- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasika... když to půjde takhle dál, tak dálnice v ČR kamiony zanedlouho ovládnou se všemi negativy, která tento jednostranný a nám ostatním nebezpečný způsob přepravy nákladů obnáší; jejich invaze by měla být podnětem pro politiky a dopravní experty, kteří by měli začít vážně uvažovat snad i o výstavbě souběžných komunikací pouze pro osobní vozidla...
Redaktorům iDNES.cz paní Michaele Bůnové a Jiřímu Meixnerovi krimi zpravodajství moc nezávidím. S Koroner fungujícím 5 let máte jistě snadnější komunikaci.
Jeden by se divil, jak je to možné - vždyť tam ten náš KokoŤok přece měří rychlost, aby se zase nažralo nějaké město na pokutách (Vlašim) a tím je na stopro dané, že je tam bezpečno!!!
kamion s kamionem a pak kamion s dodavkou... Jsou to jiste profici, ale proc tolik bouraji? A jiz vidim komentare, ze v osobacich jsou prasata a jiste to vse jen kvuli nim...
V osobácích jsou prasata to máte pravdu na to nepotřebujete diskuzi na Idnes.
po avizovaném zdražení dálničních známek se vše jistě hladce vyřeší a jízda po D1 bude samá radost..
„dálnice na Prahu je uzavřená“
Tolik ke konceptu rozšířených odstavných pruhů, které měly zajistit, že v případě nehody nebo opravy zůstane dálnice průjezdná.
Takže nehody na 57. a 55. kilometru ve směru "na Prahu" a policie odkládání dopravu na 46. kilometru? To jako za nehodou? A koho tam odklání, když dálnice je neprůjezdná?
jsem rád, že nejsem sám, kdo tomu nerozuměl, i když . . . , u naší policie jeden nikdy neví
Na to, že je pondělí to vydrželo docela dlouho