Diskuse k článku

Psi, kteří pokousali kolemjdoucí na Lužinách, v útulku agresivní nejsou

Psi, kteří před dvěma dny pokousali kolemjdoucí u metra na Lužinách, se v útulku chovají normálně a na nikoho neútočí. Redakci iDNES.cz to řekl zástupce vedoucího útulku Městské policie. Podle něj už byli psi v útulku na jaře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K14a75m35i46l 45V31a62š31í54č31e48k 4245880135295

Vážená redakce,

nevím kde Vaší redaktoři před dvěma dny byly ale k žádnému, opakuji žádnému pokousání kolemjdoucích nedošlo. článek je tak zavádějící a chybný - uvádíte lidi záměrně v omly! - žádám o nápravu a uvední textu na pravou míru bez lží!

+1/0
8.9.2017 14:57

K22a30m77i94l77a 14K71a41l63e43n64s32k18á 9846367177948

Není možné tuhle ženskou odsoudit natvrdo když absolutně nic nerespektuje.

0/0
8.9.2017 11:01

K37a47m79i45l 66V46a37š39í51č90e30k 4695170455965

Ano máte pravdu není to možné...kde není žaobce není soudce za jaký trestný čin by jste ji chtěla zavřít?

0/0
8.9.2017 15:04

P52a59t91r48i89k 60Z41a14b42r44a71n13s80k97y 1541459275233

Maření vykonu uředniho rozhodnuti je trestny čin.Mate li zakaz řizeni soudní,zakaz chovu psu soudni,lze uložit dalši trest za nerespektovaní - kolik si najdětwe a jo,stači to i na basu..

0/0
8.9.2017 19:59

K53a85m51i32l 82V55a82š49í64č36e23k 4515700565965

Máte pravdu, zákaz chovu však není totéž jako zákaz držení zvířet a navíc nehsem si sijt že zákazk chovu je dán soudně

0/0
11.9.2017 11:22

J67o78s57e92f 87C26h43o95d43o47u10n94s43k56ý 4411956549120

No to je mi překvapení, že chování psa vyplývá z činů jeho majitele.

0/0
8.9.2017 8:55

M56i62l59a55n 30V76o46s65t49r94ý 6159906894734

Podle mě je potřeba psy pustit a babu zavřít...

+4/0
8.9.2017 8:53

L24u16c22i29e 95K52u38b96e19l89k18o83v82á 3594494925

nn, babu šoupnout k hafíkům do kotce a je vystaráno, oni si dobře pamatují, kdo je týral. My ušetříme za náklady za nějakou detenci tý blbky a náklady na čas těch kašparů, co si říkají soudci... stejně za ty roky nebyli schopní tu babu dostat za mříže.

0/0
8.9.2017 9:18

K33a39m67i48l 23V92a46š21í58č80e56k 4325750485905

pozor ti msi nebyly týraní!! byly jen přivázáni a štěkali na kolmjdoucí.

Paní není obviněna z týrání a ani nečelí žádnému obvinění.. Takže v klidu...

0/0
8.9.2017 14:59

M52o57j35m79i37r 43P21e10ř12i73n59a 6538690476

Tahle neschopnost tu ženskou dostat za mříže je naprosté selhání právního státu.

+4/0
7.9.2017 23:10

E46v92a 85D25o56b71r74í32k50o60v31á 3681110696251

Tahle diskuze je k placi. Pejsky, ktere evidentne za nic nemuzou (dementni panicku si nevybrali) by tady lidi posilali na odstrel, ale tu zenskou nikdo neresi. Pejsky by meli dat okamzite k adopci (vzhledem k opakovanym problemum s jejich "panickou") a pani zavrit na psychiatrii.

A vazeni diskuteri, kteri se taky ohaneji strilenim - zamyslete se nad sebou. Clovek, ktery by takhle lekhovazne ublizil zvireti, by stejne ublizil i cloveku, pokud by mu v tom nebranili zakony a spolecenska moralka. Fuj.

+7/0
7.9.2017 21:14

M94i16k30u70l97á65š 35K56a79l22i59n21a 1382653745

Souhlasím.

Jen bych se asi bál, říká se že pes co jednou kousne....

0/−3
7.9.2017 21:22

E63v49a 76D73o22b86r70í16k29o76v25á 3291160746571

Znam z blizkeho okoli z detstvi nekolik psu, kteri v nejake stresove situaci pokousali jineho psa nebo cloveka. Ani jeden z nich to nikdy nezopakoval (pokud vim). Je to mala vzorka, ale existuje i mnozstvi vyzkumu, ktere potvrzuji, ze totalne nezvladatelny pes se v rukou zkuseneho kynologa zmeni v zlate zvire.

Urcite by ale meli dat pejsky k adopci a idealne lidem, kteri maji s vychovou psu zkusenosti. Dalsi takovy "panicek" jako ta jejich by jim urcite nepomohl.

+2/−1
7.9.2017 21:41

J67a42n 51S84v16o67b38o82d70a 3817204469153

To je asi podobně nesmyslný slovní obrat jako výjimka potvrzuje pravidlo...

+1/0
8.9.2017 0:51

O13l96g59a 46V66a75n95i81c91k36á 3579370347980

Léta jsem byla v těsném kontaktu s rotvajlery. Jednou mně fena kousla, když jsem jí odtahovala ze rvačky s jiným psem (bylo to z mé strany hazardérství). Nikdy po té, se mi nic z její strany nestalo.

V současné době chodím venčit psy do útulků a pes, který mně zná 5let, mně pokousal. Bylo to ve stresové situaci, neřešila jsem to žádným trestem- svým způsobem za to nemohl. Do dnes si ode mne nechá líbit víc, než od jiných lidí a kupodivu si do mně běžně nekouše.. ;-)

+2/0
8.9.2017 12:27

K11r92y82š45t29o80f 31M53a26l69i53n58k17a 3347653151913

Ty jsi hlupák první kategorie Řápku

+3/0
7.9.2017 20:54

V12l50a65d12i31m27í78r 62N39o78v75á75k 3152924566811

Jak už jsem psal vícekrát, tohle bude pokračovat dál a některé věci se o psech ani nedovíme.

Jak ty čokly vyřešit, už jsem psal několikrát, samozřejmě od majitelů čoklů jsem to slíznul.

Zbývá, jak mi poradila zde na webu iDnes jedna milovnice psů a koček (kočky miluji), založit jakýsi psí antiweb, počítám tak, že by měl fungovat od prosince t.r. Řešily by se tam i jiné společenské problémy, protože lidé se v této době neumějí chovat, ať jsou steří nebo mladí. Aby web nebyl samoúčelný, byl by to podnět pro různé poslance.

0/−2
7.9.2017 20:53

P67a37t88r86i45k 89Z64a82b59r79a88n91s17k68y 1701259855433

Ta poslední věta řika že maš v hlavě vyhvízdáno :-)

0/0
8.9.2017 20:02

F95r78a75n14t82i88s12e55k 77K20r76a95l 8760486964752

Utrate Rapka ten je pro tenhle svet mnohem nebezpecnejsi nez nejakej PES

+3/−2
7.9.2017 20:32

P22e82t62r11a 62M36a81l68a22k95o40v30a 1728480670864

No v civilizované zemi by při prvním útoky napadený psy zastřelil a problém by skončil. Možná kruté, ale jak je vidět i z diskuse a z bezzubosti justice, je to jediné finální řešení problému.

+3/−13
7.9.2017 19:20

M12i85c53h37a48l 28U37k28r93o94p87e48c 9380354637761

Samozřejmě že by problém neskončil. Problém není v psech nebo zbraních. Je v lidech. Paní Alice Večerková si pořídí opět jiné psy. Stejně jako zločinec si pořídí jinou zbraň. Je nutno paní Alici Večeřovou izolovat od společnosti. Stejně jako jiné zločince. Je to pracné ale jediné účinné.

+14/0
7.9.2017 19:35

P48a63v44e92l 20Ř32a54p70e81k 7252886249505

Je pes a pes. Pokud už někoho napadl, měl by být utracen. Tím spíše, když zjevně nikdy nebyl veden k nějaké výchově. Takový pes je navždy nebezpečný, a jelikož jeho izolaci od lidí nedokáže systém zajistit, musí být usmrcen. Bezpečí lidí má pro mě vyšší prioritu než život psa.

+2/−14
7.9.2017 20:11

V43á20c30l83a13v 67K36o27v30á73ř 1632351817674

Od kdy jste odborník na psy? Z Vašich příspěvků pod téměř všemi články, kde se jednalo o psy, čiší nenávist a neznalost.

+2/0
7.9.2017 23:22

K41a92m30i82l 69V75a52š34í84č33e93k 4335780405815

Petro vy ale neřešíte příčinu onoho problému ale až jeho důsledek - jak zastřelením dvou psu zabráníte aby si paní opětovně nepořídila další psi?: vystřílíte je všechny? nebo prostě budete řešit problém a tím je paní s volebním právem absolutně bez mozku?

0/0
8.9.2017 15:02

P55a32v38e22l 77Ř60a83p66e64k 7352676369585

" přistupujeme k nim pomalu, lidsky, abychom je nestresovali " ;-D!!

Tak to tu konečně máme černé na bílém. K mizerným psům se chováme "lidsky", zatímco na lidi kolem sebe jsme jako psi. Přesně na tohle tady roky upozorňuji. Dogově závislí lidé mají zcela otočené vnímání reality.

Zarážející je i informace, že ti psi už nejméně jednou v útulku byli. Takže zjevně nevychovaní a tedy nebezpeční psi byli vydáni zcela nekompetentní osobě nebo prostředníkovi bez záruky, u koho tyto bestie nakonec skončí. Znovu se potvrzuje, že útulky slouží k recyklaci narušených a nebezpečných psů. To je zcela nepřijatelné a je nutné přijmout rázná opatření. Jsem pořád ještě člověk, homo sapiens, bezpečí lidí má pro mě vyšší prioritu než život psa.

+4/−18
7.9.2017 18:38

P28e88t79r 67T37y63č23k76a 6605412299472

Každý pes je nebezpečný pokud ho vystresujes.

+9/0
7.9.2017 18:39

P96a19v35e96l 89Ř79a87p95e44k 7742506359235

V tom případě psi nepatří na veřejnost. Já nejsem povinen ani vědět, co je to pes, natož abych se podřizoval psím návykům a potřebám. Tak hlubokou degeneraci homo sapiens odmítám. Je mi ukradené, co psa stresuje. Za vše zodpovídá majitel. Granát je také nebezpečný, když jej mechanicky "stresujete". Proto se s granátem po ulici nechodí.

+3/−13
7.9.2017 18:45

B14r17o56ň36a 64B57a11r49a92n15o95v53á 5366947259262

na verejnost v prvni rade nepatri ta kunhuta, ktera ma zakaz chovu zvirat a 18x ulozenej zakaz rizeni - a evidentne si cely roky dela proste co chce a nikdo s ni nedela zhola nic! tam je ta pricina!

+10/0
7.9.2017 18:51
Foto

J15i93ř89í 18T73ř79e50s58o69h74l54a78v40ý 7240530470

Ano, ale kdyz nekdo bude po ulici nosit granat, tak taky budete argumentovat, ze je to chyba toho granatu?

+4/−1
7.9.2017 19:01

P53a54v33e56l 66Ř50a95p83e27k 7972146149395

Já nemluvím o chybě psa. Pes nemůže udělat chybu, protože to není člověk. Je to jen zvíře. Ne nadarmo se říká "chybovat je lidské".

+3/0
7.9.2017 20:09

J52i63n84d72ř78i39š79k60a 26B48u33r65g96e65r89o12v31á 3185784608575

Výjimečně s vámi souhlasím v tom, že psi mají i nadále zafixováno například hlídání objektu, ke kterému jsou uvázáni. Je to jejich "práce". V tomto případě telefonní budka. Velcí psi by měli mít vždy košík, protože obrana proti jejich síle je marná. Napadne-li malý pes, ubráníte se. Stále jsou to zvířata a do hlavy jim nevidíte. Mám mopsinku, plemeno milé a nekousavé, nikdy v historii nebylo používané ani k pasení ani k hlídání ani ke sportu či obraně, jen jako společník. Přesto se mi stalo, že vyběhla proti malému plačícímu děcku. Co jí to připomnělo, nevím. Naštěstí je stará a nemá zuby, ale už chodí jen na vodítku. Jak říkám, do hlavy jim nevidíme...

+2/0
7.9.2017 20:20

V98á80c70l67a59v 63K97o16v90á75ř 1752461297264

R^

0/0
7.9.2017 23:23

K21a69m16i61l 84V72a86š37í15č98e89k 4685840155805

grant se sám mechanicky nestresuje ale ten blb co si s ním hraje je nebezpečný nemusíte se podřizovat zvířatům - člověk je pánem tvorstva a je potřeba řešit člověka ne stroj nebo psa.. pes ne ale živá bytost na rozdíl od granátu který můžete poměrně snadno zlikvidovat chtě to používat kromě mozku i srdce:-)

0/0
8.9.2017 15:07

H94a88n35a 52S80i53l81n23á 4156280747811

souhlasím s názorem p. Řapky

0/−2
7.9.2017 21:20

P53a35v72e57l 29M77r48l78í42k 6257563932860

lepší dobrý pes, než člověk jako Řapek

0/0
8.9.2017 8:58

J70i71ř75í 71B76á89r78t91ů 7342944859503

18krát zákaz řízení a chovu zvířat. Možná by to chtělo 19tý zákaz. Přehlídka bezzubosti justice a policie.

+18/0
7.9.2017 18:12

J92i47ř72í 39O55u11š42k19a 6909422118425

No pokousaným se jistě ulevilo, když teď ví jak jsou ti psi hodní :-)

+9/0
7.9.2017 18:05

B50r70o90ň45a 36B47a79r42a41n64o20v81á 5156507379382

no mě teda mnohem vic vadi, ze o tyhle "existenci" uz se zase a znovu pise - v prvni rade s NI by meli neco udelat!

potkavat tohleto na ulici/silnici je o zdravi (ne-li o zivot) a evidentne si porad muze delat co chce

+3/0
7.9.2017 18:54

K94a89m29i39l 86V17a35š39í74č48e85k 4245230835955

takže se nikomu neulevilo. Nikdo totiž pokousaný nebyl:-)

+1/0
8.9.2017 15:09



Najdete na iDNES.cz