- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hrozně bych chtěl žít v zemi, kde se výsledek přes 30 procent pro stranu, jejíž kancléřka už je v čele 12 let a má za sebou uprchlickou krizi, považuje za slabý. Prostě vyhrála, sorryjako.
V Německu s více než milionem migrantů Merkelová opět vyhrála, zatímco v Česku, kde jich je tucet, by neměla šanci. Není to zajímavý paradox? Zkušenostmi s migranty to asi nebude.
Kde jsou ty časy, kdy se na I. P. Pavlova vyměnily 3 ramena eskalátorů za 4 a to za provozu !
Pět měsíců na opravu nástupiště? To tam budou dělat archeologický průzkum?
A položíte na šikmou magistrálu zase litý asfalt? A budete zase překvapení, že teče dolů?
V metru bude rovněž v červenci uzavřeno nástupiště stanice linky A Muzeum ve směru Depo Hostivař, lidé tak nebudou moci v tomto směru do vlaků metra nastoupit.
Cestující, kteří potřebují na Muzeu přestoupit, budou muset buď zastávku přejet na stanici Náměstí Míru, nebo přestoupit už na Můstku.
To jsem nepochopil, pokud potrebuju prestoupit nebo vystoupit na Muzeu, tak me Mustek nijak nepomuze, ... bud pojedu od Depa Hostivar, tak muzu vystoupit ve stanici Muzeum, nebo od Nemocnice Motol a pak se na Muzeum musim dostat jinak, pesky od Mustku/Nam. Miru, prestupem na Nam. Miru a vratit se, nebo slozite prestoupit na Mustku a pak na Florenci,... Prestup uz na Mustku me nedava smysl.
Takhle nějak to muselo v Praze vypadat na začátku května 1945.
Počítám, že ten eskalátor musí vyměnit, protože jezdí moc rychle. Ten nový bude 2x pomalejší.
Tak ten Anděl to je celkem masakr
Jo jo, aktuálně jedna z nejvytíženějších stanic a výstupů celé sítě. Ale Muzeum bude taky maso.
To budou pres tri ctvrte roku menit eskalatory?
Tohle bohužel není žádný nepřiměřený termín. Na Náměstí Míru se např. měnily eskalátory a opravovala stanice od 1. 7. 1998 do 23. 4. 1999. Ono vůbec není lehké celou konstrukci původních schodů rozmontovat a odvézt a pak novou přivézt a namontovat. Ve stísněných podmínkách šikmého tunelu na povrch je každá manipulace s těžkou součástkou nesmírně složitá. Nemůžete si tam jen tak někde jezdit s jeřábem. Každá akce se musí připravit. Odvážet a přivážet materiál můžete většinou jen v noci, protože shora to montovat začít nemůžete. A reálně máte nákladní vláčky každou noc k dispozici jen cca 2,5 hodiny. Navíc každou těžkou věc musíte prostrčit na jinak přístupné nástupiště a na ty vozíky naložit, což samo o sobě znamená, že za noc se vám podaří většinou odvézt velmi málo. Stejně jako každá činnost v metru jde o obrovsky časově náročnou práci, kterou moc urychlit nejde. Tj. 8-9 měsíců je v takovém typu stanice zcela obvyklý termín.