Diskuse k článku

Kladenský dopravce oznámil, že končí s provozem dvou integrovaných linek

Kladenské ČSAD MHD oznámilo, že od čtvrtka přestává provozovat dvě autobusové linky, které jezdily v rámci Pražské integrované dopravy. Konkrétně jde o spoje mezi Prahou a Kolčí a Kladnem a Kralupy nad Vltavou. Kraj už pro ně má rozjednané nové dopravce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a68n 64D59u46d48í12k 8333751207757

Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze.

0/0
5.9.2017 7:17

Z27d45e47n91e71k 42K30o26z15á84k 1681841443977

Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme.

0/−3
4.9.2017 23:31

P61a78v67e79l 34O94b63d19r73ž74á35l19e15k 6786914168372

Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč.

+1/0
5.9.2017 2:07

M54a75r12t91i50n 95J10a29n50d54a 6893756172949

Buďte v klidu, takovýhle sledovací systém existuje a vozy Pražské integrované dopravy ho mají. Proto se o těch výpadcích spojů ví.

U nás v kraji máme taky případy, kdy nějaký spoj prostě nejede, protože není řidič, ale protože autobusy nikdo z kraje přes GPS nesleduje, nic se nezjistí.

0/0
5.9.2017 11:57

J66o23s13e65f 76J58ů80z73a 1868538733857

Myslíte tohle: https://www.mpvnet.cz/pid/map ?

0/0
5.9.2017 21:28

Z21d82e80n28e77k 79K69o55z20á35k 1421181293687

Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech.

+1/−2
4.9.2017 23:16

M34a83r21t59i94n 30J32a21n30d60a 6583196432559

Jak? Jednoduše:

ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?"

ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém."

ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás."

Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje.

+2/0
5.9.2017 11:58
Foto

J68a93k84u78b 28B21e20z32n37o71s33k19a 9777463546

ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu.;-€;-€;-€;-€;-€

+2/0
4.9.2017 22:55

M33a10r88t50i62n 22Š37í77m90a 6363804730638

Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní.

+4/0
4.9.2017 20:04

P54a29v67e72l 52O70b82d94r48ž96á96l82e14k 6126724518672

Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?).

Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý.

V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo.

+4/0
4.9.2017 20:34

F50i80l40i30p 91H69e40r98c70í40k 9419252927525

Problém bude, že tohoto dopravce by asi ostatní dopravci nedokázali nahradit. To je tak když se buduje německý integrovaný dopravní systém (mustr pro ROPID) s balkánskými dopravci typu ČSAD, to se prostě nemůže povést. A akorát na to dojede běžný cestující. A po takové zkušenosti bych se nedivil, kdyby někteří přešli do aut.

0/0
4.9.2017 21:10

M46i46c55h76a18l 14K60l65a17c63á59k 1840122915

Až na to, že většina závodů ČSAD fungovala už dávno v dobách, kdy na Balkáně jezdil dvoukolák tažený oslem. Zavítejte také někdy třeba někdy do Maďarska, Bulharska, Makedonie....ještě budete naše staré dobré dopravce velebit, jací jsou pašáci [>-]

+2/−1
4.9.2017 21:20

M57a19r63t35i33n 84J10a42n43d62a 6593376722819

Michal Klacák: Maďarsko prosím vynechte, tam to funguje na velice slušné úrovni. Balkán začíná až někde za Szegedem.

+2/0
5.9.2017 12:01

F39i51l78i54p 54H60e45r57c35í64k 9479162837735

Souhlasím, že maďarská doprava je velmi spolehlivá. I Chorvatsko má velmi slušnou dopravu. Bosna je už divočina, ale tam mě překvapili městské autobusy s klimatizací. ;-D

0/0
5.9.2017 14:54

R76o70m17a66n 48P42o22l31á76č89e69k 5666459145

A co třeba taková IDS JMK? :-) Česká fungující verze.

0/0
4.9.2017 21:32

J22a24n 57V76a86l83o76u21c79h 6392577408300

Zapomně jste dodat, že oni "balkánští dopravci" musí jezdit za centrálně nařízené "balkánské" peníze (VŘ, kde cena má 90% váhy aneb nejlevnějšími nabídkami se jistě zamezilo rozkrádání...) doplněné jízdným výše Ukrajiny (a jízdními úlevami pro velkou část populace). To se pak získává personál dost obtížně...

0/0
5.9.2017 10:25

M10i83c97h87a26l 11K36l65a71c54á91k 1880402695

.... no právě " kdyby to šlo". Jenže ROPID je aktuálně v pozici prosebníka. Když Kladeňáky odstaví, těžko jejich spoje zalepí rozumně někým jiným. Nejsou totiž řidiči a jen tak nebudou...[>-]

0/0
4.9.2017 21:14

R18o73m88a83n 86P24o41l45á20č16e69k 5296989955

To je otázka. Ono za peníze z PIDu by se mohlo najít dost dopravců, pač jistý stabilní příjem.

0/0
4.9.2017 21:35

F64i89l77i18p 17H21e22r46c77í11k 9539652197475

Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout.

0/−5
4.9.2017 19:24

P49a68v65e86l 55O24b68d47r90ž54á70l25e88k 6636724918272

Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka.

0/0
4.9.2017 19:53

R95o11m40a11n 81P75o82l80á29č57e71k 5946869405

Filipe už běžte s tou svojí žáští víte kam...

Navíc víte kdo je vlastníkem ČSAD Kladno? Vámi obdivované německé DB prostředníctvím Arrivy ;-D

+2/−1
4.9.2017 21:00

F31i15l93i95p 51H50e82r72c84í36k 9269982327475

Vám přijde normální, že se dopravce dušuje, že to zvládne, podepíše smlouvu a poté nevyjede hromada spojů, protože nejsou řidiči ? V normální společnosti by se z toho vyvodila odpovědnost. Balkánskou dopravu považuji za zajímavou, ale na Balkáně, nikoliv v Praze. I když v případě Kladna jde jenom o odhalení toho, co tam funguje roky.

Nevím proč do toho taháte DB, které s tím nemají nic společného. Tohle je čistě záležitost čechů.

0/0
4.9.2017 21:06

R90o32m57a72n 85P83o57l63á78č45e67k 5916819165

Protože na všech vozech vozí hrdě "a DB Company"? ;-D

Myslím, že kdyby náš zahraniční akcionář viděl takový bordel v naší společnosti, tak udělá hodně rychle vítr... DB to nechává evidetně ledově klidné...

Třeba T Mobile to udělal v Polsku, když jeho divize začla "blbnout". Takže ano, můžou za to i DB...

Normální mi to samozřejmě nepřijde, ale taky by pak měla řešit odpověnost i firma, pokud ji nevyvodí firma, tak její akcionář ;-).

0/0
4.9.2017 21:19

R36o66m96a52n 14P24o48l20á93č67e31k 5506449325

Jako bonus, Váš příspěvek je psán, že cokoli má jméno ČSAD je průser... Což je taky lež že... ČSAD Polkost funguje a spousta jiných ČSAD taky funguje na vysoké úrovni.

+3/0
4.9.2017 21:20

F26i13l83i82p 53H45e89r96c98í98k 9189132817665

Já bohužel znám jenom ČSAD kolem Prahy, v jižních Čechách, na Liberecku a na Ostravsku a jedním slovem děs běs.

Spíš naivita DB, že se s takovými spolky spojila. Kdyby přijeli a viděli naživo, tak by rychle vycouvali.

Zodpovědnost v první řadě patří řediteli ČSAD Kladno. Totálně nezvládl situaci.

+2/−1
4.9.2017 21:37

R36o57m38a58n 68P75o46l28á39č73e93k 5186989795

A kde funguje Polkost? ;-D Jenom kontrolní otázka :D.

Souhlasím, odpovědnost má ředitel, ale pokud ji on nepřijme, tak ji má vyvodit akcionář...

Němec to bral jako levnou akvizici, která mu hodí peníze nás všech, protože PIDem nejde být ztrátový...

+3/0
4.9.2017 21:49

P37a89t50r44i48k 34E47g74e61r 2848480469261

ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také!

Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost.

0/0
4.9.2017 17:41

R38o66m96a43n 10P41o80l83á45č38e72k 5816679855

Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-)

+3/0
4.9.2017 21:01

M96i72c19h87a44l 45K19l68a18c57á73k 1630572295

Polkosťáci ?? a manipulační přejezdy přes 1/2 Prahy jako sorry:-/ To už spíše ČSAD Střední Čechy nebo DPP s vozy vybavenými kasičkami !!

+1/0
4.9.2017 21:03

R60o95m53a19n 32P59o17l60á41č40e93k 5756279955

DP těžko říct, protože po zrušení Dejvic tam zůstali jenom Řepy. JInak je všechno na druhém břehu Vltavy, stejně jako většina autobusového bussinesu DP.

+1/0
4.9.2017 21:34

P90a60t76r61i79k 48E49g11e51r 2958130109171

Zrušení garáží v Dejvicích je podle mě chyba, ale co vím tak Smíchov obsluhují garáže Kačerov u linek co přejíždějí Barrandovský most, Dejvice obsluhují garáže Řepy a Klíčov manipulačně používají tunel Blanka, o linku 125 se starají všechny garáže mimo Vršovice. ABOUT ME Praha 6, STENBUS Praha 5.

0/0
5.9.2017 7:23

O68n58d49ř68e46j 83N61o33v49á84k 9627594189779

no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné ....

+11/0
4.9.2017 17:24

M46a41r78e93k 67C28h22v77o56s79t21e83k 3182792586543

Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň.

+1/0
4.9.2017 17:16



Najdete na iDNES.cz