Diskuze

Praha schválila nejtvrdší zákaz vjezdu kamionů, nepustil by je téměř nikam

Pražští radní v úterý schválili nejtvrdší variantu zákazu vjezdu kamionů do Prahy. Zákaz má platit i na Jižní a Štěrboholské spojce a na Spořilovské. Tedy po trase, kterou dnes využívá asi deset tisíc kamionů denně místo nedostavěné východní části okruhu, která má spojit dálnice D1 a D11. Rozhodnutí města ale ještě musí posvětit ministerstvo dopravy. A to je dlouhodobě proti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobně s takovýmto plánem souhlasím proč mne mají jezdit kamiony celý život před barákem za barákem.

0 0
možnosti

Spolek napříkald v Běchovicích tvoří 2 lidé. Ano 2 lidé blokují stavbu okruhu, protože si koupili parcely za levno tam kde leta už bylo naprojektováno. navíc si na tomto založili i svou politicou kariéru a mažou med okolo pusy voličům z Běchovic kteří pak paradoxně trpí ještě více tím, že jim denně projedou tisícovky aut pod okny jen, protože blokací okruhu je zablokovaný i obchvat na Kolín. O tom se již tolik nemluví, ale místní by měli vědět, že podporováním svých radních v Běchovicích si podporují i auta před svými okny jak v Běchovicích tak Újezdě nad Lesy a Úvalech, ale i v okolních obcích. Obchvat by měl začít před Úvaly ve směru na Prahu obejít je dále pak obejít Újezd nad Lesy, Běchovice a napojit se na přímo na Šterboholskou radiálu. Jenže blokací křižovatky u Běchovic a okruhu není ani tento obchvat.

1 0
možnosti

Postavit okruh ve stopě plánované před 85 lety je nesmysl, který nemůže získat EIA a stavební povolení.

Zákaz snad pomůže probudit ty neschopné úředníky.

Dále je nutné zlomit moc mafiánů, kteří chtějí vydělat na prodeji pozemků pro stavbu.

0 2
možnosti

Postavit si barák/koupit byt v místě, kde je už 85 let plánovaný okruh, je hloupost a blokovat kvůli tomu potom jeho výstavbu je drzost.

Jinudy postavit nepůjde, všechny ostatní "alternativní" trasy, které odpůrci navrhují vedou přes území StČ kraje a desítek samostatných obcí, které jsou všechny proti.

Takže buď se postaví v té "85 let" staré stopě, nebo se nepostaví vůbec.

4 0
možnosti

J20a31n 97D64l85o30u50h17ý

19. 7. 2017 12:41

A musí transit vůbec přes Prahu? Myslím, že by si trasy rychle dopravci našli a D1 by se ulevilo. Jen by nebyly takové pohodlné.

0 0
možnosti

A co tak vlak? A hlavně nepřevážet věci z místa na místo. Jenom malý příklad pivo z pivovaru se veze kolem marketu ve FM do skladu ku Praze nebo Olomouci aby se pak zpět navezlo z logistického skladu do marketu ve FM. Tak tohle zakažme a máme kamionů polovinu a ceny nižší. Tohle dělá kapitalismus komouši na tohle neměli prachy ti to vozili rovnou z linky do obchodů. Rovněž nebude třeba tolik řidičů.

0 0
možnosti

K tomu vlaku je trošku problém, že koleje vedou jen někam a míst s nákladovým nádražím je ještě mnohem méně. Krom toho vlak je časově naproto nepružný, musí se objednávat dlouho (týdny) předem a přeprava trvá (oproti kamionu) neskutečně dlouho (přes ČR klidně týden). Vlak má smysl pro pravidelné přepravy stovek tun z konkrétního místa na jiné (uhlí, železná ruda...), ale ne, že obchod zjistí, že mu dochází nějaké zboží, večer zavolá a ráno mu u vrat stojí kamion s paletami.

K tomu druhému, tam težko říct ... leda zrušit tržní hospodářství a znovu předem určovat kdo co bude vyrábět a kdo to bude kupovat.

Pokud to market ve FM koupí levněji od velkoobchodu v Praze, než od producenta ve FM (případně ten mu to napřímo ani neprodá), tak tohle bude dělat.

1 0
možnosti

A stejne prijde odvolani a znova a znova a okruh tu nebude min dalsich 15 let... :/

0 0
možnosti

Okruh nebude nikdy. Neexistuje varianta, proti které by neprotestoval nikdo. A naopak proti každé variantě je někdo, kdo má možnost stavbu donekonečna blokovat.

No a pak tu máme skupinky odpůrců, kteří jsou proti stavbě už z principu a budou blokovat cokoliv.

0 0
možnosti

Krásný,zase to pro neschopnost postavit za 35 let okruh kolem Prahy odnese obyčejný dopravce.V tomhle státě je opravdu radost podnikat,Klacky po nohy od státní správy a ted ještě tohle.

Politické garnitura ve vedení Prahy zase bojuje o koryta tak se začne zavděčovat voličům.

0 0
možnosti

Již pokrokový návrh Baťovy dálnice Prahu míjel a vedly k ní pouze přivaděče, jako to má většina měst v Německu, například Berlín. Jenže už za první republiky to Pražáčci nevydýchali a dálnice se začala stavět přímo z Prahy. Později všechny dálnice musely vést do Prahy, jinak se nestavělo. A v historicky nedávné době tu máme peripetie s výstavbou Pražského okruhu. Co a na kom si chce Praha tímto vynutit? Blokuje snad výstavbu okruhu zbytek republiky?

1 1
možnosti

S53t82a65n 36N84o24v71á28k

19. 7. 2017 7:31

Nápad to je šílenej, ale jak jinak donutit k nějaké aktivitě ministerstvo, které vybírá mýtné, ale silnice nestaví?

5 1
možnosti

Ministerstvo chtělo stavět už před 7 lety... Ale místní stavbu zablokovali.

1 0
možnosti

P98e94t49r 27S28u97s28k72e

19. 7. 2017 1:06

Musím dát za pravdu jednomu z historických komentářů, který vyjádřil názor, že Dolínek by se při své inteligenci neuživil ani jako popelář. Posaďte to individuum jako spolujezdce (jako řidič by byl zbraní hromadného ničení) do kamionu, který jede z Liberce do Plzně. Pak mu z každodenního platu odečtěte částku za čas, který stráví na některé z objízdných tras, které by ten Einstein doporučil.

A to kamionovou dopravu nemůžu vystát. Bohužel se bez ní dnes neobejdeme.

2 1
možnosti

První odstavec máte absolutní pravdu.Každý politik by se neuživil jinak než jako popelář nebo operátor výroby.

Nicméně k druhému odstavci Vám musím napsat že žádný kamion nejede jen tak.Vždy si ho někdo objedná.Pokud nepojedu já pojede kolega. Tak to je.

1 0
možnosti