Diskuze

Na Žižkově vyroste dva a půl tisíce bytů, radnice se bojí kolapsu dopravy

Vedení Prahy 3 přemýšlí, jak předejít dopravnímu kolapsu, až se za pár let postaví v areálu nákladového nádraží bytové domy. Podle radnice by bylo zapotřebí dokončit městský okruh a vybudovat novou tramvajovou trať. Developer však ubezpečuje, že oproti původnímu projektu se dopravní zátěž sníží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Praha nemá vnitřní okruh, nemá vnější okruh a stále se staví, na silnicích se objevují pruhy pro autobusy, pro kola, někde zase zatravní tramvaje, potom je z rychlé zdravotní pomoci tak poslední pomazání :-(. Když je výluka metra, tak nastává kolaps MHD, magistrát umí :-(

0 0
možnosti
MR

Staci severojizni smer dopravy vest po Prumyslove, vyrazne se ulehci doprave v ulici Jana Zelivskeho, co me ale nejvic zarazi, proc je metro D tazeno do centra, kdyz od Vrsovic mohlo vest pres Vrsovicke nam., Zelivskeho, Ohradu, esickem dolu na Palmovku a nahoru pak pres Bulovku, Kobylisy a Bohnice... take bylo mozne vyuzit soucasnou trati pro nejakou linku S smerem na jih mesta...

Dostavba okruhu spise privede dalsi dopravu do Konevky, Malesicke a Jana Zelivskeho... bude to vice motivovat k pouzivani auta...

Tramvajova trat muze vest ve stope dnesni zel. trati a napojit se na Jarove na Spojovaci, stejne tak chybi tramvajova trat v konevove a Husitske ulici,...

Ale hlavne proboha uz nezastavujte ty parky v lesoparky v Praze, zde je to typycky Parukarka a rozhrani Malesickeho parku a Malesickeho lesa... zbytecne tak ubyva prostor pro rekreaci lidi v okolni zastavbe,...

0 1
možnosti
PJ

Radnice se bát může.

Ale to je jediné co může dělat.

Developer to má pojištěné.

Dva a půl tisíce bytů je jedna velká vesnice. To je necelá tisícovka aut, pokud budeme skromně počítat jedno auto v rodině o 3 členech.

A nějaká tisícovka lidí, která se v přibližně stejnou hodinu nahrne do MHD.

0 0
možnosti
CM

Central Group? To je ten jak laka na neexistujici stanice metra, nepostavene cesty k domum a blizkosti Botice, ktery je pak oplocen ze se k nemu nikdo nedostane?

2 0
možnosti
LP

Ano to jsou oni, nekupovat od nich nic. Ani zadarmo.

1 0
možnosti
JH

J74i53ř60í 20H85u82d83e67c

7. 7. 2017 20:41

Vzdyt ty byty u nákladového nadrazi nikdo nekupuje, tak na co další?

0 0
možnosti
JS

je to tam samý Rus a spol.

1 0
možnosti
MO
Foto

Hudba daleké budoucnosti...;-D dřív než za 10-15 let tam určitě nic stát nebude;-D

1 0
možnosti
P"E

Také si to myslím. No uvidíme zda tramvaje dříve budou jezdit na sídliště Na Dědině, do Holyně, do Libuše, do Štěrbohol než metro D z Pankráce do Písnice nebo Jesenice.

0 0
možnosti
P"E

Věřím, že podzemní tramvaje se také v Praze objeví a to na Žižkově i v Michli. Pro hl.m. Praha a Dopravní podnik je to nejjednodušší tramvajovou trať vést pod zem a na povrch k napojení tak dojde u nákladového nádraží Žižkov a přes sídliště Malešice může být napojení na smyčku Černokostelecká vždyť se uvažuje vést tramvaje do Štěrbohol snadnější napojení bude na tramvajovou trať Pražského povstání - Pankrác - Budějovická - Brumlovka - Jemnická - Michelská škoda, že nepovede trať od smyčky Spořilov přes depo Kačerov až ke stanici metra Kačerov nebo k Thomayerově nemocnici.

0 0
možnosti
LP

Hlavní budovu zbourat a vést tramvaj rovně.

1 2
možnosti
MM

Na Palackého nám. (https://mapy.cz/zakladni?x=14.4138432&y=50.0731002&z=20&base=ophoto&source=stre&id=121269&q=Palack%C3%A9ho%20n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD ) mezi Palackého mostem a ul. Na Moráni také TT (tramvajová trať) nevede přímo, ale "esíčkem" - obdobně bny to šlo i na křižovatce u NNŽ ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4711297&y=50.0846508&z=19&base=ophoto&rm=9h4OOxXw4mPnRoN9NyNxNhgO0RHMj6VflN4tLxMdM0MKM0L6Jn4oQNSy6DNpLQMhL9N0MGNQM1NfMg60M1MsNQLSNjMN68MZ68Mu6JNQ6JNRM0MUMJM0M0K9MdL-MjKUN8LSMNNbMj67N06eNG63N864Ng6O ), aby zůstala funkcionalistická - dnes již chráněná historická budova zachována, ovšem chce to pro ni nalézt vhodné uplatnění (např. depozitáře, ale i výstavní prostory muzeí a galerií, ovšem také obchody, kavárny atd.).

0 0
možnosti
KP

Ta samá radnice, která schválila územní plán, bydala územní rozhodnutí a stavební povolení se nyní bojí kolapsu dopravy?

6 2
možnosti