Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F25r85a91n10t26i59š50e17k 33V14a78n36ě47k 1397264227547

Jestli se budou stavět tunely, tak dlouho jako trať na letiště. To se opravdu nebojím, že by Masaryčka přišla o vlaky.

+11/0
doporučit
29.8.2017 20:25

T78o17m33á33š 65V48r87á94b31e71l 8960174303464

To nové spojení se postaví za 20 let minimálně spise tak za 30, 40. Tedy nechápu ten údiv nad rekonstrukcí, to by ho jako nechali spadnout? Navíc Penta také nemá v zájmu mít u své vy

+9/0
doporučit
29.8.2017 20:32

R77o11b87e75r84t 49F72e95j79e16r 1851319455870

Masarykovo nádraží je plnohodnotným nádražím pro příměstskou dopravu směřující od východu a severu. Jednotky CityElephant, potažmo Regiopanther jsou konstruovány, aby se nemuselo posunovat lokomotivami, zbývá jen přestat kecat a pustit se do zdvojkolejnění a elektrifikaci trati směrem Kladno.

+7/0
doporučit
29.8.2017 20:04

R63o52m50a84n 65P12o98l63á55č78e90k 5296529215

Pan ex radní dobře perlil ;-D I žabotlam byl obousměrný, takže žádné přepřahování nehrozilo a fíra si ještě cestou stihl dát cigárko...

A druhá věc i na průjezdném nádraží se přepřahuje... Nebo snad vlak vysype lidi od Pardubic a pak jede někam na smyčku se otočit lokomotivou do správného směru? ;-D

+6/0
doporučit
29.8.2017 22:17

M31i37r78o19s25l83a42v 58G46r51o49s37s15m15a20n53n 8272789274

Rychlodráha nemá vést pod Prahou, ani z Kladna, jak píše článek. Zde půjde o konvenční železnici. Rychlodráha, tedy VRT má vést z Drážďan nebo z Brna a přivedena bude po stávajících tratích na hlavní nádraží.

Neobávám se, že pro Masarykovo nádraží nebude práce. Vlaků bude za 20 let mnohem více a budeme za něj rádi. Pouze je třeba lepší pěší propojení na hlavní nádraží.

+4/0
doporučit
29.8.2017 19:32

V51l16a67d29i55m32í63r 43N77o47v42á95k 3932294306841

Ty tunely by přišly sakra draho, nevím zda by nejen přemístění vody, plynu, apod. bylo možné, ale i metro by se muselo nějak řešit. Tohle zavání říší fantazie, i když by to mimopražským jen prospělo. Silnice a třeba i dálnice by byly méně vytížené a nebylo by tolik nehod.

Na druhou stranu, Masarykovo nádraží, nerušit, je ve středu Prahy a má velmi dobré spojení na MHD. Developerské kličky omezit, nádraží je pro cestující nikoli pro obchod.

+5/−2
doporučit
29.8.2017 19:14
Foto

M58a77r17e22k 30S13o30f92r 9145430258749

Předražené tunely, protože developer hodlá Masaryčku zastavět a zkorumpované úřady mu pomohou?

+8/−8
doporučit
29.8.2017 19:03
Foto

M93i57l44o35s72l49a35v 68Z24í69t58k62a 8910294987800

Trochu poplašný článek a trochu neznalost souvislostí. Kapacita nástupních hran v centru Prahy - hlavní nádraží a Masarykovo- je již nyní nedostatečná a spolu se vzrůstajícím počtem cestujících ve vlacích dálkové a především příměstské dopravy je jasné, že je potřeba budovat nové kapacity. A jelikož od severovýchodu přijíždí řádově více cestujících než od západu, je i stávající kolejiště Masarykova nádraží ideálně položené pro vlaky, které nebudou projíždět tunely pod centrem, ale budou od východu končit a obracet zpět.

+2/0
doporučit
29.8.2017 20:03

Z97d18e53n42ě84k 84W35o94l48f 9711140317135

Zakopejte rovnou i magistrálu vedoucí přes centrum.

+2/−2
doporučit
29.8.2017 19:46

M46i35r51o88s48l67a83v 89S96l69á30m78a 1931253435185

Navrhuji výhledově nestavět vůbec nic - silnice, dálnice, železnice - je nad slunce jasné, že v budoucnu se vše bude teleportovat :-P - "Beam me up, Scotty ..."

+3/−6
doporučit
29.8.2017 18:53

M57i58c37h83a31l 22C15h34a70l42u19p71a 6198390349773

Doufám, že to zase nechají zrekonstruovat někoho, kdo tam pak bude vybírat nájem další desítky let a město z toho nebude nic mít. Když vykopli tu italskou firmu z Hlaváku, tak ta návratnost vyšla několikanásobně kratší, než na kolik to měli mít původně k dispozici.

+2/−3
doporučit
29.8.2017 20:01
Foto

J30a47k21u33b 33B21e13z80n40o96s18k21a 9827213156

Dřív budeme žít na Marsu, a cestovat časem, než se postaví podzemní železnice;-D;-D Miluju tuhle hudbu budoucnosti;-D;-D

+2/−4
doporučit
29.8.2017 19:22

L89u20b60o39š 23M55a93r28e24k 1232455646761

Co se skrývá za slovíčkem "developer"?

V podstatě nikdy nikdo neví o koho fyzicky jde.

Ale vždy je jasné, že je to v podstatě překupník a vekslák s pozemky.

+1/−1
doporučit
29.8.2017 20:53

P34a73t27r87i39k 95E11g73e77r 2328840349461

Samozřejmě, že Masaryčka (nádraží střed) má své nevýhody, ale zrušení s tím nesouhlasím! Už zrušení nádraží Těšnov byla obrovská chyba a že nefunguje ani nádraží Vyšehrad. Vybudování zastávek Eden a Zahradní Město zruší tu ve Strašnicích a škoda, že v Michli nefunguje zastávka depo Vršovice. Zpět, ale k Masaryčce odtud musí vést rychlodráha na Kladno s odbočkou na letiště. Od zst. Masarykovo nádraží by měl odjíždět autobus č. 199 ve směru letiště Ruzyně a to vždy 2 kloubové autobusy, povinností by bylo, aby každý cestující seděl pokud by trasa linky vedla tunelovým komplexem Blanka.

+1/−5
doporučit
29.8.2017 19:09

K33a12r90e24l 95D22r87d31a 6134802977

Už aby bylo pryč. Centrum Prahy jako obíhačka kolem dokola a okolo dvou nádraží. Na Vinohrady to nejde, do Karlína to nejde, na Žižkov to nejde... A místo toho máme Šervůd s jeho posádkou. ;-D Ostatně vše kolem Masaryčky od Florence po Senovážné připomíná stoku. Dík nádraží zničená Praha. Rv

Když kouknete na projekt Penty, tak se počítá s Opletalkou protaženou směrem na Florenc. Plky o tom, jak tady Masaryčka bude na věky, patrně mají u projektantů zcela jiný obsah. ;-D

0/−3
doporučit
30.8.2017 5:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.