- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by kraj měl mít parkovací místa? Ať si je zřídí ŘSD a vybírá na nich parkovné. Příčinou je příliš levná silniční doprava a tím nerovnoměrné podmínky proti ostatním druhům dopravy.
Dopravci zákony /nejen vykonáním přestávky v jízdě v místě, kde je to v rosporu se zákonem/ porušují vědomě, tedy úmyslně. Proč by to za ně měl řešit někdo jiný? Mně taky celník nestrká v prosinci do ruky dálniční známku a baba z berňáku mi v březnu nenese tužku a formulář daňového přiznání a ještě k tomu vyplněný..
Obecní policie Koleč, to je kapitola sama pro sebe :-(
30 let je politická poptávka po likvidaci železnice.Ruší se vlečky po stovkách, nové továrny a sklady zásadně vznikají mimo železnici a zavlečkování, a adekvátně k tomu neroste silniční infrastruktura.A všichni se diví a diví Typický všední den, pravý pruh souvislá kolona kamionu, na dvouproudé zase jedete desítky kilometrů bez možnosti předjetí kamionu, a zase všichni nadávají a diví se.....
Co je na tom politického? Ty vlečky byly vesměs zrušeny jakožto soukromé podniky. Že by nějaký zlý Kalousek nutil firmy rušit vlečky?
A proč by "TO" měl řešit kraj nebo stát ? Pokud nemůže zahraniční řidič projet v limitu své pracovní doby přes ČESKO, tak ať se nejezdí. Nikdo ho k tomu nenutí ...
Za "normálního" provozu se dá projet rychlostí 80 km/h z Rozvadova nebo Krásného lesa do Lanžhota v rámci denního limitu doby řízení + předepsaná bezpečnostní přestávka.
Proč třeba neřeší problém parkovacích míst "ČESMAD" tím, že nakoupí pozemky, vybuduje střežená parkoviště = prevence před krádežemi a pochopitelně za tuto službu bude inkasovat poplatek ...
Mimo to mohou jet na vozidle dva řidiči, kteří se budou v řízení po českém území střídat, takže žádné parkoviště na čerpání bezpečnostní přestávky nepotřebují a výměnu za volantem mohou provést u nějaké čerpací stanice ... na to jim, včetně vyprázdnění na WC, postačí 5 minut ...
Dneska se nic neplánuje, to je snad sprostý slovo, podle toho to vypadá.
Otevřeni D8 přivedlo další kamiony a všichni ti Rumuni a Bulhaři jedou na Prahu a D1.. To asi nemá normální řešení..
Ale má, tedy mohlo by mít. Co třeba vytvořit policejný tým "kamion", který nebude hluchý a slepý? Na své měsíční náklady (včetně luxusních aut) si vydělá za tři dny. RO a BG se buď ukázní (což nepředpokládám), nebo pojedou jinudy. Stejně tak by se vyplatil policejní tým "Pšonek", který by nastupoval do akce pouze ve čtvrtek a pátek 16:00-24:00 a neděli 16-02 a pouze na D5/D11/D10 a na trase Mikulov-Ostrava... to by byly žně....
„Snažili jsme se to nějak řešit, ale řidiče to nezajímá. Mnohdy nemají na výběr, na naše upozornění někdy reagují podrážděně.
Problém odstavných míst a dodržování zákonů vč. přestávek je problém dopravců. Pokud řidič reaguje podrážděně, je nutné okamžitě volat policajty, aby ho srovnala. Není důvodu jim ustupovat, úplně stačí jejich sobecké chování v silničním provozu
Narazíte na problém, že buď pojede dál a dostane velkou pokutu za nedodržení přestávek, nebo zůstane stát a dostane pokutu za zastavení.
Samozřejmě mohou jezdit třeba dva řidiči - pokud jste ochotný to v ceně zboží zaplatit?
Tuhle ve zprávách starosta Prahy 4 (ze Zelené) vyřkl větu, která se mnohým nebude líbit. "A co takhle kamiony přesunout na železnici?"
Super nápad, má jen několik drobných vad:
- Nejsou překladiště, nákladová nádraží jsou zrušená, pozemky prodané, vlečky taky.
- Není kapacita kolejí (už teď se tam mezi osobní vlaky nákladní sotva vejdou)
- Železnice je extrémě pomalá a nepružná. Dopravu musíte objednat 14 dnů předem a paleta z Plzně do Ostravy pojede 4 dny.
A proc se neudelaji odstavne plochy se socialnim zazemim za nejaky poplatek? Za 20 let uz jich mohlo byt nepocitane.
Ale oni ten poplatek platí. Říká se tomu mýto.
Bohužel politici peníze vybrané za mýto a spotřební daň z paliv neinvestují zpět do dopravního zázemí a další infrastruktury (je to přes 100 miliard Kč).
Dojde k přerozdělení paněz a velká část jde do sociální politiky a nebo slouží nepřímo jako nástroj pro kupčení s hlasy při volbách. Slíbíme pastelky, neby vyšší mzdu ve státním sektoru = dostaneme více volebních hlasů.
Je v tom bordel a jistý druh anarchie, potože nikdo nemá žádnou zodpovědnost.
Všeobecná socialistická buzerace neřeší následky ,které komplikují všem život a vyžadují další nezákonnné řešení...
to je problém podnikání, aby si trasi plánovali takovým způsobem, který umožní dodržování předpisů a zákonů