- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro Boha,co to dnes jezdí za hovada,když se ani před přejezdem nedokáže svou hubu přinutit k podívání se vlevo nebo vpravo.Pokud přežije sebrat papíry na furt!!!cožpak ta paka nemají pud sebezáchovy!
Tip pro redakci iDnes.cz: zajistěte autorovi kurz ČJ alespoň na úrovni žáka 6. třídy základní školy. Možná i trochu potrénovat logiku by to chtělo . . .
Jinak nepochopím, jak lze takovou nehodu vyrobit na tak přehledném místě.
Další trubka za volantem.
Až budete dávat mínusy tak věřte že na křižovatkách také nejsou závory a i semafory.
Přejezd chránila JEN značka, to nevymyslíš. Opravdu mají být na všech přejezdech masivní železné závory
Podle toho, kde vlak zastavil, jel v okamžiku nárazu tak 30 km/h, nanejvýš. Kolik jel před nárazem nevím, ale traťová ryhlost je tam až 60 km/h. Tomu odpovídá brzdná dráha cca 100-150 metrů. Fíra teda musel brzdit daleko před přejezdem ... a co je mi divné, pak musel jet s tím náklaďákem extrémě pomalu, jinak by to stihnul. Vlak ho trefil někam k zadní nápravě.
Další ukázka totální novinářské hlouposti.
Jak mohl náklaďák najet do vlaku?!?, když vlak má poškozený předek a náklaďák bok??? To že to blbě řekl pán z drážní inspekce, OK, citace, ale psát do titulku holý nesmysl!!!
Od kdy naražený předmět je narážejícím předmětem?
Spadnete a zlomíte si ruku, takže titulek bude ZEM NARAZILA DO PEPÍKA A ZLOMILA MU RUKU???
Cloveka, ktereho nebavi rozhlednout se na prejezdu (byt je tam svetelna signalizace co ukazuje volno) , takoveho cloveka proste nebavi zivot.
na juhovýchod od bratislavy tak nákladiaky činia roky, regiojet už nemal dostatok súprav a musel si požičiavať.
ps - to zrejme nerobiloi maďari, tým prepravca vyhovoval, všetko naznačuje, že to sú prívrženci SNS, ich precedadankokapitáňpreceda nrsr totiž prehlásil, že RJ NENÁVIDÍ.
Fakt blb, je mi líto těch lidí ve vlaku, minimálně zkažené léto a budou moc rádi, bude-li to bez následků. Na venkovských tratích platí rozhlížet se dvojnásob. A taky třeba vypnout rádio, stáhnout okénko a zaposlouchat se, vlaky většinou troubí a často jsou slyšet i dřív než u samotného přejezdu
Troubí troubo před každým nechráněný přejezdem.
To je nejaka nova jazykomoda? Pred par dny nesl vrtulnik zraneneho, ted sloup nesl vedeni,...