Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli zúžení pražské magistrály v Michli se tvoří kolony

Na řidiče jedoucí z centra Prahy čeká v Michli částečná uzavírka ulice 5. května. Na magistrále se kvůli ní ve špičkách tvoří kolony. Opravy frekventované severojižní komunikace potrvají až do konce září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i40t74k61a 66R97ů90ž87i35č83k24o83v10á 8290823486546

Protihluková stěna bude uprostřed magistrály mezi oběma směry??? Asi pomalu chápu :-(

0/0
15.3.2017 8:18

J68a41n 53V57o62j41t46í59š21e30k 6742601825246

Třímetrová zeď nevypadala hezky, tak místo ní stavěj osmimetrovou. ;-D S lidma z TSK je legrace.

+1/0
14.3.2017 14:32

T17o98m22a20s 69F98e14j17f56a71r 6967788612239

Kolik stoji 3-metrova a kolik 8-metrova zed? :)

0/0
14.3.2017 15:20

T89o56m23a11s 66F11e67j40f39a89r 6777778432249

Nemohl by psát články o Praze nějaký Pražák? Katastrálně to sice je Michle, ale nikdo kdo v Praze žije déle než trvá studium žurnalistiky by to Michlí nenazval ....

+4/0
14.3.2017 12:46

M16i86c69h23a74l 10M10i75l11l17e72r 9786552649332

no tak nahodou ja tyhle konciny znam a zatimco jizni bod - Michelska je Kacerov, severni bod -Vyskocilova je cast Michle, kde sousedi s Pankraci.

0/0
14.3.2017 15:38

P96e85t64r 61Č84e46r30m72á60k 9588265229480

Přesně tak, taky jsem se musel podívat na mapku kde že v Michli vede magistrála...

0/0
14.3.2017 18:38

T68o82m29á91š 31Z69e92m49a83n 3375658864225

Asi jako Krčák/Michelský les..

0/0
16.3.2017 20:47

M89a80r22t93i92n 32B22r74e15j92c90h22a 3804390692661

Tak a teď si představte, že nám chce ta zelená svoloč zrušit celý jeden pruh na každé straně a udělat uprostřed magistrály promenádu. Již je to na papíru. Tak snad to nikdy neprojde. :-/

+8/0
14.3.2017 10:53

T95o62m25a83s 87F36e41j34f52a86r 6337938402569

Kéž by to bylo co nejdřív - opravdu patří na Prahu 1 tak intenzivní automobilová doprava?

+1/−3
14.3.2017 12:47

M12i37l94a96n 33N39o91v47á64k 2330885365925

Tak intenzivní automobilová doprava není na Praze 1, ale na hranici mezi Prahou 1 a Prahou 2. Proč mají všichni zelení snahu skutečnost zkreslovat ?

+5/0
14.3.2017 15:35

T76o36m10a19s 88F62e78j27f40a13r 6707388122539

Kdyz chcete byt puntickar, tak Praha 1 konci az nad Narodnim muzeem,

takze cely smer od Hlavaku na Pavlak je zcela v Praze 1. Opacny smer opravdu vede ulici, ktera oddeluje P1 a P2.

A krom toho nejsem ze strany zelenych (ani jsem je nikdy nevolil), ale to ze vede magistrala "historickym" centrem Prahy mezi Vaclavakem a Muzeem me uz mnoho desitek let (jeste pred revoluci) nebetycne s e r e.

To je taky jeden z duvodu, proc do techto mist Prazak pesky nevleze, a tim se uvolnil cely Vaclak cizincum, se vsemi pozitivnimi i negativnimi dopady.

0/0
15.3.2017 10:29

P80e68t49r 45Č87e80r74m45á88k 9838855419450

Až tam nebudou lidi. R^

0/0
14.3.2017 18:42

J36a14n 24V60o60j97t10í48š57e26k 6852241155766

Uprostřed magistrály nikdo promenádu nechce a studie má bejt hotová snad až v létě, tak si na ni počkejme a pak se teprv vztekejme.

0/0
14.3.2017 14:34

D76a83n96i90e35l 94P37a48n65e94k 6822531472220

By me zajimalo kdy hodlaj dodelat ten nesmysl v Holesovickach smer do centra. To tam maj rozjety uz od minuleho roku a ani naznakem to nevypada, ze by chteli koncit. Jsou placeny od hodiny co?

+3/0
14.3.2017 9:28

T11o89m21a34s 12F30e43j89f35a87r 6207778142529

jasne vam tam pisou, ze pracuji pod zemi. Asi tunelari :)

+1/0
14.3.2017 12:50

P41e21t33r 58Z73a74j96i68c 5149850934159

Nejak mi nesedi clanek s videem. V clanku se pise o budovani protihlukove steny ve smeru z centra, omezeni je ale ve smeru DO centra. Tam se protihlukova stena budovala uz predloni. Nebo jsou snad zabrány ve smeru z centra 2 pruhy na stavbu steny a jeden pruh je tak v protismeru?? Ano, 6 mesicu na stavbu 500m protihlukove steny nechavam bez komentare...

+12/0
14.3.2017 9:13

P49a98v65e58l 64J76e54ř61á36b55e35k 7741892134557

A teď si představte tu situaci, kdybychom do práce ještě jezdili v kočárech. Koně by zabrali další místo jednoho auta. Takže kolony by se protáhly až před Prahu.

Ještě větší problém by byl u netrpělivých řidičů potahů (dříve kočí, vozka). právo či další dopravní situace by mohli hned na místě si vynucovat bičem.

V ulicích by byl neskutečný hluk od podkov.

takže - tyto kolony jsou ve své podstatě drobnost, proti tomu, kdyby byla preferována biodoprava.

Takže - dámy a pánové v koloně - klídek a úsměv - pořád lepší skřípaní zuby, než pár ran bičem.

0/0
14.3.2017 8:58

J43a93n 70V12o24j27t33í94š34e82k 6592931735466

To, co popisujete, vůbec není ten největší problém. Na sklonku 19. století se za největší dopravní problém považovaly koňské výkaly. Těch bylo třeba v Londýně tolik, že se o nich opravdu mluvilo velmi katastroficky (asi jako dnes o tom, že dojde ropa). Další problém byl, že když kůň uhynul, tak se pouze přepřáhlo a jeho mršina ležela v ulici i několik dní, než byla odklizena. To vše s sebou neslo zápach a pochopitelně šíření nemocí. Humanitární katastrofu nakonec odvrátil vynález automobilu. Pochopitelně.

Takže kdyby bylo v Praze tolik koňskejch povozů jako dnes aut, tak by kolony byly ten úplně nejmenší problém. A hluk od podkov už by asi vůbec nikoho netrápil.

0/0
14.3.2017 14:41

M13i31l16a47n 17V24o92l90e69k 5399553106589

A bude potrestán ten, kdo nechal postavit "absolutně nedostačující" protihlukovou zeď? Že se ptám. Právně je to promlčeno a blbost se stala takovou normou, že se nad tím ani nikdo nepozastaví.

0/0
14.3.2017 8:58

P90a15v64e96l 83J82e71ř51á34b20e25k 7911902324747

Blbost je nástrojem pohybu a rozvoje lidstva.

Takže se nad ní už nikdo nepozastaví, jen se těšíme, zda nastane den, kdy významně ve společnosti ustoupí. A to nám dává víru přežít.:-)

+2/0
14.3.2017 9:01

J69a33k81u27b 59K87o88r52e14c 6674510941413

to, že víme, na základě nových poznatků, že něco není nyní dostatečné, neznamená, že to věděli i v před cca 25 lety

+3/0
14.3.2017 9:17

M49i12l10a72n 68V27o73l14e28k 5279613196899

No jo, na poslední převratné novinky ve výzkumu šíření zvuku jsem úplně zapomněl.

+1/0
14.3.2017 9:57

J74a61k95u95b 32F25e33i70f25a10r 7159729826989

on ovšem v těch 90 letech byl ten provoz také jaksi nižší, že;-)

0/0
14.3.2017 11:48

M13i26l22a92n 25V41o75l19e83k 5179243296319

V dnešní době opravdu člověk nemůže vědět, co kdo myslí vážně. Pokud byste to náhodou opravdu myslel vážně, tak vězte, že auta již existovala i v minulém století a v 90. letech jich už bylo dost, aby ve špičkách dokázala vytížit všechny hlavní příjezdové cesty do Prahy na maximum. Rozdíl je v tom, že špička dnes trvá déle a hustý provoz se rozšířil i do dříve klidnějších částí.

+1/0
14.3.2017 11:58

P15a11v65e15l 63O64b49d96r24ž90á17l71e29k 6796174788852

Podle norem platných v 90. letech stačila. Resp. tenkrát možná na tohle ani norma nebyla a lidem stačilo, že se nějaká postavila.

+1/0
14.3.2017 12:06

M10i66l95a43n 74V10o12l15e68k 5929583976519

A o tom je řeč. U nás se neřeší problémy, u nás se jen přihrávají kšefty spřáteleným firmám. Slyšel jste někdy, že by někdo z mocných šel proti hlučnosti aut a motorek? Ale zeptejte se těch, co bydlí u oblíbených motorkářských tras.

0/0
14.3.2017 12:56

R21a87d17i95m 12S65v24o43b10o19d27a 9583159126312

Do září? a není to nějak brzo?

+19/0
14.3.2017 8:54

P84e53t22r 95A12s15c31h24e61n34b70r36e64n13n57e95r 6565483252481

Neuvedli jakého roku :-)

+5/0
14.3.2017 9:07

P95e82t21r 83P14i23c70h 9667664859260

Vcelku zajimava ukazka toho jak nekteri jedinci absolutne nechapou pravidlo zipu. To je na tom prenosu asi nejzajimavejsi. Ted stribrne Mondeo z JS nacpal se tam jeste nekde na zacatku na plne care a krasne bylo videt, jak to tam okamzite zablokoval... Stacilo si 30 sec pockat a jeli by vsichni rych;eji a plynuleji, ale ne, on se tam musi nacpat...

+6/−1
14.3.2017 8:37
Foto

R25i94c98h83a82r49d 45P12o48l16á66š92e43k 9764943870779

Jestli komentujete to video tak kde je ten zip?

0/0
14.3.2017 8:39

P95e61t31r 12P66i85c81h 9887704109220

Levy pruh do stredniho, tam to docela funguje. Ten pripojovaci pruh z JS je uz o neco horsi, ale tma to neni poradne videt, protoze tam by se melo zipovat cca o 200m dal.

0/0
14.3.2017 8:46
Foto

R97i91c59h56a94r48d 54P20o69l13á72š22e16k 9124233980889

No ano připojovací pruh,

v zákoně není nic o zipování z připojovacího pruhu, takže když se řidiči z průběžného pruhu rozhodnou, že vás nepustí, tak máte smůlu. Vy je naopak nesmíte ohrozit, ale zase tam není nic o omezení.

+1/0
14.3.2017 8:58

D26a28n49i36e28l 82P87a69n34e93k 6232381232120

Tak pokud je to takhle ucpane, tak zipovani pomuze v plynulosti. Mate pravdu, ze nemusi poustet, ale pro dobro vsech je to idealni reseni.

+2/0
14.3.2017 9:26
Foto

R93i78c45h89a50r24d 16P45o47l38á49š76e18k 9914873190949

to není ucpané, to je tam naprosto normální a plynulý provoz.

0/0
14.3.2017 9:30

D63a72n81i98e53l 81P71a70n72e75k 6682351242590

Tak to mame odlisne vnimani ucpane komunikace. Tady je to zjevna 4-5. Coz mi moc plynule nepripada. Kdyz co par metru tam ridici brzdi a stoji.

0/0
14.3.2017 9:37
Foto

R95i41c89h70a27r37d 66P32o58l74á19š81e11k 9974773150799

sice vás chápu, že vám to tak připadá, ale takto je to tam skoro pořád.

0/0
14.3.2017 10:00

K76a45r84e28l 73B49a29r94t34a62k 9276791505396

Pane Pich, vraťte řidičák, nebo si alespoň kupte několik kondičních jízd v autoškole. Prospějete tím sobě a hlavně ostatním.

+1/0
14.3.2017 9:17

P76e22t23r 88P80i75c12h 9267904679960

A prosim procpak? :-)

0/0
14.3.2017 10:13

K49a33r33e43l 98B69a71r94t69a87k 9576771745776

Protože neznáte Zákon č. 48/2016 Sb. Pak to na našich silnicích tak vypadá, když se každý dělá co chce.

+1/0
14.3.2017 10:43

P66e49t51r 32P12i13c15h 9777344789150

Se zahanbenim jsem se tedy vrhl do cteni, abych si osvezil sve chabe letite znalosti, a priznam se, ze porad netusim co presne mate na mysli -->

http://www.dopravni-pravo.cz/novela-zakona-c-482016-sb-o-provozu-na-pozemnich-komunikacich-platna-od-20-2-2016/

Vyjadroval jsem se k zipovani z leveho pruhu do prostredniho + kritizoval jsem ridice, ktery prijel pripojovacim pruhem a "svihl" to do prubezneho pres dve plne cary a srafovani. Nic vic jsem nepsal. Tak netusim kde je problem...

0/0
14.3.2017 11:23

P87e84t87r 34P13i74c29h 9927604769100

Aha, prehledl jsem vlakno na ktere jste reagoval. Ano mate pravdu, zrejme narazite na to, ze v pripade pripojovaciho pruhu neni v zakone pravidlo zipu ukotvene. To jizu vadel p. Polasek na Vami, ale popravde, jake chovani byste tedy v teto situaci ocekaval? Uplatneni zipu (ne pravidla zipu, ale pouze zipu) mi v tuto chvili prijde logicke a vicemene zadouci....

0/0
14.3.2017 12:03

K95a70r89e63l 57B18a55r68t87a64k 9446241125186

Napsal jste přesně toto, tak to nepřekrucujte

Vcelku zajimava ukazka toho jak nekteri jedinci absolutne nechapou pravidlo zipu. To je na tom prenosu asi nejzajimavejsi. Ted stribrne Mondeo z JS nacpal se tam jeste nekde na zacatku na plne care a krasne bylo videt, jak to tam okamzite zablokoval... Stacilo si 30 sec pockat a jeli by vsichni rych;eji a plynuleji, ale ne, on se tam musi nacpat...

0/0
14.3.2017 12:19

P61e74t68r 64P93i44c54h 9987634929810

Ok, a co je tam tedy spatne? Porad tam nevidim zadny dyuvod k vraceni ridicskeho opravneni, nebo kondicnim jizdam ;-) Prestante chodit kolem horke kase a konecne reknete neco, co neni vykrikem do tmy, ale vecnym podnetem k diskuzi.

0/0
14.3.2017 12:34

M86a16r45t84i82n 58N81e27b89e49s55k60ý 7216490577692

Pánové, vaše debata je až dětská, jak co kdo řekl.

Hlavní by přece měla být základní řidičská slušnost, která, ač zákon toto nežádá, by měla považovat za normální použití pravidla zipu i pro zařazování z připojovacího pruhu.

Tak, jak je to naprosto běžné při připojování vozů, jedoucích z Průmyslové na Štěrboholskou radiálu směrem k centru.

Tam se nad tím nikdo nepozastavuje, nikoho to nezdržuje a FUNGUJE to.

+2/0
14.3.2017 15:32

R78i20c27h33a49r73d 32H93l22a53d34í94k 2825643509719

To je rychlost, půl roku stavět jednu stěnu....[>-]

+15/0
14.3.2017 8:28

P35e69t74r 30K48u33n12č81í85k 5424831281211

Ale že se tam pracuje. :-) Do vlastně. Do září času dost.

0/0
14.3.2017 8:06

M29a17r52e53k 86Š84e29s53t75á57k 4475421226891

Ona to není jen Michle. Také na Štvanici je to v opačném směru zúžené do jednoho pruhu, budují tam tramvajový ostrůvek. Sice nevím k čemu na Štvanici bude, ale to ho nemohou tvořit třeba o víkendu?

+4/0
14.3.2017 8:03
Foto

R69i14c56h31a17r83d 14P88o85l78á81š48e39k 9854243500639

Za mých mladých let tam ten ostrůvek byl, ale to tam ještě byl zimák, koupaliště a porodnice.

+2/0
14.3.2017 8:06

M41a47r75e11k 34Š26e52s38t77á64k 4515811936271

Dnes jsou tam snad jen tenisové kurty a vodáci. Jen jsem zvědavý na vytížení této zastávky, zvlášť když tam ještě připravují semafory. Navíc tak 2 minuty chůze je zastávka Těšnov, případně o trochu dále Vltavská.

+3/0
14.3.2017 8:09

P82e16t21r 22Z22a80j84i62c 5209360244289

Halvne ten ostruvek uz budovali pred rokem a pul...

0/0
14.3.2017 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.