Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kraj vybral dopravce na linky za kladenské ČSAD, dvě trasy si dělí čtyři firmy

Středočeský kraj vybral nové dopravce pro dvě autobusové linky na Kladensku, čísla 323 a 620. Dopravce ČSAD MHD Kladno v minulých dnech nestíhal pokrývat všechny objednané spoje. A v pondělí oznámil, že dvě výše zmíněné linky opouští. Nyní si je rozdělí čtyři dopravci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F11i38l32i40p 60H11e32r50c62í66k 9799692877455

Snad se to zlepší. Uher by toho mohl převzít více v rámci svých možností. To je snad mimo DPP,Stenbus,AboutMe a Arrivu Vršovice další slušný dopravce v PIDu.

+1/0
6.9.2017 19:04

P39a89t94r10i15k 89E40g34e31r 2888800679751

Martin Uher je u ROPIDu nejlépe hodnocený dopravce. Chtěl bych ho raději na linkách 165 a 240 které bych sloučil, jenže 48 minut a 34 minut je celkem 82 minut nově by tak šlo o nejdelší trasu protože u linky 177 je 65 minut.

Trasa linky nejlépe 104 by se musela upravit postačilo by do zst. Čechova čtvrť pokud by samozřejmě v úseku Poliklinika Modřany - Sídliště Zbraslav jezdila nějaká jiná linka.

0/0
6.9.2017 21:43

R53o77m11a29n 25P13o24l82á93č95e77k 5186559255

Nešlo ;-) 136 po revoluci má taky 82 minut

Třeba 16 v plné trase má 73 minut.

+1/0
6.9.2017 21:51

P77a42t37r96i22k 82E87g15e56r 2438330239871

Aha pravda nesmyslná trasa 136 Jižní Město - Sídliště Čakovice, pamatuji si ji v trasách Sídliště Spořilov - Sídliště Ďáblice, Koleje Jižní Město - Vozovna Kobylisy, Jižní Město - Vozovna Kobylisy. Rozhodně ta předposlední změna byla lepší a šlo odklonit 183 třeba k Avia Letňany, těch změn tam nemuselo být tolik!

Linka 16 já pořád nevím proč ji nevrátí na původní trasu Nádraží Braník - Spojovací nebo Radlická - Spojovací a třeba 4 nejezdí v trase Sídliště Barrandov - Čechovo náměstí - Kubánské náměstí - Lehovec jako linka 19.

Linku 7 bych vrátil na Sídliště Řepy, upřímně bych to změnil ve velkém.

0/0
7.9.2017 7:38

L88u75d17ě43k 58Š92i34š78á71k 3617478639664

Jak zvažovat sankce? Povinností ROPIDu, jako řádného hospodáře je sankci uložit. Pokud platí ČSAD za výkon a to dokonce z našich veřejných prostředků, pak je snad jasné, že je potřeba vrátit zpět tyto prostředky + uložit smluvní pokutu.

0/0
6.9.2017 19:01

R72o61m45a92n 26P90o58l74á61č90e92k 5916689835

Radní honí politické body ;-).

Sankce budou dle smlouvy, ale ty podle praxe z pražské Arrivy budou spíš k smíchu než k nějakému trestu...

0/0
6.9.2017 20:00

L87u47d31ě67k 94Š12i25š35á17k 3857628289254

Co já vím od řidičů (z jiné garáže, nejsem z Kladna), tak ROPID do svých smluv dává pokutu ve výši 1.000,- za každý neodjetý kilometr.

0/0
7.9.2017 8:08

P31a45t15r80i89k 42E55g20e35r 2698630269411

Doufám, že na linkách 306 a 626 se do konce tohoto roku objeví také jiný dopravce. Uvítal bych Martina Uhera na kterého je spolehnutí. Myslím si, že pokud by na vybrané spoje 241 byl vyslán midibus tak snad ani 243 by nemusela existovat do Dolních Černošic bych autobus zavedl, ale v Kazíně jej moc lidí před zahájením provozu nechtělo a myslím si, že přívoz P4 je dostačující. Samozřejmě, že by se pásmo B mělo rozšířit. Když už existují 1,2 a 2,3; 3,4 atd. uvítal bych také B,1 třeba Průhonice a Čestlice se považují také za Prahu a když to srovnám s městem Brno a částí Modřice jsme na tom dost podobně. Samozřejmě při mimořádných událostech od října do března by měl jezdit midibus XP4.

0/0
6.9.2017 18:31



Najdete na iDNES.cz