Diskuze

Pokud dálnice D4 ukousne část Strakonické, zmizí přechod i zastávky

Dálnice D4 vedoucí k Příbrami, která dnes končí těsně za obcí Jíloviště, by mohla začínat už u Pražského okruhu. Ukousla by si tak z bývalé rychlostní silnice R4 a části Strakonické ulice. Zamýšlené změny popudily obyvatele obcí na jihu Prahy. Silničáři říkají, že jde o zbytečnou paniku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená redakce iDNES.cz,

video je neúplné proč názor obyvatelky není k dispozici celý?? Jsem toho názoru, že R4 má zůstat. Vždyť je to hrozné D10 na Liberec, D7 na Kladno tohle přeci nejsou dálnice!! Za dálnici bych neoznačoval ani D1 to je tankodrom a podobný úsek je i u Černého Mostu na D11. Už to tak vidím, že ŘSD udělá dálnici brzy i na Kutnou Horu.

0 0
možnosti

A co takhle vyřešit přechod na D7 ??? To je naprosto největší nesmysl, na kdysi rychlostní silnici udělat přechod, dát 50, narvat tam semafor, radary - a o 500 m dál zase dálnice a předtím 500 metrů taky. Kterého idi0ta napadlo tam udělat přechod nevím - když bylo vůbec něco nezbytné, měl tam být od začátku nadchod - ale hlavně dřív tam nic nebylo, tak to neměl nikdo povolit.

3 0
možnosti

Problém je v tom, že ze silnice která nesplňovala parametry dálnice přes noc dálnici udělali.

Ale byla varianta, že to bude silnice I. třídy s více pruhy v jednom směru s maximální rychlostí 110 km/hod.

Pokud autobusy s této silnice vrátí na okolní silničky přes obce, tak se místní vzbouří, protože dnešní autobusy, zejména kloubové. se v těch vesnicích zamotají. Vybavuje se mi Líšnice, kde je silnice široká tak na dva koňské povozy.

Možná bude lepší upravit autobusové zastávky a podchody silnice tak, aby autobus měl dlouhý odbočovací pruh k zastávce a dlouhý pruh na vyjetí do provozu. Což dnes kvůli konstrukci podchodů nejde.

Vražedná je čerpací stanice na Varadově směrem z Prahy, kde vyjíždějící osobáky z čerpačky dokáží udělat větší zmatek a dusno, než autobusy, které jsou zdaleka v zastávkách vidět a lze včas najet do druhého pruhu.

0 0
možnosti

Tak to problém není, jednalo se pouze o formální změnu, rychlostka se 130 to byla dávno předtím. Varianta že by to bylo degradováno na 110 a první třídu existovala, ale proti tomu se důrazně postavili zástupci měst a obcí z důvodu zhoršení kvality dopravní obslužnosti.

Dokonalé to skutečně není, proto ten návrh řsd který to alespoň trochu má stavět do roviny.

2 0
možnosti

P70a35v10e33l 44N74o10v11á75k

15. 7. 2017 19:04

"Podle ŘSD jde však o zbytečnou paniku – jednak prý žádné práce nezačnou dříve než za deset let" - Tak proč do háje něco nechávají dělat a stojí to peníze?

Takže místo řešení opravdu nutných problémů se tu v ČR řeší něco desítky let dopředu a rovnou se říká, že tomu tak stejně nebude. Neskutečný bordel!

0 0
možnosti

Asi studie je potřeba, aby se vědělo, co by vše znamenalo.

Nicméně předpokládám, že výsledkem bude silnice I. třídy až do Mníšku pod Brdy.

Protože těch problémů, jako svedení autobusu na okolní silnice přes obce je tolik, že kraj a obce by se nedoplatily za rozšíření těchto silnic, protože místy se tam dnes obtížně vejde náklaďák s e SUV.

0 0
možnosti

To se opravdu musí řešit podobné změny s (minimálně) 10letým předstihem?8-o

0 0
možnosti

V roce 2017 se naplánuje začátek na 2028 a konec na 2030. Ve skutečnosti se začne 2032 a skončí 2044...

1 0
možnosti
Foto

P61e53t55r 29R84ö19g25n60e73r

15. 7. 2017 13:30

Co asi nebylo zcela v reportáži zdůrazněno nebo to autoři z důvodů zkrácení příspěvku vystříhli, je fakt, že po plánovaném zrušení nájezdu pro dopravu z Dobřichovic, Řevnic, Letů na jedné straně a Trnové, Líšnice a Klínce na straně druhé, povede jistě velmi hustý provoz k plánované dálnici z těchto obcí středem Jíloviště. Jinými slovy, zatímco se obce a města, kde je frekventovaný příjezd na okolní dálnici stále ještě veden středem obce, logicky usilují o výstavbu obchvatu, tak zde ŘSD plánuje realizaci zcela opačného kroku. Navedeme vám občané Jíloviště veškerou přípojnou dopravu na dálnici právě středem obce ať si to užijete. V dalším výhledu na řekněme 20 let budeme připravovat obchvat... Navíc celý ten připravovaný špás bude stát miliony korun, musí se také postavit souběžná silnice s dnešní dálnicí a vykácet pro to velký pás lesa. To bude potom teprve ideální doprava z Prahy, jak cítím z některých příspěvků... Ach jo.

0 5
možnosti

To zní ironicky. Obce potřebují obchvat + paralelní silnici, protože je tam dálnice;-D Praha bude potřebovat paralelní okruh, protože PO bude taky dálnice?

1 0
možnosti

O co jim jde?

Kdysi se na celé 4 pruhovce klidně jezdilo 120 už od Lahovic a nikomu to nevadilo. Dneska 50 a tu a tam 80. Ten přechod se za 40 let tak nějak zažil, jako místní rarita. Času, času bylo dost, 40 let, a, kde nic tu nic. Jo, a přes Jíloviště se jezdilo a stavělo se u místního hotelu na jídlo. I přes Zbraslav se jezdilo. Holt pokrok...

3 1
možnosti

P70a49v71e88l 27N78o14v11á77k

15. 7. 2017 19:08

Obráceně, dneska je tam 80 a tu a tam (po pravdě jen u přechodu ve Zbraslavi) je 50.

0 0
možnosti

Ta paní asi nebyla moc rozumná, proto ji stoply hned na začátku povídání :-)

0 1
možnosti

J18a72n 91H56e36i13s30i77g

15. 7. 2017 13:16

To je bez debat nejrozumější nápad RSD.

Takhle to mělo být od začátku a neustupovat tlakům pár domků v Chuchli.

5 1
možnosti

Konečně normální návrh, konec asi jediného přechodu přes dálnici ve střední evropě byl snad jen otázkou času, jen škoda toho odhadu celé té realizace.

12 1
možnosti

P91a89v60e54l 97N82o52v89á65k

15. 7. 2017 19:10

Jak je uvedeno, NENÍ TO DÁLNICE!!! a ani silnice pro motorová vozidla, prostě "jen" 4-proudová silnice.

0 1
možnosti