- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě fascinuje to přesvědčení, že KAŽDÝ obyvatel města má neodpustitelné právo zaparkovat všechny svá auta přímo u vchodu. Uvědomí si někdy někdo, že je to naprosto nemožný utopický požadavek?
Já myslím, že tosi uvědomuje úplně každý, kromě politiků, kteří slibovali, že po zavedení modrých zón se bude lépe parkovat. Jenže tomu tak není. Z mého pohledu platím za něco, co má pro mne nulový přínos.
Problém je, že rezidenti si neplatí parkovací místo, jak se snaží článek předkládat,ale pouze vyjímku ze zákazu parkování. Standartní parkovací místo stojí v Praze v průměru 1500,-/měsíc. Kolik by tedy mělo stát za rok?? Zneužívání veřejné parkovací plochy k dlohodobému stání právě způsobuje parkovací kolaps. Ať si každý rezident opatří garáž či stání a problém s parkováním v Praze nebude. Pokud by všude byly parkovací hodiny (třeba i s časovou prolukou), pak by byl systém spravedlivý. Takto je však systém velmi diskriminační a ještě nefunkční.
Dedikovaná stání mají menší kapacitu, protože nejsou sdílená. Garáže jsou ještě horší, protože zabírají větší plochu. Takže to by situaci zhoršilo. Leda by se to postavilo tam, kde parkoviště předtím nebylo. Kdyby se tam ovšem vybudovalo běžné veřejné parkoviště, které je sdílené, prostor by se využil nejlépe.
"... a snahou je ... nemuset do takto opravených komunikací vstupovat dalších alespoň třicet let..."
No, to u nás teda nějako nevyšlo - komplet přeoraná ulice předloni v létě (2 a půl měsíce při 172 metrech délky), loni vyznačené a zprovozněné zóny a tenhle týden se začíná kopat nanovo...! :-/
Minulej rok jsem ve Stuttgartu videl jak se opravuje vozovka.Byl to,ale vjezd do fabriky Porsche,kde si nemuzou dovolit zavrit na nekolik tydnu.V patek vecer nabehly delnici se stroji a v pondeli rano se jezdilo po nove silnici.Dodam ze cely 200 metrovy usek ma nove chodniky po obou stranach a soucasti byla kompletni rekonstrukce kanalizace,inzenyrskch siti a plynu pod vozovkou.
Před 30 lety bylo v Praze 2 naprosto normální, že jsme parkovali 2 km od domu a nikdo se nad tím nepozasavoval. Jinakjsme byli odtaženi.
Ta silnice v Karlíně byla tankodrom už dobrých 20-30 let, nepamatuji si, že by se tam někdy dalo normálně jet. Takže na druhou stranu je pozitivní, že to konečně začali opravovat.
Zaplacením poplatku vzniká jen nárok na neodtažení vozidla.
O zajištění parkování se tma nic nepíše.
A ja bych chtel vratit 500 tisic za lekarskou a socialni peci kterou nepouzivam :D
Pojištění je pro případ nenadálé události, parkovné je placení za službu. Tohle přirovnání vám dost pokulhává.
To je přece normální, ze se opravují vozovky. Tak holt musí auto nekde odstavit a zit chvíli bez nej.
Pokud by za to občan neplatil 1200 ročně, tak to je klasické remcání...
Neumožňuje to zákon? A dal už Dolínek podnět na jeho změnu? Jestli ne, tak je to pokrytec.
Vracení je nesmysl .... stačí se zamyslet - jak budete definovat kritéria toho, komu a kolik se bude vracet?