Diskuze

Praha plánuje dvacet nových zastávek vlaků, výstavba už ale nabírá skluz

Praha se má do roku 2030 proměnit v metropoli vlaků. Vzniknout by mohlo i přes dvacet nových železničních zastávek. Už se stanicemi Eden a Zahradní Město, které jsou mezi prvními na řadě, je však potíž. Sloužit nebudou dřív než za pět let, zakázku řeší antimonopolní úřad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P"E

Škoda nádraží Vyšehrad tato budova chátrá přitom by bylo fajný ji vylepšit třeba i s nástupištěm blíže k Výtoni a název nádraží Vyšehrad - Výtoň. U Edenu by se hodilo mít také tramvaje. Škoda, že nemohou vlaky CityElefant podzem a být vedeny v tunelech metra věřím, že to by hodně pomohlo, ale tzv. ESKO v podobě pařížské RERky vzniká.

0 0
možnosti
MD

Praha se neustále rozšiřuje, ale dopravní oblužnost je jak za krále klacka..

0 1
možnosti
Foto

Nerozšiřuje. A ani už se rozšiřovat nechce.

2 0
možnosti
RP

Klasická orkuková sezona. Tenhle článek se tu objevuje s pár změnani pravidelně už několik let a reálně se nic nepostavilo...

2 0
možnosti
JH

J39i86ř68í 53H15u64r13t

23. 7. 2017 8:35

A co Praha-Kačerov? ;-)

0 0
možnosti
JV

Jsem jedinej komu vadí příšerná architektonická nekvalita dopravních staveb v Česku? Vždyť všechny ty vizualizace v článku vypadaj, jak kdyby to bylo navržený v devadesátejch letech. Všechno je to křiklavě barevný a zbytečně složitý a drahý na údržbu.

0 0
možnosti
RP

Dyt to je navržené v 90.letehc;-DR^.

0 0
možnosti
DZ

Jestlize je uz ted nedostatecna kapacita onfrastruktury, tak pochybuji, ze ji zlepsi vystaveni dalsich stanic. Prioritou by mela byt ta odbocka na letiste.

0 0
možnosti
VK

Priorita na letiště by mělo být metro.

0 4
možnosti
RV

Zastávka Karlovo náměstí? To tam natahnou koleje, nebo to má být u Albertova a s tím, že po pár stech metrech je Výtoň? Nechápu ...

0 0
možnosti
DK

Zastávka Výtoň? Pár metrů od nádherného chátrajícího nádraží Vyšehrad? Zbláznil se někdo?

9 5
možnosti
VK

Paní Kociánová je to hodně o inteligenci. Bylo tu x-článků proč nelze v současné podobě obnovit (zrekonstruovat) nádraží Vyšehrad.

0 2
možnosti
VP

Takže zrušíme využívanou zastávku Strašnice/10 min.pěšky metro Strašnická/ a zavedeme zastávku Zahradní město/ metro Skalka je 10 minut busem/ Vlaky z Benešova,Stránčic jezdí přeplněné,zvláště v ranní špičce a víc jich už přidat nelze a to se se zástavba od Uhříněvsi po Stránčice bude ještě rozrůstat.

1 3
možnosti
JM

K tomu přihoďte Hostivař, kde je udělaný velký nádraží co využívá pár lidí. Napojení na MHD špatné, o parkovišti nevím...

2 0
možnosti
JZ

Užitečné by také mohlo být prodloužit trať Hostivice - Zličín až k metru na Zličíně. Ve stejné trase, jako vede vlečka do depa metra, takže koleje už tam jsou, stanice by mohla být hned vedle stanice metra. Propojila by se tak velká sídliště a obchodní centra na jihozápadě s tratí na Kladno, časem možná i s letištěm. Vlaky by pak ze Zličína do Hostivic mohly jezdit podstatně častěji než ty současné ze Smíchova.

6 0
možnosti
JT

Už v roce 2030? Zas aby to moc neuspěchali! :)

Mimochodem, místo Výtoně by mohli obnovit nádraží Vyšehrad, je to kousíček od sebe a zároveň by zachránili tu krásnou nádražní budovu.

8 5
možnosti
MN

M86i75l25a57n 50N36o70v10á87k

22. 7. 2017 10:18

Při tom tempu jakým to běží je to velmi optimistické. Osobně bych odhadoval spíše 2050.

0 0
možnosti