- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bych je vycházel a nabral Ukrajince za polovinu kdyz si neváží práce podmínek ktere nemá většina národa
Ukrajinec za polovinu peněz udělá desetinu kvality.
Nojo, odborům se pořád něco nelíbí... Aby nakonec firmu nepřivedli ke krachu
Jojo, už čtvrt století kvůli nim ta škodovka stojí před krachem
Že by to nebyl až tak skvělej zaměstnavatel, jak se o Škodovce rádo píše? Upřímně, i sebelepší plat je na nic, pokud základní podmínky pro práci jsou dlouhodobě neúnosné.
Víte, pan Povšík , jen kalí vodu. Ještě před dvěma lety při osobním setkání, kdy podpořil mimořádnou směnu v létě nad rámec dohodnutých Flexikont ho nezajímalo, že jsou lidé unavený ,mají toho plný zuby. Okomentoval to slovy že se ty auta sami nevyrobí. To vědí všichni že se samo nic nevyrobí. Dodavatelský firmy nestíhají vyrábět nad nasmlouvanou výrobu a to jedou o víkendech pomalu 24h denně.
Pana Povšíká , zajímá, jen hospodářský výsledek , za který je jako řádný člen dozorčí rady bohatě odměňován a až potom se chová ,jako odborový boss.
Bych nebyl tak měkký v tom vyjednávání. Kdyby to bylo na mně, tak si vyjednám, že se doveze 30 tisíc Ukrajinců či Mongolů a současní zaměstnanci se na ně budou chodit za svou stávající mzdu dívat jako do zoo. Vám říkám, já bych byl odborář!
A jako zákazník byste si koupil nějaké auto smontované nezaučeným Mongolem?
Odboráři podle jeho slov mají k dispozici odborné studie zabývající se zátěží lidského těla, svalů, kostry a dalších faktorů včetně pracovního prostředí zatěžující zaměstnance. „Nejhůře přitom vychází noční práce zejména umocněná pásovou výrobou a vnuceným taktem,“ říká Povšík. „Bohužel, nejvíce zatížená pracoviště s vysokou hloubkou výroby ve firmě vykazují často nevhodné zatížení. Je to například práce nad hlavou, práce v podřepu a mnohdy i v omezeném prostoru,“ dává konkrétní příklady šéf odborářů.
.....................................................
člověk by řekl, že kolos jako Škodovka má toto dávno zpracováno v rámci kategorizace prací a dle toho vyhodnocení k tomu i skrz bezpečáka přistupuje co se lékařských prohlídek, ochranných pomůcek i pauz v pracovním procesu. Neznám interní situaci, ale tímhle může Povšík argumentovat leda v případě, že by toto měli změřeno ve Škodě špatně nebo vůbec. Tak či onak, otázkou je na kolik je toto na stávku.
Koukám, že ten "růst" nám začíná přerůstat přes hlavu. V naší firmě lidé běžně mají 40 a více hodin měsíčních přesčasů. Práce na 3 směny a o sobotách a nedělích se stala standardem. Stále čekám, že se dočkám toho, že lidé budou moci pracovat jen 6 hodin denně a 30 hodin týdně, ale spíše to jde směrem, že budeme moci pracovat 60 hodin týdně a ještě jim to bude málo.
30 hodin klidně, ale za odpovídající plat .
Ve Švédsku jim to moc nefungovalo.
Tak ať to vyjde. U nás odbory nejsou a my (zaměstnanci) to pociťujeme. Na lince si sice vydělám 22 000 čistého, což není zas tak špatné, ale nutí nás (někdy až vydírají) dělat strašně moc přesčasů. V 8 směnném provozu mám volný jen každý 3 víkend. Jinak dělám navíc noční z pátku na sobotu a ranní v sobotu.
Odbory by nám v tomhle určitě pomohli.
nejsem si jistý, jestli dělat ranní hned po noční není protizákonné. Dřív když jsem dělal na směny, tak nám to tvrdili
Samozrejme...ľudia vo výrobe nemajú právo na rodinný život a volné víkendy.To môžu mať len MBA manažéry s kúpeným titulom a štátny úradníci.Panebože čo je to za názor.Ruku na srdce, vy by ste chodil na presčas 1 až 3x mesačne na piatkovú nočnú???
My chodíme na noční z pátku na sobotu i ranní v sobotu. A ještě nás přesvědčují, jak to děláme rádi. Když někdo odmítne, tak se po něm mistři vozí a je bez prémií.