Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M33i43r64o20s31l16a35v 71K19a90š38p69a69r 3242637461491

Přejezd chránila JEN značka, to nevymyslíš. Opravdu mají být na všech přejezdech masivní železné závory?

+10/0
doporučit
2.8.2017 15:30

V12í43t 65P15r26č93í26k 9208580774850

Pokud přejezd chrání jen značka, je o to větší důvod se rozhlédnout. Štěstí, že bezmozek v náklaďáku nikoho nezabil.

+11/−4
doporučit
2.8.2017 12:41
Foto

J97a87n 73V22a46l79a47l84í37k 6426829210836

Další trubka za volantem.

Až budete dávat mínusy tak věřte že na křižovatkách také nejsou závory a i semafory.

+5/0
doporučit
2.8.2017 16:01

P17a80v53e58l 20N78o77v51á58k 2695197572282

Další ukázka totální novinářské hlouposti.

Jak mohl náklaďák najet do vlaku?!?, když vlak má poškozený předek a náklaďák bok??? To že to blbě řekl pán z drážní inspekce, OK, citace, ale psát do titulku holý nesmysl!!!

Od kdy naražený předmět je narážejícím předmětem?

Spadnete a zlomíte si ruku, takže titulek bude ZEM NARAZILA DO PEPÍKA A ZLOMILA MU RUKU???

+5/0
doporučit
2.8.2017 13:40

M16a48r48c98e71l37a 49H38o21r13á63č57k33o44v25á 7607212693598

Fakt blb, je mi líto těch lidí ve vlaku, minimálně zkažené léto a budou moc rádi, bude-li to bez následků. Na venkovských tratích platí rozhlížet se dvojnásob. A taky třeba vypnout rádio, stáhnout okénko a zaposlouchat se, vlaky většinou troubí a často jsou slyšet i dřív než u samotného přejezdu

+4/−3
doporučit
2.8.2017 13:09

J54i30ř18í 22S71t61r48ž97í17n91e48k 4286649632

Tip pro redakci iDnes.cz: zajistěte autorovi kurz ČJ alespoň na úrovni žáka 6. třídy základní školy. Možná i trochu potrénovat logiku by to chtělo . . .

Jinak nepochopím, jak lze takovou nehodu vyrobit na tak přehledném místě.

https://mapy.cz/zakladni?x=15.1530268&y=49.9781131&z=15&pano=1&pid=18386972&yaw=0.504&fov=0.907&pitch=0.124&source=muni&id=4466

+2/0
doporučit
2.8.2017 23:35

V28l72a97d46i37s69l55a71v 55N95e77k89o11l86a 2449613904466

Pro Boha,co to dnes jezdí za hovada,když se ani před přejezdem nedokáže svou hubu přinutit k podívání se vlevo nebo vpravo.Pokud přežije sebrat papíry na furt!!!cožpak ta paka nemají pud sebezáchovy!

+1/0
doporučit
19.8.2017 17:28

P98e58t13r 96J96a36r75o47š 2324381415467

Cloveka, ktereho nebavi rozhlednout se na prejezdu (byt je tam svetelna signalizace co ukazuje volno) , takoveho cloveka proste nebavi zivot.

+1/0
doporučit
2.8.2017 13:21

M71a84r97t92i14n 70C27e23r83v98e14n81y 2743228436818

To je nejaka nova jazykomoda? Pred par dny nesl vrtulnik zraneneho, ted sloup nesl vedeni,...

+1/0
doporučit
2.8.2017 13:09

P59e61t63r 54Ž10á12k 1288162605309

To trakcni vedeni me pobavilo...

+1/0
doporučit
2.8.2017 12:32

J75i70ř70í 88K47o26c40u19r33e91k 6905184815728

Podle toho, kde vlak zastavil, jel v okamžiku nárazu tak 30 km/h, nanejvýš. Kolik jel před nárazem nevím, ale traťová ryhlost je tam až 60 km/h. Tomu odpovídá brzdná dráha cca 100-150 metrů. Fíra teda musel brzdit daleko před přejezdem ... a co je mi divné, pak musel jet s tím náklaďákem extrémě pomalu, jinak by to stihnul. Vlak ho trefil někam k zadní nápravě.

0/−2
doporučit
2.8.2017 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.