- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně to chce 2018 trojkoalici od válu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roli bude podle Trojkoalice hrát i dokončení jihovýchodní části Pražského okruhu, u kterého se předpokládá, že odčerpá část vnitroměstského tranzitu.
Takže rok 2024, nebo 2124?
Chce se mi zvracet.
Ja take nevidim nic pozitivniho na nejdrazsi variante mestskeho okruhu planovaneho jeste z dob komunismu...
Me nejlogictejsi prijde vyuzit stavajicich komunikaci ktere lze upravit a je vyrazne levnejsi... Jen bych opravil Prumyslovou od Sterbohol po Hloubetin, zde mostem az po krizovatku Vysocanske radialy a Kbelske (neco jako nuselak), rozsireni Kbelske, dal po Liberecke na Bulovku a zde tunelem k Pelc-Tyrolce a Blance. K tomu pouze mimourovnove resit Spojovaci. Tohle je vyrazne levnejsi a take resi danou situaci. Pokud by byl problem s dopravou v Malesicich, pak by stacil tunel od spojovaci po Limuzskou. Kapacitne pak postacuje i Balabenka,..
chceme vést dopravu po stávajících komunikacích - ale stávající komunikace, zejména třeba Povltavská, jsou vhodné tak nejvýš pro koloběžky...
Nikdo neříká, že maj ty komunikace zůstat bez úpravy.
Kompletne nove Letenske namesti!!sayyy whaaat? Ta budka tam? Nebo co to zas mele ten Dolinek?
Institut rozvoje je další banda nemakacenku co jen vymýšlejí jak normální věci co nejvíc zkomplikovat. A Stropnický to samý.
IPR je naprosto odborný pracoviště, který supluje funkci hlavního architekta. Narozdíl od vás a Dolínka tam tomu rozuměj.
Mimochodem nechápu, co je na jejich návrhu komplikovanýho? Vám přijde tunel za x desítek miliard jednodušší, jo?
Kde jen udělali soudruzi chybu?
je to úžasné, máme tunely a před nimi semafory, které regulují dopravu do tunelu, protože za tunelem je to zasekané a často to nejede, takže auta tunely ve špičce objíždí po povrchu, v noci jsou tunely v pohodě, pokud se nedělá údržba. Takže nejsem fanda drahých tunelů v pražském provedení, v Brně jsem před tunelem zatím nestál
Zrovna východ mi připadá docela v pohodě. Jako zcela nevyřešenou a neřešenou vidím severozápadní část. Konkrétně spojení břehů Vltavy v místě Podbaby. Kdyby vyřešili to, spousta řidičů by do Prahy vůbec nemusela.
Já bych odsunul vyplácení platů všech radních do doby, než bude okruh dokončen.
Počítím, že na jaře příštího roku by se otevíralo
To je genialni napad, navrhovat jako alternativu k okruhu vyuziti tech stavajicich komunikaci, jejichz pretizeni je duvodem ke stavbe okruhu. Takova reseni bych odmenoval udelenim krumpace nebo lopaty a nasazenim do prvni linie stavby komunikaci.
Tak Kbelská v úseku Zdiby - Vysočanská radiála kapacitně nestíhá už teď, díky skvěle vyřešenému napojení na zmíněnou radiálu.