHD na Ruzyň je fakt boží (ehm, bolševický) nápad.
V Opletalce je na stole zmasakrování Vrchlického sadů, aby Šervůdem drnčely tramvaje a rozvážely bezdomovce po Praze.
A Praha 11, to je taky síla. Tady se povedlo ve volbách vykopnout Mlejnského, že zkorumpovaná kriminální radnice, co jde na ruku developerům končí. Vítězný revoluční výbor to projel na celé čáře a byl z radnice rukou koaličních partnerů a opozice včetně Mlejnského vykopán. Stavěl se negativně k veškerým budovatelským nesmyslům na Jižním Městě. Provizorní kompromisní starosta Jirava první co udělal, tak prohlásil, že když mu odborníci z DPP radí trať na Háje, nemá důvod ji nějak blokovat.
Takže zpět na začátek, zkorumpovaní kriminálníci se pustili do budování nesmyslné trati na Jižní Město.
Cílem této trati je zhodnotit pozemky na Opatově za dálnicím, kde má vyrůst TESCO, které nemá při té smůle slušné napojení na MHD jako Centrum Chodov. Tak je v plánu tramvaj. Aby to šlo udělat za veřejné peníze, tak se to dělá za cenu zavšivení tramvajovou tratí jako veřejně prospěšné trati pro obyvatele sídliště.
A kdyby to nestačilo, stejná trať má obsloužit Trojmezí. Developeři se již těší na mohutnou výstavbu pod okny Babiše za státní prachy.
Zůstaňte raději v té své Opletalce, dění na Praze 11 dlouhodobě nerozumíte.
Na Praze 11 vyhrálo volby jisté aktivistické hnutí, bývalý starosta si však své voliče našel také a skončil v opozici. Aktivistické hnutí předvedlo za 2 roky pozoruhodnou neschopnost a naprostou nekompetentnost řídit město, natož jej rozvíjet, proto byly jeho zástupci odvolání (samotným se jim nechtělo rezignovat ani za nic, koryto jim chutnalo), a dál na radnici zůstavají jejich koaliční partneři a mají menšinovou radu.
Pravidelně chodím na trénink přes Moravskou. Vždy je tady k večeru na chodníku před Dopravkou banda uřvaných sprostých kuřáků. Taková sprostá chátra, co na klidných Vinohradech působí jak křupani spadlí z Marsu. A on je to prosím pěkně pedagogický sbor zdejšího výchovného ústavu DPP. Neskutečně mě uráží, jaká spodina může vychovávat českou mládež v 21. století.
Notabene, tady se připravují zaměstnanci pro DPP. A aby měli jednou fajn platy z kapes Pražanů, tak jim přímo tady DPP rozdává výuční listy a maturity. Předpokládám, že v případě studentů jde vesměs o děti zaměstnanců DPP s IQ konve, kterým takto rodičové z DPP zametají cestičku ke "kvalitnímu vzdělání".
Myslím, že jsem opět odhalil hlavní problém pražské MHD. Hulvátství s maturitou.
Fakt nepochopím, kterej jouda vymyslel tram-trať přes sídliště Dědina.. tedy vláčet koleje mezi panelákyVlastinou ulicí...Proč sakra prostě neprotáhnou trať po Evropské až na Ruzyni, když už metro vede kamsi do zadele! Neeee, to bude tramvaj pěkně rachotit lidem pod okny. Pane Bože, to se fakt politickou funkcí takhle zblbne, nebo to mají už od narození? Tram na Suchdol je dobrý nápad, mno ale do toho kopce by snad byla potřeba zubačka....
A co kdyby se dobudoval Pražský okruh?? nebylo by to lepší řešení a dle toho jak by se vyvíjela hustota provozu ve městě pokračovat dále ..... co hlavy pomazané??? p. Dolínek a další??
Pražský okruh je stavba státu. Město buduje Městský okruh. Ten by byl taky fajn.
Tramvaje jsou pomalé, nepohodlné a bohužel i zapáchající především kvůli vzorku nižší a starší vrstvy obyvatel, která se třeba v metru v takové míře nevyskytuje. Pokud to je jen možné, tramvají nejedu. Jediný nápad, který dává smysl je tramvaj z Troji přes Vltavu na západ, jinak nechápu smysl nových dálkových tratí na nebo i za okraj Prahy, které budou mít i hodinovou délku
Zato autobusy jsou rychlé, voňavé a pohodlné. Ono jde kolikrát i o provozní náklady, víte.
Divím se, že se nezavede kloubová autobusová linka 198 v intervalech 4 minuty :01; 05; :09; :13; :17; :21; :25; :29; :33; :37; :41; :45; :49; :53; :57 v trase Cholupické náměstí - Písnice - Sídliště Písnice - Pavlíkova - Chýnovská [t] / Nové Dvory [z] - Novodvorská - Zálesí - Thomayerova nemocnice v Krči - Nad Rybníky - Na Strži - Pankrác (C) - Jezerka - Kloboučnická - Nádraží Vršovice (S) - Náměstí Bratří Synků [t] / Otakarova [z] - Nuselské schody - Bruselská - Náměstí Míru (A) - Římská - Náměstí W. Churchilla - Hlavní nádraží (C) - Masarykovo nádraží (B) - Náměstí Republiky (B) - Dlouhá třída - Strossmayerovo náměstí - Letenské náměstí - Hradčanská (A) - Vítězné náměstí - Nádraží Podbaba - V Podbabě - Kamýcká - Suchdol myslím si, že ul. Novodvorská od sídliště Libuš až po zastávku Novodvorská by mohla být omezena pouze pro vozy s povolením MČ Praha 4, IZS a MHD, stejně omezena by mohla být ul. U Krčského nádraží, Pujmanové, Na Veselí, Bělehradská, Suchdolská pokud by tudy jel autobus.
Důvod je prostý - málo řidičů a peněz. Když je poptávka po přepravě takhle vysoká, tak to je vyřešitelné jenom tramvají nebo metrem. Ale určitě ne autobusy, které jsou na spodku pyramidy.
Motol - Vypich už tu jednou bylo http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041468
Paradoxně spolu s metrem by se to celkem hodilo ke svážení lidí ze Řep.
Minule se slibovala trať do Zdib z Kobylis. Kampak se dnes ztratila? Asi tam, kam se příště (po volbách) ztratí ty koleje, plánované dnes.