Diskuse k článku

Do pražského Suchdola opět pojede cyklobus, loni denně svezl až 12 kol

Po zimní pauze se do pražských ulic vrací speciální cyklobus na lince 147. Kolaře bude vozit stejně jako loni z Dejvic ve směru na Suchdol, ale zatím stále v testovacím režimu. Loni jeho služeb o víkendech využívalo dvanáct cyklistů denně, ve všední dny spíš jen pár jedinců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45a36t12r96i58k 58E75g25e71r 2148260779931

V 5:58 hod. nevyjel má zpoždění.

0/0
15.4.2017 6:20

J98i70ř66í 41K23o88c23u45r32e71k 6545644975358

Až 12 kol. A kolik lidí?

Mimochodem, vychází to na 5 až 6 litrů nafty na 100 km a bicykl, když se veze 6 bicyklů autobusem. To je jak auto. 8-o

0/−1
13.4.2017 19:49

J24o49s98e41f 10C80h79o16d96o13u39n14s77k19ý 4851296699570

Šmarja pano 8-o

+1/−1
13.4.2017 20:14

M35a53r69t41i54n 62K87o14l15l31e22r 7631563415594

Cyklobusy jsou skvělá věc, ale tam kde to má smysl. Třeba z Trutnova do Pece, nebo ze Sušice na Modravu. U Prahy by se to klidně hodilo směrem na Brdy, nebo do Posázaví. Tady to ale jede nějakých 5 km s převýšením 80 metrů - to většina skutečných cyklistů zvládne rychleji a pohodlněji, když si to sami vyšlapou.

+3/0
13.4.2017 15:50

P32a61t75r71i72k 25E95g24e91r 2738630119191

Dopravce Martin Uher provozuje cyklobus jen nevím na které lince PID.

0/0
13.4.2017 17:58

Z20b13y59n12ě11k 96J39a53n64d81a 7933452525951

Koukám, že to pěkně vyšlo, teď po 14h jezdí ta linka 147 každých 12 minut a za den sveze 12 kol :-)

Jestli by nebylo jednodušší povolit kolo přímo do autobusu, jak je místy u tramvaje a všude u metra...

+1/−2
13.4.2017 15:43

P74a57v93e42l 55O96b53d54r57ž19á57l96e41k 6386384778672

Jelikož Suchdol je v době mimo výuky (tedy právě víkendy a od května do října) na ČZU prakticky mrtvá čtvrť - tak mne ten počet odbavených spíš překvapil.

Hlavně, že za jejich odpor k okruhu se na Suchdol nedotáhne ani tramvaj.

+1/0
13.4.2017 15:21

R89o60b78e92r12t 71K19o62c58i12á16n 5669787806357

Ty jo, 12 kol za den jako největší vytížení, to bude pro myslitele z auto*matu pádný argument, že cyklistika v Praze vzkvétá.

+3/−1
13.4.2017 14:18

J29a30r66o97s41l17a14v 65N65ě54m49e54c 5137650107241

až 12 kol...

trochu drahá legrace

+6/−1
13.4.2017 13:49
Foto

P86a24v14e84l 73B13ř72e84z83i79n95a 3939478861783

Říkal jsem si: To se teda fuckt vyplatí... :-P

+1/0
13.4.2017 13:54

O38n31d77ř21e18j 71F78e35n82c56l 9222376563320

Taky jsem si rikal. Nicmene jestli tam ten autobus tak jako tak jezdi, tak pridat mu na záď nosic uz je to nejmensi. (Bohuzel nevim, jestli tam jezdi pravidelne i tak.)

0/0
13.4.2017 15:41
Foto

M63a58r92t11i90n 79Š63u76b50r55t 1265561814235

Je to běžný spoj, akorát je už z výroby vybaven úchyty pro namontování těch držáků. Takže náklady jsou pouze za těch několik tyčí.

+3/0
13.4.2017 19:37

J61o20s19e27f 77C75h21o33d35o54u91n52s18k87ý 4311386609740

V článku není o částce ani zmínka, přesto máte jasno, že je to drahá sranda. Proč? Kolik ten držák na autobus stál?

0/0
13.4.2017 19:22

J26i61ř29í 30K13o92c56u17r24e60k 6805324935608

Ještě je otázka, zda kvůli nakládání a vykládání kola není potřeba autobus navíc, aby se vyjezdil stejný interval.

0/0
13.4.2017 19:45

J89o64s73e71f 46C94h58o79d21o40u33n48s19k47ý 4711746559210

Viz. výše pan Šubrt. Ta cena je minimální. Je to prostě jen služba navíc a to se cenní.

0/0
13.4.2017 20:13



Najdete na iDNES.cz