Diskuze

Tunely mohou vzít Masarykovu nádraží vlaky, přesto ho developer zkrášlí

Železničáři a developer pozvednou pražské Masarykovo nádraží. Brzy bude mít nové kasy a obchody. V budoucnosti ale může přijít o vlaky. Část regionálních spojů by mu mohly sebrat tunely rychlodráhy, kterou Praha plánuje vybudovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Pro turisty je to ale autenticka budova, takhle to vypadalo pred 50roky.

0 0
možnosti
KD

K54a32r69e74l 14D68r76d86a

30. 8. 2017 5:14

Už aby bylo pryč. Centrum Prahy jako obíhačka kolem dokola a okolo dvou nádraží. Na Vinohrady to nejde, do Karlína to nejde, na Žižkov to nejde... A místo toho máme Šervůd s jeho posádkou. ;-D Ostatně vše kolem Masaryčky od Florence po Senovážné připomíná stoku. Dík nádraží zničená Praha. Rv

Když kouknete na projekt Penty, tak se počítá s Opletalkou protaženou směrem na Florenc. Plky o tom, jak tady Masaryčka bude na věky, patrně mají u projektantů zcela jiný obsah. ;-D

0 3
možnosti
JK

Z Opletalky na Florenc má být přemostění, ne?

2 0
možnosti
RP

Pan ex radní dobře perlil ;-D I žabotlam byl obousměrný, takže žádné přepřahování nehrozilo a fíra si ještě cestou stihl dát cigárko...

A druhá věc i na průjezdném nádraží se přepřahuje... Nebo snad vlak vysype lidi od Pardubic a pak jede někam na smyčku se otočit lokomotivou do správného směru? ;-D

6 0
možnosti
LM

L88u72b55o27š 33M25a30r88e91k

29. 8. 2017 20:53

Co se skrývá za slovíčkem "developer"?

V podstatě nikdy nikdo neví o koho fyzicky jde.

Ale vždy je jasné, že je to v podstatě překupník a vekslák s pozemky.

1 1
možnosti
TV

To nové spojení se postaví za 20 let minimálně spise tak za 30, 40. Tedy nechápu ten údiv nad rekonstrukcí, to by ho jako nechali spadnout? Navíc Penta také nemá v zájmu mít u své vy

9 0
možnosti
TV

výkladní skříně, ruinu plnou narkomanů.

4 0
možnosti
FV

Jestli se budou stavět tunely, tak dlouho jako trať na letiště. To se opravdu nebojím, že by Masaryčka přišla o vlaky.

11 0
možnosti
RF

Masarykovo nádraží je plnohodnotným nádražím pro příměstskou dopravu směřující od východu a severu. Jednotky CityElephant, potažmo Regiopanther jsou konstruovány, aby se nemuselo posunovat lokomotivami, zbývá jen přestat kecat a pustit se do zdvojkolejnění a elektrifikaci trati směrem Kladno.

7 0
možnosti
MG

Elefant ve stávající podobě není na Kladno reálný kvůli stoupání v úseku Dejvice - Veleslavín.

Příměstské vlaky patří spíše do nového tunelu. Na Masarykovo nádraží by měly jezdit spíše dálkové vlaky s konečnou v Praze.

0 1
možnosti
Foto

Trochu poplašný článek a trochu neznalost souvislostí. Kapacita nástupních hran v centru Prahy - hlavní nádraží a Masarykovo- je již nyní nedostatečná a spolu se vzrůstajícím počtem cestujících ve vlacích dálkové a především příměstské dopravy je jasné, že je potřeba budovat nové kapacity. A jelikož od severovýchodu přijíždí řádově více cestujících než od západu, je i stávající kolejiště Masarykova nádraží ideálně položené pro vlaky, které nebudou projíždět tunely pod centrem, ale budou od východu končit a obracet zpět.

2 0
možnosti
MC

Doufám, že to zase nechají zrekonstruovat někoho, kdo tam pak bude vybírat nájem další desítky let a město z toho nebude nic mít. Když vykopli tu italskou firmu z Hlaváku, tak ta návratnost vyšla několikanásobně kratší, než na kolik to měli mít původně k dispozici.

2 3
možnosti
Foto

Z64d71e60n89ě63k 39W85o86l69f

29. 8. 2017 19:46

Zakopejte rovnou i magistrálu vedoucí přes centrum.

2 2
možnosti
MC

Na to nějaké projekty byly taky, ale nevěřím, že se někdy dočkáme.

1 0
možnosti