- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud je to posedmé, zvážil bych masivní základ a podezdívku aspoň 30 cm
"máme barák v nepřehledný zatáčce. ještě by to chtělo volant" :D
Já myslím, že provedené úpravy na Radlické jsou na psychiatra. Tohle, co tam postupně coby "uklidnění" provozu vzniklo, je na palici. Nesmyslné převádění z pruhu do pruhu, jednou tam a pak zase zpátky a to celé několikrát vytváří spolu s odbočkami na a z vedlejších silnic tolik zbytečně kolizních situací denně, že to pak takhle dopadá. Přitom dimenzovaná je ta silnice v pohodě a kdyby ji nechali dvouproudovou a zřídili světelnou křižovatku kvůli přechodu pro školu, mohlo to fungovat lépe.
Musím se smát, jak tady čtu rady aby tam postavili betonový sloupek. Betonový sloupek náraz auta nevydrží a padne. Auto se sice rozbije, ale sloupek porazí. Musela by se tam zabetonovat ocelová kulatina o průměru tak 150mm a to nejméně 200cm do hloubky. Betonové lože s průměrem alespoň 70cm a beton nejlépe pětistovku prokládat lámaným kamenem, třeba gabionem. To by pak i rozjetý auto zastavilo.
Vždycky mě fascinuje (to myslím v dobrém!!) jak vždycky stavaři v podobných tématech vysypou z hlavy podobné konkrétní znalosti... já si z vysoké nepamatuju skoro nic (ne, nejsem stavař).
To co předvádí odpovědné osoby na Radlické je zoufalství. Přehledná kapacitní dvoupruhovka, postavená jako dvoupruhovka, postupně mrzačená zúženími, retardérami, neustálým střídáním pozice rovného pruhu. Připojovacími pruhy pro silnice s nulovým provozem. Hlavně, že oslňující světelný billboard, kvůli kterému zemřelo nad Jinonicemi dítě, byl po krátké pietě opět zapnut a místo toho tam přidali zúžení, aby i ho řidiči řádně užili a zisky byly vysoké.
Přesně tak. Jezdil jsem tam před mnoha lety každý den, už tehdy tam byl provoz drsný, ale co z toho v rámci "zklidnění" udělali nyní, to je šílený.
Tak je asi čas tam zabetobovat kolejnici.
Je to už po sedmé a stále nemá volant.