- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To budou mít ve Zdibech radost, že jim tam dvacet hodin denně budou bezdůvodně zvonit tramvaje.
Pro dokonalý požitek z tramvajové zvukové harmonie by jim tam k tomu měli ještě vytvořit tramvajové křížení ZASAZENÉ DO DLAŽEBNÍCH KOSTEK, aby měli místní ze supermoderních tramvají T15 okolo půlnoci dokonalé zážitky.
Pan Drda by dodal, že tramvaje navíc budou vraždit místní nevinné obyvatelstvo.
Pro některé lokality by to mohlo mít asi přínos, ale zase je to jen další snaha tahat ryze městskou dopravu na nebo dokonce za hranici města místo toho, aby se do městské a příměstské dopravy nejen tarifně, ale i fyzicky zaintegrovala železnice.
No, ve Zdibech ani Líbeznicích moc velké nádraží není...
Klid, žádná tramvaj do Zdib jezdit nebude.
Již existuje stanice metra polích Letňany, která je hned vedle dálnice a která má k tomuto účelu sloužit Jen je asi potřeba vysvětlit Středočechům jak ji najdou - evidentně to nezvládají ... Ale aha pardon - to by pak nebylo možné rozkrást dotace na nesmyslné opatření
Tak ne všichni ve Středočeském kraji bydli směrem k metru Letňany. Ale když už chtějí integrovat, proč se neintegruje i jinými směry? Třeba na Beroun, Rakovník, nebo Příbram?
Ve středních Čechách nejezdí ani trolejbusy! Myslím si, že jedině střední Čechy a Karlovarský kraj nemají v MHD dva dopravní prostředky. Tramvaje za Prahu jezdit mohou ještě by bylo rozumné je propojit s Libercem a také Mostem a Litvínovem. Není mi jasné proč Kladno tramvaje odmítá. Věřím, že linky 31 - 39 vyjedou a budou jezdit také linky 41 - 49. Poté ovšem historická tramvaj bude muset být označena číslem 81. Protože elektrobusy mají mít označení 51 - 68.
Takže rychlé příměstské vlaky jako S-Bahn v Německu zase nebudou. Prima. Napřed tedy autem do Zdib (tam, kde dnes v 7:30 začíná kolona), pak tramvají na metro Kobylisy, přestup na dnes narvaném Muzeu a hurá do města.
to už snad existuje ne? nebo proč v metru hlásí přestup na vlaky és :) a ještě to vyslovuje jako ass
Byla by docela legrace, kdyby na letiště do Vodochod vedla tramvaj dříve, než metro (tramvaj) na letiště do Ruzyně.
Prodlužovat metro na Ruzyni teď už nemá smysl. Díky trasování posledního prodloužení známému jako Chalupoida.
Vyhrazený autobusový pruh místo tramvají bude levnější a rychle uskutečnitelné řešení. Kdo zná přilehlou oblast, ví že výpadovka z Kobylis do Zdib (ulice Ústecká) je dčtyřproudová. Již řadu let je uvažováno o zřízení vyhrazeného pruhu pro autobusovou dopravu, směřující k stanici metra Kobylisy. Kraj místo toho navrhuje nepoměrně dražší řešení. Není jasné jak má být zajištěn výstup a nástup cestujících, pokud by tramvaj vedla středem komunikace. Nikdo z představitelů kraje ani autor článku se nezmiňuje o tom, že důvodem výstavby trati do této jinak relativně odlehlé oblasti Středočeského kraje, je napojení plánovaného letiště Vodochody, které připravuje společnost Aero z finanční skupiny Penta. Kraj trať připraví a zafinacuje a Penta zhodnotí investici. Chytré , vtipné, efektivní. Prostě to postavíme
Do Kobylis? Na Ládví? Proč do proboha obytné zástavby? Již existuje stanice metra polích Letňany, která je hned vedle dálnice a která má k tomuto účelu sloužit. Jen je asi potřeba vysvětlit Středočechům jak ji najdou - evidentně to nezvládají ... Ale aha pardon - to by pak nebylo možné rozkrást dotace na nesmyslné opatření
tramvajová doprava je oproti autobusové výrazně dražší.. přijet autem a pak se kodrcat tramvají a pak metrem mi příliš atraktivní nepřijde... myslím, že záchytná parkoviště mají smysl hlavně u metra... tak snad to mají kluci a holky dobře promyšlený... něco jako prodloužení metra A :)
Určitě je dražší... ale je pohodlnější a většinou bývá průjezdnější než autobusová :-) Metro by samozřejmě bylo lepší řešení u záchytných parkovišť, ale ne všude se tam to parkoviště udělat dá a protažení a provoz metra je ještě mnohem dražší než tramvaj.