Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Muzea začala výměna starých pražců, výluka metra potrvá do neděle

Komplikace v městské hromadné dopravě přinesl v Praze první pracovní den s výlukou na trase metra C. Metro tam kvůli výměně pražců u stanice Muzeum nejezdí od soboty mezi stanicemi Florenc a Pražského povstání. Výluka potrvá do neděle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i65c95h82a24l 28C41h52a94l38u37p68a 6138860969203

Ta cesta byla zážitek, na hlaváku jsem čekal asi 5 autobusů, než jsem se vůbec do nějakého dostal a to bylo po deváté, v osm je to asi ještě horší. Třeba by pomohlo, kdyby část autobusů začínala až na těch dalších zastávkách, takže by tam přijela prázdná a mohlo by nastoupit víc lidí.

Ale o moc lépe se to asi udělat nedá, to metro se prostě nenahradí. Jestli někdy zavřou nuselák, tak to bude katastrofa. Zítra to radši vezmu vlakem do Vršovic.

0/0
3.7.2017 20:10

M11i25r60o57s31l44a89v 12K44o46c71h 8115715105516

Jak každý den vidim, tak v ranní špičce jezdí metro C po cca 1-2 minutach a jedna souprava má kapacitu cca 1400 lidí. Autobusy s kapacitou 160 lidí jezdí podle článku po 75 vteřinách. Nebude problém s přeplněnosti jinde, než v zácpě na magistrále?

+1/0
3.7.2017 16:13
Foto

M35a77r10t44i39n 42Š11u43b72r10t 1255571484895

O prázdninách v ranní špičce jezdí metrem cca o 30 % lidí méně. V každé soupravě bývá většinou maximálně 800 lidí, deklarované kapacity souprav jsou spíše z hlediska normového maximálního zatížení, než z reality. A autobusy po 75 vteřinách je obecně maximum, které může DP v pracovní den dát dohromady. A zkracování intervalu je zbytečné, protože ještě hustší kolona busů už pak má problém projet řadou křižovatek a odbavit lidi v zastávkách. Proto je snahou výluky v pracovní dny nedělat, s jedinou výjimkou, tohoto týdne, kdy jsou dva svátky a jen tři pracovní dny a dovolenou má ještě více lidí, takže je předpoklad snížení poptávky v ranní špičce až o 40 %. Určitě to není ideální stav, ale vyměňovat pražce po pěti až deseti za noc den po dni je práce v celé síti na 30 let, takže je snahou DPP si někdy pomoci a najednou udělat delší úsek. Taková akce celou výmenu podtstaně zrychlí a také zlevní.

+4/0
3.7.2017 16:33

J83o76s65e34f 80C46h74o40d38o98u74n92s47k77ý 4551396799940

Jj jak dlouho trvají práce v metru, když se může využít pouze noční výluka, je krásně vidět na výstupech na Palmovce. Je dobře, že to podnik mění a nečeká až se stane nějaký průšvih.

0/0
3.7.2017 16:35

M86i12c90h13a52l 67C77h10a80l86u56p16a 6868500229593

Přes noc je tohle asi nereálné, zavřeno je nějaké 4 hodiny, nějakou dobu bude trvat příprava, úklid, než to zatuhne atd. To by udělali tak dva pražce.

0/0
3.7.2017 20:13

J61o94s45e47f 28C14h60o46d70o44u63n49s62k64ý 4271706449620

A proto se to dělá o prázdninách, kdy takový interval ani metro nemá. Docela dost lidí použije alternativní trasy a vůbec do X-C ani nevleze. A nakonec, metro prostě nahradit nelze. Ikdyby byla souvislá šňůra autobusů mezi PP a Florencem, lidi by nebyli spokojení ;-D

+2/0
3.7.2017 16:34

K61a87r92e80l 34B97a56r79t64á86č82e31k 9222339802875

jeste ze to nemuseji delat venku pod slunecnim zarem...

0/0
3.7.2017 16:10







Najdete na iDNES.cz