Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha schválila nejtvrdší zákaz vjezdu kamionů, nepustil by je téměř nikam

Pražští radní v úterý schválili nejtvrdší variantu zákazu vjezdu kamionů do Prahy. Zákaz má platit i na Jižní a Štěrboholské spojce a na Spořilovské. Tedy po trase, kterou dnes využívá asi deset tisíc kamionů denně místo nedostavěné východní části okruhu, která má spojit dálnice D1 a D11. Rozhodnutí města ale ještě musí posvětit ministerstvo dopravy. A to je dlouhodobě proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a32r64e27l 96F97i17l19i77p 3128255760360

Osobně s takovýmto plánem souhlasím proč mne mají jezdit kamiony celý život před barákem za barákem.

0/0
23.7.2017 4:27

K15a72r37e76l 29F46i20l86i22p 3268645900530

Spolek napříkald v Běchovicích tvoří 2 lidé. Ano 2 lidé blokují stavbu okruhu, protože si koupili parcely za levno tam kde leta už bylo naprojektováno. navíc si na tomto založili i svou politicou kariéru a mažou med okolo pusy voličům z Běchovic kteří pak paradoxně trpí ještě více tím, že jim denně projedou tisícovky aut pod okny jen, protože blokací okruhu je zablokovaný i obchvat na Kolín. O tom se již tolik nemluví, ale místní by měli vědět, že podporováním svých radních v Běchovicích si podporují i auta před svými okny jak v Běchovicích tak Újezdě nad Lesy a Úvalech, ale i v okolních obcích. Obchvat by měl začít před Úvaly ve směru na Prahu obejít je dále pak obejít Újezd nad Lesy, Běchovice a napojit se na přímo na Šterboholskou radiálu. Jenže blokací křižovatky u Běchovic a okruhu není ani tento obchvat.

+1/0
23.7.2017 4:21

J36i64ř88í 27P49r45a67ž82á42k 9550932401932

Postavit okruh ve stopě plánované před 85 lety je nesmysl, který nemůže získat EIA a stavební povolení.

Zákaz snad pomůže probudit ty neschopné úředníky.

Dále je nutné zlomit moc mafiánů, kteří chtějí vydělat na prodeji pozemků pro stavbu.

0/−2
19.7.2017 14:38

P93a94v84e49l 13O21b31d34r15ž69á31l38e90k 6326884788482

Postavit si barák/koupit byt v místě, kde je už 85 let plánovaný okruh, je hloupost a blokovat kvůli tomu potom jeho výstavbu je drzost.

Jinudy postavit nepůjde, všechny ostatní "alternativní" trasy, které odpůrci navrhují vedou přes území StČ kraje a desítek samostatných obcí, které jsou všechny proti.

Takže buď se postaví v té "85 let" staré stopě, nebo se nepostaví vůbec.

+4/0
19.7.2017 14:56

J16i10ř36í 53P70r52a29ž59á61k 9780182531722

Ve stopě var.J se postavily celá sídliště i za sociku. Ve StC kraji není tak hustá zástavba,tak tam okruh lze navrhnout. Když vyhoví zákonným požadavkům,tak starostové nemají šanci stavbě zabránit.

0/−2
19.7.2017 15:04

J26a43n 45D34l51o25u12h72ý 8226520693280

Ale účel okruhu Prahy vedeného kolem Kolína je taky nulový. ;-)

+2/−2
19.7.2017 15:22

J30i93ř67í 88P58r23a78ž13á93k 9490922131502

To jste se rozmachnul trochu moc.

0/0
19.7.2017 15:49

K32a51r65e88l 51F42i22l80i42p 3528875910650

Tak mne zkuste říci jaký má pro mne smysl okruh když budu chtít jet třebas z Proseka do Jesenice. Pojedu někam k Brandýsu nad Labem nebo do Úval kde najedu na okruh a pojedu do Jesenice? Podívejte se co nyní dělá to co říkáte, že je nesmysl mezi Jižním Městem a Jesenicí. Přeplněná Kunratická spojka, protože chybí přivaděč mezi D1 a spojkou na okruh v původní trase okruhu. Aktuálně je potřeba to postavit i v této variantě, protože to je lepší nežli nic. A ano je tu řešení naložme co jde přepravit od velkých výrobců do logistických center na vlak. Matonka to už tak dělá například. Nebo naložme tranzitní kamiony na vlaky a využívejme více MHD. Jenže je pohodlnější sednout do auta i při jízdě na poštu a proč objednávat vlak když objednám kamion kde se mne podbídne 6 dopravců z 5.

0/0
23.7.2017 4:01

K79a72r76e75l 92F56i66l34i50p 3578615700120

Jinak podívejte se na Hradec Králové. Vnitřní okruh a velký Gočárův vše je v městě a jak to funguje. A to už je to staré nějakých pár desítek let minimálně ten velký Gočárův okruh se plánoval cca 1920-1. Pravda je, že Gočárův okruh už není na okraji města, ale v středu města. Takže pokud za 50 let vznikne potřeba mít ještě větší okruh okolo Prahy tak si jej naše vnoučata budou muset postavit. Ted třebas dle mne nemá smysl řešit okruh někde u Brandýsa nebo Úval. Tam nikdo jezdit nebude zvlášt ne s osobákama možná tak kamiony a jinak nic. Nebo Vám přijde v pořádku, že kamiony zajíždí do centra? Mne jezdili kamiony 30 let téměř pod okny a to ještě nebyl takový provoz jako nyní a žádná sláva a ani výhra to není to mne věřte.

0/0
23.7.2017 4:14

J64i39ř49í 77P76r49a42ž83á29k 9730462821702

Na webu naleznete varianty okruhu.

Podívejte se na mapu,jak je veden okruh např kolem Berlina. Postaven před 85lety a jede se stále mimo město.

0/0
23.7.2017 16:53

K20a56r47e87l 50F79i95l92i42p 3158365280550

Bohužel mnoha místech je to o vyčůranosti developerů kteří koupí za levno pozemky poblíž něčeho co bude rušit lidi kteří tam budou bydlet. Lidé si nezkontrolují co se plánuje stavět v okolí a pak když utratí pár milionů za byteček tak chtějí mít klid a řeší to peticemi apod. krásný příklad jsou domy na příjezdu do Dubče kde má cca 500 metrů vést plánovaný okruh. Místní někteří řvou, ale upřímně jejich problém neměli to kupovat nebo se měli podívat do územního plánu a nekupovat a ne řvát s křížkem po funuse.

0/0
23.7.2017 4:25

J45a45n 25D81l92o14u27h48ý 8766820403630

A musí transit vůbec přes Prahu? Myslím, že by si trasy rychle dopravci našli a D1 by se ulevilo. Jen by nebyly takové pohodlné.

0/0
19.7.2017 12:41

V75á47c59l80a60v 98M40o91s32k46v20a 5868624167

A co tak vlak? A hlavně nepřevážet věci z místa na místo. Jenom malý příklad pivo z pivovaru se veze kolem marketu ve FM do skladu ku Praze nebo Olomouci aby se pak zpět navezlo z logistického skladu do marketu ve FM. Tak tohle zakažme a máme kamionů polovinu a ceny nižší. Tohle dělá kapitalismus komouši na tohle neměli prachy ti to vozili rovnou z linky do obchodů. Rovněž nebude třeba tolik řidičů.

0/0
19.7.2017 10:25

P80a73v19e32l 33O23b59d31r14ž95á68l46e79k 6416644328422

K tomu vlaku je trošku problém, že koleje vedou jen někam a míst s nákladovým nádražím je ještě mnohem méně. Krom toho vlak je časově naproto nepružný, musí se objednávat dlouho (týdny) předem a přeprava trvá (oproti kamionu) neskutečně dlouho (přes ČR klidně týden). Vlak má smysl pro pravidelné přepravy stovek tun z konkrétního místa na jiné (uhlí, železná ruda...), ale ne, že obchod zjistí, že mu dochází nějaké zboží, večer zavolá a ráno mu u vrat stojí kamion s paletami.

K tomu druhému, tam težko říct ... leda zrušit tržní hospodářství a znovu předem určovat kdo co bude vyrábět a kdo to bude kupovat.

Pokud to market ve FM koupí levněji od velkoobchodu v Praze, než od producenta ve FM (případně ten mu to napřímo ani neprodá), tak tohle bude dělat.

+1/0
19.7.2017 11:00

E73l16i33š74k42a 46L21e80d15v95i36n32k98o35v38á 9298863325538

A stejne prijde odvolani a znova a znova a okruh tu nebude min dalsich 15 let... :/

0/0
19.7.2017 9:32

P38a54v58e26l 14O54b43d62r22ž24á29l97e36k 6106134458792

Okruh nebude nikdy. Neexistuje varianta, proti které by neprotestoval nikdo. A naopak proti každé variantě je někdo, kdo má možnost stavbu donekonečna blokovat.

No a pak tu máme skupinky odpůrců, kteří jsou proti stavbě už z principu a budou blokovat cokoliv.

0/0
19.7.2017 9:46

M39i41c48h37a96e50l 27K26a32d97e14r69a40v27e91k 8191214928874

Krásný,zase to pro neschopnost postavit za 35 let okruh kolem Prahy odnese obyčejný dopravce.V tomhle státě je opravdu radost podnikat,Klacky po nohy od státní správy a ted ještě tohle.

Politické garnitura ve vedení Prahy zase bojuje o koryta tak se začne zavděčovat voličům.

0/0
19.7.2017 8:25

K24a89r28e29l 97K82o98š66ť85á97l 8987321940895

Již pokrokový návrh Baťovy dálnice Prahu míjel a vedly k ní pouze přivaděče, jako to má většina měst v Německu, například Berlín. Jenže už za první republiky to Pražáčci nevydýchali a dálnice se začala stavět přímo z Prahy. Později všechny dálnice musely vést do Prahy, jinak se nestavělo. A v historicky nedávné době tu máme peripetie s výstavbou Pražského okruhu. Co a na kom si chce Praha tímto vynutit? Blokuje snad výstavbu okruhu zbytek republiky?

+1/−1
19.7.2017 7:38

S57t89a54n 82N25o41v13á40k 5107815565384

Nápad to je šílenej, ale jak jinak donutit k nějaké aktivitě ministerstvo, které vybírá mýtné, ale silnice nestaví?

+5/−1
19.7.2017 7:31

P91a81v95e36l 87O25b16d24r30ž89á20l21e49k 6536964838412

Ministerstvo chtělo stavět už před 7 lety... Ale místní stavbu zablokovali.

+1/0
19.7.2017 9:03

J28a33n 74D18l79o81u37h47ý 8356950613830

Ale odnáší to Praha. Je to věc vlády a parlamentu, aby konečně prosadili tolik diskutovaný zákon o liniových stavbách, jaký mají jinde v kulturních zemích.

0/0
19.7.2017 9:45

P83a88v46e72l 69O90b27d69r58ž19á83l25e80k 6686674788422

"Místní" = "Praha-Suchdol" a "Praha-Běchovice". Takže za Prahu to odnáší Praha.

0/0
19.7.2017 9:53

J42a70n 43D29l98o80u57h80ý 8296210983680

Ne. Úřady v tom prsty nemají. Jsou to spolky, resp.ópéesky.

0/0
19.7.2017 10:49

P88a61v29e54l 39O46b10d73r48ž79á62l79e23k 6826184488592

Ovšem představitelé těch spolků jsou v zastupitelstvech těch městských částí. V Praze-Suchdole je to například přímo starosta a vetšina Rady.

+1/0
19.7.2017 11:02

K37a21r24e57l 14F91i34l27i64p 3848185870910

Zájmové spolky minimálně v Běchovicích který tvoří považte pouze 2 lidé.

0/0
23.7.2017 4:03

S49t78a27n 11N68o56v64á70k 5507325665144

"Aktivní" ministerstvo by už za těch 7 let mohlo třeba podat návrhy na vyvlastnění nebo předložit do sněmovny zákon o vyvlastňování nebo něco na ten způsob. Já se o tuhle problematiku nijak enormně nezajímám, ale podniklo nějaké ministersvo vůbec něco v této věci? Ono se furt jen žvaní a žvaní a žvaní...

Před pár týdny jsem jel z D10 na D1 a napadlo mne, že se vyhnu Jižní spojce (všední den dopoledne) a zvolil "zkratku" Zápy-Úvaly-Říčany. Takovou blbost už víckrát neudělám!

0/0
19.7.2017 13:00

J93a62n 18D62l16o25u72h18ý 8316910103840

nejde o vyvlastnění.

0/0
19.7.2017 15:23

P20e84t69r 93S36u74s61k91e 5856563403839

Musím dát za pravdu jednomu z historických komentářů, který vyjádřil názor, že Dolínek by se při své inteligenci neuživil ani jako popelář. Posaďte to individuum jako spolujezdce (jako řidič by byl zbraní hromadného ničení) do kamionu, který jede z Liberce do Plzně. Pak mu z každodenního platu odečtěte částku za čas, který stráví na některé z objízdných tras, které by ten Einstein doporučil.

A to kamionovou dopravu nemůžu vystát. Bohužel se bez ní dnes neobejdeme.

+2/−1
19.7.2017 1:06

M61i21c23h60a83e87l 86K88a56d53e19r39a26v64e57k 8681454788694

První odstavec máte absolutní pravdu.Každý politik by se neuživil jinak než jako popelář nebo operátor výroby.

Nicméně k druhému odstavci Vám musím napsat že žádný kamion nejede jen tak.Vždy si ho někdo objedná.Pokud nepojedu já pojede kolega. Tak to je.

+1/0
19.7.2017 8:28

P57a78v41e90l 83F86r69y43c 4744698749283

Vlastně by mě zajímalo kdo se k okruhu staví dlouhodobě pasivně, zda pražský magistrát a nebo min.dopravy? Kdo má v pravomoci reseni vykoupeni pozemků potřebných pro dokončení okruhu?

+2/0
18.7.2017 22:22

J47i31n33d10ř94i12c21h 34Š42k14o20p37e66k 4745391770715

pozemky vykupuje investor nebo jím pověřený subjekt

+1/0
19.7.2017 7:27

M27a91r56t17i85n 81S15t30a30n38ě73k 3231533210287

to znamena stat (respektive ministerstvo dopravy ) .??

+1/0
19.7.2017 7:34

J81i35n71d18ř91i63c62h 65Š33k53o37p52e67k 4135341190575

invesorem bude zřízená organizace, ředitelství silnic a dálnic

+2/0
19.7.2017 7:58

P91a71v57e77l 27O20b60d48r28ž79á73l73e46k 6206884918912

O pozemky nejde... Problém je v místních, kteří se už roky brání u všech možných soudu aby se vůbec cokoliv stavělo.

+1/0
19.7.2017 9:06

J55a40n 12D31l85o18u63h36ý 8326620583380

O pozemky vůbec nejde (souhlas). Ty dotčené pozemky jsou kilometr od plánované trasy. :-(

0/0
19.7.2017 9:46

K46a26r95e29l 25F31i81l63i50p 3638245210680

Má si to řešit ŘSD. Tedy stát ministerstvo dopravy. Praha se snažila léta pomáhat z pozice zájmu na výstavbě. No a protože se nic neděje a stejně jako vydali vyhlášky Říčany a okolní obce o zákazu vjezdu kamionů tak ten zákaz vydala nyní i Praha a já osobně jsem pro.

0/0
23.7.2017 4:34

M72i82r87o91s86l43a48v 60C75h57m92e16l36í16k 9639920500

A na to tem Dolínek přišel sám?.... Jsou hlava vašnosti...

0/0
18.7.2017 22:13

I94r57e11n19a 81P63l77a54c30h88e16t38k50o90v26á 1906624226350

to je tak geniální nápad, že už teď krotím zklamání, že neprojde :D

0/0
18.7.2017 21:51

K74a44m45i29l 20K77u70b67á13t 9225881254288

Dolínek jako leader pražské kandidátky ČSSD do parlamentních voleb vaří ostrý předvolební guláš. Po volbách všichni zapomenou, zejména když ministerstvo dopravy záměr určitě neschválí.

+1/0
18.7.2017 21:06

A69d98a68m 65B19e58c90h28n19ý 4470654541412

Já bych zavedl vysoké míto pro všechny vidláky, kteří chtějí do Prahy. Kdyby tu nebyli "eska", "účka" a podobné vidlacké auta, tak bude klid a krásně v Praze! V

0/−8
18.7.2017 20:27

J31a34r65d75a 25H72o92f37m27a16n59n 4380905414

co je prosím ,,míto,, my vidláci toto slovo neznáme ;-)

+10/0
18.7.2017 20:30
Foto

R21i95c74h41a41r72d 87P68o51l32á60š80e13k 9314163650959

jsem z Prahy a taky mi ten pojem nějak uniká:-/

+1/0
18.7.2017 20:35

J78a74r78d56a 45H12o36f95m26a32n89n 4510915194

asi má depku z vidláků a bojí se jich, tak to maskuje do cizích slov ;-)

+3/0
18.7.2017 20:36

K37a27r27e79l 32B44a15r34t80á52č62e82k 9432259432685

treba se jen malinko Bechnul do hlavy...

0/0
19.7.2017 8:05

M71i31c61h19a79e63l 22K83a74d93e47r44a24v50e97k 8261584238334

Skončil na prvním stupni co ? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.7.2017 8:29

M63i85r51o83s30l90a54v 92F35r92i61š 8683219627562

A v kterém Vidlákově tě učili česky ???;-D;-D;-D

Když už, auta jsou vidláckÁ a ne vidláckÉ. O pravopisu se ani nezmiňuju, to je pro vidláky škoda.

+3/0
18.7.2017 20:40

J59a68r88d81a 38H72o15f42m14a37n95n 4690195394

asi má z vidláků mindrák

+1/0
18.7.2017 20:47

K53a45r34e29l 90S79a82r30d46a 3412289347

Ne ne, to bude myndrák :-D

+1/0
19.7.2017 7:16

K69a85r89e22l 35L36a81n67g89r 2392377750838

Tak to máte smůlu náplavo z venku. Pražáci také vlastní vozy s mimopražškými RZ.

0/0
18.7.2017 22:09

P59e57t53r 46S55u34s30k45e 5626813573379

Hele, Vysoké Mýto už existuje. Sice taky s tím tvrdým "ý", ale nevadí.

A spousta nás vidláků s "eskem" do Prahy jezdí vlakem a pak sockou, protože se v ní dokážeme orientovat. A protože je to pohodlnější.

Oproti machýrkům (mám příklad v práci), kteří jen proto, že mají služební auto, jezdí z Podolí do Karlína autem, my "vidláci" centrum tolik nezasíráme. Jo a tou sockou jezdím, přestože ten služebák mám taky ;-)

0/0
19.7.2017 1:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.