Diskuse k článku

Kamiony stojí, kde se dá. Kraj pro ně nemá parkovací místa

Ve Středočeském kraji chybí parkovací stání pro kamiony, navíc vozů neustále přibývá. Řidiči často musí zastavit třeba v obcích, kde riskují pokutu. Zákaz vjezdu kamionů do Prahy by mohl celou situaci ještě zhoršit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M63i51l81o21s79l69a91v 84Z81í71t34k28a 8560214347130

Proč by kraj měl mít parkovací místa? Ať si je zřídí ŘSD a vybírá na nich parkovné. Příčinou je příliš levná silniční doprava a tím nerovnoměrné podmínky proti ostatním druhům dopravy.

+1/0
30.7.2017 18:17

J82a13n 46T33a66r85a44b75a 4596386309409

Dopravci zákony /nejen vykonáním přestávky v jízdě v místě, kde je to v rosporu se zákonem/ porušují vědomě, tedy úmyslně. Proč by to za ně měl řešit někdo jiný? Mně taky celník nestrká v prosinci do ruky dálniční známku a baba z berňáku mi v březnu nenese tužku a formulář daňového přiznání a ještě k tomu vyplněný..

+3/0
30.7.2017 22:56

J48a57n 36T88a37r41a35b15a 4946506649539

sorry, překlep, v roZporu

0/0
30.7.2017 22:56

A43n90t36o75n76í20n 54S16v39o32b55o13d57a 3254133409842

Obecní policie Koleč, to je kapitola sama pro sebe :-(

+3/0
30.7.2017 14:48

V95a75c13l20a63v 64B51u32r76e91š 3663838912769

30 let je politická poptávka po likvidaci železnice.Ruší se vlečky po stovkách, nové továrny a sklady zásadně vznikají mimo železnici a zavlečkování, a adekvátně k tomu neroste silniční infrastruktura.A všichni se diví a diví :-):-):-)Typický všední den, pravý pruh souvislá kolona kamionu, na dvouproudé zase jedete desítky kilometrů bez možnosti předjetí kamionu, a zase všichni nadávají a diví se.....:-)

0/0
30.7.2017 14:28

R76o17b94e67r23t 51P53r49a82ž60á19k 4848426275130

Co je na tom politického? Ty vlečky byly vesměs zrušeny jakožto soukromé podniky. Že by nějaký zlý Kalousek nutil firmy rušit vlečky?

0/0
30.7.2017 16:07

J43i33n83d20ř12i64c65h 68Š76k39o80p72e21k 4345871770235

stačilo dát do podmínek stavebního povolení závodu, že zásobování bude z X ˇ% nebo celé řešeno po železnici

0/0
30.7.2017 20:09

P71a47v63e35l 79O17b17d71r70ž53á32l63e36k 6126544668892

Pak bude pravděpodobným výsledkem, že závod bude postaven v jiné obci.

0/0
30.7.2017 21:56

J58i87n33d59ř18i65c74h 52Š38k97o46p22e72k 4765701360315

stanou je horší věci

0/0
31.7.2017 8:22

P17a28v55e64l 78O97b13d13r93ž91á94l24e53k 6756534698662

Vy asi nebudete moc činný v obecní politice, že?

0/0
31.7.2017 11:42

J67i97n28d35ř48i87c55h 68Š15k64o77p73e34k 4415591860655

živím se poctivě

Navíc ve chvíli, kdy v současné době má většina firem sídlo v Praze či v cizině, tak přítomnost montovny = problém s dopravou a hlukem agenturních zaměstnanců (z ciziny),nebož češi jaksi netouží pracovat na směny za minimální mzdu

0/0
31.7.2017 14:20

P75a33v58e70l 13O33b53d61r14ž62á79l59e43k 6826914468282

Vlečky se ruší především pro to, že řádově narostla finanční náročnost jejich provozu. Zpřísňování předpisů, nutnost dalších a dalších školení personálu, kontroly a revize, atd.

Pokud nejste elektrárna, nebo důl, tak provoz vlečky, kam Vám přijede 20 vozů za měsíc, nezaplatíte.

0/0
30.7.2017 19:44

M16i14r67o33s88l92a16v 76Z33i38k97m48u25n28d 6698822937878

A proč by "TO" měl řešit kraj nebo stát ? Pokud nemůže zahraniční řidič projet v limitu své pracovní doby přes ČESKO, tak ať se nejezdí. Nikdo ho k tomu nenutí ...

Za "normálního" provozu se dá projet rychlostí 80 km/h z Rozvadova nebo Krásného lesa do Lanžhota v rámci denního limitu doby řízení + předepsaná bezpečnostní přestávka.

Proč třeba neřeší problém parkovacích míst "ČESMAD" tím, že nakoupí pozemky, vybuduje střežená parkoviště = prevence před krádežemi a pochopitelně za tuto službu bude inkasovat poplatek ...

Mimo to mohou jet na vozidle dva řidiči, kteří se budou v řízení po českém území střídat, takže žádné parkoviště na čerpání bezpečnostní přestávky nepotřebují a výměnu za volantem mohou provést u nějaké čerpací stanice ... na to jim, včetně vyprázdnění na WC, postačí 5 minut ...

+2/−3
30.7.2017 13:33

J87a93n 42T19a36r25a11b94a 4356506169359

Česmad.... to je kapitola sama pro sebe.

0/0
30.7.2017 22:53

A14n44t89o41n94í41n 79N60e17b10u69ž77e95l55s29k33ý 7155249636410

Dneska se nic neplánuje, to je snad sprostý slovo, podle toho to vypadá.

Otevřeni D8 přivedlo další kamiony a všichni ti Rumuni a Bulhaři jedou na Prahu a D1.. To asi nemá normální řešení..

0/0
30.7.2017 13:23

J72a10n 97T57a39r22a70b58a 4966726909219

Ale má, tedy mohlo by mít. Co třeba vytvořit policejný tým "kamion", který nebude hluchý a slepý? Na své měsíční náklady (včetně luxusních aut) si vydělá za tři dny. RO a BG se buď ukázní (což nepředpokládám), nebo pojedou jinudy. Stejně tak by se vyplatil policejní tým "Pšonek", který by nastupoval do akce pouze ve čtvrtek a pátek 16:00-24:00 a neděli 16-02 a pouze na D5/D11/D10 a na trase Mikulov-Ostrava... to by byly žně....

0/0
30.7.2017 23:02

K50a81r31e72l 43L80a37n38g87r 2612187360858

Docela by tym psonek mohl i v pondeli od 6:00 do 14:00. Jen za kratkou cestu 6x predjizdeni do kopce a to klasicky nahle vyboci, 3x umyslne blokovani predjeti, dovolil jsem si jeho kolegu co me to tam svihnul vytroubit.

0/0
1.8.2017 19:16

J42i48n57d29ř55i74c12h 45Š91k70o72p70e89k 4425471110665

„Snažili jsme se to nějak řešit, ale řidiče to nezajímá. Mnohdy nemají na výběr, na naše upozornění někdy reagují podrážděně.

Problém odstavných míst a dodržování zákonů vč. přestávek je problém dopravců. Pokud řidič reaguje podrážděně, je nutné okamžitě volat policajty, aby ho srovnala. Není důvodu jim ustupovat, úplně stačí jejich sobecké chování v silničním provozu

+1/−4
30.7.2017 12:44

P88a58v13e95l 86O84b14d46r11ž42á79l81e13k 6446214458482

Narazíte na problém, že buď pojede dál a dostane velkou pokutu za nedodržení přestávek, nebo zůstane stát a dostane pokutu za zastavení.

Samozřejmě mohou jezdit třeba dva řidiči - pokud jste ochotný to v ceně zboží zaplatit?

+4/0
30.7.2017 13:21

J12i36n38d19ř48i53c45h 45Š48k46o39p11e69k 4205471940505

klidně. Pokud doprava zboží z jednoho konce evropy na druhý bude odrážet skutečné náklady, bude to jen dobře

0/0
30.7.2017 19:59

P60a50v47e36l 38O51b70d44r50ž38á10l12e21k 6886694358772

Většina spotřebitelů to asi vidí jinak... Ale klidně můžete volit stranu, která má něco takového v programu (asi zelení?), nebo si založit svojí.

0/0
30.7.2017 21:55

J95i97n97d40ř59i48c63h 52Š51k48o65p98e71k 4405191700645

většina spotřebiltelů nemyslí. Stačí se podívat. Radši si koupí filé s 20 % vody než aby pár korun připlatili a koupili si výrobek, který není nacpaný vodou, který je v přepočtu na maso dokonce levnější.

Ale když je to v akci a o 0,001 Kč/kg levnější, neber to

0/0
31.7.2017 8:23

P70a84v97e64l 10O98b66d77r19ž93á17l47e44k 6276224108842

Což nic nemění na tom, že se jim to nebude líbit.

0/0
31.7.2017 10:37

J51i61n20d86ř86i74c98h 29Š94k84o38p38e71k 4115271150855

většině lidí vadí daně, a přesto jsou

většině lidí vadí např. některé dopravní předpisy a přesto platí

Je nutné postupovat v duchu, co je vhodné a přínosné pro společnost, ne co lidi zrovna chtějí, na základě třeba tendenčních článků

0/0
31.7.2017 19:41

P16e21t10r 43P40e60t81r 6853422568413

Tak kdyby mi kamioňák zaparkoval na soukromém parkovišti (v článku se píše o soukromých majitelích) tak je mi úplně ukradené, kdy a kde mají pauzu, prostě bych volal policajty a technicky zamezil vjezdu.

Nebo vy je necháte snad parkovat na zahradě, když nemají kde nechat kamion?

+1/0
30.7.2017 21:45

V27l64a53d27i19m85í93r 50N28o32v86á77k 3222344666571

Tuhle ve zprávách starosta Prahy 4 (ze Zelené) vyřkl větu, která se mnohým nebude líbit. "A co takhle kamiony přesunout na železnici?"

0/−2
30.7.2017 12:18

P23a19v77e19l 72O26b94d94r97ž62á86l51e28k 6796364158872

Super nápad, má jen několik drobných vad:

- Nejsou překladiště, nákladová nádraží jsou zrušená, pozemky prodané, vlečky taky.

- Není kapacita kolejí (už teď se tam mezi osobní vlaky nákladní sotva vejdou)

- Železnice je extrémě pomalá a nepružná. Dopravu musíte objednat 14 dnů předem a paleta z Plzně do Ostravy pojede 4 dny.

+1/0
30.7.2017 12:42

J65i71n63d66ř73i84c53h 91Š40k20o45p86e87k 4225651270355

ad 3 - kvůli této věci byly vynalezeny v minulosti sklady. Je čistě problém firem, že sklady neřeší a jako sklady využívají kamiony na silnici

+1/−1
30.7.2017 12:45

P24a37v28e47l 62O18b91d36r32ž24á87l40e62k 6756144178502

To není problém, ale princip fungování dnešní výroby a obchodu - logistika JIT, kde se nepoužívají sklady.

+1/0
30.7.2017 13:15

J17i46n11d85ř59i52c13h 33Š28k33o64p83e61k 4755971390625

no když nebude možno dělat sklady v kamionech, tak se výroba přizpůsobí.

Žádný problém

0/0
30.7.2017 20:00

P61e10t89r 59P47e34t10r 6573812578313

ale on se žádnej sklad v kamioně nedělá, ona je kamionová doprava prostě tak rychlá, že není důvod držet velké množství na skladě ale jen takové, které fabrice vystačí na 2-3 dny.

0/−1
30.7.2017 21:38

J77i51n78d81ř20i83c14h 24Š20k88o23p51e68k 4945581840725

v kamioně není sklad ?

Ale...

Když z kamionu to jde rovnou na linku, tak kamion je skladem

0/0
31.7.2017 8:24

P13a66v39e36l 64O64b46d51r55ž50á26l85e62k 6606584938312

JIT je evoluční stupeň, který nastoupil PO skladech u výroby. Takže by to znamenalo návrat k dřívějším postupům a tedy i všeobecné zdražení.

Kolik voličů tomu bude tleskat?

0/0
30.7.2017 21:57

V74l96a55d23i15m78í64r 24N34o47v51á21k 3762174776391

Čekal jsem tuto odpověď. Nezbývá než všechna tato zařízení obnovit včetně zrušených tratí. Auta v budoucnosti vše nezmůžou, podívejte se jen na problémy řidičů, na jejich nedostatek, na obnovu dálnic, na kapacitu dálnic, na různé předpisy.

Co se týče časových možností, zelenina a ovoce, popř. i jiné potraviny ať se nadále dopravují kamiony. Ale jestliže čekám nábytek z ikey, tak je mi jedno, zda dojde za tři dny nebo týden.

+1/0
30.7.2017 12:56

P50a72v18e54l 63O47b25d23r27ž73á41l58e73k 6926124598902

Obnovit není kde, pozemky nejsou a postavit dneska novou trať je prakticky nemožné.

Vám možná ano, ale běžný zákazník dnes objedná a zítra to chce mít doma. Lidi si na to už zvykli a zpátky se jim nebude chtít vracet. Když mu obchodník řekne, že bude čekat týden, tak zákazník půjde jinam.

Železnice je dobrá pro pravidelnou přepravu velkých objemů stejného zboží z konkrétního místa na jiné. Uhlí, dřevo, vápenec... ale ne, že Tesco zjistí, že mu dochází sušenky a zítra ráno stojí u obchodu paleta se zbožím.

+3/0
30.7.2017 13:19

V19l10a37d19i75m56í53r 34N56o10v49á21k 3132134396481

Máte pravdu. Ale když šly zrušit tratě, proč by nemohly být obnoveny, i když v tom bude hodně překážek, jek správně upozorňujete. Když ale silnici zrušíte, tak jde s velkými obtížemi obnovit také.

Lidé zpohodlněli, to je pravda, ale nic netrvá věčně.

0/0
30.7.2017 16:17

P77a84v31e18l 30O23b30d42r17ž96á90l60e89k 6826754738572

Protože místo vleček, překladišť a nákladových nádraží už mnohde stojí něco jiného.

Stačí se podívat na prostor původní nákladní části Masaryčky.

0/0
30.7.2017 19:46

P18a27v26e68l 38O23b63d42r97ž20á23l68e23k 6776614378542

Ještě bych doplnil jeden drobný problém, kterého si málokdo všiml - že na nádražích už ani nejsou manipulační koleje, takže ani není kde sestavovat vlaky.

0/0
30.7.2017 19:48

P44e53t34r 74P68e11t78r 6233872428483

Vy když si jdete koupit do Ikei jídelní stůl tak řešíte, jak dlouho ho vezli na prodejnu? Já teda ne, mně jen zajímá, co mají skladem a nikdy jsem nekupoval nic na objednávku. Stejně tak je mi ukradené, jak dlouho jela do obchodu kofola, kterou si dávám do košíku. Prostě si beru to, co je skladem.

Chápu, co chcete říct ale to platí o cestě prodejce-zákazník. U vztahu výrobce-prodejce tohle většinou neplatí. A konkrétně ta ikea se zásobuje postupně podle potřeby, ne jak si zrovna v tenhle moment zákazníci objednají. Proto taky mají občas vyprodáno a pár dnů se čeká na další dodávku. Je to málokdy ale občas se to stane.

0/0
30.7.2017 21:41

P55a43v94e19l 66O45b39d55r31ž31á61l25e91k 6936664808322

Příklad s Ikeou není šťastný, protože ta má velký sklad u Hostivice (mimochodem zásobovaný kamiony, i když hned vedle plotu je železnice).

Ale prakticky všechny maloobchody zásobují denně podle denních prodejů.

0/0
30.7.2017 22:02

M32o93n38i76k82a 37K54o30n39e13c83n52a 7563671581984

A proc se neudelaji odstavne plochy se socialnim zazemim za nejaky poplatek? Za 20 let uz jich mohlo byt nepocitane.

+2/0
30.7.2017 10:56

J74a98n 58K63o79m72r13s21k26a 8972982228322

Ale oni ten poplatek platí. Říká se tomu mýto.

Bohužel politici peníze vybrané za mýto a spotřební daň z paliv neinvestují zpět do dopravního zázemí a další infrastruktury (je to přes 100 miliard Kč).

Dojde k přerozdělení paněz a velká část jde do sociální politiky a nebo slouží nepřímo jako nástroj pro kupčení s hlasy při volbách. Slíbíme pastelky, neby vyšší mzdu ve státním sektoru = dostaneme více volebních hlasů.

Je v tom bordel a jistý druh anarchie, potože nikdo nemá žádnou zodpovědnost.

+3/0
30.7.2017 11:56

J71i58n76d16ř22i42c65h 19Š54k27o65p22e81k 4225241980515

protože to takový vejvar nebude. kdyby byl, už by dávno soukromé odstavné plochy existovaly. A představa, že kamioňák, který kvůli úspoře pár korun na mýtě, sjede z dálnice, dá za placenou odstavnou plochu s zázemím třeba 100 nebo 200 Kč za noc, je utopie

0/0
30.7.2017 12:46
Foto

V46l78a15d57a 43V93a91n80e72k 9683246644738

Všeobecná socialistická buzerace neřeší následky ,které komplikují všem život a vyžadují další nezákonnné řešení...:-P

+5/0
30.7.2017 10:21

J70i20n55d31ř26i80c21h 92Š79k60o46p66e18k 4895141450245

to je problém podnikání, aby si trasi plánovali takovým způsobem, který umožní dodržování předpisů a zákonů

0/−1
30.7.2017 12:47
Foto

V60l31a98d12a 97V56a75n52e66k 9103426214298

Máte velmi naivní představy o autodopravě....A s ní spojenými předpisy,vyhláškami,zákony...ekonomikou...:-P

+1/0
30.7.2017 15:53

J61i92n50d39ř61i90c50h 70Š65k91o82p69e35k 4845341960965

naivní ? Já určitě ne.

Naivní představy mají dopravci. Stát jim vše zařídí, ideálně zdarma, aby oni mohli vydělávat.

0/0
31.7.2017 8:25



Najdete na iDNES.cz