Diskuze

VIDEO: Rizika na budoucí dálnici D4. Přechod i rozjíždějící se autobusy

Strakonická výpadovka z Prahy vypadá jako dálnice a řidiči se tu podle toho chovají. Čekají na ně ale různé nástrahy. Natočili jsme ta nejproblematičtější místa, která bude muset správce silnic upravit, pokud chce tabulemi D4 označit i poslední kilometry mezi Jílovištěm a hlavním městem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proc se mluvi o dalnici, kdyz to dalnicni usek neni?

0 0
možnosti

Formálně, prakticky právě už dlouhé roky ano a řsd se to snaží víceméně jen uvést do odpovídajícího stavu.

0 0
možnosti
Foto

Jezdím tudy ne úplně, ale téměř denně. Ta padesátka v kopci pod Cukrákem je celkem k smíchu. Je tu přechod, ale kdo přechází, prakticky riskuje svůj život. Netuším, proč tu není semafor s trvalou zelenou a jen když přijde chodec, tak po zmáčknutí tlačítka červená. Je tady je obyčejný přechod na silnici, která je pro mnohé řidiče prostě dálnicí. Tady už bylo smrťáků opravdu hodně. Tohle nic nevyřeší, než semafor fungující na tlačítko chodce. Elektřina tu k dispozici je, netuším, proč se to jiý dávno neinstalovalo. Přechod na dálnici, i když v tomto konkrétním krátkém úseku to dálnice není, je past na chodce. Od Cukráku po Jíloviště platí normální 90, ale jezdí se tu běžně 120, 130, i více. jsou pro to dva důvody: jednak občerstvení na Cukráku a jednak odbočka na Jíloviště. Oboje nesplňuje požadavky na dálnici, proto je zde i omezena rychlost na 90. To ale dodržuje taK pětina řidičů.

0 0
možnosti

A nikdo nevybira pokuty? Nechapu...

0 0
možnosti

R33e59n28é 13J33í17š71a

22. 7. 2017 0:51

To jsou paradoxy. O par km jinde, v Komoranech, obyvatele zase leta broji proti najezdu na dalnici, aby se idealne nestavel vubec. I kdyz uz jeho zaklady stoji. A Pisnice ho ma komplet, jen zaslepeny.

2 0
možnosti

V normální zemi by tam, místo toho přechodu přes dálnici, do měsíce stála provizorní lehká lávka. Ale u nás jen ten projekt by byl za 50 milionů.

4 0
možnosti

Definujte normální zemi ;-D Zase bych si takové iliuze minimálně o zemích EU nedělal...

1 0
možnosti

Mám pocit, že ten přechod je tam proto, aby tam mohla být ta 50tka a hned za přechodem tedy měli policajti velmi výnosné místo na mereni...

6 0
možnosti

a víte, že jsem je tam snad nikdy neviděl? ;-D Asi jezdim v divných časech, jako v neděli večer a tak.

2 0
možnosti

Z Jíloviště, kde dnes oficiálně dálnice končí, k okruhu u Lahovic je to asi 8 kilometrů.

Kolik času ušetří řidič, když místo 130 km/hod pro dálnici pojede 90 km/hod.

Z Cukráku dolu ku Praze je někdy i ta 80 dost rychlá.

Nejhorší na této trase je výjezd od Benziny směrem na Strakonice u Líšnice. Tam je to dost ošklivé, protože je velmi krátký napojovací pruh (za ním je pruh zastávky autobusů, a jen málo kdo jede i přes ní, než se dostane na vyšší rychlost) a je to kousek za pravou zatáčkou.

Jinak autobusy - většina řidičů včas přejede do levého pruhu, aby autobus pustila. Pokud autobusům udělají dlouhý připojovací pruh, bude to v pohodě.

jestli autobusy pustí přes obce, tak se obávám, že v obcích se náhle rozbije kanalizace:-/.

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Ta Benzina směrem z Prahy nesplňuje vůbec nic. Je zralá kezrušení, neboť v tomto úseku už je to plnohodnotná dálnice a za nějakých 15 km je Shella o stejný kus dál další Benzina už úplně legální coby na dálnici. Benzinu v Líšnici doporučuji prostě zrušit bez náhrady. Odbočování sem a naopak vjezd na dálnici je jednoduše řečeno v tomto případě obojí velmi nebezpčené.

0 0
možnosti

V rusku maj taky zebru přes dálnici, dokonce přes nově vybudovanou a zpoplatněnou dálnici. Je to na videu z pořadu autosalon, jak testovaly nový superb.

0 0
možnosti

copak v rusku, tam je mozny vsechno

0 0
možnosti

R57e39n52é 41K22m19o89c68h

21. 7. 2017 21:41

Kdepak, vyřešíme to po našem! Hezky 50 od Řitky jako je to v Lahovičkách, prujezdní radary po 1 km, retardery pred a po každé zastavce a naženeme tam naše rychlé policejní vozy aby jsme si to pojistili! Záludně budeme měnit značení u sjezdu Jíloviště a za bukem bude schován policejní radar. To by bylo aby se nám to na pokutách nevrátilo!

1 0
možnosti

Autobusům by pomohl vlastní pruh s kyvadlovým provozem kde by na každé zastávce fungovala výměna autobusů. Aby to bylo lepší pro pochopení jezdí tak lanová dráha Újezd - Petřín nebo třeba tramvaj č. 11 mezi Libercem a Jabloncem n./N. to si myslím, že by bylo nejrozumnější.

0 0
možnosti

Zajímavý nápad ale v praxi v podstatě neproveditelný - znamenalo by to kompletně rozšířit dálnici o dva pruhy, což je sakra nákladnější než dobudování nájezdů jen u zastávek.

2 0
možnosti

M69a21r53e79k 22K93l66u59f98a

21. 7. 2017 21:29

Je takový problém místo toho jednoho přechodu udělat bezbariérový nadchod? 8-o

0 0
možnosti

Nebo podchod ten by byl asi zajímavější.

0 0
možnosti