- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mělo tu být i metro D. Nebude! Měla tu vést tramvajová linka před nákladové nádraží.Asi také nebude. Není tu dostatečná občanská vybavenost a o tu de developer nepostará. Zajímalo by mne nejen to jak se obyvatelé z těchto zastavěných prostor budou dopravovat do práce apod., ale také kde budou nakupovat. Kam budou dávat děti do školek apod. Dnes se dostavěl Jarov, Tulipa ( bývalý Červený dvůr). Bytů jak naseto, doprava žádná nebo minimální a jeden zaprášený a nepěkný Penny na Vackově. Je vidět, že někdo nechal mozek doma, když se tyto projekty schvalovali. Jana
Central si to dokaze podmaznout. Ale kdyz dojde na to aby uskutecnili rozhodnuti tak je ticho po pesine a cekaji kdo jimto za baksis zrusi.
Ano, komunikace má zbytečně moc pruhů, ale kudy budou obyvatelé těhc nových bytů jezdit ? Vackov, Tulipa,, Olšanská.Pořád přibývají byty, lidé, ale komunikace se zužují pro zklidnění dopravy . Jak dopadla Koněvova v horní části ? Nesmyslná zúžení, objíždění různých překážek v komunikaci a z široké , dvouproudé ulice je parkoviště + jeden jízdní pruh,, který ve špičce stojí od Ohrady až po Spojovací. Jo, pardon, ještě je zúžený pruhem pro cyklisty a donedávna vylepšený max. rychlostí 30 km/hod.Chápu, že to není magistrála, ale páteřní komunikace se prostě zklidňovat nedají a nemají, potřebnou úlevu to opravdu nepřinese.Někudy se jezdit musí.