Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do pražského Suchdola opět pojede cyklobus, loni denně svezl až 12 kol

Po zimní pauze se do pražských ulic vrací speciální cyklobus na lince 147. Kolaře bude vozit stejně jako loni z Dejvic ve směru na Suchdol, ale zatím stále v testovacím režimu. Loni jeho služeb o víkendech využívalo dvanáct cyklistů denně, ve všední dny spíš jen pár jedinců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84a61t95r86i52k 76E76g43e92r 2358550839331

V 5:58 hod. nevyjel má zpoždění.

0/0
15.4.2017 6:20

J67i42ř45í 11K75o14c61u56r95e47k 6965234555238

Až 12 kol. A kolik lidí?

Mimochodem, vychází to na 5 až 6 litrů nafty na 100 km a bicykl, když se veze 6 bicyklů autobusem. To je jak auto. 8-o

0/−1
13.4.2017 19:49

J72o87s45e25f 82C84h84o15d83o43u38n21s13k87ý 4391786829570

Šmarja pano 8-o

+1/−1
13.4.2017 20:14

M74a49r14t55i30n 50K13o45l95l32e88r 7231983735954

Cyklobusy jsou skvělá věc, ale tam kde to má smysl. Třeba z Trutnova do Pece, nebo ze Sušice na Modravu. U Prahy by se to klidně hodilo směrem na Brdy, nebo do Posázaví. Tady to ale jede nějakých 5 km s převýšením 80 metrů - to většina skutečných cyklistů zvládne rychleji a pohodlněji, když si to sami vyšlapou.

+3/0
13.4.2017 15:50

P63a13t54r57i19k 71E98g48e62r 2588120719631

Dopravce Martin Uher provozuje cyklobus jen nevím na které lince PID.

0/0
13.4.2017 17:58

Z10b73y27n26ě64k 49J48a15n18d27a 7673932215471

Koukám, že to pěkně vyšlo, teď po 14h jezdí ta linka 147 každých 12 minut a za den sveze 12 kol :-)

Jestli by nebylo jednodušší povolit kolo přímo do autobusu, jak je místy u tramvaje a všude u metra...

+1/−2
13.4.2017 15:43

P87a62v26e69l 44O64b24d49r84ž84á31l72e84k 6746114518962

Jelikož Suchdol je v době mimo výuky (tedy právě víkendy a od května do října) na ČZU prakticky mrtvá čtvrť - tak mne ten počet odbavených spíš překvapil.

Hlavně, že za jejich odpor k okruhu se na Suchdol nedotáhne ani tramvaj.

+1/0
13.4.2017 15:21

R28o77b49e44r32t 15K71o57c59i34á89n 5549857866627

Ty jo, 12 kol za den jako největší vytížení, to bude pro myslitele z auto*matu pádný argument, že cyklistika v Praze vzkvétá.

+3/−1
13.4.2017 14:18

J97a34r21o84s46l87a66v 17N49ě59m87e42c 5947910637721

až 12 kol...

trochu drahá legrace

+6/−1
13.4.2017 13:49
Foto

P13a66v29e48l 26B71ř12e64z57i53n21a 3849398331943

Říkal jsem si: To se teda fuckt vyplatí... :-P

+1/0
13.4.2017 13:54

O98n96d67ř73e60j 62F26e15n18c60l 9702106843430

Taky jsem si rikal. Nicmene jestli tam ten autobus tak jako tak jezdi, tak pridat mu na záď nosic uz je to nejmensi. (Bohuzel nevim, jestli tam jezdi pravidelne i tak.)

0/0
13.4.2017 15:41
Foto

M71a76r65t94i61n 85Š87u65b47r46t 1365311564375

Je to běžný spoj, akorát je už z výroby vybaven úchyty pro namontování těch držáků. Takže náklady jsou pouze za těch několik tyčí.

+3/0
13.4.2017 19:37

J91o75s81e76f 25C64h88o44d36o27u13n19s86k61ý 4201866559710

V článku není o částce ani zmínka, přesto máte jasno, že je to drahá sranda. Proč? Kolik ten držák na autobus stál?

0/0
13.4.2017 19:22

J27i30ř84í 76K55o88c77u46r16e43k 6595314475388

Ještě je otázka, zda kvůli nakládání a vykládání kola není potřeba autobus navíc, aby se vyjezdil stejný interval.

0/0
13.4.2017 19:45

J16o87s22e41f 78C92h83o29d54o37u49n47s91k51ý 4971366549590

Viz. výše pan Šubrt. Ta cena je minimální. Je to prostě jen služba navíc a to se cenní.

0/0
13.4.2017 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.