- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Metro projekt sídlí na I.P. Pavlova, kde je nejznečištěnější ovzduší. Nedivím se, že z toho zhloupli projektanti. Chyb na V.A je daleko více.
Projektanti tvoří to, co je jim zadáno. Jen málokdy něco pochází z jejich vlastní hlavy. Navíc projektant netvoří bez kontroly, vše, co navrhne a narýsuje, se musí schválit.
A taxikáři nebudou mít co žrát !
(už aby to bylo)
Podívám-li se zpět k počátku tohoto urbanistického zvratku, neubráním se pocitu perverzní satisfakce bývalých i zbývajících bolševiků z potu a frustrace všech putujících po těch schodištích k autobusům směřujících k letišti - bráně ke svobodnému světu...
Ten kdo projektoval stanici metra nádraží Veleslavín se šíleně spletl věřil, že rychleji vznikne rychlodráha z Masaryčky přes Veleslavín na Kladno s odbočkou na letiště. Ano líbilo by se to většině lidem, ale bohužel rychlodráha, metro ani tramvaje na letiště ne a ne takže eskalátory jsou nutné. Praha a DP je pro dlouhány velkokapacitní autobusy ty si myslím, že nejsou potřeba bude-li se rozšiřovat tramvajová síť. Myslím si, že vozy Škoda 15T by bylo možné nasadit na linku 19 v trase Nádraží Veleslavín - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - K letišti - Terminál 3 - U hangáru - Letiště Václava Havla Praha bylo by fajn vybrané spoje prodloužit o úsek Nádraží Veleslavín - Dejvická - Hradčanská - Letenské náměstí - Strossmayerovo náměstí - Náměstí Republiky - Masarykovo nádraží - Hlavní nádraží - Olšanské náměstí - Flora - Olšanské hřbitovy. Na vybrané spoje bych dal označení E19.
Rád bych tady všem, kteří budou mít strašný problém s diletanty z DPP řekl jedno. Jako státní firma se musí řídit Zákonem a zadávání veřejných zakázek a tak prostě vítězí nejnižší cena. Selský rozum tady nestačí, ten v tom nehledejte.
Strašný problém s diletatyi s DPP mají všichni, co s nimi jezdí, to je v pohodě. Už jsme si zvykli
Ostuda Prahy, co se dá dělat.
Asi jste se nebyl podívat ani za humny, že ne, protože jinak byste takovou hloupost z pusy nevypustil. Každý, podtrhuji, každý cizinec je z pražské MHD na větvi. Nikde ve světě není tak hustá a komfortní hromadná doprava jako u nás v Praze.
...divný,když zdravý rozum zvítězí...
Proč? ono se bez eskalátoru nedá žít? Dřív roli přestupního uzlu na letiště plnila Dejvická a tam není jediný eskalátor...a světe div se, nikoho to nikdy nezaskočilo a brali to jako samozřejmost. Tady je pár schodů (cesta z nástupišť nahoru už eletrizovaná je) a lidi tam chudáčci umírají s kufry a musí se o tom psát aspoň jednou měsíčně články.
Super, tak ty nosiče přesuňte na Florenc. Tam totiž směrem k autobusovému nádraží je úplně stejný problém.
Vítáme DPP do 3. tisíciletí
Tak on byl původní plán ten, že by se tam přestupovalo na vlak, ne na autobusy - a to už by bylo po rovině.