Diskuse k článku

Pražská magistrála se promění v bulvár, část radních je proti

Loni na podzim představil magistrát projekt humanizace magistrály. Obří asfaltový koridor, který necitlivě rozděluje město od severu k jihu už od 70. let, se má proměnit v bulvár s novými parky a přechody. Trojkoalice je pro, zatímco ANO žádá další studii, bojí se problémů v dopravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R65o15m62a14n 30F87o74j57t91í94k 4251879808695

Pro zajímavost se plánuje zasypat mimoúrovňové křížení u Pražského povstání a vybudovat úrovňové křížení aut a tramvají s magistrálou z důvodu zklidnění dopravy !!!

To mohl vymyslet jen naprostý idiot ;-O

0/0
27.9.2017 13:08

K51a48r18e92l 58N64o64v43o17t51n98y 4507764942342

Dolínek: V Praze nechci nákladní tranzitní dopravu ani náhodou!!

No vidíte a já zase ani náhodou nechci Dolínka, resp. já to odvolám pokud mi on vysvětlí proč ještě ČSSD ve vedení MHMP neprosadila okruh Prahy kolem dokola, a peníze se vyhazují na něco jiného.

+5/0
26.9.2017 12:13

M92a97r22e15k 83K40l54u88f82a 3778384424886

U Hlavního nádraží zakopat a před Nuselským mostem vykopat. Odbočení z Ječné doleva u I.P.Pavlova změnit na hlavní silnici a semoforově odbavovat jen na střídačku s obousměrným průjezdem tramvají. Příjezd z Legerovy by mohl mít krátký interval a mohl by být třeba zařazen jen ob cyklus nebo jen kamerovým vyžádáním. Také by tím pádem bylo možné prodloužit semaforový cyklus na křižovatce Anglická / Legerova pro větší "průtočnost" z Anglické. Na to by mohlo být plynule navázáno optimální seřízení semaforového cyklu na křižovatce Anglická / Bělehradská. Předpokládám, že by tyto změny průjezd centrem značně zrychlily a také by se výrazně snížila ekologická zátěž celé oblasti.

0/0
25.9.2017 15:14

P66e10t30r 74Č67e87r43m98á93k 9508145109660

Bohužel je to technicky absolutně neproveditelné, počínaje celou halou u Hlavního nádraží, přes několik stanic metra a jejich tubusy, konče kolektorama atd. Technicky řešitelné je akorát zahloubení jednoho směru magistrály v oblasti muzea.

0/0
26.9.2017 22:38

M32a96r21e15k 78K21l79u33f98a 3958124824956

Hmmmm, to ale zase nemá cenu realizovat. Konečný efekt by nevyrovnal obrovskou finanční nákladnost. Škoda .... :-/

0/0
27.9.2017 13:08

I39v95a58n 35P24r29o31c74h75á17z31k34a 3811884615345

Předpokládám, že se o tom zase bude 20 let jednat a nic podstatného se nestane. Vést 3-4proudovou silnici zástavbou, oddělenou od ní jen úzkým chodníkem bez jakýchkoliv bariér a odhlučnění, je zvěrstvo. 5. května je ještě ok, ale centrum - Legerova a Sokolská, tam se bez masky nedá ani projít.

0/0
24.9.2017 20:24

T97o57m18á14š 27Z18e57m77a76n 3985278624655

Magistrála má hlavní význam v dopravní obsluze centra - vede v místě hradeb a odvádí dopravu, která by musela kličkovat a pojíždět jinde (=déle a s vyšší spotřebou), takhle auto z Vinohrad najede na magistrálu a zmizí za Chodovem s minimálním rozjížděním a brzděním - tedy s minimálním dopadem na životní prostředí.

Průjezdná magistrála je v nejvyšším zájmu právě obyvatel centra, protože jsou to především oni, kdo jí využívají a koho chrání před vlivem dopravy.. (dle posledních výzkumů magistrálu většinou využívají auta s cílem/začátkem cesty v centru).

+5/0
22.9.2017 10:45

M67a13r27t91i71n 58R46u49z67i35c83k78a 1902558886887

To Ring Strasse ve Vidni take a neni to dalnice napric mestem...

Mate pravdu jen castecne, ve meste by mela byt vice preferovana verejna doprava, ja mel to stesti se projit od Muzea ke Karlovu a muzu vam rict, ze cesta podel dalnice je prijemnejsi a bezpecnejsi nez po magistrale, dopravu maji ve meste resit okruzni komunikace a polookruhy...

+1/0
22.9.2017 13:02

P79e95t31r 27Č97e10r48m93á77k 9788305489800

V Praze se preferuje hromadná doprava maximálně, tomu odpovídá na evropské poměry nevídaný podíl skoro 50% populace který jí také pravidelně používá. Ale to nijak nesouvisí s tím že se musí zajistit i další formy dopravní obslužnosti. Magistrála dnes slouží vnitroměstskému tranzitu, takže žádný okruh nevyřeší to že tak či tak bude obsluhoval desetitisíce aut denně.

0/0
23.9.2017 14:18

L57a25d12i68s19l18a13v 13M42a20c40h24á83č39e31k 8349357357610

Aha, z magistrály bude bulvár. A ty auta sama od sebe zmizí, bo to nějaký ekopošuk řekne.;-D;-D;-D A takový detail, kdo by se po tom "bulváru" proboha procházel a proč by to dělal? Dokud nebude okruh, tak jsou to jen šílené melounové vize

+14/0
22.9.2017 9:48

L67e87o96š 12L94i44n67k66a 1630331230910

Nic proti zklidňování magistrály..ale může mně někdo z těch tzv odpovědných naznačit, kam chtěj ty auta, když nejsou schopni dokončit obchvat kolem Prahy, natlačit? Nejdou na to jako vždy ve všem odzadu?

+12/−1
22.9.2017 8:59

B37á97r68a 20T20e80s19n81e47r85o84v47á 5845900134239

ten Lacko má pravdu, dokud nebude okruh, na magistrálu se nesmí ani sáhnout, jinak to bude dopravní prů...švih

+4/−1
22.9.2017 8:32

J69a27k69u51b 52F68e79i91f60a22r 7179339516509

Uděleljte z magistrály třeba druhou Juldufuldu, ale nejdřív dostavte vnitřní a vnější okruh, šašci!!

+7/0
22.9.2017 8:09

M49i79l28o28š 13B26o25u29k20a52l 8253537243814

Hrůza, co musí Pražáci dýchat... není nějaký solidární účet? Něco jako "Bůro na Vietnam?"....;-D

0/0
22.9.2017 7:49

K13a58r27e14l 41N53o95v45o63t71n49y 4687274762582

Úpravu asi ano, ALE až dokončení obchvatu Prahy. Jinak se ty špunty či " intenzity provozu" pouze přenesou jinam. Viz zklidnění v P7 na úkor P6 po spuštění Blanky, nebo nebo okraje P6 po zavedení hloupých modrozón v centru.

+6/0
22.9.2017 7:12

P96e73t85r 39Č95e45r15m29á66k 9878855979500

Bulvár s parky a přechody?? A ty parky vzniknou jako kde? Na těch 3m ubranéno pruhu? Že už se to nerealizovalo když se magistále v nedávné mimulosti pruhy ubíraly! Jo ahá, ono na 3m prostoru v sousedství stále stejně intenzivní dopravy to nejde.. Přechody? Odkud kam? U Fantovy kavárny kde je už desítky let podchodná trasa? Bulvár? Jakože by turisti chodili od pavláku k nuseláku a zpátky?

Sluničkářské vize cykolfašistů jsou vskutku kouzelné a známé, problém je že mají naprosto zhoubný vliv nejen na dopravu, ale především na životní prostředí, neb jakýkoliv takový zásah způsobuje zhuštění dopravy a zhoršení situace v dané lokalitě a nebo ještě hůř rozšíření problému do další městské části, čímž trpí nejen řidiči, ale i obyvatelé. Není divu že Kolínskou po jejím krátkém extempore z Prahy 6 hnali bičem, problém je že u nás se vyhazuje o pozici výše Rv

+11/−3
21.9.2017 23:49

J17a26n 35V97o53j97t88í11š94e12k 6912971535136

Ty parky tam už jsou, koukněte se na mapu. ;-)

Pruh se ubíral jeden před skoro deseti lety a hned na to se zase přidal.

Přechody, protože podchody jsou nebezpečný, drahý a lidi je nechtěj.

Sluníčkáři a cyklofašisti... samozřejmě. Čermák je větší odborník, než Gehl a kdo s ním nesouhlasí, je fašista. Jste směšněj a neděláte tady nic jinýho, než že lžete.

+3/−4
22.9.2017 0:13

P25e55t77r 43Č97e47r70m22á77k 9398245279450

Kde budou ty nové parky? ;-)

Pruh se ubral a nikdy se už nevrátil.

To že vy nerozumíte problematice ani za mák už je tu vcelku známé, schovávání se za sluníčka na tom opravdu nic nezmění ;-)

+3/−2
22.9.2017 0:25

J96a39n 59V26o54j54t55í38š46e45k 6502241295866

Ale jojo. Přidal se snad ještě ten rok před federál, když se odstěhovala Svobodná Evropa. Takže nula od nuly pošla a fakt nelze tvrdit, že by se na magistrále nějak ubíraly pruhy. Navíc to ubrání jednoho pruhu na kousku Legerovy bylo vyloženě symbolický, pořád tam zůstaly tři.

Novejma parkama asi novináři mysleli spíš opravený parky nebo možná proměnu některejch ploch v okolí magistrály do parkovější úpravy... Co já vim? Jestli se chcete bavit seriózně, tak musíte čerpat z tý studie a ne z toho, co někdo napíše do perexu na idnesu. Koukal jste se na ni vůbec? Asi ne, že.

A sluníčka jste vytáhl vy. To vy svoji neznalost schováváte na to, že oponentům místo argumentů nadáváte do sluníčkářů a cyklofašistů. ;-D

+1/−1
22.9.2017 0:59

P56e12t70r 93Č41e52r42m89á72k 9878535879590

Nepřidalo se nikde nic, pouze se ubral v oblasti za nuselským mostem směrem do centra ;-) Symbolické to bylo z pohledu sluníček, dopravně to znamenalo - 1/4 kapacity komunikace, která se navíc od té doby nijak nevyužívá.

Jaké plochy okolo magistrály se tedy mají upravit do parkové podoby? Nikde nic takového tam právě není protože to není kde dělat, buď vede magistrála po rampě a nebo v husté zástavbě, žádná nová zelená plocha (zcela opomíjím její nesmyslnost v přímé blízkosti tak kapacitní komunikace jako magistrála vždy bude), to jsou právě jen ty sluníčkářské plky které vypadají hezky ale jsou naprosto nesmyslné Rv

A označení lidí pravým jménem není žádná urážka, už jsem vám to psal mnohokráte ;-)

0/0
22.9.2017 11:35

J79a93n 47V95o83j36t61í91š71e44k 6852461525976

No vzhledem k tomu, že Nuselák měl ty pruhy 3 vždycky, tak to symbolický bylo.

Přečtěte si tu studii, prosím. Já nemám náladu vám to sem přepisovat, máte tam hezkou mapičku se zelenejma parčíkama, tak se na to proboha podívejte a přestaňte tady plácat o něčem, o čem nemáte ani páru.

0/0
22.9.2017 18:38

P74e77t20r 37Č29e77r60m23á20k 9168455819740

Vůbec nejde o to kolik pruhů má nuselák,ubrání kapacity na komunikaci za ním se pochopitelně projevilo, ale to jsme u toho že vy nechápe základní principy fungování pohybu těles.

Takže jak jsem již opakovaně doporučoval - neměl byste se motat to témat kterým ani za mák nerozumíte, preventivně tedy vynechat celou tuto sekci.;-)

+1/0
23.9.2017 14:22

J13a17n 65V71o72j66t93í75š43e98k 6482661875676

Jo a když se ubere pruh, tak intenzita klesne. Přestaňte pořád dokola lhát o tom, že zůstane stejná, už jsem vám to vysvětloval aspoň desetkrát.

+1/−2
22.9.2017 0:24

P94e84t66r 84Č56e87r54m67á21k 9628605339190

Intenizta nijak neklesne, tenhle blud můžete opakovat tisíckrát ale pravdou se nikdy samozřejmě nestane, už jsem vám to vysvětlit asi stokrát ale klidně to provedu znova ;-)

+3/−1
22.9.2017 0:27

J98a65n 83V40o60j11t61í58š83e16k 6722221785586

Tak znova. Pokud je kapacita vyčerpaná (čili intenzita se velice podobá kapacitě), tak snížením kapacity intenzita musí klesnout. Když kapacitu z dvaceti aut snížíte na deset, tak se jich tam prostě dvacet nenacpe.

A pokud intenzita neklesne, tak to musí znamenat, že kapacita byla zbytečně vysoká a tak není žádnej důvod pro to, ji nesnížit.

Vždyť podle vás všichni vyhrajou. Vy vlastně tvrdíte, že když se ubere pruh, tak se tam stejně všichni řidiči vejdou. Tak proč vám to ubírání vadí? Vždyť to přece není problém, aut se tam (jak tvrdíte) furt vejde stejně.

+2/0
22.9.2017 0:50

M40i78l70o69š 41S20e64t37í52k 3319879924300

Ano, vejdou se, jen bohužel v delším časovém horizontu. Takže vzniknou jen zase delší kolony, delší popojíždění (časové ztráty) a tím pádem i více exhalací. Když zúžíte koryto řeky, tak se ta voda také nikam neztratí, že.

+5/0
22.9.2017 8:50

J45a94n 13V21o48j56t93í19š58e67k 6872641355196

Jenže voda nemůže chodit pěšky nebo přestoupit do MHD. Což lidi mohou a udělaj to, pokud se pro to vytvořej podmínky.

0/−1
22.9.2017 18:33

P20e78t93r 71Č77e39r32m36á42k 9908895919980

A ono je to právě naopak, přestože se iad zhoršuje tak MHD využívá čím dál méně lidí a aut naopak více a více. ;-)

+1/0
23.9.2017 14:25

J43a37n 41V19o71j17t41í22š87e12k 6602731315636

To není pravda. Teď sprostě lžete.

0/−1
23.9.2017 15:11

P21e81t20r 81Č14e15r11m53á58k 9578585209620

To je (pro vás opět asi překvapující a krutá) realita. Procento populace používající MHD již skoro 20 vytrvale klesá o cca 2-3% ročně. R^

0/0
26.9.2017 22:17

J96a18n 62V21o30j55t57í59š81e27k 6572251575936

Vážně? V ročence TSK z roku 2016 je meziroční nárůst hromadné dopravy na úkor automobilové o 2 %. Takže přestaňte lhát.

0/0
26.9.2017 23:31

M95i32l75o42š 97S55e75t20í54k 3319189844850

Aha. Tak vy jste už asi opravdu mimo. Je vidět, že jste Pražák a neřidič. Ale zkuste si bydlet kousek za Prahou. A v řadě míst vás ten váš humor přejde. Ani nevíte, jak by byla spousta lidí šťastná, kdyby jim jezdil byť jeden autobus za hodinu. Ale to je bohužel jen sen. A přesto v Praze pracují a bohužel jim nezbývá nic jiného, než doprava vlastní.

Mimochodem - nedávno tu byl článek o těžkém nedostatku řidičů autobusů. Ono je hezké říkat, používejte MHD. Nedovedu si ale představit, jak těžce by MHD zkolabovala, kdyby se jednoho dne všichni rozhodli nechat auta doma a jet právě MHD. To by byl poprask. Ono již dnes je celá řada míst, kde je MHD zcela na hraně svých možností, či dokonce za ní. Zkuste třeba metro C v ranní špičce. A přidat soupravy prostě již nelze.

0/0
23.9.2017 16:41

J97a89n 77V82o60j61t53í43š13e34k 6892401275726

Proboha... Kdybych tak dostal dvacku pokaždý, když někdo vytáhne blábol s "kdyby se jednoho dne všichni rozhodli nechat auta doma a jet právě MHD"...

Tak snad se bavíme o koncepci ne? Když řeknu, že se má někde víc podpořit MHD, tak tim samozřejmě myslim třeba přidat spoje nebo dát řidičům víc peněz, aby to chtělo dělat víc lidí. Nebo nahradit autobusy tramvajema, aby jeden řidič odvezl víc lidí. Proboha co to máte za argumenty? Když vám napíšu: "Nedovedu si představit, jak těžce by doprava zkolabovala, kdyby se jednoho dne všichni rozhodli jet autem..." Vidíte jakej je to blábol?

A to, že někdo bydlí někde za Prahou, kde nemá veřejnou dopravu, se situací na magistrále teda nesouvisí už vůbec. To jste měl jenom chuť si kopnout do Pražáků a řeknu vám to takhle: Odstěhoval jste se za Prahu, protože jste chtěl nějaký benefity (třeba přírodu a klid). Já zůstal v Praze kvůli jinejm (třeba MHD). Stejně tak jako nelogický, abych já na vás křičel, že mám snad nějaký právo na vaši přírodu a váš klid, zrovnatak je nesmysl, abyste se tady teď vy na mě vztekal, že nemáte autobus.

0/0
23.9.2017 17:03

M13i39l63o61š 65S56e21t14í31k 3829249594630

Ani nevidíte, jak si sám protiřečíte. Kdyby bylo tak snadné tu MHD vyřešit, tak se to již dávno stalo. A světe div se, ono je to spíše horší, než lepší, že? A vaše myšlenky např. nahradit autobusy tramvajemi a další jsou pak skutečné bláboly. Kdyby to bylo tak snadné, i to by bylo již vyřešeno. Holt ale ty tramvaje prostě všude nenacpete.

A ještě mi řekněte, ale se skutečným, rozumným argumentem, co je za blábol na větě "kdyby se jednoho dne všichni rozhodli nechat auta doma a jet právě MHD". Jsem prostě přesvědčený, že by MHD zkolabovala, i kdyby se Vojtíšek na hlavu stavěl. A to nejen jednorázově, ale dlouhodobě. A žádný rozumný koncept nikde nevidím. Uzavření jednoho pruhu magistrály je v tomto směru naprosto proti všem rozumným řešením.

Nu a ještě jedna připomínka - nevím, jak jste přišel na to, že jsem se odstěhoval za Prahu. Kdyby tomu tak bylo, mohl bych si myslet, že jste jasnovidec. Takto vidím jen to, že si vymýšlíte a tvrdíte nesmysly na základě těchto výmyslů.

Poslední větou jste mě alespoň rozesmál. Byť je mimo, tak právě vy tu křičíte, že máte právo na přírodu a klid před auty (pokud se pamatuji, tak článek byl o odstranění jízdního pruhu magistrály pro výstavbu parku či nějakých zelených ploch). Takže bych vám vlastně měl říci - pokud chcete klid a zeleň, odstěhujte se mimo město a těšte se z klidu, nízkého dopravního zatížení atd.

0/0
23.9.2017 17:34

J86a86n 63V41o13j45t69í59š69e13k 6432961635136

Ano. Doprava by samozřejmě zkolabovala, pokud by se jednoho dne všichni rozhodli jet MHD. A kdyby se jednoho dne všechny ženy rozhodly spáchat sebevraždu, tak vymřeme. A kdyby se jednoho dne všichni myslivci rozhodli jít do důchodu, tak se přemnožej prasata a nakonec.. kdyby ryby byly v zadeli, nemusely by bejt rybníky.

Co po mně chcete za rozumnej argument? Jako, jo, máte pravdu, kdyby se ta naprosto absurdní a nereálná věc stala, tak by měla takovej dopad, jakej tvrdíte, že bude mít. Vy my ale vysvětlete, skutečným a rozumným argumentem, proč sem tu absurdní a nereálnou věc vůbec taháte.

Že jste se odstěhoval za Prahu jsem odhad z toho vašeho útoku na mě za to, že jsem Pražák. Kde bydlíte vy je ale irelevantní, to co jsem napsal v principu pořád platí. A opět.. pokud za Prahou nebydlíte, tak proč sem zas taháte ty nesmysly s tim, že za Prahou nejezděj autobusy? Jakej to mělo teda význam v diskuzi o magistrále?

A já nechci klid a zeleň. Já chci ve městě městskej park. Chci aby město vypadalo jako město a ne jako dálnice. Jestli se chcete těšit z vysokýho dopravního zatížení, odstěhujte se k dálnici. Já chci v samym centru města městskou třídu, bulvár. Ne dálnici. Stačí vám to takhle jako vysvětlení?

A na váš první odstavec nereaguju, protože je to blábol. Za prvý to horší není (intenzita dopravy na magistrále za posledních deset let klesá) a za druhý to samozřejmě řešení má. To je řešení je v tý studii o který je tenhle článek. Doporučuju přečtení, je to zajímavý (i když na můj vkus to mohlo bejt obsáhlejší a odbornější).

0/0
23.9.2017 18:10

K59a91r96e84l 12T79r81o72n79n89e68r 2516374740924

Pane Vojtíšku, Vy byste si měl prostudovat mechaniku plynů a kapalin, v podstatě se jedná o stejný problém.

+1/0
22.9.2017 9:58

P67e94t68r 10Č97e66r56m49á92k 9868935579230

V pohodě, jednou jsem mu to vysvětloval na jednoduchém příkladu napouštění vody do dětského bazénku který se dá napustit stejně rychle stejným množstvím vody tenkou i tlustou hadicí, stejně nepochopil...

+1/0
22.9.2017 11:41

J42a36n 30V64o12j53t60í21š34e96k 6222781805236

Ne, nejedná. Člověk není částice a nechová se tak.

0/0
22.9.2017 18:36

P16e73t72r 60Č17e93r66m12á17k 9748955649450

Tak znova, pokud snížím kapacitu komunikace v nějaké bodě nebo úseku, dojde k zahuštění provozu. Pokud bude kapacita zcela vyčerpána a hustota maximální, vznikne kolona. Ta se bude následně prodlužovat a začne blokovat dopravu v dalších oblastech a zhoršovat prostředí i tam, přitom původnímu místu nijak nepomůže - intenzita je stále neměnná ;-)

0/0
22.9.2017 11:38

J13a52n 13V96o18j32t68í40š52e68k 6132491835236

Takže když tam bude jeden pruh, tak prostě projede stejný množství aut? Přestaňte si ze mě dělat legraci.

0/0
22.9.2017 18:41

P80e42t97r 55Č31e26r52m49á74k 9308365859620

Samozřejmě, akorát bude kolona stát od Průhonic. R^

0/0
23.9.2017 14:23

J56a39n 29V55o68j46t17í57š68e30k 6982141565226

Jasně. Protože když bude kolona stát až do průhonic, tak tam lidi stejně jak blbce budou furt jezdit, ačkoliv budou vědět, že neprojedou....

Ale to je furt o tom, že vy prostě nechápete, že člověk není částice. Vedle píšete, že nerozumim pohybu těles, ale člověk NENÍ TĚLESO. Člověk je schopnej zhodnotit kudy a jak se má přepravovat, aby to bylo nejrychlejší. A když bude kolona až do průhonic, tak se asi těžko lidi rozhodnou tuhle cestu zvolit, protože asi těžko jim je jedno, že přijedou do cíle míst ráno až večer. ČILI INTENZITA UDĚLÁ CO? KLESNE.

Jenže to je zas o tom, že tomu prostě nerozumíte. Už jste si tu studii přečet? Zas tak dlouhá není.

0/0
23.9.2017 15:11

P62e14t68r 20Č33e80r84m68á18k 9288745489920

Ano tak se lidé chovají, kolony rostou všude po městě, přesto čím dál tím víc uživatelů preferuje auto před mhd. Vaše logika tedy absolutně neplatí.

Intenzita tedy nikdy nepoklesne a také při žádném dopravním omezení nepoklesla.

Je to tak triviální, jestli nechápete ani tohle, pak se nedivím že se tak koupete v tom zbytku.

0/0
26.9.2017 22:22

J62a77n 82V70o31j68t22í10š33e23k 6442121755646

Zase lžete. Po slavném omezení v Legerově, o kterém tady furt mluvíte, intenzita meziročně skokově klesla a už nikdy nevyrostla. Což jde nakonec ruku v ruce s obecným trendem, že intenzita dopravy ve vnitřní Praze už minimálně deset let rok od roku klesá.

Moje logika tedy absolutně platí. Ale máte pravdu, triviální to opravdu je, proto taky nechápu, proč si ta data vymýšlíte, když se dají velice snadno dohledat.

0/0
26.9.2017 23:34

J22a22n 97V51o74j13t68í85š69e61k 6252621815706

Mimochodem posledně jste se tady vztekal, že se daj porovnávat jenom porovnatelný věci a intenzita se má počítat v bodě. Auta v Průhonicích se asi těžko dají počítat do intenzity na magistrále. ;-)

0/0
23.9.2017 15:26

P70e20t37r 92Č96e24r94m90á47k 9388825869100

Lépe jste svoje mimoňství dokumentovat nemohl ;-D Však se také bavíme pořád o intenzitě na pavláku, do Průhonic by stála ta kolona, ale to byste musel Prahu znát a vědět že magistrála vede až na D1 že ;-)

0/0
26.9.2017 22:24

J82a39n 90V33o18j57t25í72š56e19k 6752981455336

Takže když na Pavláku bude stát kolona, tak tam za hodinu projede stejně aut, jako když tam nestojí? Vážně? To leda byste vážně počítal i ta auta v Průhonicích.

Víte, že se intenzita počítá za časovej úsek a ten musí bejt stejnej, pokud chcete dvě intenzity porovnat, že?

0/0
26.9.2017 23:36

P75e17t31r 54N67o85v50a38k 3220857509147

Nojo, a když zrušíte všechny pruhy, tak intenzita bude nula. Vůbec vlastně nevidím důvod, proč by v Praze měli být nějaké pruhy pro auta. Tak blbej je Váš argument.

0/0
27.9.2017 11:52

J60a69n 30V74o69j68t86í13š85e56k 6772381175146

Já někde říkám, že by v Praze něměly bejt pruhy pro auta? A o jakym argumentu vlastně mluvíte? Já přece jenom vysvětluju, co to je intenzita provozu a ta takhle prostě funguje.

0/0
27.9.2017 18:40

M66a96r24t11i60n 93R61u90z29i82c26k82a 1242108586537

Ty parky me taky prekvapily, kdyby rekli alej, stromoradi, tak to pochopim, ale park? Kde?

Nevim jake upravy ma mesto na mysli, ale prepracovat to na "bulvar" bych asi spise uvital... Jen uz propojte D8 a D1 na vychode mesta, bud Prumyslova-Kbelska nebo D0 jako obchvat mezi D10 a D8...

+1/0
22.9.2017 4:10



Najdete na iDNES.cz