Diskuze

Pražané parkují v zónách placeného naštvání. Místo aut jsou výkopy

Pražané platí za parkovací zóny, i když ve skutečnosti místa ke odstavení automobilů v ulicích po několik měsíců zabírají výkopy. Jedinou kompenzací pro řidiče je náhradní parkování v návštěvnických zónách. Vracet část poplatku za parkování zákon neumožňuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě fascinuje to přesvědčení, že KAŽDÝ obyvatel města má neodpustitelné právo zaparkovat všechny svá auta přímo u vchodu. Uvědomí si někdy někdo, že je to naprosto nemožný utopický požadavek?

2 5
možnosti

P13a34v43e10l 85P92e67l77c

3. 5. 2017 12:56

Já myslím, že tosi uvědomuje úplně každý, kromě politiků, kteří slibovali, že po zavedení modrých zón se bude lépe parkovat. Jenže tomu tak není. Z mého pohledu platím za něco, co má pro mne nulový přínos.

5 0
možnosti

P79e11t75r 60K80e11ř

3. 5. 2017 8:41

Problém je, že rezidenti si neplatí parkovací místo, jak se snaží článek předkládat,ale pouze vyjímku ze zákazu parkování. Standartní parkovací místo stojí v Praze v průměru 1500,-/měsíc. Kolik by tedy mělo stát za rok?? Zneužívání veřejné parkovací plochy k dlohodobému stání právě způsobuje parkovací kolaps. Ať si každý rezident opatří garáž či stání a problém s parkováním v Praze nebude. Pokud by všude byly parkovací hodiny (třeba i s časovou prolukou), pak by byl systém spravedlivý. Takto je však systém velmi diskriminační a ještě nefunkční.

3 4
možnosti
Foto

Dedikovaná stání mají menší kapacitu, protože nejsou sdílená. Garáže jsou ještě horší, protože zabírají větší plochu. Takže to by situaci zhoršilo. Leda by se to postavilo tam, kde parkoviště předtím nebylo. Kdyby se tam ovšem vybudovalo běžné veřejné parkoviště, které je sdílené, prostor by se využil nejlépe.

0 1
možnosti

"... a snahou je ... nemuset do takto opravených komunikací vstupovat dalších alespoň třicet let..."

No, to u nás teda nějako nevyšlo - komplet přeoraná ulice předloni v létě (2 a půl měsíce při 172 metrech délky), loni vyznačené a zprovozněné zóny a tenhle týden se začíná kopat nanovo...! :-/

6 0
možnosti

Minulej rok jsem ve Stuttgartu videl jak se opravuje vozovka.Byl to,ale vjezd do fabriky Porsche,kde si nemuzou dovolit zavrit na nekolik tydnu.V patek vecer nabehly delnici se stroji a v pondeli rano se jezdilo po nove silnici.Dodam ze cely 200 metrovy usek ma nove chodniky po obou stranach a soucasti byla kompletni rekonstrukce kanalizace,inzenyrskch siti a plynu pod vozovkou.

10 0
možnosti

Před 30 lety bylo v Praze 2 naprosto normální, že jsme parkovali 2 km od domu a nikdo se nad tím nepozasavoval. Jinakjsme byli odtaženi.

0 5
možnosti

To jste za to ale neplatili.

5 0
možnosti

Ta silnice v Karlíně byla tankodrom už dobrých 20-30 let, nepamatuji si, že by se tam někdy dalo normálně jet. Takže na druhou stranu je pozitivní, že to konečně začali opravovat.

3 0
možnosti

Zaplacením poplatku vzniká jen nárok na neodtažení vozidla.

O zajištění parkování se tma nic nepíše.

2 0
možnosti

A ja bych chtel vratit 500 tisic za lekarskou a socialni peci kterou nepouzivam :D

7 3
možnosti

Pojištění je pro případ nenadálé události, parkovné je placení za službu. Tohle přirovnání vám dost pokulhává.

3 3
možnosti

To je přece normální, ze se opravují vozovky. Tak holt musí auto nekde odstavit a zit chvíli bez nej:-P.

2 3
možnosti

Pokud by za to občan neplatil 1200 ročně, tak to je klasické remcání...;-)

2 0
možnosti

J20i23ř13í 63M14a35c41e90k

2. 5. 2017 19:01

Neumožňuje to zákon? A dal už Dolínek podnět na jeho změnu? Jestli ne, tak je to pokrytec.

5 0
možnosti

Vracení je nesmysl .... stačí se zamyslet - jak budete definovat kritéria toho, komu a kolik se bude vracet?

0 0
možnosti