Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič se nejspíše nevěnoval řízení a zdemoloval Ford Mustang

V sobotu před polednem havaroval nedaleko Borku u Prahy osmatřicetiletý řidič ve vozidle Ford Mustang. Auto se několikrát převrátilo přes střechu a skončilo zdemolované mimo silnici. Pro zraněného řidiče letěl vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z59d73e56n51ě91k 60M87a66c76h 2635848111

Pako, vypatlaný

0/0
21.7.2017 12:29

Z97d97e70n69ě52k 46M62á91č43a29l61a 1633515469320

Spíš jel jako prase.....;-D

0/0
17.7.2017 9:22

K86a89r67e14l 97N78o60v80á13k 8164681340766

Tenhle? http://zpravy.idnes.cz/verdikt-v-kauze-czechinvest-a-miroslava-krizka-fri-/krimi.aspx?c=A151103_143607_krimi_cen

No, dalo se čekat, že to bude nějaký poctivý občan, co si vydělal tím, že dřel jako kůň.

+1/0
16.7.2017 18:43

K10a91r55e32l 84N29o29v15á26k 8404961650606

patřilo pod http://praha.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170715_153834_praha-zpravy_kvi&vlakno=85547231

to řazení příspěvků v diskuzi na idnesu při mezipřihlášení fakt nenávidím.

0/0
16.7.2017 18:45

J54i49ř95í 81K23o31c39u96r45e29k 6545754945438

Jistý Váhala jezdí starým Focusem nebo co teď má, když dal pryč tu Sierru. Sice vlastní fabriku, ale nechce riskovat, že mu to auto vyhodí do vzduchu nějaký kovaný soudruh v boji proti zbohatlíkům - fabrika dává práci asi 250 lidem a vyrábí jídlo. To je špatně.

0/−1
16.7.2017 19:41
Foto

V92l98a91s18t70a 43C56o32u19f52a61l 7717949249465

Ano.

0/0
18.7.2017 19:11

J67i69ř61í 87K67o81c94u30r57e65k 6715524625788

Když se na to tak dívám... zrušené je to o něco víc, než policejní BMW v Chrlicích. Ale ne zas o moc víc.

Snad to nebyla mrtvička za volantem, jako v těch Chrlicíh.

0/−1
16.7.2017 14:03

M61i58r85o64s73l53a20v 81S46v96o73b51o83d16a 6491583140777

Asi nějaký srazy u Tesca...XXX

0/−3
16.7.2017 11:51
Foto

V77l34a49s15t17a 18C34o80u14f40a19l 7237509859895

Kdyby novináři věděli, kdo byl řidič, byla by větší senzace.

+2/0
16.7.2017 8:45

K59a66r88e82l 20N46o37v81á92k 8264511150316

Aha... a kdo byl teda řidič?

0/0
16.7.2017 9:54

K83a31r77e73l 59N32o92v58á10k 8824341450596

Nebo přesněji který Miroslav K. ročník 1979?

+1/0
16.7.2017 9:59

J66i44ř85í 10K41o66c63u38r42e30k 6585974475888

Kalousek, politik, to není.

0/0
16.7.2017 14:01
Foto

V94l24a13s76t35a 25C17o39u97f19a35l 7917729219405

Bývalý generální ředitel Czechinvestu. Bydlí u nás v Borku. Asi kilometr od nehody.

+2/0
16.7.2017 14:34
Foto

M37i72l40a82n 36S21o90u31š36e81k 9646157881272

Bože, s touhle raritou udělat toto.... Věčná škoda toho Vozu, co by mohl dělat parádu kdykoliv kdekoliv... Netuším, jestli řidič vůbec věděl, co má vlastně v ruce. Pokud toé byl majitel, je to pěkný pako,tohle zničit je smrtelný hřích!

+7/0
16.7.2017 0:37
Foto

L67u49k40á39š 72K93o21b20e87r20a 3424823418

Kýbl kitu, a v áčkách to bude stát v Mototechně. ;-D

+3/−4
15.7.2017 22:32

J28a78n 70B42u56r37i45a69n 5189287707734

asi se k vám ještě nedostalo, že tahle hláška je už celkem dlouho na prvních příčkách trapností ;-D

+12/0
15.7.2017 22:56

J57i22ř86í 90K84o13c88u34r74e92k 6305184345338

Je třeba si ujasnit rozdíl mezi Kit car a Kyt car. To druhé je to, které nechcete...

0/0
16.7.2017 14:05

K79a10t63e78ř28i71n47a 11V58ý48b93o62r85n43á 6550699399

Klasika. Spousta výkonu, mizerný podvozek a nezkušený řidič. :

+4/−9
15.7.2017 22:06

O13n70d30ř54e32j 47V62a75r32o50š96č37á39k 9531950487367

Kateřina Výborná, spousta keců, mizerný úsudek.

+8/−4
16.7.2017 0:13

M29i21r45o37s27l17a94v 39M50e48d 3894366

Má recht...

+4/0
16.7.2017 1:56

P64a93v70e88l 59S73t47a93v30j19a78n19í55k 6808195717771

Má tím nejeto pár tisíc kilometrů, tak ví, že podvozek je úplně na houno a ten výkon je naprosto děsivý. Kateřina už plula i na ponorce, letěla stíhačkou, střílela v tanku, zkrátka ví o všem všechno.

+4/−1
16.7.2017 8:46

M17i50r66o33s41l47a17v 43M20e90d 3344926

Ona nepsala o všem, nýbrž o havárii popisované v článku. Výkonnost motoru u havarovaného vozu asi nikdo zpochybňovat nebude, že jízdní vlastnosti Mustangů ke špičce nikdy nepatřily, to je (řekl bych) také poměrně známé (no, řekněme že "mizerný podvozek je trošku přehnané, nikoliv však úplně mimo) a řidič? Tu havárii někdo zavinil a pokud se neprokáže nějaký neočekávávaný vliv (porucha, zvíře na silnici, chyba jiného účastníka silničního provozu atd.), bude ten někdo řidič toho havarovaného auta.

0/−1
16.7.2017 13:43

K36a25t51e32ř34i82n60a 70V72ý45b81o17r88n62á 6800279259

Nemusím být ponorkářkou, abych věděla, že těmto autům se do nedávna o víceprvkových nápravách aní nesnilo, takže v porovnání s výkonem to opravdu podvozkově nejsou žádné zázraky, ale ve své třídě vyloženě podprůměrné vozy. A protože auto skončilo v příkopě, tak ani řidič nebyl žádný Fittipaldi.Jak prosté milý Watsone. :-)

0/−3
16.7.2017 17:00

P28e47t97r 49Č58e41r76m21á28k 9238375479560

Problém je že donedávna, tato generace už má víceprvek a je na běžné úrovni jízdních vlastností segmentu, špičku z toho nikdo nedělá. Výkon s tím nemusí souviset, rychle se dá jet i se slabým autem, a řidičské kvality taktéž - nemáte žádné informace jak k nehodě došlo. Podle info výše má majitel auto už delší dobu a stalo se to nedaleko bydliště kde to dobře zná, takže problém může být zcela jinde, většina lidí by nebyla schopná to udržet na silnici. R^

+2/0
16.7.2017 21:30

K21a65t13e83ř39i83n85a 81V39ý38b85o46r93n56á 6790929879

Jaká tato generace? Sám píšete, že auto má majitel již delší dobu, takže si odporujete. A stalo se to půl kilometru od mého baráku, tak mě laskavě nepoučujte o věcech o kterých nic nevíte,:-)

0/−1
16.7.2017 22:49

P58e40t27r 80Č38e72r19m73á88k 9278125739920

Neodporuje si nic, a která generace má víceprvek jistě přeci víte! ;-) Takže poučování je na místě, jako vždy nic nevíte Rv

0/0
17.7.2017 10:17

J16i48ř52í 58S17e43h59n76a95l 6765438852446

Bohuzel pane Cermak, jako obvykle se mylite. Vzhledem k tomu ze auto melo dle specifikace uprav wattuv primovod, evidentne nemelo viceprvek, ale pevnou napravu. Pokud teda tusite o co jde. Na viceprvek byste to montoval tezko. Na nehodu to sice temer jiste nemelo vliv, ale pani Vyborna ma pravdu.

0/0
17.7.2017 0:26

P60e26t19r 29Č54e39r26m70á43k 9438595969800

Naštěstí mám jako vždu pravdu, auto má samozřejmě víceprvek R^;-)

0/0
17.7.2017 10:18

J48i32ř54í 65S73t21r91á22n36s22k53ý 4871177369444

To víš, jejímu srdci je blíž žigulík :-P

+2/0
16.7.2017 9:31

V79l24a80d49i83m60í38r 32H39r37u10b91ý 1534471757322

Podvozek sice není zrovna vrchol techniky, ale slovem "mizerný" bych ho neoznačil ani v kontextu 740 HP výkonu, které to auto mělo. S takovým výkonem už neexistuje podvozek, který by zvládl každou situaci (a na jakémkoliv povrchu), kterou mu motor dokáže připravit. Od toho je tam řidič, aby výkon využíval přiměřeně možnostem podvozku v dané situaci. A brzdy to má velmi dobré ;-).

.

S tímhle výkonem už stačí necitlivě šlápnout na plyn a máte v lepším případě jen plné ruce práce. I když zrovna Mustang není nijak jedovaté auto, ve srovnání s takovým Porsche 930 turbo je to auto pro začátečníky :-).

+2/0
16.7.2017 10:16

M80i25r73o83s61l95a57v 53R87a29t69a48j 5331953924425

Mustang je ale mnohem krásnější auto....V

+3/0
16.7.2017 10:50

V85l38a62d16i98m79í82r 10H97r48u93b36ý 1504811647212

To je slovo do pranice, podle mě je 930 turbo jedno z nejkrásnějších porsche vůbec, spolu s 2,7 Carrrera RS. Prostě to auto má koule :-P. Mustang, to je úplně jiný sport ;-).

0/−1
16.7.2017 13:17

K43a67t15e21ř84i55n28a 15V40ý28b53o35r16n49á 6130689879

Porsche, na rozdíl od tohoto zázraku nemá tuhou zadní nápravu, ale mnohem sofistikovanější, víceprvkové zavěšení. Takže podle mě ano, z dnešního pohledu jde o mizerný podvozek.

0/−1
16.7.2017 23:43

J76i94ř60í 14K89o92c27u18r74e13k 6785954595158

Ročník 79, takže papíry může mít 20 let a najeto víc než všichni dopravní experti se Stropnickým v čele.

+1/0
16.7.2017 13:54

J93o91s29e66f 68K84o59m74á80r26e76k 5604792734519

Šmarjá taková škoda! Mi to auto měl radši dát, když s tím neumí jezdit :-/

+3/0
15.7.2017 21:52

S80t54e22p86a85n 47T23o75t44h 8478169105318

Takovejm přerazit ruce... fyzikální zákony prostě platěj pro všechny... škoda takový krásný káry.RvRvRv

+11/0
15.7.2017 21:44

J90a37r19o40s36l49a56v 75Š10t55r20e49i31t 4183204110393

Třeba to byla ta evropská verze s 2l motorem ;-)

0/−1
16.7.2017 10:39

V19l76a49d56i93s38l36a25v 15N92o17h16e80j52l 7918507228671

Jednou sem vylit ze silnice ve 40kmh protoze asfalt byl nacucany naftou z nakladaku a klouzal sem se po nem v botach jak po ledu. Bylo mokro a necekal sem to ani nahodou.

+1/0
16.7.2017 22:02

P79e93t84r 33P69r43o24k41o96p45e85c 3401370734548

Křáp kterej umí jezdit jen rovně.. Škoda? To jako vážně?

+1/−9
15.7.2017 21:15

P35a36v15e70l 22N24o86v62á46k 2965227412702

Škoda auta :-(

https://www.autogespot.cz/ford-mustang-shelby-gt500-2013/2014/04/22

Maximální rychlost: 322 km/h

Zrychlení 0-100 km/h: 3.50 s

Výkon: 662 PK

Točivý moment: 855 Nm @ 3000 tpm

Váha: 1748 kg

+2/−1
15.7.2017 20:54

P17a47v14e67l 77N26o69v88á70k 2385817642332

http://www.mustangridersclub.cz/vehicle/miroslav-k-232-shelby-gt500-08/

0/0
15.7.2017 20:56

J33a94n 21T82o17n 9566302746523

200 - max. 300 koní má většina Mustangů co tu potkáte.

+1/−2
15.7.2017 21:05

P78a46v24e84l 62N19o81v70á46k 2175967262282

Ale toto není VĚTŠINA, tohle je

Shelby GT500, 5.8 V8 kompresor...

+5/0
15.7.2017 21:32

P65a74v77e92l 33N15o75v19á66k 2265987832412

Vrcholná verze Fordu Mustang cílevědomě míří na konkurenční Chevrolet Camaro ZL1 z dílny GM.

Ford oznámil, že model Shelby GT500 bude nakonec disponovat maximálním výkonem 494 kW (671 k). Při představení auta loni na podzim přitom automobilka tvrdila, že motor tohoto muscle caru bude dávat „jen“ 485 kW (659 k). Bude tento obrovský výkon stačit na konkurenci?

Ford Shelby GT500 je poháněn 5,8litrovým celohliníkovým vidlicovým osmiválcem, který je přeplňovaný mechanickým kompresorem TVS 2300. Síla motoru je na kola zadní nápravy přenášena prostřednictvím karbonového kardanu a důkladně upravené evoluce šestistupňové manuální převodovky s novým uložením, převody i ložisky.

Ford si nechal u Společnosti automobilových inženýrů (SAE) ověřit, jakou sílou tento agregát disponuje. Vedle výkonu 494 kW (671 k) při 6500 min-1 bylo zjištěno, že nejvyšší točivý moment činí 855 Nm. Už od 1000 min-1 je k dispozici 535 Nm. Více než 90 % maximálního krouticího momentu je pak k mání mezi 2200 do 5800 min-1.

Ve zveřejněné tiskové zprávě je jakožto hlavní konkurent vozy označen Chevrolet Camaro ZL1. Ten má pod kapotou ukryt kompresorem přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, který je naladěn na 433 kW (588 k) a 753 Nm. Také u tohoto vozu je výkon nakonec vyšší, než se předem čekalo.

Jsou tu ale i další protivníci, které bychom měli zmínit. Blízko Shelby GT500 je také Chevrolet Corvette ZR1, a to kvůli svému 6,2litrovému osmiválci dopovanému kompresorem s parametry 476 kW (647 k) a 818 Nm.

+5/0
15.7.2017 21:35

V32l38a22d12i10m57í62r 60H27r38u24b98ý 1784541137182

Dal vám odkaz na přímo to konkrétní havarované auto, račte si povšimnout registrační značky. 740 HP dořehtalo, snad bude řidič v pořádku :-(.

.

Jinak máte pravdu, většina mustangů u nás jsou V6, nebo dokonce jen I4, ale těch 300 HP taky není málo.

+3/0
16.7.2017 0:02

A28l10e92š 85N26o97v94o64t51n81ý 9526816296729

Veselé je "Plánované úpravy: podvozek".. ;-)

+1/−1
16.7.2017 1:02

K70a15r28e45l 20N97o38v24á77k 8834241270176

Jak tak koukám na pořadová čísla... http://www.mustangridersclub.cz/nase-auta/

V tom klubu asi moc dlouho nebyl.

0/0
16.7.2017 5:29

J21i27ř74í 93K89o75c40u21r23e89k 6645414385518

Úpravy: Sání, wattův link, externí chlazení diferenciálu

Jestlipak znalci amerických aut a jejich podvozků tuší, co je wattův link? Přesněji Wattův přímovod a kam se dává a proč.

+1/0
16.7.2017 13:58

H95o13n15z91a 21F78á74t56o94r 2369175494840

No vidíte, tady se ani neobtěžovali s rozmazáním značky, jak bývá zvykem.

0/0
16.7.2017 9:22

P72e18t11r 63Č71e47r23m79á47k 9438695349160

Ale kdeže, 300 koní měl už před 12ti lety základní osmiválec 4.6 ;-)

+1/0
16.7.2017 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.