Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Žluté auto s pěti koly na Ruzyni hlídá, aby to letadlům neklouzalo

Povrch drah na Letišti Václava Havla kontroluje speciální žluté auto. V zadní části má kvůli tomu páté kolo, které se otáčí jinou rychlostí. Když je led, sníh nebo námraza, dokáže auto se speciálním vybavením zjistit, jak dobře, nebo naopak špatně to na dráze brzdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P88e67t10r 27J40. 45D86r89a77h92o96v12z29a82l 4420664205881

Pěkný článek a video, až na některé ty nepřesnosti (třeba ten Concorde)... A hlavně si pořád nemůžu zvyknout na to šílené jméno toho letiště... Fakt hrůza a děs...

0/0
29.4.2017 8:25

J45a66n 39K77l24i98m94a 7910543120272

Plat tohoto řidiče je 35tis. Letiště mu hledá kolegu. 100% Aj,pilotní průkaz na cokoliv,

0/0
28.4.2017 5:13

T71o10m89á75š 34P96r95o38c22h17á75z70k24a 1472454687671

Nadzvukový letoun Concorde ho kolem odrazil do nádrže, odlitek ji prosekl a tryskáč explodoval.

tryskáč explodoval ???

kdepak . kus pneumatiky z DC-10 prorazil nádrž a Concordu „Vysadil motor číslo dvě“ a o několik minut později došlo ke zřícení na hotel Les Relais Bleus v čtvrti Roissy-Gonesse . viz článek :

http://technet.idnes.cz/concorde-havarie-0kn-/tec_technika.aspx?c=A150723_131223_tec_technika_sit

+2/−1
28.4.2017 1:28

J90a12r47o30s86l63a30v 74B89r20a52b11e31n48e89c 7844710150925

Když už chcete chytračit, tak je dobré číst odkazy pořádně. On ten kus plechu tam opravdu byl a způsobil katastrofu. Prorazil kolo Concordu a to při svém rozpadu rozbilo křídlo a nádrž. Odtud začalo unikat palivo přímo přes motory. Čímž došlo k zapálení a následné katastrofě.

+1/0
28.4.2017 6:20

I16g35o94r 85S46v38a97t80o69s 8955248407785

V 80- 90. letech v Ruzyni jezdil s "5.kolem" SAAB

0/0
27.4.2017 22:25

J40i37ř10í 52Z64ý96k84a 9459693111430

co jsem tak googlil, tak by tam měl jezdit i nyní a to v předposlední generaci po druhém faceliftu, tj. model 2005-2009.

0/0
27.4.2017 22:52

P85e52t36r 89D68i84f85k51o 9420511612412

To jste objevily ameriku , toto auto (Tatra) bylo vystaveno cca před 29 lety v Lipsku.

+1/0
27.4.2017 20:42

J25i10ř91í 87Z81ý60k78a 9749793721700

to asi neumíte počítat, protože "friction tester" od Tatry byl představen před 49 lety ...

0/0
27.4.2017 21:02

P93a47t46r29i74k 30Š56e46b34e60s10t93a 4113172226835

a jak výrok pana Difka odporuje vašemu tvrzení ???

.

.... dáte si koblížek ;-)

0/0
28.4.2017 9:28

J20i71ř96í 37Z77ý94k14a 9379633151950

docela by mě zajímalo, proč volí takto přebastlená auta, když by to šlo nacpat do přívěsu. Takto jsou ta auta v podstatě dále neprodejná

+1/−6
27.4.2017 20:35

L18a31d67i15s78l65a94v 30Ž48e65n76í22š93e24k 6166444258168

Proč neprodejná? Má nádrž na vodu, můžete s tím zalévat...

+1/0
27.4.2017 23:22
Foto

J89a79k69u75b 68B13e81z45n91o98s42k19a 9647693336

malinko nechápu váš příspěvek.. kam a proč byste ta auta chtěl dál prodávat?

+1/0
28.4.2017 1:22

J92i37ř12í 91Z93ý24k44a 9229903451530

každé auto se jednou opotřebí do takového stavu, že je vhodnější jej prodat, než do něj sypat horentní sumy za servis

0/−1
28.4.2017 6:15

K94a84r42e62l 88P69o21d57h24o25r92s41k62y 3645323422735

Tak si zkuste odhadnout náklady pokud to bude v přívěsu a příjmy z prodeje starého auta, rozpočítejte to na roky a pokud vám to pořád bude dávat smysl, tak běžte na letiště, že máte zlepšovák :-)

+4/0
28.4.2017 1:29
Foto

J95a86k38u10b 16N87a11h86o13d51i31l 9906553672772

To kolo musí simulovat zatížení letadla, takze přívěs by musel být těžký jako to auto.. a s takovým přívěsem 250km/h simulovat opravdu nebudete, i kdybyste mel treba Bugatti Veyron.

+1/0
28.4.2017 8:30

J40i24ř17í 96M13a38r19v71a96n 1178557174984

Jakožto člověk, jež pracoval na letišti pět let, Vám mohu sdělit, že ten SAAB, který byl předchůdcem této nebohé škodovky, odcházel ne do důchodu, ale do nebe. Tyto stroje jezdí do té doby, dokud se ještě servisní zásahy vyplatí. Pokud ne, jde rovnou na vrakoviště.

+1/0
28.4.2017 9:15

O94n49d36ř70e80j 70Č25a13p17k53a 6881951413754

Na zakázku dělaný přívěs s hodně slušným podvozkem (tady si žádnou uskákanou kozu nemůžete dovolit), zatížený aby měl tlak na nápravu jako naložený kombík, k tomu auto se zesíleným alternátorem, přístrojovým vybavením, extra kabeláží pro ten vlek. Nebo upravit jen auto, výrobce toho měřáku s tím má bohaté zkušenosti.

Stejně, když by se to auto prodávalo, bude to už stará olítaná vrána v ceně jedné gumy na letištní tahač.

0/0
28.4.2017 10:48

P84e28t89r 65Z68a57s25k11o48č57i35l 2395452858259

dupla! https://technet.idnes.cz/kontrola-namrazy-letiste-0yr-/tec_technika.aspx?c=A130329_124217_tec_technika_sit

+1/−1
27.4.2017 19:43

J40o91s60e80f 11P90o63l24í60v19k84a 1522737336709

A pak se řekne "páté kolo u vozu" ;-)

+8/0
27.4.2017 19:30

R34o53b17e51r86t 59M83a93c11h78a44l51a 8341381876754

Sobotka

0/0
27.4.2017 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.