Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Žluté auto s pěti koly na Ruzyni hlídá, aby to letadlům neklouzalo

Povrch drah na Letišti Václava Havla kontroluje speciální žluté auto. V zadní části má kvůli tomu páté kolo, které se otáčí jinou rychlostí. Když je led, sníh nebo námraza, dokáže auto se speciálním vybavením zjistit, jak dobře, nebo naopak špatně to na dráze brzdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P44e87t15r 71J67. 70D73r95a79h28o75v39z71a19l 4500814115581

Pěkný článek a video, až na některé ty nepřesnosti (třeba ten Concorde)... A hlavně si pořád nemůžu zvyknout na to šílené jméno toho letiště... Fakt hrůza a děs...

0/0
29.4.2017 8:25

J75a19n 98K86l92i95m58a 7350153590132

Plat tohoto řidiče je 35tis. Letiště mu hledá kolegu. 100% Aj,pilotní průkaz na cokoliv,

0/0
28.4.2017 5:13

T59o18m72á56š 21P82r63o96c89h68á13z61k46a 1822264627561

Nadzvukový letoun Concorde ho kolem odrazil do nádrže, odlitek ji prosekl a tryskáč explodoval.

tryskáč explodoval ???

kdepak . kus pneumatiky z DC-10 prorazil nádrž a Concordu „Vysadil motor číslo dvě“ a o několik minut později došlo ke zřícení na hotel Les Relais Bleus v čtvrti Roissy-Gonesse . viz článek :

http://technet.idnes.cz/concorde-havarie-0kn-/tec_technika.aspx?c=A150723_131223_tec_technika_sit

+2/−1
28.4.2017 1:28

J37a54r91o12s29l39a43v 31B21r45a11b22e74n19e45c 7684460760685

Když už chcete chytračit, tak je dobré číst odkazy pořádně. On ten kus plechu tam opravdu byl a způsobil katastrofu. Prorazil kolo Concordu a to při svém rozpadu rozbilo křídlo a nádrž. Odtud začalo unikat palivo přímo přes motory. Čímž došlo k zapálení a následné katastrofě.

+1/0
28.4.2017 6:20

I66g66o24r 96S66v27a13t68o17s 8155468497205

V 80- 90. letech v Ruzyni jezdil s "5.kolem" SAAB

0/0
27.4.2017 22:25

J79i94ř77í 77Z14ý20k57a 9879433231890

co jsem tak googlil, tak by tam měl jezdit i nyní a to v předposlední generaci po druhém faceliftu, tj. model 2005-2009.

0/0
27.4.2017 22:52

P70e28t95r 77D92i93f25k76o 9450491932892

To jste objevily ameriku , toto auto (Tatra) bylo vystaveno cca před 29 lety v Lipsku.

+1/0
27.4.2017 20:42

J69i40ř93í 44Z11ý35k73a 9239163971600

to asi neumíte počítat, protože "friction tester" od Tatry byl představen před 49 lety ...

0/0
27.4.2017 21:02

P11a94t23r67i90k 41Š65e20b77e32s10t17a 4953982176905

a jak výrok pana Difka odporuje vašemu tvrzení ???

.

.... dáte si koblížek ;-)

0/0
28.4.2017 9:28

J23i20ř31í 72Z73ý40k11a 9879173731250

docela by mě zajímalo, proč volí takto přebastlená auta, když by to šlo nacpat do přívěsu. Takto jsou ta auta v podstatě dále neprodejná

+1/−6
27.4.2017 20:35

L23a85d17i49s75l64a29v 44Ž75e97n80í57š85e14k 6826824218478

Proč neprodejná? Má nádrž na vodu, můžete s tím zalévat...

+1/0
27.4.2017 23:22
Foto

J39a86k48u12b 28B81e98z94n76o87s37k64a 9217793836

malinko nechápu váš příspěvek.. kam a proč byste ta auta chtěl dál prodávat?

+1/0
28.4.2017 1:22

J66i49ř96í 90Z24ý60k40a 9409783711250

každé auto se jednou opotřebí do takového stavu, že je vhodnější jej prodat, než do něj sypat horentní sumy za servis

0/−1
28.4.2017 6:15

K25a39r73e85l 69P56o27d75h69o44r38s73k83y 3885673762685

Tak si zkuste odhadnout náklady pokud to bude v přívěsu a příjmy z prodeje starého auta, rozpočítejte to na roky a pokud vám to pořád bude dávat smysl, tak běžte na letiště, že máte zlepšovák :-)

+4/0
28.4.2017 1:29
Foto

J52a56k48u42b 68N76a12h46o42d84i30l 9326773562172

To kolo musí simulovat zatížení letadla, takze přívěs by musel být těžký jako to auto.. a s takovým přívěsem 250km/h simulovat opravdu nebudete, i kdybyste mel treba Bugatti Veyron.

+1/0
28.4.2017 8:30

J32i55ř65í 82M64a12r12v66a17n 1928137234324

Jakožto člověk, jež pracoval na letišti pět let, Vám mohu sdělit, že ten SAAB, který byl předchůdcem této nebohé škodovky, odcházel ne do důchodu, ale do nebe. Tyto stroje jezdí do té doby, dokud se ještě servisní zásahy vyplatí. Pokud ne, jde rovnou na vrakoviště.

+1/0
28.4.2017 9:15

O21n33d17ř35e92j 63Č70a36p25k76a 6821691953824

Na zakázku dělaný přívěs s hodně slušným podvozkem (tady si žádnou uskákanou kozu nemůžete dovolit), zatížený aby měl tlak na nápravu jako naložený kombík, k tomu auto se zesíleným alternátorem, přístrojovým vybavením, extra kabeláží pro ten vlek. Nebo upravit jen auto, výrobce toho měřáku s tím má bohaté zkušenosti.

Stejně, když by se to auto prodávalo, bude to už stará olítaná vrána v ceně jedné gumy na letištní tahač.

0/0
28.4.2017 10:48

P33e23t41r 55Z47a65s80k66o60č42i11l 2925142498549

dupla! https://technet.idnes.cz/kontrola-namrazy-letiste-0yr-/tec_technika.aspx?c=A130329_124217_tec_technika_sit

+1/−1
27.4.2017 19:43

J80o34s74e72f 87P23o31l61í22v95k84a 1922457956409

A pak se řekne "páté kolo u vozu" ;-)

+8/0
27.4.2017 19:30

R88o10b94e16r28t 43M93a61c57h75a65l39a 8651551916904

Sobotka

0/0
27.4.2017 23:54







Najdete na iDNES.cz