Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní nechali natočit klip proti vozům SUV, sami jezdí dlouhými škodovkami

Pražští radní umístili na internet video, kterým chtějí odradit řidiče od koupě SUV. Sami mají k dispozici služební vozy Škoda Superb a většina z nich vlastní auto. Nebrání se ale ani cestování městskou hromadnou dopravou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14i53c24h52a47l 55Z39e51l73e56n81ý 6444593815446

Myslim, ze o debilite toho klipu netreba dlouze diskutovat.

+4/0
25.5.2017 12:30

J27a39k20u90b 16F70e57i15f52a63r 7379579716799

Také nejsem přítel SUV krabic, avšak magistrát by raději měl řešit právě parkování v centru. A řešením nemyslím malování modrých čar na silnice!

+7/0
25.5.2017 9:41

P54a27v65e91l 29Š54v48a35r22c46e68r 1780738842237

Najde se tu někdo, kdo potkal jmenované radní v MHD? Jestli nás jen nelakují ..

+2/0
25.5.2017 8:28

J41a47r87o54s64l22a68v 46K14a16d69l42e94c 5181109822281

To je zase kampaň;-D;-D;-D... a co mají dělat. když vozy zdědili po pravicových stranách...Rv

0/0
25.5.2017 8:05

K80a79r92e11l 63D77r66d61a 6894782147

Škoda Fabia končí ve prospěch SUV ze Škodovky pro Čechy. Rv;-D Začalo to hnusné Yeti, které si koupilo plno hlupáků bez vkusu. Mělo ale parádní (uplacenou) reklamu v Top Gearu, kdy mu na střeše přistál vrtulník. No nekupte si dokonalé škodovácké SUV! Britský humor. (S podtextem, pokud jste chudí pitomci, fandíte hokeji a kupujete trapné české Škodovky.) ;-D Graduje to nyní Kodiakem. A sodou bude, až se zatrhne výroba prťavé směšné Fabie, z které Češi dělají luxusní mamutí rodinné vozidlo. ;-D Do toho Mercedes spustil reklamu na sedan, "důvod proč nekupovat SUV". A celé to roztáčí Dacia Duster - hnus a další laciné neuato z Renaultu, aneb "SUV, na které dosáhne každý žebrák z Východu co miluje Rumunsko".

Důvod je prý prostý. Škodovka zjistila, že za Fabii vysolí Češi jen pár kaček a nechtějí si už připlatit. Takže na trhu konečná. Tak se hledá cesta jak trhnout kupce. No a za Yetiho byly zákazníci ochotni připlatit. Cesta jak zdražit produkci Škodovky je tady.

Přitom prodeje nových SUV jsou v řádu tisíců za rok. Ono nějakých 10 tis. - 15 tis. SUV ročně položí dopravu a parkování v Praze? Vážně? A zrovna u Yetiho jsem neměl pocit, že v Praze nezaparkuje.

Běží tady tedy reklamní virtuální rvačka o zákazníky a Praha nesmyslné kampani propadla a utrácí peníze Pražanů za další kamínek do mlýnice obchodníků s auty? Neměl by jít za tento spot Prahy někdo sedět? Třeba Krnda osobně? Rv;-D

0/−1
25.5.2017 7:44

K97a53r46e90l 83D29r38d31a 6894692267

Možná to celé zacvičí s manažery Škodovky a Fabia bude zachráněna a bude tady strašit dalších 20 let. O to třeba právě jde. ;-)

0/0
25.5.2017 7:50

K25a41r58e29l 87D23r84d15a 6394132457

Včera mi kolega 2 hodiny vykládal, že jde do Dustera. Že jsou české silnice tak děravé, že se bojí koupit si normální nízké auto. Na české kamenolomy je prý SUV ideální typ auta. Má v tom jasno...

Co aby Praha vyřešila ty díry na silnicích místo spotů proti SUV? ;-D Zrovna jsem vymetal o víkendu díry (na Průmyslové, v Hostivaři, na Vinohradech...) a uvědomil jsem si, že je znám tak 20-30 let. ;-D Tady se asfaltuje ostošest, ale blbě usazený kanál "chytře" v dráze kola je trvalou dírou 30 let jen to hvízdne. Prostě Praha. Rv;-D

0/0
25.5.2017 8:07

J85i60t91k15a 29J40a82n19ý86r12o32v89á 6428153610326

Nejen Praha.

+1/0
25.5.2017 8:19

P50e21t88r 70Č60e37r21m62á77k 9698155589780

Škodovka je bežná komerční firma a smysl jejího fungování je tedy jediný - generování zisku. Proto zcela logicky postupuje tak aby tohoho cíle dosáhla, tedy zaměřuje se na modely a třídy kde je dnes potenciál. Jelikož už v současnosti kapacitně nestíhá, musí pro nové modely uvonit místo v kapacitě a zcela logicky jako první končí ty modely které se prodávají hůře a nenaplňují původní plán. Proto končí fabia combi, její místo v portfoliu už dnes supluje rapid a v příští generaci jej bez problémů nahradí.

0/0
25.5.2017 20:28

T48o15m72á73š 94K18u59c40h90a24ř 3197901178591

Co se týče SUV, tak tady zakazovači z EU jednoznačně zaspali. :-P

+2/0
25.5.2017 7:00

T39o22m18a68s 86F81u60k 8617637282

To jsou veci.. podle tohoto clanku jezdi pulka radnice jen sockou. Na co oni vubec potrebuji to vyhrazene parkoviste primo pred radnici..

+2/0
24.5.2017 23:29

P23e73t34r 33Č80e51r51m70á76k 9608185629270

Robusní limuzína??? Luxusní vůz??? 8-o Redaktoři snad spadli z višně, je to normální liftback střední třídy.

0/0
24.5.2017 23:13

J67o20s53e72f 20M29i74k61u69l29í60k 8334647606

Ostatní lidi kotník nebolí či nemají zlomenou nohu? Ne pro ty jsou parkovací zony a absolutní nemožnost v některých oblastech zaparkovat a jestli mají nějaký handicap, to nikoho nezajímá. V rámci šetření auta zabavit a mazejte do MHD jako to chcete po ostatních.

+6/−1
24.5.2017 22:38

P46e71t95r 87A52g18u55l80á43r 4357168200714

To se nedivím, že někteří z nich autem po Praze nejezdí. Kdyby sedli do auta, tak zabloudí.

+1/0
24.5.2017 22:04

P30e40t98r 30A58g90u51l28á71r 4167888530984

My sice neumíme vyřešit Vaše problémy (doprava), ale můžeme Vám něco zakázat (auto).

+16/−2
24.5.2017 22:03

J48i22ř64í 13K29ü28h86r 2200396880216

Nikdo nic nezakazuje, zatím. Jen (ne) doporučuje.

0/0
24.5.2017 22:43
Foto

T74o73m18á22š 39A20n46d13e18r12l93e 2492881614127

To jste řekl správně, že zatím :). Magistrátní banda si na buzeraci řidičů ujíždí a darebáci z úřadů městských částí jsou snad ještě horší.

+3/−1
25.5.2017 4:25

J15i68ř94í 52K34ü80h63r 2640566410316

Co jste si zvolili......

+2/0
25.5.2017 5:04

J70a13r90o52s79l19a10v 20K19a83d26l43e16c 5411959512491

Sví k svému...:-P

0/−1
25.5.2017 8:14

M89i46l27o24š 23S67e26t80í50k 3449459864920

V podstatě zakazují - parkování. A nemáte-li kde zaparkovat, pak je to podobné, jak by vám jezdit zakázali úplně.

0/0
25.5.2017 10:19

T20o53m65á97š 87V75r10á26b58e23l 8390874503924

Z peněz daňových poplatníků, udělal rudý magistrát video o arogantním cyklistovi v protisměru, dítěti co rodiče nechají běhat uprostřed silnice, hlapovi co za jízdy telefonuje a nezaparkuje do mezery jako hrom a ženské co nevydrží čekat na přítele pár minut.

+21/0
24.5.2017 21:27

J31a51r61o46s91l84a22v 24K65a94d14l55e88c 5331369982681

To je život... takový, ale opravdu jste...;-D

0/0
25.5.2017 8:11

M65i74l31o89š 16S89e50t43í17k 3749499724860

Jen vy jste zcela jiný, vzor ctnosti nejspíš, že. ;-)

0/0
25.5.2017 10:20

J13a84k35u26b 32K58o98r81e98c 6934180971383

že se jim ale ten český národ podařilo vystihnout, co ;-D

0/0
25.5.2017 9:28

A10n12t83o30n20í92n 31S24v70o32b75o70d41a 3444713949582

Když přejíždím zpomalovací retardér, jsem rád, že mám velké auto se zvýšeným podvozkem. Žena má menší auto a přejezdy těchto vynálezů jsou utrpení :-(

+8/0
24.5.2017 21:20

L77a46d73i91s17l11a70v 63B16u14r49d69a 2827744378815

No to je taky původní účel toho retardéru, aby přejezd byl utrpení. Kdejaké velké auto bohužel retardér zvládne přeletět ani nezpomalí.

0/0
25.5.2017 8:46

A18n60t50o40n32í54n 38S79v64o87b24o13d50a 3614273639202

Některé retardéry v Praze a okolí museli frézovat, protože sanitky a hasiči měli problém s jejich výškou. Ale jinak máte pravdu, čím menší auto, tím větší utrpení, proč bych trpěl, mám takové auto, které přejede české železniční přejezdy a retardéry v pohodě

+1/0
25.5.2017 9:31

R13i44c40h60a64r17d 93K82a59l56a86b 6276733100485

Spis by si meli polozit otazku proc si lidi kupuji SUV, jestli ono to nahodou neni kvuli stavu ceskych silnic, ty prazske nevyjimaje. Nechtel jsem SUV, ale jezdit s malymi detmi v klasickem aute je hrozne, proto jsem zvolil SUV + rozhodne je z nej lepsi vyhled nez z klasickeho auta a s tou delkou respektive obecne rozmerem, je to jak psal nekdo predemnou. Superb je delsi nez kde jake SUV a pokud chteji at lidi jezdi do centra necim jako citigo, ok proc ne, ale to znamena ze do mesta musi jet bez deti, protoze deti + nakup do citiga neda nikdo, coz znamena ze by kazda rodina tim padem potrebovala minimalne 2 auta a ta zase nejsou v Praze, kde parkovat. Takze rozumbradove by meli spis utratit penize za navrh reseni parkovacich ploch a obecne zpruchodneni mesta, nez utracet za nesmyslne kampane proti SUV.

+11/0
24.5.2017 21:15

S10t42a59n 35N20o54v27á54k 5907455215524

Jeden argument zní: "rozměry, kvůli nimž je problém najít volné parkovací místo".

Zobrazovaný VW má délku 4754 mm, magistrátní Superb je o 107 mm delší (o tom je ten nadpis). Ostatní rozměry neporovnávám, protože ty nejsou pro zaparkování důležité.

Takže milí konšelé (vlastně bych měl říci "drazí konšelé", protože oni jsou opravdu drazí) si naběhli a udělali ze sebe šašky.

+18/−2
24.5.2017 20:15

J22i55ř59í 65E51r31b15e71n 1713914506577

Řekl bych, že pro kolmé a šikmé parkování je hodně důležitým rozměrem i šířka vozu...

+3/0
24.5.2017 21:01

S95t42a45n 49N94o81v91á46k 5237235635494

Hmm, tak to máme 107 ku 60. Čili že 10 VW při příčném parkování zabere (teoreticky) o 60 cm víc jak 10 Superbů, za to těch 10 Superbů zabere při podélném parkování více jak metr než VW.

Když chtěli dělat agitku, měli si dát pozor na "herecké" obsazení. Prostě si naběhli...

+2/−1
24.5.2017 21:23

K28a67r37e98l 57L27a85n68g29r 2942517700138

Nejsou důležité jo ;-D. VW šířka 2099mm, Superb šířka 2009. Jen blbých 9 cm, že?

+1/0
24.5.2017 21:10

S95t31a74n 52N94o75v37á49k 5187775245224

Nevím, kde berete ta čísla. Já nemám ani VW, ani Superba, takže hledám na internetu. Šířka VW 1924mm a šířka Superbu 1864mm.

0/0
24.5.2017 21:28

K80a14r95e62l 29L15a97n42g94r 2252337630778

Beru čísla z katalogů. A pro parkování se bere celá šířka vozu tj. i se ZRCÁTKY. To co prezentujete je šířka vozu bez zrcátek.

0/0
24.5.2017 21:30

P72a23v74e64l 87V76e46s93e78l91ý 4843706704701

Mě to zrcátka zavírá, takže šířka bez zrcátek u mě platí...

0/0
24.5.2017 23:11

S28t87a21n 77N59o58v84á45k 5457805725654

Tak mne napadá, že když bude vedle sebe napříč parkovat osobák a SUV, tak mají zrcátka každý v jiné výši a tím pádem se vůbec nemusí brát v potaz při výpočtu... :-)

0/0
25.5.2017 18:31

J75o46s71e69f 10B15r51o88ž26e13k 7243745522891

Stačí zkusit zaparkovat vedle takového Tiguana někde v nákupním centru. Pokud vůbec lze vedle něj zajet, tak už nelze otevřít dveře. Zpravidla stojí přes dvě stání, protože se tam šířkou nevejde, nebo blokuje invalidní místa (velmi častý jev). Zaparkovat vedle SUV normálně do stání je v podstatě nemožné a pro ostatní kolem problematické. Délka při kolmém stání nevadí.

Kolmo se stojí nejen tam, ale na většině parkovišť.

Při podélném stání je délka auta problém jen pro parkujícího a ne pro ty kolem.

Doufám, že velmi brzy začne platit zákaz parkovat SUV na těchto parkovacích plochách (už se o tom také jedná).

0/−3
25.5.2017 7:41

J47a74r86o35s14l77a58v 43K37a24d17l13e55c 5131289862771

To je problém vytvářečů nevhodných parkovacích míst a rozměrů.

+1/0
25.5.2017 8:17

P39e82t24r 21Č69e56r16m31á83k 9648295819110

Přes dvě místa stojí velká SUV a ne Tiguan, a důvod je zcela jednoduchý - na normalizované místo se nemají šanci vejít, což je problém spousta běžných aut, norma na parkovací místo vychází z dob škody 120, takže to je dneska pohodlně tak pro fabii...

Pokud stojí na invalidech tak je to nejmenší zlo, protože počet jejich míst je naopak předpisy silně naddimenzován a jsou právě velké. Mnoho nákupních center už proto přistupuje k přemalování 3 původních míst na 2 tzv XXL nebo pro kočárky.

+1/0
25.5.2017 20:01

J84a96r13d16a 68H46o69f57m55a67n86n 4270125444

radním bych to dal k náhradě, vyhozené peníze za ten klip

+14/0
24.5.2017 20:12

P55a92v12e94l 84V97e25s46e44l68ý 4743366154401

Makají jako ostatní politici, tedy tak, aby stihli vyházet naše peníze za blbosti.

+2/0
24.5.2017 20:06
Foto

B28á81r93a 92T23u54č22k32o15v52á 2964585506172

Mezi atributy svobodné společnosti patří i to, že si každý může koupit auto, jaké chce a nač mu kapsa stačí. Už jen fakt, že tyto socialistické agitky vyvolávají diskusi, je na pováženou, tím spíše, že její autoři sami jezdí služebními vozy a z peněz dańových poplatníků pořizují represivním složkám například vozy Hyundai Tuscon, což není nic jiného než SUV.

+20/−3
24.5.2017 20:02

E81d37u55a33r52d 54J71a75r90o62m33i96s 8123692609673

A ten nesmysl mate z vlastní hlavy? Cayenne 3.0 diesel se spokojí s 9 litry nafty.

A v Německu na dálnici při rychlostech přes 200 mu stačí 12 litrů.

0/0
24.5.2017 19:53

V46l92k 20J64a27r36o85s92l34a87v 8883422

Zase nějaký inženýři chtějí přikazovat druhým co si mají koupit, za chvilku budou chtít rozhodovat jakou si máme pořídit manželku a kolikrát za den můžeme na WC.

To je vážně socialisticko liberalistický HNUS !!!

+17/−4
24.5.2017 19:46
Foto

B70r95o52n86i48s74l38a61v 41G28a12b61r85y55š 2162139401

Jo, je to hnus, ale 1,5 milionu aut se do Prahy opravdu nevejde.

+3/−1
24.5.2017 20:59

J89o57s19e61f 54M83i59k65u39l51í64k 8104697406

Ale vejde, stačí vydláždit zeleň, o kterou se město NESTARÁ. Akorát bodláky, kopřivy, vysoká tráva.

0/−1
24.5.2017 22:41
Foto

B28r65o81n43i29s65l79a19v 63G93a31b16r15y74š 2172129411

Vy byste chtěl všechno zabetonovat, to taky není zrovna dobrý přístup. Nevím, proč by v Praze nemohly být plochy bez údržby. Ne všude musí nevyhnutelně nutně zasáhnout lidská ruka.

+1/0
25.5.2017 8:07

J80i78ř89í 92E97r41b32e18n 1513684376827

Přikazují, nebo doporučují?

+3/0
24.5.2017 21:01

V44o86k96o40u57n 71V43l29a72d72i82m73i19r 8472558679328

No ona Skoda Superb ma spotrebu kolem 7 litru, Porsche Cayenne kolem 20, v tom je rozdil.

0/−12
24.5.2017 19:35
Foto

H76o53n89z32a 48P33r29o89v50a34z66n50í21k 8218241217807

Opravdu si myslíte, že někdy v historii vesmíru existoval člověk, co se nemohl rozhodnout mezi Porsche Cayenne a Škodou Super až o chvíle, než mu pomohl s výběrem spot magistrátu?

+12/0
24.5.2017 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.