Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony stojí, kde se dá. Kraj pro ně nemá parkovací místa

Ve Středočeském kraji chybí parkovací stání pro kamiony, navíc vozů neustále přibývá. Řidiči často musí zastavit třeba v obcích, kde riskují pokutu. Zákaz vjezdu kamionů do Prahy by mohl celou situaci ještě zhoršit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M47i16l69o37s16l42a12v 45Z81í32t49k83a 8940134457140

Proč by kraj měl mít parkovací místa? Ať si je zřídí ŘSD a vybírá na nich parkovné. Příčinou je příliš levná silniční doprava a tím nerovnoměrné podmínky proti ostatním druhům dopravy.

+1/0
30.7.2017 18:17

J17a30n 81T11a51r86a33b32a 4826896619369

Dopravci zákony /nejen vykonáním přestávky v jízdě v místě, kde je to v rosporu se zákonem/ porušují vědomě, tedy úmyslně. Proč by to za ně měl řešit někdo jiný? Mně taky celník nestrká v prosinci do ruky dálniční známku a baba z berňáku mi v březnu nenese tužku a formulář daňového přiznání a ještě k tomu vyplněný..

+3/0
30.7.2017 22:56

J13a59n 52T54a92r37a27b88a 4286826169269

sorry, překlep, v roZporu

0/0
30.7.2017 22:56

A62n45t61o61n50í83n 31S32v37o90b57o63d41a 3114953289462

Obecní policie Koleč, to je kapitola sama pro sebe :-(

+3/0
30.7.2017 14:48

V14a33c51l49a19v 78B71u96r38e11š 3743278252609

30 let je politická poptávka po likvidaci železnice.Ruší se vlečky po stovkách, nové továrny a sklady zásadně vznikají mimo železnici a zavlečkování, a adekvátně k tomu neroste silniční infrastruktura.A všichni se diví a diví :-):-):-)Typický všední den, pravý pruh souvislá kolona kamionu, na dvouproudé zase jedete desítky kilometrů bez možnosti předjetí kamionu, a zase všichni nadávají a diví se.....:-)

0/0
30.7.2017 14:28

R34o24b65e48r15t 35P70r81a98ž68á39k 4978216125880

Co je na tom politického? Ty vlečky byly vesměs zrušeny jakožto soukromé podniky. Že by nějaký zlý Kalousek nutil firmy rušit vlečky?

0/0
30.7.2017 16:07

J23i91n41d98ř52i23c59h 63Š75k52o65p88e64k 4225811550155

stačilo dát do podmínek stavebního povolení závodu, že zásobování bude z X ˇ% nebo celé řešeno po železnici

0/0
30.7.2017 20:09

P22a39v33e48l 75O61b89d91r74ž32á34l82e20k 6216674688172

Pak bude pravděpodobným výsledkem, že závod bude postaven v jiné obci.

0/0
30.7.2017 21:56

J25i19n43d28ř71i47c73h 60Š88k94o48p45e16k 4695261220345

stanou je horší věci

0/0
31.7.2017 8:22

P84a81v78e49l 47O39b50d16r76ž90á34l79e65k 6416974298562

Vy asi nebudete moc činný v obecní politice, že?

0/0
31.7.2017 11:42

J95i71n22d85ř50i91c58h 87Š85k66o51p56e68k 4615171700855

živím se poctivě

Navíc ve chvíli, kdy v současné době má většina firem sídlo v Praze či v cizině, tak přítomnost montovny = problém s dopravou a hlukem agenturních zaměstnanců (z ciziny),nebož češi jaksi netouží pracovat na směny za minimální mzdu

0/0
31.7.2017 14:20

P35a84v89e67l 76O79b91d21r93ž56á48l79e32k 6636494258582

Vlečky se ruší především pro to, že řádově narostla finanční náročnost jejich provozu. Zpřísňování předpisů, nutnost dalších a dalších školení personálu, kontroly a revize, atd.

Pokud nejste elektrárna, nebo důl, tak provoz vlečky, kam Vám přijede 20 vozů za měsíc, nezaplatíte.

0/0
30.7.2017 19:44

M72i53r98o47s44l89a30v 61Z60i72k98m59u18n38d 6278192797168

A proč by "TO" měl řešit kraj nebo stát ? Pokud nemůže zahraniční řidič projet v limitu své pracovní doby přes ČESKO, tak ať se nejezdí. Nikdo ho k tomu nenutí ...

Za "normálního" provozu se dá projet rychlostí 80 km/h z Rozvadova nebo Krásného lesa do Lanžhota v rámci denního limitu doby řízení + předepsaná bezpečnostní přestávka.

Proč třeba neřeší problém parkovacích míst "ČESMAD" tím, že nakoupí pozemky, vybuduje střežená parkoviště = prevence před krádežemi a pochopitelně za tuto službu bude inkasovat poplatek ...

Mimo to mohou jet na vozidle dva řidiči, kteří se budou v řízení po českém území střídat, takže žádné parkoviště na čerpání bezpečnostní přestávky nepotřebují a výměnu za volantem mohou provést u nějaké čerpací stanice ... na to jim, včetně vyprázdnění na WC, postačí 5 minut ...

+2/−3
30.7.2017 13:33

J23a39n 88T28a91r30a74b55a 4456196189629

Česmad.... to je kapitola sama pro sebe.

0/0
30.7.2017 22:53

A12n11t40o20n88í62n 70N48e90b94u68ž16e26l16s92k61ý 7855279316690

Dneska se nic neplánuje, to je snad sprostý slovo, podle toho to vypadá.

Otevřeni D8 přivedlo další kamiony a všichni ti Rumuni a Bulhaři jedou na Prahu a D1.. To asi nemá normální řešení..

0/0
30.7.2017 13:23

J52a56n 36T85a69r53a61b78a 4716876549219

Ale má, tedy mohlo by mít. Co třeba vytvořit policejný tým "kamion", který nebude hluchý a slepý? Na své měsíční náklady (včetně luxusních aut) si vydělá za tři dny. RO a BG se buď ukázní (což nepředpokládám), nebo pojedou jinudy. Stejně tak by se vyplatil policejní tým "Pšonek", který by nastupoval do akce pouze ve čtvrtek a pátek 16:00-24:00 a neděli 16-02 a pouze na D5/D11/D10 a na trase Mikulov-Ostrava... to by byly žně....

0/0
30.7.2017 23:02

K52a96r69e96l 29L97a48n63g48r 2412247270698

Docela by tym psonek mohl i v pondeli od 6:00 do 14:00. Jen za kratkou cestu 6x predjizdeni do kopce a to klasicky nahle vyboci, 3x umyslne blokovani predjeti, dovolil jsem si jeho kolegu co me to tam svihnul vytroubit.

0/0
1.8.2017 19:16

J81i12n84d36ř23i68c27h 86Š48k20o55p74e54k 4495451110905

„Snažili jsme se to nějak řešit, ale řidiče to nezajímá. Mnohdy nemají na výběr, na naše upozornění někdy reagují podrážděně.

Problém odstavných míst a dodržování zákonů vč. přestávek je problém dopravců. Pokud řidič reaguje podrážděně, je nutné okamžitě volat policajty, aby ho srovnala. Není důvodu jim ustupovat, úplně stačí jejich sobecké chování v silničním provozu

+1/−4
30.7.2017 12:44

P75a12v50e57l 62O28b46d94r42ž87á78l66e30k 6216424198252

Narazíte na problém, že buď pojede dál a dostane velkou pokutu za nedodržení přestávek, nebo zůstane stát a dostane pokutu za zastavení.

Samozřejmě mohou jezdit třeba dva řidiči - pokud jste ochotný to v ceně zboží zaplatit?

+4/0
30.7.2017 13:21

J86i51n75d51ř58i29c36h 33Š14k86o24p32e73k 4575131610565

klidně. Pokud doprava zboží z jednoho konce evropy na druhý bude odrážet skutečné náklady, bude to jen dobře

0/0
30.7.2017 19:59

P65a22v75e21l 29O82b48d41r79ž80á47l29e27k 6976224648382

Většina spotřebitelů to asi vidí jinak... Ale klidně můžete volit stranu, která má něco takového v programu (asi zelení?), nebo si založit svojí.

0/0
30.7.2017 21:55

J62i92n35d48ř26i82c23h 33Š57k41o31p72e67k 4405741150735

většina spotřebiltelů nemyslí. Stačí se podívat. Radši si koupí filé s 20 % vody než aby pár korun připlatili a koupili si výrobek, který není nacpaný vodou, který je v přepočtu na maso dokonce levnější.

Ale když je to v akci a o 0,001 Kč/kg levnější, neber to

0/0
31.7.2017 8:23

P55a29v42e14l 66O67b36d20r77ž47á87l14e86k 6886114668452

Což nic nemění na tom, že se jim to nebude líbit.

0/0
31.7.2017 10:37

J94i19n36d17ř48i39c61h 86Š70k51o26p67e22k 4505721240535

většině lidí vadí daně, a přesto jsou

většině lidí vadí např. některé dopravní předpisy a přesto platí

Je nutné postupovat v duchu, co je vhodné a přínosné pro společnost, ne co lidi zrovna chtějí, na základě třeba tendenčních článků

0/0
31.7.2017 19:41

P51e92t31r 33P94e35t97r 6383472448343

Tak kdyby mi kamioňák zaparkoval na soukromém parkovišti (v článku se píše o soukromých majitelích) tak je mi úplně ukradené, kdy a kde mají pauzu, prostě bych volal policajty a technicky zamezil vjezdu.

Nebo vy je necháte snad parkovat na zahradě, když nemají kde nechat kamion?

+1/0
30.7.2017 21:45

V29l70a52d30i16m31í44r 64N77o65v16á89k 3802264956261

Tuhle ve zprávách starosta Prahy 4 (ze Zelené) vyřkl větu, která se mnohým nebude líbit. "A co takhle kamiony přesunout na železnici?"

0/−2
30.7.2017 12:18

P20a52v65e96l 25O88b43d46r17ž44á22l98e83k 6386784118932

Super nápad, má jen několik drobných vad:

- Nejsou překladiště, nákladová nádraží jsou zrušená, pozemky prodané, vlečky taky.

- Není kapacita kolejí (už teď se tam mezi osobní vlaky nákladní sotva vejdou)

- Železnice je extrémě pomalá a nepružná. Dopravu musíte objednat 14 dnů předem a paleta z Plzně do Ostravy pojede 4 dny.

+1/0
30.7.2017 12:42

J36i66n10d97ř94i61c90h 15Š17k46o86p44e13k 4505171980185

ad 3 - kvůli této věci byly vynalezeny v minulosti sklady. Je čistě problém firem, že sklady neřeší a jako sklady využívají kamiony na silnici

+1/−1
30.7.2017 12:45

P86a85v81e47l 19O40b37d15r22ž70á19l45e79k 6496854158942

To není problém, ale princip fungování dnešní výroby a obchodu - logistika JIT, kde se nepoužívají sklady.

+1/0
30.7.2017 13:15

J53i58n95d27ř24i89c73h 91Š17k52o55p11e14k 4925141100755

no když nebude možno dělat sklady v kamionech, tak se výroba přizpůsobí.

Žádný problém

0/0
30.7.2017 20:00

P50e92t29r 56P26e36t71r 6923822898813

ale on se žádnej sklad v kamioně nedělá, ona je kamionová doprava prostě tak rychlá, že není důvod držet velké množství na skladě ale jen takové, které fabrice vystačí na 2-3 dny.

0/−1
30.7.2017 21:38

J68i36n95d11ř39i17c96h 57Š13k89o72p94e17k 4555121860805

v kamioně není sklad ?

Ale...

Když z kamionu to jde rovnou na linku, tak kamion je skladem

0/0
31.7.2017 8:24

P14a17v76e14l 45O14b97d92r85ž48á36l31e33k 6346414988912

JIT je evoluční stupeň, který nastoupil PO skladech u výroby. Takže by to znamenalo návrat k dřívějším postupům a tedy i všeobecné zdražení.

Kolik voličů tomu bude tleskat?

0/0
30.7.2017 21:57

V32l79a55d54i70m96í95r 55N96o84v77á97k 3212104246491

Čekal jsem tuto odpověď. Nezbývá než všechna tato zařízení obnovit včetně zrušených tratí. Auta v budoucnosti vše nezmůžou, podívejte se jen na problémy řidičů, na jejich nedostatek, na obnovu dálnic, na kapacitu dálnic, na různé předpisy.

Co se týče časových možností, zelenina a ovoce, popř. i jiné potraviny ať se nadále dopravují kamiony. Ale jestliže čekám nábytek z ikey, tak je mi jedno, zda dojde za tři dny nebo týden.

+1/0
30.7.2017 12:56

P90a87v74e23l 76O33b31d97r18ž53á67l69e35k 6786654418942

Obnovit není kde, pozemky nejsou a postavit dneska novou trať je prakticky nemožné.

Vám možná ano, ale běžný zákazník dnes objedná a zítra to chce mít doma. Lidi si na to už zvykli a zpátky se jim nebude chtít vracet. Když mu obchodník řekne, že bude čekat týden, tak zákazník půjde jinam.

Železnice je dobrá pro pravidelnou přepravu velkých objemů stejného zboží z konkrétního místa na jiné. Uhlí, dřevo, vápenec... ale ne, že Tesco zjistí, že mu dochází sušenky a zítra ráno stojí u obchodu paleta se zbožím.

+3/0
30.7.2017 13:19

V25l33a31d40i36m42í19r 80N57o47v29á30k 3942734476211

Máte pravdu. Ale když šly zrušit tratě, proč by nemohly být obnoveny, i když v tom bude hodně překážek, jek správně upozorňujete. Když ale silnici zrušíte, tak jde s velkými obtížemi obnovit také.

Lidé zpohodlněli, to je pravda, ale nic netrvá věčně.

0/0
30.7.2017 16:17

P81a42v45e65l 85O24b97d57r57ž46á27l39e36k 6296274288462

Protože místo vleček, překladišť a nákladových nádraží už mnohde stojí něco jiného.

Stačí se podívat na prostor původní nákladní části Masaryčky.

0/0
30.7.2017 19:46

P12a95v76e92l 18O63b55d64r41ž28á85l12e77k 6226784298572

Ještě bych doplnil jeden drobný problém, kterého si málokdo všiml - že na nádražích už ani nejsou manipulační koleje, takže ani není kde sestavovat vlaky.

0/0
30.7.2017 19:48

P53e46t30r 74P19e10t34r 6733822898243

Vy když si jdete koupit do Ikei jídelní stůl tak řešíte, jak dlouho ho vezli na prodejnu? Já teda ne, mně jen zajímá, co mají skladem a nikdy jsem nekupoval nic na objednávku. Stejně tak je mi ukradené, jak dlouho jela do obchodu kofola, kterou si dávám do košíku. Prostě si beru to, co je skladem.

Chápu, co chcete říct ale to platí o cestě prodejce-zákazník. U vztahu výrobce-prodejce tohle většinou neplatí. A konkrétně ta ikea se zásobuje postupně podle potřeby, ne jak si zrovna v tenhle moment zákazníci objednají. Proto taky mají občas vyprodáno a pár dnů se čeká na další dodávku. Je to málokdy ale občas se to stane.

0/0
30.7.2017 21:41

P79a53v37e30l 11O82b91d77r69ž28á73l77e88k 6106534948212

Příklad s Ikeou není šťastný, protože ta má velký sklad u Hostivice (mimochodem zásobovaný kamiony, i když hned vedle plotu je železnice).

Ale prakticky všechny maloobchody zásobují denně podle denních prodejů.

0/0
30.7.2017 22:02

M55o78n33i47k19a 77K75o80n97e70c91n94a 7523281341724

A proc se neudelaji odstavne plochy se socialnim zazemim za nejaky poplatek? Za 20 let uz jich mohlo byt nepocitane.

+2/0
30.7.2017 10:56

J40a84n 87K90o65m10r93s30k11a 8582382788672

Ale oni ten poplatek platí. Říká se tomu mýto.

Bohužel politici peníze vybrané za mýto a spotřební daň z paliv neinvestují zpět do dopravního zázemí a další infrastruktury (je to přes 100 miliard Kč).

Dojde k přerozdělení paněz a velká část jde do sociální politiky a nebo slouží nepřímo jako nástroj pro kupčení s hlasy při volbách. Slíbíme pastelky, neby vyšší mzdu ve státním sektoru = dostaneme více volebních hlasů.

Je v tom bordel a jistý druh anarchie, potože nikdo nemá žádnou zodpovědnost.

+3/0
30.7.2017 11:56

J40i74n64d15ř22i27c13h 66Š75k70o74p60e49k 4135221980825

protože to takový vejvar nebude. kdyby byl, už by dávno soukromé odstavné plochy existovaly. A představa, že kamioňák, který kvůli úspoře pár korun na mýtě, sjede z dálnice, dá za placenou odstavnou plochu s zázemím třeba 100 nebo 200 Kč za noc, je utopie

0/0
30.7.2017 12:46
Foto

V27l98a49d14a 58V25a65n14e55k 9543846124468

Všeobecná socialistická buzerace neřeší následky ,které komplikují všem život a vyžadují další nezákonnné řešení...:-P

+5/0
30.7.2017 10:21

J59i49n96d22ř66i94c37h 88Š39k11o30p16e63k 4235221390265

to je problém podnikání, aby si trasi plánovali takovým způsobem, který umožní dodržování předpisů a zákonů

0/−1
30.7.2017 12:47
Foto

V96l81a30d27a 40V38a39n62e81k 9593976104668

Máte velmi naivní představy o autodopravě....A s ní spojenými předpisy,vyhláškami,zákony...ekonomikou...:-P

+1/0
30.7.2017 15:53

J71i28n63d38ř20i35c63h 36Š45k26o71p92e87k 4975281970935

naivní ? Já určitě ne.

Naivní představy mají dopravci. Stát jim vše zařídí, ideálně zdarma, aby oni mohli vydělávat.

0/0
31.7.2017 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.