Diskuze

Radní se neshodli na trase vnitřního okruhu, Trojkoalice nechce další Blanku

Pražští radní se během úterního jednání nedohodli o podobě pokračování východní části Městského okruhu. Proti plánované trase vedené tunelem vystupuje část vedení pražského magistrátu. Trojkoalice navrhuje alternativu trasy vedenou na povrchu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L67u95k52á18š 65F34o70k94t

24. 5. 2017 0:47

Hlavně to chce 2018 trojkoalici od válu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 0
možnosti

R33a51d42e32k 65N85o68v52a16k

23. 5. 2017 17:16

Roli bude podle Trojkoalice hrát i dokončení jihovýchodní části Pražského okruhu, u kterého se předpokládá, že odčerpá část vnitroměstského tranzitu.

Takže rok 2024, nebo 2124?

Chce se mi zvracet.

3 1
možnosti

Ja take nevidim nic pozitivniho na nejdrazsi variante mestskeho okruhu planovaneho jeste z dob komunismu...

Me nejlogictejsi prijde vyuzit stavajicich komunikaci ktere lze upravit a je vyrazne levnejsi... Jen bych opravil Prumyslovou od Sterbohol po Hloubetin, zde mostem az po krizovatku Vysocanske radialy a Kbelske (neco jako nuselak), rozsireni Kbelske, dal po Liberecke na Bulovku a zde tunelem k Pelc-Tyrolce a Blance. K tomu pouze mimourovnove resit Spojovaci. Tohle je vyrazne levnejsi a take resi danou situaci. Pokud by byl problem s dopravou v Malesicich, pak by stacil tunel od spojovaci po Limuzskou. Kapacitne pak postacuje i Balabenka,..

0 3
možnosti

J32a83n 37D49l30o76u58h85ý

23. 5. 2017 14:55

chceme vést dopravu po stávajících komunikacích - ale stávající komunikace, zejména třeba Povltavská, jsou vhodné tak nejvýš pro koloběžky...

2 1
možnosti

Nikdo neříká, že maj ty komunikace zůstat bez úpravy.

0 0
možnosti

Kompletne nove Letenske namesti!!sayyy whaaat? Ta budka tam? Nebo co to zas mele ten Dolinek?

0 0
možnosti

podzemni garaze na Letny

0 0
možnosti

Institut rozvoje je další banda nemakacenku co jen vymýšlejí jak normální věci co nejvíc zkomplikovat. A Stropnický to samý.

7 3
možnosti

IPR je naprosto odborný pracoviště, který supluje funkci hlavního architekta. Narozdíl od vás a Dolínka tam tomu rozuměj.

Mimochodem nechápu, co je na jejich návrhu komplikovanýho? Vám přijde tunel za x desítek miliard jednodušší, jo?

2 2
možnosti

Kde jen udělali soudruzi chybu?

0 0
možnosti

je to úžasné, máme tunely a před nimi semafory, které regulují dopravu do tunelu, protože za tunelem je to zasekané a často to nejede, takže auta tunely ve špičce objíždí po povrchu, v noci jsou tunely v pohodě, pokud se nedělá údržba. Takže nejsem fanda drahých tunelů v pražském provedení, v Brně jsem před tunelem zatím nestál

0 0
možnosti

ja stal v tunelu i v Brne,hec

1 0
možnosti

P64e70t45r 52A81g88u57l92á12r

23. 5. 2017 10:31

Zrovna východ mi připadá docela v pohodě. Jako zcela nevyřešenou a neřešenou vidím severozápadní část. Konkrétně spojení břehů Vltavy v místě Podbaby. Kdyby vyřešili to, spousta řidičů by do Prahy vůbec nemusela.

8 1
možnosti

Já bych odsunul vyplácení platů všech radních do doby, než bude okruh dokončen.

Počítím, že na jaře příštího roku by se otevíralo;-D

5 1
možnosti

To je genialni napad, navrhovat jako alternativu k okruhu vyuziti tech stavajicich komunikaci, jejichz pretizeni je duvodem ke stavbe okruhu. Takova reseni bych odmenoval udelenim krumpace nebo lopaty a nasazenim do prvni linie stavby komunikaci.

25 3
možnosti

Tak Kbelská v úseku Zdiby - Vysočanská radiála kapacitně nestíhá už teď, díky skvěle vyřešenému napojení na zmíněnou radiálu.

4 0
možnosti