- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha nemá vnitřní okruh, nemá vnější okruh a stále se staví, na silnicích se objevují pruhy pro autobusy, pro kola, někde zase zatravní tramvaje, potom je z rychlé zdravotní pomoci tak poslední pomazání :-(. Když je výluka metra, tak nastává kolaps MHD, magistrát umí :-(
Staci severojizni smer dopravy vest po Prumyslove, vyrazne se ulehci doprave v ulici Jana Zelivskeho, co me ale nejvic zarazi, proc je metro D tazeno do centra, kdyz od Vrsovic mohlo vest pres Vrsovicke nam., Zelivskeho, Ohradu, esickem dolu na Palmovku a nahoru pak pres Bulovku, Kobylisy a Bohnice... take bylo mozne vyuzit soucasnou trati pro nejakou linku S smerem na jih mesta...
Dostavba okruhu spise privede dalsi dopravu do Konevky, Malesicke a Jana Zelivskeho... bude to vice motivovat k pouzivani auta...
Tramvajova trat muze vest ve stope dnesni zel. trati a napojit se na Jarove na Spojovaci, stejne tak chybi tramvajova trat v konevove a Husitske ulici,...
Ale hlavne proboha uz nezastavujte ty parky v lesoparky v Praze, zde je to typycky Parukarka a rozhrani Malesickeho parku a Malesickeho lesa... zbytecne tak ubyva prostor pro rekreaci lidi v okolni zastavbe,...
Radnice se bát může.
Ale to je jediné co může dělat.
Developer to má pojištěné.
Dva a půl tisíce bytů je jedna velká vesnice. To je necelá tisícovka aut, pokud budeme skromně počítat jedno auto v rodině o 3 členech.
A nějaká tisícovka lidí, která se v přibližně stejnou hodinu nahrne do MHD.
Central Group? To je ten jak laka na neexistujici stanice metra, nepostavene cesty k domum a blizkosti Botice, ktery je pak oplocen ze se k nemu nikdo nedostane?
Ano to jsou oni, nekupovat od nich nic. Ani zadarmo.
Vzdyt ty byty u nákladového nadrazi nikdo nekupuje, tak na co další?
Hudba daleké budoucnosti... dřív než za 10-15 let tam určitě nic stát nebude
Také si to myslím. No uvidíme zda tramvaje dříve budou jezdit na sídliště Na Dědině, do Holyně, do Libuše, do Štěrbohol než metro D z Pankráce do Písnice nebo Jesenice.
Věřím, že podzemní tramvaje se také v Praze objeví a to na Žižkově i v Michli. Pro hl.m. Praha a Dopravní podnik je to nejjednodušší tramvajovou trať vést pod zem a na povrch k napojení tak dojde u nákladového nádraží Žižkov a přes sídliště Malešice může být napojení na smyčku Černokostelecká vždyť se uvažuje vést tramvaje do Štěrbohol snadnější napojení bude na tramvajovou trať Pražského povstání - Pankrác - Budějovická - Brumlovka - Jemnická - Michelská škoda, že nepovede trať od smyčky Spořilov přes depo Kačerov až ke stanici metra Kačerov nebo k Thomayerově nemocnici.
Hlavní budovu zbourat a vést tramvaj rovně.
Na Palackého nám. (https://mapy.cz/zakladni?x=14.4138432&y=50.0731002&z=20&base=ophoto&source=stre&id=121269&q=Palack%C3%A9ho%20n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD ) mezi Palackého mostem a ul. Na Moráni také TT (tramvajová trať) nevede přímo, ale "esíčkem" - obdobně bny to šlo i na křižovatce u NNŽ ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4711297&y=50.0846508&z=19&base=ophoto&rm=9h4OOxXw4mPnRoN9NyNxNhgO0RHMj6VflN4tLxMdM0MKM0L6Jn4oQNSy6DNpLQMhL9N0MGNQM1NfMg60M1MsNQLSNjMN68MZ68Mu6JNQ6JNRM0MUMJM0M0K9MdL-MjKUN8LSMNNbMj67N06eNG63N864Ng6O ), aby zůstala funkcionalistická - dnes již chráněná historická budova zachována, ovšem chce to pro ni nalézt vhodné uplatnění (např. depozitáře, ale i výstavní prostory muzeí a galerií, ovšem také obchody, kavárny atd.).
Ta samá radnice, která schválila územní plán, bydala územní rozhodnutí a stavební povolení se nyní bojí kolapsu dopravy?