Diskuze

Eskalátory u metra Veleslavín nakonec budou, nosiče nahradí příští rok

Ve stanici metra A Veleslavín, kde přestupují turisté na Letiště Václava Havla, nakonec budou dva eskalátory. Instalovány by měly být do 30. dubna příštího roku. Pražský dopravní podnik nyní dokončuje projekt, samotná stavba by mohla začít letos v listopadu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JP

Metro projekt sídlí na I.P. Pavlova, kde je nejznečištěnější ovzduší. Nedivím se, že z toho zhloupli projektanti. Chyb na V.A je daleko více.

1 1
možnosti
BG

Projektanti tvoří to, co je jim zadáno. Jen málokdy něco pochází z jejich vlastní hlavy. Navíc projektant netvoří bez kontroly, vše, co navrhne a narýsuje, se musí schválit.

1 0
možnosti
VC

A taxikáři nebudou mít co žrát !;-D

(už aby to bylo)

0 0
možnosti

J98a92n 48Š62i50l52a36r

30. 6. 2017 22:13

Podívám-li se zpět k počátku tohoto urbanistického zvratku, neubráním se pocitu perverzní satisfakce bývalých i zbývajících bolševiků z potu a frustrace všech putujících po těch schodištích k autobusům směřujících k letišti - bráně ke svobodnému světu...

0 0
možnosti
P"E

Ten kdo projektoval stanici metra nádraží Veleslavín se šíleně spletl věřil, že rychleji vznikne rychlodráha z Masaryčky přes Veleslavín na Kladno s odbočkou na letiště. Ano líbilo by se to většině lidem, ale bohužel rychlodráha, metro ani tramvaje na letiště ne a ne takže eskalátory jsou nutné. Praha a DP je pro dlouhány velkokapacitní autobusy ty si myslím, že nejsou potřeba bude-li se rozšiřovat tramvajová síť. Myslím si, že vozy Škoda 15T by bylo možné nasadit na linku 19 v trase Nádraží Veleslavín - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - K letišti - Terminál 3 - U hangáru - Letiště Václava Havla Praha bylo by fajn vybrané spoje prodloužit o úsek Nádraží Veleslavín - Dejvická - Hradčanská - Letenské náměstí - Strossmayerovo náměstí - Náměstí Republiky - Masarykovo nádraží - Hlavní nádraží - Olšanské náměstí - Flora - Olšanské hřbitovy. Na vybrané spoje bych dal označení E19.

2 3
možnosti
JK

DP pro "dlouhány" rozhodně není. ;-)

0 0
možnosti
PR

Rád bych tady všem, kteří budou mít strašný problém s diletanty z DPP řekl jedno. Jako státní firma se musí řídit Zákonem a zadávání veřejných zakázek a tak prostě vítězí nejnižší cena. Selský rozum tady nestačí, ten v tom nehledejte.

2 5
možnosti

J94a42n 82Š62e20b20e15s76t86a

30. 6. 2017 21:31

Strašný problém s diletatyi s DPP mají všichni, co s nimi jezdí, to je v pohodě. Už jsme si zvykli

0 1
možnosti
LP

Ostuda Prahy, co se dá dělat.

3 5
možnosti
PR

Asi jste se nebyl podívat ani za humny, že ne, protože jinak byste takovou hloupost z pusy nevypustil. Každý, podtrhuji, každý cizinec je z pražské MHD na větvi. Nikde ve světě není tak hustá a komfortní hromadná doprava jako u nás v Praze.

5 5
možnosti
VZ

...divný,když zdravý rozum zvítězí...

4 0
možnosti
PP

P90e50t51r 94P46e67t88r

30. 6. 2017 19:12

Proč? ono se bez eskalátoru nedá žít? Dřív roli přestupního uzlu na letiště plnila Dejvická a tam není jediný eskalátor...a světe div se, nikoho to nikdy nezaskočilo a brali to jako samozřejmost. Tady je pár schodů (cesta z nástupišť nahoru už eletrizovaná je) a lidi tam chudáčci umírají s kufry a musí se o tom psát aspoň jednou měsíčně články.

4 8
možnosti
KV

Super, tak ty nosiče přesuňte na Florenc. Tam totiž směrem k autobusovému nádraží je úplně stejný problém. :-)

7 0
možnosti
AC

Vítáme DPP do 3. tisíciletí

5 3
možnosti

Tak on byl původní plán ten, že by se tam přestupovalo na vlak, ne na autobusy - a to už by bylo po rovině.

2 0
možnosti